Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Pinokio.p 00:37
 » doxent 00:17
 » Chrisu 00:06
 » XepeR 00:04
 » john565 23:56
 » rooter666 23:55
 » Pio321 23:53
 » muerte 23:44
 » cVas 23:40
 » yanix 23:32
 » Kenny 23:28
 » Flo 23:16
 » Shark20 23:13
 » dugi 23:12
 » DJopek 23:11
 » ManiusNG 23:02
 » maddog 22:59
 » faf 22:51
 » JaroMi 22:49
 » Dexter 22:45

 Dzisiaj przeczytano
 41127 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

TPSA, neostrada, multimo i inni... , Holyboy 9/11/09 22:56
Mam taką sytuację - na linii teściów zamówiłem 2 miechy temu multimo 2mb. Trochę czekania i TPSA odmówiła z względu na "brak warunków technicznych". Ale 2 dni po tym zaczęli dzwonić, żeby neo zamówić i się nawet okazało, że na 2mb są warunki techniczne. Wszystko niby cacuś, ale problem w tym, że teściowie mają plan socjalny i za nic nie chcą przejść na wyższy (bo to w jedną stronę droga), a co niestety TPSA wymaga dla 2mb. Z Multimo, Netią, Orange i innymi firmami na BSA można podpisać umowę nie zmieniając abonamentu telefonicznego. Druga rzecz to, że mając net od innego operatora, mam osobny rachunek.

Wnerwia mnie to (delikatnie ujmując), że TPSA kłamie w żywe oczy, i że chcąc kupić od TPSA wyjdzie to ~20 zł drożej niż u konkurencji.

Zastanawiam się co w takiej sytuacji zrobić? Czy TPSA może ot tak sobie kłamać konkurentom i odmawiać świadczenia?

Strength is irrelevant.
Resistance is futile.
We wish to improve ourselves.

  1. polecam , elliot_pl 9/11/09 23:37
    UKE. Zadzwonic i pogadac - bardzo mili ludzie tam siedza :)

    momtoronomyotypaldollyochagi...

    1. moze klamac , MayheM 9/11/09 23:41
      i klamie zawsze i kazdemu ze wszystkim. Wiem, bo sam uzeram sie z nimi od 3 miesiecy, co rusz poznajac kolejne oszustwa i ulomnosci. Dodam, ze musialem awanturami wymuszac sprawdzenie warunkow technicznych, bo panowie uwazali, ze sie nie da (mimo, ze nikt nie byl na miejscu), a za 3 awantura nagle sie dalo.
      Niestety musialem sie z nimi uzerac, bo musialem zachowac nr telefonu...
      Kazda usluga niesie ze soba mnostwo pulapek, na ktore trzeba uwazac, a okazuja sie po przyjsciu rachunku.

      1. hmm , elliot_pl 9/11/09 23:51
        jestes pewien ze to pod moim postem mialo byc?

        momtoronomyotypaldollyochagi...

        1. obraź się , ViS 10/11/09 06:28
          :)))

          I will not buy this record - it is
          scratched.

          1. [foch] , elliot_pl 10/11/09 07:35
            a cccooo... bo w kazdym z nas jest cos z kobiety :D

            momtoronomyotypaldollyochagi...

            1. Heh , Bergerac 10/11/09 10:05
              Na szczęście nie we wszystkich to samo, przynajmniej jest zagwozdka ;)

              Barbossa: You're supposed to be dead!
              Jack Sparrow: Am I not?

        2. mialo nie byc , MayheM 10/11/09 09:51
          ale postawilem na wyrozumialosc czytajacych :) (nie sprostowalem)

  2. uuu , Salmos 10/11/09 11:50
    Ciezka sprawa. Ja na szczescie nie mam z TP zadnego problemu. Trafiliscie na jakies dinozaury, bo teraz badzo dbaja o obsluge klientow. Nawet gry wymyslaja ;) http://www.czteryrazyszybszy.pl/#/gra

  3. Proponuję wysłać do nich ... , Muchomor 10/11/09 19:51
    ... zapytanie ofertowe, którąś z ich usług i zawierające pytanie o warunki techniczne. Ładnie to sformułować i wysłać (obowiązkowo) na papierze i poleconym do nich. Odpowiedź, która przyjdzie będzie potem niezbywalnym dowodem na orzeczony przez nich stan linii i nie będą się mogli wykręcić sianem. Jeśli spróbują to UKE z takim dowodem przytępi ich jak należy.

    Stary Grzyb :-) Pozdrawia
    Boardowiczów

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL