Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 03:18
 » Visar 03:00
 » Chavez 02:46
 » yanix 02:26
 » PaKu 02:20
 » metacom 02:18
 » xpx 02:17
 » abes99 01:30
 » luckyluc 01:30
 » Chrisu 01:26
 » PiotrexP 01:18
 » Martens 00:57
 » Wolf 00:44
 » CiAsTeK 00:39
 » bmiluch 00:38
 » Zic 00:36
 » rulezDC 00:36
 » Demo 00:15
 » rarek 00:09
 » buddookan 00:03

 Dzisiaj przeczytano
 41103 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Problem z Biedronkowym Unrealem, skoki grafiki, za mocny sprzęt ? , fiskomp 4/12/09 22:05
Zgodnie z trędem, zakupiłem dzisiaj dwie gry w Biedronce, Gears'ów i Unreal'a, bo tego ostatniego naprawdę warto. Wydanie w slimowym pudełku, bez żadnych oznaczeń (biała kartka z serialem). No ale nie o tym miało być.

Otóż zarówno Unreal, jak i UNREAL II działają w iście denerwujący sposób. Otóż, cały ruch jakby odbywał sie skokami a nie płynnie. Wk..... strasznie, bo zero precyzji. Idziemy do przodu, a on jakby dostawał czkawki, a zarazem zap... jak dziki. Zastanawiam się, czy to nie wina dwóch rdzeni.

Czy ktos, kto zakupił to wydanie, może napisac, jak u niego się sprawuje ??

Rozdziałka 1280*1024, AMD X2 2,1GHz, 2GB ramu, GF8800GT(512), reszta standard.

  1. No jeszcze lepiej, nie patchować do ver.451b poszło sie paść. , fiskomp 4/12/09 22:25
    Ani normalnie, ani w awaryjnym nie można uruchomić. No i jak tu nie miec pirata ? Może człowieka szlag trafić.

  2. A czy Dual Core Optimizer od AMD , Fox 4/12/09 22:26
    Masz zainstalowany ? Miałem Na X2 podobny problem w NFS Most Wanted, po instalacji tego było ok.

    http://www.idg.pl/...AMD.Dual.Core.Optimizer..html

    Powered by Linux and siemens s7
    PLCs...

  3. owszem to wina dwóch rdzenii , Master/Pentium 4/12/09 22:35
    http://www.overclock3d.net/..._amd_x2_hotfix_patch

    Nie ma tego złego , co by się w gorsze
    obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
    włącz komputer :-)

  4. U mnie wszystko w porządku. , Majster 4/12/09 23:42
    Unreal - rozdzielczość 1680x1050, detale wysokie (oczywiście). Procesor Pentium Dual Core E2180, Asus P5B-E Plus na P965 i 2x 1 GB RAM Kingston.

    "Żone mam tylko przy wypłacie, reszta żyje w celibacie" - R. Górski.

  5. wyłacz jeden , bodeq 5/12/09 01:12
    rdzeń dla unreala, powinno pomoc.

  6. trendem, trendem, trendem , dugi 5/12/09 01:39
    o tak!

    Wszyscy sie cieszą że Adolf nie
    żyje, hula, hula, hula, hula hop!

  7. to raczej wina , resmedia 5/12/09 10:09
    Cool 'n' Quiet, gra przy starcie bada procek (relatywnie niskie takty), a potem obciążenie procesora wzrasta i gra dostaje świra. Takie efekty to już miałem na jednojajowcu od AMD w Unrealu i Rune (silnik Unreala).

    desipere est juris gentium

    1. problem w tym, że gra nie powinna opierać się na szybkości CPU , Master/Pentium 5/12/09 10:59
      przypomina mi się od razu Pascal i słynny błąd na szybszych prockach bo licznik na taktach CPU był za szybki ;)
      Jeśli już gra bada CPU to niech pobada go chwilę pod kątem wydajności.
      W każdym razie ja takich atrakcji nie stwierdziłem w grach ale nie grałem w Unreala.

      Nie ma tego złego , co by się w gorsze
      obrócić nie mogło - jak nie wierzysz
      włącz komputer :-)

    2. podpisuje się pod tym , M1ni$ter 5/12/09 19:42
      c'n'q - najprościej w panelu sterowania/opcje zasilania na czas grania ustaw tryb komputer stacjonarny, wtedy c'n'q nie powinno działać i problem w grach powinien zniknąć
      sam mam ten problem w unrealu i ut, co ciekawe problem dotyczyły głównie ( jeśli nie w ogóle) procków amd i ich c'n'q , na intelach z włączonym speedstepem ( czy podobnymi technikami ) nie ma takich problemów

      i -> tak, te gry źle napisali pod tym kątem , jak napisał Master/Pentium , nie powinno się korzystać z taktów zegara do zliczania czasu

      "Umiesz liczyć? ... licz na siebie!"

    3. Cóż... , Bergerac 5/12/09 20:47
      AMD...

      Barbossa: You're supposed to be dead!
      Jack Sparrow: Am I not?

  8. mialem ten problem , Nefratus 5/12/09 15:07
    we wrzesniu robilismy lan party i na 2 z 10 komputerow unreal tournament tak sie zachowywal.

    update sterownikow do grafiki i przeinstalowanie directx pomoglo wtedy.

    Miejsce na twoją reklamę ;)

  9. Tak tak, za mocny sprzęt , Bergerac 5/12/09 17:59
    Zegary chodzą za szybko i w rezultacie grę przechodzi się w ciągu 23 minut. Nie wszystko da się zobaczyć w tak krótkim czasie, stąd skoki grafiki.

    Barbossa: You're supposed to be dead!
    Jack Sparrow: Am I not?

  10. u mnie problem rowniez , MayheM 7/12/09 10:56
    niestety zadne zabiegi nie pomagaly, dlatego korzystajac z szybkiego kompa gram na softrender. Nie m rozmyc ale da sie grac normalnie :)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL