Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » NWN 04:06
 » myszon 03:55
 » Visar 03:54
 » mo2 02:57
 » Shark20 02:54
 » cVas 02:49
 » bmiluch 02:42
 » pwil2 01:53
 » Mademan 01:21
 » Holyboy 01:16
 » burz 00:44
 » g5mark 00:30

 Dzisiaj przeczytano
 41113 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

esc.pl i gwarancja warunkowa - zmienili nazwę firmy... , Soulburner 27/07/09 12:04
Postanowiłem dziś ostatecznie rozprawić się ze swoją płytą główną EVGA nForce 650i Ultra, w której uszkodzone były dwa sloty pamięci i odesłać ją na gwarancję. Zakupiona została w listopadzie 2007 roku, kiedy to firma nazywała się "ESC Computers" - okazało się, że w międzyczasie przemianowali się na "Esc.pl Sp. z o.o.".

Kiedy dziś wypełniłem formularz RMA na ich stronie, zauważyłem, że przyjęto reklamację warunkowo. Na moje pytanie dlaczego, odpisano własnie o tej zmianie nazwy - że nie są już tą samą firmą co wtedy i będą jedynie pośredniczyć między mną a dystrybutorem/producentem.

Co to oznacza? Czy w takim wypadku można liczyć na wymianę płyty na taką o podobnych możliwościach? Czy da się taką usterkę naprawić? Czy wymiana nastąpi na inną płytę EVGA (ten sam model, jeśli gdzieś znajdą lub nowszy), czy też standardowo sklep będzie w stanie zaoferować inną płytę w cenie do kwoty zakupu tej EVGA blisko 2 lata temu (349zł)?

No i jak to jest - zmienili sobie nazwę i mogą tak traktować reklamacje? Trochę mi się to nie podoba... mam jednak nadzieję, że wszystko pójdzie sprawnie.

Proszę o opinie w tej sprawie oraz ogólnie na temat serwisu w esc.pl.

You must gather your party before
venturing forth.

  1. ... , reev 27/07/09 12:24
    "że nie są już tą samą firmą co wtedy i będą jedynie pośredniczyć między mną a dystrybutorem/producentem" - czyli odeślą ją na gwarancję, ale jak coś będzie nie tak to Ciebie oleją, tak to trzeba rozumieć chyba...

    Kore5Trio, ATI-GF X jakieś tam
    cyferki, za dużo ramu, dysk
    holograficzny, elektrownia jądrowa

  2. Jeśli mają ten sam nr KRS to zmiana nazwy nie wpływa raczej na obowiązek , bwana 27/07/09 12:36
    realizacji zobowiązań (w tym gwarancyjnych). Nie daj się więc zbić z tropu. Poza tym zadzwoń do jakiejś federacji konsumenckiej lub UOKiK-u.

    "you don't need your smile when I cut
    your throat"

    1. A jak sprawdzić ten KRS , Soulburner 27/07/09 12:50
      znalazłem ich obecny numerek (0000312278), ale jak stwierdzić, czy był zmieniany?

      You must gather your party before
      venturing forth.

      1. wczesniej mogli nie miec krs... , xmac 27/07/09 14:35
        mogli nie miec krs, bo mogli nie byc spolka
        wyglada na to, ze sie przeksztalcili w sp. z o.o., ale trudno powiedziec, czy wchloneli stara firme, czy zalozyli po prostu nowa
        obawiam, sie ze to wariant drugi, a wtedy obie firmy prawnie nie maja ze soba nic wspolnego i z wlasnej nieprzymuszonej woli moga ci pojsc na reke posredniczac w naprawie

        dual&mobile power
        XMAC

        1. kwestia KRS jest tylko przesłanką a nie dowodem , bwana 27/07/09 14:47
          nawet jeśli było tak, jak napisałeś w wariancie drugim, to w jakiś sposób zapewne spółka przejęła aktywa i pasywa "nie-spółki". Raczej nie mogłaby przejąć majątku nie przejmując jednocześnie długów/zobowiązań. Choć w sumie... cholera wie.

          "you don't need your smile when I cut
          your throat"

          1. wszystko zalezy od umowy spolki... , xmac 27/07/09 16:10
            jesli powstala nowa firma, niezwiazana z poprzednia, to mogla od tamtej odkupic jej majatek, bez przejmowania zobowiazan
            osoby moga byc te same, ale firma zupelnie inna

            dual&mobile power
            XMAC

      2. niestety, na stronie Krajowego Rejestru Sądowego nie ma takich zmian , bwana 27/07/09 14:44
        ale tu http://trojmiasto.biznespolska.pl/...ompanyid=5388

        jest informacja o firmie ESC COMPUTERS która ma tego samego prezesa zarządu co ESC.pl i link do strony esc.pl

        Wniosek prosty, spółka pozostała ta sama tylko zmieniła nazwę. Zatem ma obowiązek świadczyć gwarancję (i dopełnić wszystkich innych zobowiązań zawartych pod starą nazwą). W razie dyskusji na pewniaka można powiedzieć coś w stylu: co to ma być, ta sama spółka i jakieś wykręty z gwarancjami robicie? macie ten sam KRS więc nie ściemniajcie. Czy coś w tym stylu:-)

        "you don't need your smile when I cut
        your throat"

        1. domeny, telefony... , xmac 27/07/09 16:13
          wszystko moze przejac inna firma, bo to jedynie uslugi i mozna zrobic ich cesje na rzecz innego podmiotu

          dual&mobile power
          XMAC

  3. kolejna osoba ktora jest nabijana w jajo ECS.pl , PIvO 27/07/09 12:43
    ta firma to porazka moze i tania ale nalezy trzymac sie od niej z daleka i nawet kijem nie tracac. Maja klientow totalnie w d... glebokim powazaniu.

    [A kiedy odetna siec]
    [Przestane istniec]
    [mail: p1vo@o2.pl]

  4. raz kupiłem w tym sklepie i już nigdy więcej , khobar 27/07/09 12:47
    Ogółem sklepu nie polecam, kontak zawsze utrudniony, dodzwonić sie to cud .Jakby tego mało to próbują nabijać potem klientów w balona którzy nie znają wszystkich przepisów prawnych.
    Mi np próbowali wmówić, że jak otworzyłem płytę gł i zamontowałem to już mi nie przysługuje zwrot handlowy( a przysługuje). Przez miesiąc się z nim ścierałem jak mi wysłali uszkodzoną płytę, 2 wysyłki oraz masę nerwów utwierdziły mnie jasno aby omijać ten sklep

    Zapraszam http://khobar.ovh.org

  5. toście mnie pocieszyli ;) , Soulburner 27/07/09 13:03
    aż nie wiem czy w ogóle wysyłać... ale znowuż jak mi kolejne sloty zdechną, to zostanę bez mobo ;p

    You must gather your party before
    venturing forth.

    1. co do cen to jeszcze jest w miare , khobar 27/07/09 14:43
      i tez trafiłem do tego sklepu - bo ludzie polecali.
      Niestety jeżeli chodzi o ich serwis to tragedia.
      Ale ślij płytę koniecznie. Bo i to i tak przeleci przez ich serwis i trafi do serwisu producenta (cały proces powinien potrwać około miesiąca :D)

      Zapraszam http://khobar.ovh.org

  6. hmm , majlosh 27/07/09 14:18
    Kiedyś esc.pl było bardzo polecane, także na tpc. Potem stopniowo zaczęło drożeć, zaczęło pojawiać się coraz więcej negatywnych opinii, już dawno dałem sobie spokój z tym sklepem. Szczególnie, że naprawdę cenami nie grzeszy ;)

    They dont know that we know they know we know

  7. bzdura , komisarz 27/07/09 15:03
    przeciez "nowa" firma przejela zobowiazania "starej". Co do przyjecia "warunkowego" zaśmiej im się w twarz, jak będą próbować robić jakies prolemy, to do UOKiK.

    Komisarz Ryba

    1. ale ogolnie , komisarz 27/07/09 15:05
      to gwarancja generalnie nie jest swiadczona przez sklep, a przez producenta; sklep to rekojma. i TY wybierasz, czy chcesz skorzystac z rekojmi, czy z gwarancji.

      Komisarz Ryba

      1. że co prosze ? , PaszkfiL 27/07/09 15:44
        j.w

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

  8. pracuję w esc.pl od niedawna... , Kalkin 27/07/09 18:03
    przez moją osobę przechodzą wszelkie reklamacje, jeśli ktoś kiedykolwiek będzie miał problemy z serwisowaniem części/komputera, smiało prosze pisać gg :1336100 lub na maila; chętnie pomogę braci boardowej
    btw faktycznie od 1 stycznia w tym miejscu jest nowa firma

    a jakośc obsługi jest na wysokim poziomie (moim zdaniem)

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. trochę się wam obsługa zmieniła , Artaa 27/07/09 18:13
      trzeba przyznać, ale dzięki za ofertę pomocy, chociaż ja nigdy problemów nie miałem

    2. dzięki za ofertę pomocy , Soulburner 27/07/09 18:49
      oczywiście mam nadzieję, że wszystko pójdzie bez konieczności interwencji ;)

      You must gather your party before
      venturing forth.

    3. poki co ja sobie chwale wspolprace z Wami, jak mam problem to ide do Michała , chris_gd 28/07/09 10:17
      a ten z racji, ze stalych klientow szanuje zawsze sluzy pomoca

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. eee... , majlosh 28/07/09 10:50
        ...jasne.
        Fajny przykład, taki życiowy - odnoszący się do 1% klientów ;)

        They dont know that we know they know we know

    4. nigdy wiecej ESC , capri 29/07/09 09:36
      wszedzie i kazdemu odradzam, na kazdym forum - jak tam pracujesz, to przekaz swojej 'gorze' (a o ile dobrze pamietam to jakas Twoja rodzina), ze jeden niezadowolony klient generuje wiecej szamba, niz 10 zadowolonych dobra opinie. wszystko bylo dobrze do pierwszej reklamacji - serwis w ESC to zart.

      Quidquid latine dictum sit,
      altum videtur

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL