TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Zmiany w warunkach gwarancji , Nefratus 16/08/09 18:00 Witam serdecznie.
Mam nastepujacy problem. 2 lata temu zakupilem notebooka Aristo Vision. Sprzęt może nie jest wysokich lotów ale jeśli chodzi o samą jego wytrzymałość jest sredni. Problem mam natomiast z wyegzekwowaniem naprawy w serwisie Orika który zajmuje się naprawami gwarancyjnymi.
Krótko może opisze perypetie jakie mialem dotychczas zwiazane z serwisem orika chociarz z pytaniem wlasciwie niewiele bedzie to mialo wspolnego ale jako przestroga moze sie przydać.
okolo rok temu wyslalem go pierwszy raz do serwisu. powod - pekniecia klapy matrycy przy zawiasach i luz na samych zawiasach. klape i zawiasy wymieniono. wypada zaznaczyc ze byla to jedyna usterka wynikajaca z samej eksploatacji notebooka.
notebook wrocil i po miesiacy zostal wyslany do serwisu. powod - po wymianie klapy nie sposob skorzystac z kamerki. wycelowana jest ponizej otworu w obudowie i obraz w 3/4 czarny. notebook wrocil z nie dzialajacym tunnerem i jak sie po tygodniu okazalo zle zamontowana matryca - tarla o klawisze przy kazdorazowym zamknieciu.
znowu wyslano do serwisu. matryce wymieniono na nowa o wyzszej rozdzielczosci - "nowa" matryca byla uszkodzona mechanicznie przy krawedzi a obraz sniezyl. tunner natomiast dziala. dodatkowo temperatura procesora ni z tego ni z owego poszla z max 60 do 90 stopni.
poslano znowu do serwisu. wymieniono inverter. sama matryca nadal jednak sniezy. z temperatura nic nie zrobili bo to wg nich normalne.
znow poslano. wymieniono matryce na matryce o nizszej maksymalnej rozdzielczosci niz fabrtycznie zamontowana. temperatura wciaz jest wg nich w normie.
Tak to sie z grubsza przedstawia. Przed poprzednia wysylka bylem u rzecznika praw konsumenta ktory poinformowal mnie iz obowiazuje mnie regulamin gwarancji (teoretycznie moglbym scigac sprzedawce ale ze jest to moj szef a prace szanuje za bardzo to ta droga nie pojde). Sek w tym ze w momecie kupna (2 lata temu) w regulaminie gwarancji nie bylo wzmianki o wymianie sprzetu na nowy. Niemniej w miedzyczasie pojawila sie nowa wersja regulaminu gwarancji ktora taka opcje przewiduje gdy po 4 powaznych naprawach sprzet nie moze byc wykorzystany w sposob zgodny z jego przeznaczeniem.
Czy mnie rownierz obowiazuje nowy regulamin gwarancji czy ten ktory podpislalem przy kupnie?
Czy ma ktos jakis pomysl co jeszcze moge zrobic?
I tak moze na dokladke czy ktos mial jeszcze podobne chocki klocki z serwisem Orika? Bo ja sie wieczyscie do tego serwisu i tej marki zrazilem.
Z gory dzieki za odpowiedz.Miejsce na twoją reklamę ;) - obowiązuje Cię , ViS 16/08/09 18:20
to co podpisałeś lub zaakceptowałeś w chwili sprzedaży. Objęcie nową gwarancją wstecz to tylko dobra wola producenta.
Perypetii mogę współczuć, masakra. Niestety Orika czasami daje mocno w kość. Zawsze jak jakiegoś notka Asusa kierują tam (są dwa serwisy asusa, jeden to właśnie orika) to modlę się o jego szybki i sprawny powrót. Na szczęście taka rewelacja jak opisujesz jeszcze mi się nie zdarzyła. Może dlatego że Asus egzekwuje na nich jakieś minimum jakości i przyzwoitości co do swoich napraw.
Wniosek na przyszłość - jeśli tak traktują klientów swojej marki - Aristo(Comes) - to po prostu my jako klienci powinniśmy im pokazać gdzie ją sobie mogą wsadzić.I will not buy this record - it is
scratched. - drugi serwis , Emios 16/08/09 19:26
zadzwon pogadaj
NMC - PE Polska Sp. z o.o.
Zbigniew Smulski
ul. Wawozowa 15
75-339 Koszalin
nr tel: 0943470105-07- panie , ViS 16/08/09 19:50
ale to nie Aristo tylko Asusa :<I will not buy this record - it is
scratched. - pozatym , ViS 16/08/09 19:51
jak już nawet, to nie rozmawiają z klientami indywidualnymi!!!I will not buy this record - it is
scratched.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|