Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Logan 20:47
 » rkowalcz 20:46
 » Master/Pe 20:45
 » hokr 20:45
 » SilverTM 20:44
 » Atrus 20:44
 » Raffi 20:43
 » soyo 20:43
 » MARtiuS 20:43
 » past 20:43
 » Ramen 20:42
 » PrzeM 20:40
 » Micky 20:40
 » Armitage 20:40
 » toledo 20:38
 » endern 20:37
 » Wedrowiec 20:35
 » myszon 20:35
 » Franz 20:35
 » BONUS 20:35

 Dzisiaj przeczytano
 18333 postów,
 wczoraj 21373

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Tarantino + Niemcy+ IIWŚ + Pitt + Krew = ciekawy film :) , Nazgul 3/08/09 15:25
http://www.youtube.com/watch?v=HCqfsKGgePY

Pomimo krytyki (tak gdzies slyszalem) czekam na ten film ze zniecierpliwieniem. Moze byc bardzo ciekawie

people can fly, anything
can happen...
..Sunrise..

  1. nazgul + tpc = blog , pol150257 3/08/09 15:33
    123

    1. eee post jest z dzialu OT , Nazgul 3/08/09 15:35
      jak Ci przeszkadza to wylacz, czesto dyskutujemy o filmach, jak chciales zablysnac to udalo Ci sie

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

    2. Heh , Padawan 3/08/09 15:46
      ;-)

    3. a apropo postow , Nazgul 3/08/09 15:49
      to byla o tym dyskusja. Na tym boardzie juz praktycznie nic sie nie dzieje. Kiedys jeden dzien to byly dwie strony. Teraz na jednej stronie mieszcza sie 3 dni. Ale co tam lepiej nic nie pisac bo szanowych uzytkowikow denerwuje wszystko co nie jest komputerowe (aczkolwiek w komputerach tez juz nie mozna chyba dyskutowac)

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

      1. pomylilem sie , Nazgul 3/08/09 15:50
        1 strona to 5 dni. Dzisiaj od rana byly az 3 tematy... co sie dzieje ludzie

        people can fly, anything
        can happen...
        ..Sunrise..

        1. Prawda , Padawan 3/08/09 15:51
          bieda aż piszczy :/.

        2. najpierw padla strona pozniej board , mateusz 3/08/09 16:11
          czemu sie dziwic : recenzji niema a na 90% pytan dostaje sie odpowiedz : google.pl lub allegro.pl

          1. powiem ci jedno na to co piszesz , smagar 3/08/09 16:46
            BYŁO, archiwum.

        3. heh , Dabrow 3/08/09 16:31
          odp - większość pracuje. 2 - są wakacje. 3 - nie wszyscy nie widzą świata poza tpc. (-;

          !!!!!TO JEST SPARTA!!!
          !Tu się nic nie zmienia!
          ------dabrow.com------

        4. No po prostu, sorki sir, ale ... , Muchomor 3/08/09 16:48
          ... teraz wszystko podpada pod bloga i każdy się boi podpaść. Lepiej nic nie pisać niż pisać "bloga"...

          Stary Grzyb :-) Pozdrawia
          Boardowiczów

          1. a mi brakuje , Nazgul 3/08/09 17:10
            tematow Nimnula,Kubazzza,tytana i reszty ekipy blogerow. Brakuje postow o niczym,

            people can fly, anything
            can happen...
            ..Sunrise..

            1. zgadzam sie z Nazgulem , Grocal 4/08/09 09:56
              Brak takich "po północy", ale z drugiej strony cieszę się, że polityka wyhamowała. A sezon ogórkowy w sumie, to i postów per dzień mało...

              Na pewno, na razie, w ogóle...
              Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
              Ortografia nie gryzie!

    4. Zadanie domowe: wyłącz Nazgula poza nawias. , Dygnitarz 3/08/09 17:56
      <to jest brakujący post o niczym>

       

  2. hmmmm , Strik 3/08/09 17:10
    pare dni bez tcp ... i ciagle zyje ...tak tez da rade :D:D

  3. Super, że jeszcze nie widziałeś , Agnes 3/08/09 17:33
    błagam, jak już obejrzysz, to nie pisz, czy fajny, czy nie :D

    Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
    Fizyk, a to jego Meta...

    1. wierzysz , Dabrow 3/08/09 17:38
      że nie napisze? 1000% że napisze.

      !!!!!TO JEST SPARTA!!!
      !Tu się nic nie zmienia!
      ------dabrow.com------

    2. ehhh, dobra , Nazgul 3/08/09 18:44
      przepraszam bardzo ze chcialem pokazam Wam trailer filmu. Wiecej sie to juz nie powtorzy. Zegnam szanowna elite tego szlacheckiego zgromadzenia. Widze ze board umarl, a kazda proba napisania czegokolwiek jest niezgodna z regulaminem elity.

      Zaczynam sie nie dziwic Speedowi ze juz go tu nie ma

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

      1. Obrażalski , Agnes 3/08/09 18:58
        no już, już :)

        Metafizyka: - Poznaj, proszę, to jest
        Fizyk, a to jego Meta...

      2. ale o czym ty chciałeś pogadać? , Matti_2 4/08/09 11:28
        Trailer dostępny od paru miesięcy, trąbili o nim przed Cannes, a Ty piszesz, że czekasz. Fajnie, tylko co z tego i gdzie tu zachęta do dyskusji? Poza tym oceniać film po trailerze, to imho bezsens - w 90% trailer okazuje się lepszy od filmu;)

  4. a tak IMHO , Nazgul 3/08/09 18:51
    facynujaca aktywnosc dzisiaj:
    1. [OT-Polityka] Nie musisz tego czytać :) , carlosA
    2. [OT] Grill idealny do samochodu na szybki wyjazd , kostek8
    3. czy w Polsce mozna kupic obudowe Pc-c37 ? , mateusz
    4. [ebay UK] Moze ktos cos kupowal w UK. Cło? VAT? , lol555
    5. różnica między 720p, a 1080i , acd

    no wszystkie posty zachecajace do dyskusji. A ja chcialem rozpoczac rozmowe o ciekawym (lubie Tarantino) filmie to zostalem zbesztany, wysmiany. Nikt juz nie pisze na temat posta, wszyscy pisza odpowiedzi zeby pokazac swoja niesamowita "inteligencje:, dowartosciowac sie albo dodac uszczypliwy komentarz.

    a tak marudzili kiedys na trolle, teraz nawet juz trolli nie ma, nie ma dzieci neostrady. Zostali sami starzy bywalcy, ktorym sie nie chce nic napisac, a jak juz ktos cos napisze to jest zle. Kopiecie pod soba dolek, ciekawe kto bedzie Was zasypywac...

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

    1. hmmmm , Strik 3/08/09 19:23
      wypij 4 piwa ... i zacznij pisac ... cala reszte bedziesz mial w d...
      a czy board bedzie czy tez nie ? a co sie tak przejmujesz ? nie pierwszy ... no i nie ostatni :)

    2. nie unoś się tak , vaneck 3/08/09 19:24
      walisz w wielkie dzwony, niepotrzebnie. Jeden napisał, reszta podchwyciła, jest ruch, tego chciałeś, nie? :)))
      Ten film na 100% obejrzę tylko że, na tę chwilę, nie ma o czym gadać. Jeden trailer z drewnianym Bradem, kilka słów odjechanych krytyków... Kill Bill bardziej mi się podobał niż Death Proof, recki mam gdzieś :)

      A little less conversation, a little more action
      please

    3. Się dziwisz :) , Marcinex 3/08/09 19:36
      wakacje są, ludziska od netu odpoczywają, do kina sie nie chce bo gorąco itp. :) Luuuuussss...chłopie :)

      Nie ma piekła poza tym światem, on nim
      jest, nie ma diabła poza człowiekiem,
      on nim jest!

  5. Achtung, pierwszy głos w wątku , Padawan 3/08/09 19:41
    który coś wniesie: http://www.youtube.com/...v=GJSzOOiUGFw&fmt=18
    :-)

    1. bylem ostatnio :) , Nazgul 3/08/09 20:51
      film jak i muzyka przekozacka :)

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

    2. filmu , LooKAS 3/08/09 22:27
      swietna muza, filmu nie widzialem, ale pewnie obejrze, bo moja luba nie przegapi zadnego filmu z j.deep

      I wanna suck, I wanna lick
      I wanna cry and I wanna spit

  6. to tez moze byc ciekawe: , piszczyk 4/08/09 15:05
    http://www.apple.com/...s/sony_pictures/district9/
    o ile nie spaprzą fabuły . . .

    takie tam klamoty . . .

    1. ooo , Nazgul 4/08/09 15:19
      ciekawe, nie slyszalem, Trailer jak zwykle wyglada swietnie

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2020, TwojePC.PL