Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » piszczyk 04:17
 » Shark20 03:52
 » Martens 03:45
 » cVas 02:53
 » mo2 02:43
 » rzymo 02:25
 » mirek190 02:21
 » Visar 02:04
 » MARC 01:52
 » BoloX 01:09
 » Pinokio.p 00:49

 Dzisiaj przeczytano
 41137 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[ot] Cyfrowy Polsat, uszkodzony dekoder a wypowiedzenie umowy , yorg5 8/07/09 08:37
Od czego by tu.. Mam, a właścwie miałem, w miarę bezproblemowo CP. Po burzy spalił mi się dekoder i konwerter. Konwerter wymieniłem dekoder, niewiele myśląc - także. http://allegro.pl/...dsb_h370g_cyfrowy_polsat.html
Jakie było moje zdziwienie gdy włożyłem do niego swoją kartę i otrzymałem komunikat "problem z kartą". Dopiero wtedy zgłębiłem temat i okazało sie że CP trwale paruje kartę z określonym dekoderem. Zadzwoniłem na infolinię i tam sie dowiedziałem że NIE MOGĘ po prostu zgłosić im zmiany dekodera i zdjąć blokady. Mogę wysłać pismo o to, rozpatrzenie 30 dni, wynik będzie - nie wiadomo jaki. A abonament mam płacić, w TV ciemność...
Wkurzyłem się.
Napisałem o tym wszystkim do nich w jednym piśmie z wypowiedzeniem umowy. Dołączyłem także cesję na nowy dekoder. Pech, że z tego co czytam mam 3 mc wypowiedzenia(um. już jest na czas nieokreślony)
TYLKO: moj przypadek to nie moje widzimisię, po prostu nie mogę korzystać z ich usługi przez to, że blokują mi sprzęt który posiadam, czy to prawnie daje mi podstawy do wypowiedzenia umowy w szybszym trybie? Ktoś zna / miał podobny przypadek?
Wczoraj dostałem standartowy SMS żeby zapłacić do 12 bo wyłączą mi kanały, ot taki czarny humor :)

Żeby wyjasnić - taki sam dekoder działał by jeżeli kupił bym go bezpośrednio od nich za jedyne 399 zł, lub stary byłby na gwarancji i serwis chciałby go wymienić na inną sztukę.

The Borg's frightening appearance
may scare small children.

  1. ??? , Matti_2 8/07/09 08:58
    Masz umowę na usługę. To że spalił Ci się sprzęt, to Twój problem (ew. ich jako gwaranta). Normalnie w okresie gwarancji, oddajesz im sprzęt, dostajesz serwisowy i czekasz na naprawę.
    To że kupiłeś sprzęt niepasujący do ich karty to Twój problem, trzeba było kupić u nich, jak sam napisałeś.

    1. i jeszcze jedno , Matti_2 8/07/09 08:59
      ten przypadek to Twoje widzimisię i nie możesz korzystać z CP z Twojej winy. Ja widzę to tak. Ale popróbuj popytać na forum. satkurier.pl

    2. jest po gwarancji , yorg5 8/07/09 09:56
      na gwarancji by nie było sprawy.
      Sprzęt jak najbardziej pasuje do ich karty, sprzedali by mi taki sam. Tylko odmawiają mi odblokowania go. Tym samym ja to widzę tak:
      Mam sprawny kompletny sprzęt do odbioru ich usługi natomiast oni odmawiają mi odblokowania go, co dla ich technika jest pewnie tylko przeklepaniem jakiegoś kodu.

      To tak jakbyś miał abonament z telefonem i nie mógłbyś zmienić aparatu na inny model, bo karta sim jest sparowana z jednym jedynym nr seryjnym tel. który ci sprzedali.

      Moja wina, że o tym wcześniej nie wiedziałem, nawet nie podejrzewałem że takie skur..syńskie metody ktoś stosuje.

      The Borg's frightening appearance
      may scare small children.

      1. a to sorry. nie doczytałem. , Matti_2 8/07/09 11:37
        Sprawa niełatwa. Jeśli wymóg parowania jest w umowie/regulaminie, to ciężko będzie Ci się z tego wyplątać. Jeśli nie, to byłoby to utrudnianie ze strony CP.

  2. pisalem o tym kiedys , MayheM 8/07/09 09:57
    karta jest przypisana do dekodera.
    Zeby miec nowy dekoder MUSISZ podpisac nowa umowe na nowa karte, sparowana z nowym dekoderem.
    Dla mnie to rypanie klienta w dupe.
    U mnie problemem byl wadliwy dekoder Echostar, ktorego nie moglem wymienic na inny, a kupilem sobie samsunga z karta prepaid, i tez musialem rozwiazac umowe o echostara z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia, i nawiazac nowa umowe na samsunga, oczywiscie promocje na 3 m-ce gratis z TV nie obowiazuja t takich przypadkach.
    Niestety w tym kraju jeszcze dlugo jak nie na zawsze, bedzie w modzie rypanie ludzi w dupska.

  3. [OT] drm sucks. , ptoki 8/07/09 10:22
    łączę się w bólu.
    Napisz co chcą, jednoczesnie złóż reklamację, jak nie uznaja to do rzecznika konsumentow.

    Tymczasem kup jakies ksiazki czy cos i nie denerwuj sie. Ja z takich powodow trzymam sie zdaleka od CP i C+. Jak sie dalo ogladac za free ogladalem, jak zakodowali to odpuscilem i jakos nie czuje sie mniej rozerwany...

    1. mimo wszystko nastrój mam dobry , yorg5 8/07/09 21:37
      tydzień temu urodził mi się synek :)

      Mieszkam na wsi, więc platformy cyfrowe z satelity to jedyna możliwość aby coś oglądać. Nowy TV, urlop, abonament opłacony i dupa. 3 programy z anteny naziemnej mam. i pewnie jeszcze tzy miesiace bede musiał zapłacic za nic.

      Jutro powinni miec moje pismo z wypowiedzeniem i skargą, bo troche im opisałem co o tym mysle, ciekawe, czy sie odezwą, watpię.

      W razie czego - nie podniecać sie sprzetem na własność w CP.
      I tak jest nieprzydatny. Swoja droga po co im karty luzem do dekoderów? Mogli by je wlutować w płytę była by jasno postawiona sprawa.

      PS. jutro odwiedzam bibliotekę, może trylogia husycka będzie ;)

      The Borg's frightening appearance
      may scare small children.

      1. gratulacje synka:) , MayheM 8/07/09 23:06
        co do CP - odezwa sie mysle, do mnie sie odezwali jak zlozylem wypowiedzenie kuszac jakas promocja, ale powiedzialem, ze mam ich w dupsku. W miedzyczasie podpisalem druga umowe na dekoder z karta prepaid, ktory kupilem niezaleznie 3x taniej niz w ich promocji, i po dlugich bojach moge z niego korzystac na nowej umowie.

      2. mam tak samo. jak CP lecial za darmo to dzieciak ceebeebies ogladal , ptoki 9/07/09 12:04
        jak zakodowali to se odpuscilem. Kupuje bajki na cd/dvd.
        Problemy takie jak twoje mnie zniechecily. I w wolnym czasie znalazlem se zajecie. Troche mi szkoda diskowerjego i weddingtv (posmiac sie mozna).

        Konkurencja w platformach u nas jest zadna, a starczylo by aby dekoder byl wlasnoscia uzytkownika a karta kodujaca dzialala tak jak sim w gsm. place to mi odkodowuje, przestalem to mam ciemnosc.

        Nawet bardziej narzeknę. Dziwi mnie ze sieci zachodnie u nas nie probuja sprzedawac swojej oferty, taki SKY czy BBC mogl by z palcem w oku sprzedac dostepy do swoich pakietow u nas bo znajomosc angielskiego u nas jest dosyc wysoka, starczylo by po prostu zmontowac biznesowy interfejs do platnosci i uzyc formy prepaid...

      3. A CP pewnie odpowie na twoja reklamacje. , ptoki 9/07/09 12:05
        Jesli ladnie napisales co ci sie nie podoba i postraszyles rzecznikiem to zachowaja sie rozsadnie.

        1. napisałem tak: , yorg5 9/07/09 15:56
          Rozwiązanie Umowy

          W związku z uszkodzeniem posiadanego przeze mnie dekodera i - jak informują Wasi konsultanci - niemożliwością sparowania mojej aktywnej i opłaconej karty abonenta z innym, posiadanym przeze mnie, sprawnym dekoderem Cyfrowego Polsatu, Proszę o niezwłoczne rozwiązanie umowy z dnia 2007-02-12, która uległa już przedłużeniu na czas nieokreślony, gdyż mimo uregulowanej płatności, nie mam technicznej możliwości oglądania kanałów, za które zapłaciłem.
          Posiadam aktywną i opłaconą kartę, oraz kompletny sprzęt do odbioru – dekoder – taki sam, jaki sprzedajecie w ramach wymiany dekoderów do odbioru kanałów HD. Sztucznie blokujecie jednak użycie takiego zestawu, trwale „parując” kartę z dekoderem i co gorsze, blokując klientowi sparowanie karty z innym sprzętem. Nęcicie przy podpisaniu umowy dekoderem „na własność”, który okazuje się NIEZDATNY DO UŻYTKU. Taka polityka Cyfrowego Polsatu jest żenująca i zraziła mnie do dalszej współpracy z Wami. Nadmieniam także, że jeżeli spotkam się z oporem z Państwa strony co do niezwłocznego rozwiązania w/w umowy udam się do Rzecznika Praw Konsumenta.

          moje dane i dane dekodera/karty
          + osobne pismo o zmianie właściciela dekodera świezo kupionego

          The Borg's frightening appearance
          may scare small children.

          1. no to zobaczymy co odpisza. , ptoki 9/07/09 20:35
            pochwal sie bo mnie ciekawi czy beda problematyczni.

          2. nie chcę być złą wróżką , resmedia 11/07/09 08:39
            ale coś czuję, że cię oleją, będą naliczać abonament przez 3 albo i 4 miesiące, bo od chwili kiedy wpłynie do nich pismo uznają wypowiedzenie 3 miesięczne. Jak nie wpłynie opłata to na początek sms-y, potem namolne dzwonienie, potem wezwanie do zapłaty.
            Miałem trochę przebojów z CP, sytuacja była inna niż Twoja, ale procedury wyglądają podobnie.

            desipere est juris gentium

          3. a jeszcze wez daj jakies cytaty z umowy jaka podpisales. , ptoki 11/07/09 23:30
            O tym parowaniu, jesli nie ma explicite wyjasnionego ze nie sparuja bo nie to zawsze mozesz odstapic od placenia i wypowiedziec umowe bo nie ma swiadczonej uslugi.

  4. Na każdej platformie tak jest że karta sparowana jest z dekoderem? , Michał R. 8/07/09 11:17
    ,,,

    1. nie cyfra nie paruje kart , biEski 8/07/09 11:23
      ...

  5. Jeżeli jest jeszcze gwarancja , Bergerac 8/07/09 12:17
    to nie tak trzeba było podejść do sprawy. Spokojnie zgłosić tak jak sobie życzą, ale abonamentu nie płacić (tylko szczątkowy po 1/30 za każdy dzień z działającym sprzętem w tym miesiącu). Jeżeli zaczną windykować, to oddać sprawę do sądu i wygrasz. Jasne jest, że jeżeli usługa nie jest wykonywana, to nie może być pobierana opłata. Jeżeli ich regulamin stanowi inaczej, to sąd powinien ogłosić, że regulamin jest niezgodny z prawem i również wygrasz. A w międzyczasie wziąłbyś sobie na bezpłatny okres próbny coś z innej firmy.
    Skoro jednak poczyniłeś już konkretne kroki, to zastanów się jak z tego gówna wyjść. Wypowiadając umowę niezgodnie z regulaminem i przepisami, dajesz im broń do ręki. Całość polega na tym, by im jej nie dawać.

    Barbossa: You're supposed to be dead!
    Jack Sparrow: Am I not?

    1. Że tak zacytuję: "jest po gwarancji" :-) , JE Jacaw 8/07/09 12:21
      j.w.

      Socjalizm to ustrój, który
      bohatersko walczy z problemami
      nieznanymi w innych ustrojach

      1. Oops , Bergerac 8/07/09 12:24
        Że tak doczytam jednak...

        Barbossa: You're supposed to be dead!
        Jack Sparrow: Am I not?

  6. a wiecie co? Wg mnie tym powinien zajac sie UOKiK... A dlaczego? , Chrisu 11/07/09 15:12
    bo np majac dekoder i karte, jak padnie dekoder i okaze sie, ze nie mozna go naprawic, albo co ciekawsze, padnie ta kostka w ktorej siedzi ten bardzo wazny numer i zostanie nam ona wymieniona, co nam zostaje? PODPISAC NOWA UMOWE! To tak jakby karta sim byla polaczona z numerem IMEI...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. dokładnie tak samo to widzę. , yorg5 24/07/09 10:23
      Minęło już trochę czasu, zwrotka już dawno przyszła - pismo dostali 9 lipca, ale na razie cisza. Póki co nie zapłaciłem. za nowy miesiąc. Dziś dokładnie poczytam umowę/regulamin odnośnie parowania karty z dekoderem i dam znać

      The Borg's frightening appearance
      may scare small children.

  7. po przeczytaniu umowy i regulaminu , yorg5 1/08/09 15:47
    nie znalazłem nic o parowaniu karty z dekoderem
    regulamin: http://www.unimar.waw.pl/regulaminpolsat.pdf

    nie wiem, czy to daje mi jakiś oręż do ręki, zapewne nie bardzo :( póki co polsat przysłał mi nową umowę, nie było słowa o wypowiedzeniu, tylko przychodzą SMSy o płatnościach, bo nie płacę.

    The Borg's frightening appearance
    may scare small children.

    1. uszkodzony dekoder , slawko79 8/08/09 14:53
      Witam! jesli to pomoze to podpowiem bo tez znalazlem sie w sytuacji ze spalil mi sie dekoder a na domiar zlego 14 dni wczesniej podpisalem porozumienie z Polsatem na kolejne 15 mies. dekoder nie jest juz na gwarancji a ze jak to okreslili technicy w polsacie jak sobie go wykupilem na wlasnosc to teraz moge sobie kupic tylko nowy oczywiscie zadzwonili do mnie z propozycja tzn. 190zl za mini dekoder i 379 za echostara powiedzialem ze nie stac mnie zeby tyle inwestowac. O zerwaniu tego porozumienia nawet mowy nie ma bo mialem na to 10 dni jak pech to pech. Postanowilem kupic na allegro uzywke i naprawic moj stary. No i kupilem okazyjnie z przesylka za 58 zl. Pomyslalem moze nie grzebac tylkozadzwonie do nich niech mi jakos odblokuja tego co kupilem bo uzywany ale z karta. I tu zdziwienie mila pani z infolini po wysluchaniu calej chistorii mowi ze ma dla mnie propozycje ze jesli podpisze nowe porozumienie na 24 mies. to wysyla mi nowy dekoder echostar lub samsung z antena za jedyne 39zl. normalnie mnie zamurowalo pytam wiec milej pani czemu nie dostalem takiej propozycji odrazu przeciez dzwonie juz któryś raz z kolei do was pani na to ze chyba zalezy z kim sie rozmawia. Wiec czekam na nowy zestaw ponoc 7 dni roboczych. a apropo parowania karty z dekoderem rozmawialem z kolega elektronikiem powiedzial ze wystarczy przelozyc uklad scalony odpowiedzialny za parowanie dekodera z karta.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL