TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Baza do zglaszania problemow / ticket-ów , BogadR 18/08/09 18:22 Potrzebuje rozwiazązania do firmy, ktore umozliwi klientom wpisywanie problemow do bazy a managerom wglad w zaistniale problemy i czas potrzebny na rozwiazanie problemu:
Przyklad:
Pani Jadzia (losowo wybrane imie ;)
Loguje sie, wybiera kategorie problemu (hardware, software itp) ewentualne inne podkategorie. Wpisuje krotki opis problemu, wybiera priorytet awarii.
Pani Jadzia dostaje informacje ze ten temat zostanie rozpoczety za 2, 6 czy 48h i "naprawa" potrwa np 30min.
Z drogiej strony odpowiednia osoba z dzialu tech dostaje info co ma zrobic i kiedy.
Panel powinno sie dac pogrupowac tak zeby jedna firma nie widziala zgloszen innych.
Ktos zna takie rozwiazanie? Jakie wymagania, jakie kwoty?- Bugzilla, HP QualityCenter , bwana 18/08/09 18:45
te znam przynajmniej z nazwy:-)"you don't need your smile when I cut
your throat" - W mojej ex firmie używaliśmy Remedy. , Dexter 18/08/09 19:01
123Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
Odpowiedzi oleję.
THX! - darmowy , ksiaze 18/08/09 19:04
GLPI - wlasnie testuje mantis , BogadR 18/08/09 20:02
j.w. :)- właśnie , celt 18/08/09 21:24
chciałem o nim napisać - ale skoro już sam znalazłeś to nic nie zostało do dodania.
Wg mnie bardzo dobry do zgłaszania bugów w firmach informatycznych.Everything should be made as simple as
possible, but no simpler - Też z tego korzystamy , majlosh 19/08/09 09:19
Trochę toporny, ale działa i chyba się sprawdza ;)They dont know that we know they know we know
- Kiedyś zrobiliśmy podobne narzędzie , ligand17 18/08/09 20:08
na bazie SharePoint Services. Sprzedaliśmy dużej firmie i działało nawet nieźle.
Te zestawy, które koledzy polecają to są duże kombajny (szczególnie HP QC i Remedy), ale działają całkiem sprawnie.
Jeżeli masz smykałkę, to możesz napisać samemu na bazie dowolnego silnika bazodanowego i webserwisu. - flyspray , smagar 18/08/09 21:07
uzywam w firmie przerobiłem na helpdesk jest super sprawdza sie w 99% przypadków. - u mnie używamy OTRS , DmK 18/08/09 21:57
darmowy - po co Ci ustalanie priorytetow? , Deus ex machine 18/08/09 23:12
daje lewa reke, ze i tak uzyszkodnicy beda dawac najwyzszy z najwyzszych priorytetow, zawsze .) Chyba, ze masz powaznych uzytkownikow, a to jest malo spotykane."Uti non Abuti" - w czesci sie z toba zgodze.... , rulezDC 19/08/09 07:38
ze uzytkownik da zawsze najwyzszy prorytet, jednak po to mu pewnie aby sam mogl potem zmieniac prorytetykoniec koniec koniec - Tylko przez pierwszy tydzień. , ligand17 19/08/09 10:51
Jak widać, że zgłoszenie ma niewłaściwy priorytet to jest opcja "Reject" + informacja o nieprawidłowym priorytecie.
Bardzo szybko uczy to użyszkodników dyscypliny. Przy okazji okazuje się, że większość z "pilnych i niezwykle ważnych" zgłoszeń jest nieistotna lub na tyle błaha, że ludzie wolą zrobić to sami, niż wpisywać nowe zgłoszenie w narzędziu.
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|