Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » jablo 10:40
 » Killer 10:39
 » rainy 10:39
 » Artaa 10:35
 » john565 10:23
 » Sherif 10:19
 » GLI 10:15
 » Dexter 10:14
 » mravel 10:11
 » ToM78 10:09
 » ligand17 10:08
 » JE Jacaw 10:04
 » KHot 10:03
 » kojot 10:00
 » BoloX 09:59
 » Liu CAs 09:52
 » ngP 09:46
 » El Vis 09:42
 » bodeq 09:35
 » Fl@sh 09:33

 Dzisiaj przeczytano
 36891 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[programowanie] Integracja PhysX w... Quake'u? , Soulburner 9/09/09 16:56
Czy ktoś z Was zajmował się modowaniem jednego z silników udostępnionych przez id (Quake 1, 2 lub 3)? Czy ktoś dłubał z implementacją któregoś engine'u fizycznego, np. PhysX, czy Open Dynamics Engine?

Ewentualnie czy znacie jakieś linki do porządnego forum kłejkowego, gdzie można by uzyskać pomoc?

A może istnieje jakiś inny opensource'owy engine, który posiada już jakąś zaawansowaną fizykę, która pozwoli chociaż na realistyczne przewracanie krzeseł, stolików itp. (ragdoll niepotrzebny)? Najlepiej coś, do czego łatwo można tworzyć mapy (Quarki, radianty) i modele (a najlepiej używać jeden z formatów kłejkowych, typu mdl, md3, md5).

You must gather your party before
venturing forth.

  1. Newton Game Dynamics - co prawda nie open source, ale darmowy, popularny i sprawdzony , Rhobaak 9/09/09 18:24
    newtondynamics.com

    Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
    G-forc 460 gietex,barakudy
    Children of Neostrada Association MVP

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL