Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » SebaSTS 06:46
 » NimnuL 06:34
 » PeKa 06:26
 » Killer 06:24
 » Doczu 06:23
 » kombajn4 06:19
 » rzymo 05:36
 » Demo 05:30
 » Shark20 04:15
 » NWN 04:14
 » PiotrexP 04:06
 » Visar 03:00
 » Chavez 02:46

 Dzisiaj przeczytano
 41144 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[programowanie] Integracja PhysX w... Quake'u? , Soulburner 9/09/09 16:56
Czy ktoś z Was zajmował się modowaniem jednego z silników udostępnionych przez id (Quake 1, 2 lub 3)? Czy ktoś dłubał z implementacją któregoś engine'u fizycznego, np. PhysX, czy Open Dynamics Engine?

Ewentualnie czy znacie jakieś linki do porządnego forum kłejkowego, gdzie można by uzyskać pomoc?

A może istnieje jakiś inny opensource'owy engine, który posiada już jakąś zaawansowaną fizykę, która pozwoli chociaż na realistyczne przewracanie krzeseł, stolików itp. (ragdoll niepotrzebny)? Najlepiej coś, do czego łatwo można tworzyć mapy (Quarki, radianty) i modele (a najlepiej używać jeden z formatów kłejkowych, typu mdl, md3, md5).

You must gather your party before
venturing forth.

  1. Newton Game Dynamics - co prawda nie open source, ale darmowy, popularny i sprawdzony , Rhobaak 9/09/09 18:24
    newtondynamics.com

    Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
    G-forc 460 gietex,barakudy
    Children of Neostrada Association MVP

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL