Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Grocal 07:07
 » Sebek 07:07
 » PeKa 07:06
 » steve 06:57
 » NimnuL 06:56
 » PCCPU 06:54
 » Glock19 06:49
 » luckyluc 06:48
 » rulezDC 06:41
 » blimek 06:40
 » smichal 06:36
 » Mateusz00 06:22
 » cVas 06:18
 » P@blo 06:10
 » J@rek 06:10
 » Demo 05:57
 » hokr 05:57
 » piwo1 05:54
 » rad 05:48
 » RusH 05:44

 Dzisiaj przeczytano
 13736 postów,
 wczoraj 47336

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2020
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Autoryzowany serwis Asus'a - czy ostatnimi czasy coś się zmieniło na lepsze? , hyperlink 5/10/09 15:56
Pamiętam, że były tematy nt. serwisu tej marki w Polsce dot. firmy Orika, ale było to jakiś czas temu. Z tego co mi się obiło o uszy autoryzowanym serwisem Asus'a zajmuje się ktoś jeszcze, prawda to? Czy coś się poprawiło? Pada mi napęd DVD (nagrywa 1 płytę CD-R na 10) i padła mi karta sieciowa na RJ-45 i póki mogę przetrzymuje sprzęt, jako, że niezbędny, a zależy mi na tym aby jak najszybciej powrócił do mnie z serwisu (znane mi są przypadki przetrzymywania sprzętu 1,5 miesiąca i więcej). Jest lepiej czy dalej tak samo?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

  1. re: , ViS 5/10/09 16:00
    1)poprawił się, jest wzorowy
    2) nie masz możliwości wyboru serwisu, są kierowane do poszczególnego (koszalin albo wrocław) po usterce i modelu.

    I will not buy this record - it is
    scratched.

    1. Dzięki za ekspresową odpowiedź :) , hyperlink 5/10/09 16:05
      Jeszcze jedno pytanie: Czy muszę koniecznie wysłać laptopa z dyskiem? Tym bardziej, że wiem co dolega, sprawa hardwareowa, mojego systemu nie potrzebują do diagnozy. Z pewnych względów wolałbym uniknąć wysyłania dysku (choćby na zawarte dane, wiem, mogę wyczyścić i zrobić kopię, ale szybciej by było gdybym go wyjął).

      1. Oczywiście uwierzyłeś, że jest wzorowy :) , Remek 5/10/09 16:06
        ...

        1. Czekam w takim razie na Twój punkt widzenia , hyperlink 5/10/09 16:41
          Może masz doświadczenie z tym serwisem? Bo faktycznie im starsze opinie, tym gorzej, ale ostatnio właśnie widziałem coraz więcej pozytywnych dlatego próbuję się czegoś więcej dowiedzieć, bo może "bardziej opłacalnie" mimo wszystko będzie dla mnie sprawienie jakiejś maszyny zastępczej na czas naprawy?

      2. wstaw , Nikita_Bennet 5/10/09 17:03
        czysty hdd i po temacie a jak lapek wróci z serwisu to wstawisz swój.

        nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

        1. Panie , ViS 6/10/09 06:29
          a robił Pan tak kiedyś? ;d
          Ogarnia ludzi zdziwienie jak dostają nietkniętego notebooka po 2ch dniach z informacją "sprzęt niekompletny".
          Info z infolinii nawet niedawno bo 2 mies temu:
          "sprzęt ma być w oryginalnym wyposażeniu, nie ma możliwości wyjęcia lub zmiany dysku twardego. Brak dysku jest dopuszczalny tylko w przypadku użytkowania przez firmy kiedy zawiera dane niezbędne do pracy lub objęte tajemnicą handlową. Wtedy trzeba dołączyć pismo z pieczątką danej działalności gospodarczej".
          Więc ew. możesz tak zrobic jeśli nie chcesz niespodzianek.

          I will not buy this record - it is
          scratched.

          1. spojrz na wypowiedz poniżej , Nikita_Bennet 6/10/09 13:47
            'do wysłania do serwisu Asusa , Thadeus 6/10/09 10:03'

            Sam kiedys też myślałem wysłać lapika na wymianę zawiasów i gość mi powiedział to samo że dysk mogę zachować u siebie.

            nikita_bennet (at) poczta.onet.pl

            1. widać , ViS 6/10/09 19:41
              co konsultant, to odpowiedź. Ja mam odpowiedź człowieka postawionego wyżej w asusie. Jeśli tak to robią żeby klientom było lepiej, to tylko lepiej. Powiem tak że na kilkadziesiąt rozmów (zawsze na prośbę klienta i przy kliencie żeby mieć dowód) infolinia asusa odmawiała przyjęcia bez dysku. Z innym ramem ok, z innym/brakiem dysku - sory winetu.

              I will not buy this record - it is
              scratched.

      3. do wysłania do serwisu Asusa , Thadeus 6/10/09 10:03
        wyciągnij dysk twardy - po co ma się w transporcie sknocić.

        Jest to informacja prosto z serwisu Asusa, dzwoniłem pytając o blokadę na dysk w asusach i dowiedziałem się ze zalecają nawet klientom wyciągniecie dysku przed wysłaniem kompa do serwisu. Wyciągając wymieniając dysk i pamięć w laptopie nie tracimy dodatkowo gwarancji. gwarancje stracimy tylko zrywając stickery z pozostałych komponentów. Zatem spokojnie możecie odkręcić pokrywę i wyczyścić np wiatraczek wymienić pamięć.

        ...

  2. to nie wina serwisu , Piratez 5/10/09 16:31
    tylko braku czesci
    czasami tak jest ze specyficzna rzecz jest trudno dostepna i serwis czeka np na zamowiona plyte miesiac

    oczywiscie nie mowie tutaj o przypadkach gdzie laptop lezy na stole serwisanta miesiac i nie jest jeszcze zdiagnozowany

    1. Co do braku części to ja rozumiem, ale.. , hyperlink 5/10/09 16:44
      właśnie czytałem o takich przypadkach na różnych forach (oczywiście piszę tu o serwisie Asusa), że rozkręcili, postawili ekspertyzę, miał ktoś się skontaktować z klientem (ale gdzieś chyba komuś się zapomniało) i sprzęt leżał miesiąc nieruszany...

  3. Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi , hyperlink 6/10/09 14:04
    Zwłaszcza dotyczące możliwości wyjęcia samego dysku twardego, co mnie bardzo cieszy.

    Pozdrawiam!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2020, TwojePC.PL