|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
[auto] Problem z uruchomieniem Daewoo Nexia , Grocal 23/12/09 20:05 Jest sobie auto Daewoo Nexia 1.5 z 1996 r. Auto stało parę dni na mrozie. Ma centralny zamek i immobilizer. Otworzyłem auto z pilota. Centralny zamek otworzył tylko drzwi tylne pasażerów. Otworzyłem więc drzwi z przodu wyciągając "bolce" w górę od środka samochodu. Potem centralny zamek bez problemu zamyka i otwiera wszystkie drzwi. Autoalarm też działa bez problemu. Niestety wciśnięcie bolca od strony kierowcy lub próba zamknięcia przekręcając zamek kluczykiem nie zamyka całości centralnym zamkiem (a powinno), czyli de facto centralny zamek otwiera/zamyka wszystkie drzwi tylko z pilota.
Po włożeniu kluczyka - wszystkie kontrolki świecą się prawidłowo. Przekręcenie zapłonu powoduje uruchomienie rozrusznika. Silnik niemal "łapie" ale się nie uruchamia. Akumulator nówka, dobrze naładowany, bez problemu uruchamia inne auto.
Pomysły dlaczego nie mogę uruchomić auta? Jakiś problem z immobilizerem? Padnięty zapłon? Z góry dzięki za sugestie.Na pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie! - wysusz kable, , CAREK13 23/12/09 20:16
jesli masz mozliwosc to zaholuj auto do garazu albo w inne miejsce, moze dalej zmrozone, 2 dni temu mialem ten sam problem... - kable , Dabrow 23/12/09 20:21
zamoczone. Też to miałem w micrze, suszenie/zmiana kabli pomogło.!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - a masz , Nikita_Bennet 23/12/09 22:34
w nim lpg?nikita_bennet (at) poczta.onet.pl - a ja mialem w swoim sraluchu rzcz inna: , Fantomas 23/12/09 22:51
niby krecil ale w wilgotne dni nie odpalal.. zmienilem kable i bylo to samo .. zmienilem pompe paliwa i pomoglo .. wot technika :).... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... - jesli masz lpg , MayheM 23/12/09 23:23
a na 50% tak, to mozliwe, ze przepuszcza gdzies gaz do komory silnika, co powoduje zalanie i niemozliwosc odpalenia. Ja tak mialem, ze przeciek byl w okolicy filtra gazu, jakas zapadka nie trzymala jak nalezy.
Lub tez wlasnie wina swiec/kabli jako najprostrza przyczyna i najczestrza.- ortokomando... , FOXTROT 23/12/09 23:26
ortokomando...Je suis pour rien ici... - Jaaaa... , Padawan 26/12/09 02:46
ortokomando to za mało, tutaj by się raczej przydał ortopluton egzekucyjny...
- jesli pompa dziala , Piratez 23/12/09 23:43
to problem lezy ewidetnie w ukladzie zaplonowym
najszybciej wysuszenie kabli, znajac zycie swiece zaplonowe maja przejechane mln km...czas na wymiane - immobilizer zdrowy , Deus ex machine 24/12/09 00:05
jakby sie nie wylaczyl, to bys nawet rozrusznikiem nie zakrecil. Oczywisce jesli to LPG to odpalasz na benzynie. Swoja droga dzis byla dodatnia temp, jesli cos by sie zmrozilo to juz by doszedl do siebie."Uti non Abuti" - no wlasnie nie bylem do konca pewny , Grocal 24/12/09 10:00
bo w moim aucie (nexia to auto mojej dziewczyny) immobilizer pozwala na "krecenie" rozrusznikiem, ale ewidentnie slychac, ze nie podaje paliwa. Nie wiem jak jest w Nexii i stad moje watpliwosci.
Auto nie ma LPG.Na pewno, na razie, w ogóle...
Naprawdę, naprzeciwko, stąd...
Ortografia nie gryzie!
- to teraz ja , Demo 24/12/09 01:51
1) Czy jest instalka LPG (jakiej generacji?)
2) czy pompa paliwa pracuje?
3) jeśli w pkt 2 tak, to czy paliwo wychodzi poza filtr paliwa, ciśnienie jest ok?
4) kable można sprawdzić inne (nawet jak masz jakieś stare)
5) wykręć świece- zalane?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|