Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » elliot_pl 11:43
 » Menah 11:43
 » adolphik 11:42
 » Dexter 11:40
 » maddog 11:39
 » ligand17 11:36
 » ulan 11:35
 » XepeR 11:34
 » gigamiki 11:34
 » Zbyl 11:31
 » Nazgul 11:29
 » Killer 11:24
 » biEski 11:15
 » cVas 11:15
 » PaKu 11:13
 » Sebek 11:11
 » JE Jacaw 11:05
 » Flo 11:04
 » rrafaell 10:57
 » Sherif 10:54

 Dzisiaj przeczytano
 41114 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Zmiany w warunkach gwarancji , Nefratus 16/08/09 18:00
Witam serdecznie.

Mam nastepujacy problem. 2 lata temu zakupilem notebooka Aristo Vision. Sprzęt może nie jest wysokich lotów ale jeśli chodzi o samą jego wytrzymałość jest sredni. Problem mam natomiast z wyegzekwowaniem naprawy w serwisie Orika który zajmuje się naprawami gwarancyjnymi.

Krótko może opisze perypetie jakie mialem dotychczas zwiazane z serwisem orika chociarz z pytaniem wlasciwie niewiele bedzie to mialo wspolnego ale jako przestroga moze sie przydać.

okolo rok temu wyslalem go pierwszy raz do serwisu. powod - pekniecia klapy matrycy przy zawiasach i luz na samych zawiasach. klape i zawiasy wymieniono. wypada zaznaczyc ze byla to jedyna usterka wynikajaca z samej eksploatacji notebooka.

notebook wrocil i po miesiacy zostal wyslany do serwisu. powod - po wymianie klapy nie sposob skorzystac z kamerki. wycelowana jest ponizej otworu w obudowie i obraz w 3/4 czarny. notebook wrocil z nie dzialajacym tunnerem i jak sie po tygodniu okazalo zle zamontowana matryca - tarla o klawisze przy kazdorazowym zamknieciu.

znowu wyslano do serwisu. matryce wymieniono na nowa o wyzszej rozdzielczosci - "nowa" matryca byla uszkodzona mechanicznie przy krawedzi a obraz sniezyl. tunner natomiast dziala. dodatkowo temperatura procesora ni z tego ni z owego poszla z max 60 do 90 stopni.

poslano znowu do serwisu. wymieniono inverter. sama matryca nadal jednak sniezy. z temperatura nic nie zrobili bo to wg nich normalne.

znow poslano. wymieniono matryce na matryce o nizszej maksymalnej rozdzielczosci niz fabrtycznie zamontowana. temperatura wciaz jest wg nich w normie.

Tak to sie z grubsza przedstawia. Przed poprzednia wysylka bylem u rzecznika praw konsumenta ktory poinformowal mnie iz obowiazuje mnie regulamin gwarancji (teoretycznie moglbym scigac sprzedawce ale ze jest to moj szef a prace szanuje za bardzo to ta droga nie pojde). Sek w tym ze w momecie kupna (2 lata temu) w regulaminie gwarancji nie bylo wzmianki o wymianie sprzetu na nowy. Niemniej w miedzyczasie pojawila sie nowa wersja regulaminu gwarancji ktora taka opcje przewiduje gdy po 4 powaznych naprawach sprzet nie moze byc wykorzystany w sposob zgodny z jego przeznaczeniem.

Czy mnie rownierz obowiazuje nowy regulamin gwarancji czy ten ktory podpislalem przy kupnie?
Czy ma ktos jakis pomysl co jeszcze moge zrobic?
I tak moze na dokladke czy ktos mial jeszcze podobne chocki klocki z serwisem Orika? Bo ja sie wieczyscie do tego serwisu i tej marki zrazilem.

Z gory dzieki za odpowiedz.

Miejsce na twoją reklamę ;)

  1. obowiązuje Cię , ViS 16/08/09 18:20
    to co podpisałeś lub zaakceptowałeś w chwili sprzedaży. Objęcie nową gwarancją wstecz to tylko dobra wola producenta.

    Perypetii mogę współczuć, masakra. Niestety Orika czasami daje mocno w kość. Zawsze jak jakiegoś notka Asusa kierują tam (są dwa serwisy asusa, jeden to właśnie orika) to modlę się o jego szybki i sprawny powrót. Na szczęście taka rewelacja jak opisujesz jeszcze mi się nie zdarzyła. Może dlatego że Asus egzekwuje na nich jakieś minimum jakości i przyzwoitości co do swoich napraw.
    Wniosek na przyszłość - jeśli tak traktują klientów swojej marki - Aristo(Comes) - to po prostu my jako klienci powinniśmy im pokazać gdzie ją sobie mogą wsadzić.

    I will not buy this record - it is
    scratched.

  2. drugi serwis , Emios 16/08/09 19:26
    zadzwon pogadaj


    NMC - PE Polska Sp. z o.o.
    Zbigniew Smulski
    ul. Wawozowa 15
    75-339 Koszalin
    nr tel: 0943470105-07

    1. panie , ViS 16/08/09 19:50
      ale to nie Aristo tylko Asusa :<

      I will not buy this record - it is
      scratched.

      1. pozatym , ViS 16/08/09 19:51
        jak już nawet, to nie rozmawiają z klientami indywidualnymi!!!

        I will not buy this record - it is
        scratched.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL