TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Samochod w przyszlosci - Honda Prelude ;) , zgf1 12/01/10 11:13 Slyszeliscie o tym autku?
Przegladajac oferty ona przykula moja uwage, linia, dzwiek silnika to dla mnie wprost poezja. Mieliscie moze stycznosc z tym tworem?
Jak z awaryjnoscia, drogie bardzo czesci?
0-100:
http://www.youtube.com/...J_tc&feature=related
Sylwetka:
http://www.youtube.com/watch?v=pPXkva_Qcio
Zdjecia:
http://www.madwhips.com/...prelude_1_1-568-426.jpg
http://www.moto24.tv/...1908/honda_prelude_4_0.jpgLeave me alone I know what I'm doing! - Szwagierka ma -> chlapie jak czolg , biEski 12/01/10 11:20
12 litrow to minimum :D
Nie wiem jak inne egzemplarze.- wersja 2L? gazu? , zgf1 12/01/10 11:26
o kurde wiec w testach 5.8-14.4 to ta gorna granica raczej ;)
a jak chodzi? awaryjnosc spora?Leave me alone I know what I'm doing! - benzyny , biEski 12/01/10 11:31
fura nie przerabiana na kuchenke gazowa :D
Narazie mowi ze fura sie nie psuje. Aha zeby nie bylo to szwagierka razem ze swoim chopem mieli kilka tych hond. Wiec chyba fura dobra.- no slyszalem wlasnie same pochlebne opinie, nawet o starszych , zgf1 12/01/10 11:38
egzemplarzach, tez ciekawe jak jezdzi ona bo jesli ostro to spalanie mozliwe, ciekawe ile pali przy spokojnej jezdzie na niskich obrotach, zylowac to nie chce tego samochodu, ale tez wkopac sie w spalanie np 14l rowniez nie zamierzam ;)Leave me alone I know what I'm doing! - Hehe , Yog-Sothoth 12/01/10 11:48
Jak chcesz oszczędnie to 1.4 90KM :) Moja bryka z turbo 200KM po mieście spala podejrzewam że ~12l w te dni co teraz, w trasie poprzedniemu właścicielowi podobno udało się zejść do 8l :) Ale to nie jest ważne, w tym wypadku liczy się przyjemność z jazdy a nie spalanie.wrong fool! - wiesz tez jestem tego zdania, w sumie daleko nie bede jezdzil , zgf1 12/01/10 12:00
a na miesiac dac 100zl wiecej na paliwo, zwlaszcza jesli to gaz bedzie to niewielki wydatek, a przyjemnosc z jazdy ogromna...Leave me alone I know what I'm doing!
- jak chcesz jeździć na niskich obrotach to nie kupuj hondy , martinezz 12/01/10 20:38
jak w temacie...vaio fz11l
- E tam - dźwięk silnika i wygląd z przyszłości to miała Toyota GTV:) , Rhobaak 12/01/10 11:34
http://www.youtube.com/watch?v=YRfFg5UdBp8
Ale chyba kupić będzie trudniej;)Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP - oj to mysle, ze juz nie na moja kieszen ;) , zgf1 12/01/10 11:43
123Leave me alone I know what I'm doing!
- Świetne autko , Bitboy_ 12/01/10 11:36
..ale raczej dla kogoś kto kocha motoryzację i sporty motorowe.
Będzie się czasem psuć - czasem to, czasem tamto, ale będzie.
Jak nie masz oporów przed okazjonalnym dłubaniem w garażu to polecam, ja uwielbiam ten model i nie zastanawiał bym się, zwłaszcza gdybym dorwał naprawdę dobry egzemplarz, a w PL o taki trrrrrudnooo.. :(
Mało która honda jest tak piękna *_*9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - no wlasnie widze, ze mnie rozumiesz, jak ja zobaczylem od razu , zgf1 12/01/10 11:42
zlapala mnie za serce ;)
no samochod ma swoj wiek i jakies naprawy oczywiscie beda, sporty motorowe uwielbiam, zwlaszcza F1, a ta Honda to ma linie przypominajaca Ferrari ;)
hmm duzo jest sprowadzanych z niemiec np tutaj: http://www.mcar.pl/Leave me alone I know what I'm doing! - Wygląda piknie :) , Bitboy_ 12/01/10 11:56
Zwłaszcza ta biała 2.2l w VTEC'u
Tylko dwa ALE mam - kierownica MUSI być po właściwej stronie ;)
(i to nie jakieś przerabiane przez amatorów gufno!).
No i drugie ale - sprawdź go wcześniej w jakimś serwisie (podłącz pod kompa i odczytaj błędy, przejedź się kawałek z właścicielem żeby się upewnić że wszystko jest ok..)
Poza tym jak cena będzie dobra to nic tylko łykać :D9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - aha , Bitboy_ 12/01/10 11:59
i żadnego gazu, nawet o tym nie myśl :)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - piekna, piekna i wlasnie te starsze modele , zgf1 12/01/10 12:02
oj dlaczego bez gazu?
jak kupie to raczej na bank wersje 2.0L te wyzsze to juz spora moc i pewnie spalanie strach sie bac ;)
poza tym jesli zakup to takiej nie tuningowanej tylko tak jak z fabryki wyszla... niektore przerobki to, az o pomste do nieba wolaja heheLeave me alone I know what I'm doing! - Jeśli 2.0l , Bitboy_ 12/01/10 12:12
to sprawa ma sie inaczej, choć postaram sie przedstawić na czym rzecz polega.
Instalacja gazowa to dodatkowe kilka elementów które mogą się psuć, poza tym, silniki Hondy to rzędowe wysokoobrotowe hi-tech (teraz już nie taki hi-tech ale dalej są jednymi z nowocześniejszych konstrukcji!).
Spalanie gazu powoduje wyższą temp. spalania w cylindrach, co przy wysokoobrotowych, wysilonych silnikach jak te Hondy - ma ogromne znaczenie (cierpią tłoki, zawory, uszczelki, świece, uszczelniacze zaworowe, a silnik nie pracuje jak powinien).
Nie polecam - skraca to ZNACZNIE żywotność silnika i pogarsza diametralnie jego stan techniczny i pracę.
Co do zakupu fabrycznej sztuki (czyli z kierownicą po "naszej" stronie;) ) to bardzo dobra decyzja.
Inaczej nie polecam.9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - bzdura , Piratez 12/01/10 12:19
temperatura spalania gazu jest mniejsza niz benzyny
te cale historie z wypalaniem zaworow bylo za czasow instalacji na srubke gdzie uzytkownik zmniejszal dawke gazu. Mieszanka byla zle dobierana i powodowalo to zwiekszenie temperatury przez co byly problemy.
Przy nowoczesnych sekwencjach, nie ma zadnej roznicy. Mieszanka jest tak dobierana by temperatura spalania byla idealna jak przy benzynie.
Oczywiscie trzeba z dobrych podzespolow zalozyc. Silnik r4 wiec koszty nie beda wielkie.
Co do silnika 2.0 hmmm jest to mol, jak kupowac takie auto to tylko i wylacznie w najmocniejszych odmianach.- poszło nie tam gdzie trzeba :/ , Bitboy_ 12/01/10 12:39
dobre dobre.. proszę o dowód że sekwencyjna instalacja niweluje ten problem.
Byle wiarygodne :)
Aby działo się tak jak piszesz instalacja musiała by być sprzężona z ECU, i ECU musiał by być zupełnie przeprogramowany, tak jak zmienione musiały by zostać sondy lambda, i kilka czujników trzeba by przeskalować lub do kalibrować.
Nie bardzo znam temat obecnych instalacji sekwencyjnych, ale nie wydaje mi się żeby się komunikowały jakkolwiek z ECU silnika.9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - generalnie , Bitboy_ 12/01/10 12:43
dla mnie gaz to zło największe jeśli chodzi o silniki spalinowe.
Kiedy widzę autko z silnikiem 2.0l lub większym i z dopiskiem "GAZ" zaczynam się zastanawiać dlaczego nie jest w dziale "uszkodzone".
Bo powinien..
Jeśli autko wyjedzie z fabryki i instalacją gazową, i takimi samymi warunkami i terminem gwarancji podzespołów - wtedy uznam że to "nie szkodzi".9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - ale pitolisz Bitboy_u , Chrisu 12/01/10 13:01
sorki, ale nie mogę się powstrzymać... Co powiesz o autach wychodzących z gazem z fabryki? Jakoś ASO też zakładają gaz, bez utraty gwarancji auta - więc pomyśl trochę... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Wolno mi mieć swoje zdanie. , Bitboy_ 12/01/10 13:13
Nie pitolę kolego Chrisu, a ASO mnie nie interesują.
Interesuje mnie autko które wyjedzie z fabryki (odbieram nowe z salonu) z instalacją gazową - na identycznych warunkach gwarancyjnych obejmujących silnik.
Jest takie coś?
Pewnie nie.. ciekawe dlaczego ;] ?9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - jak to nie ma , elliot_pl 12/01/10 13:41
juz 100 lat temu Ople Zafiry takie jezdzily, z fabrycznym gazem i malutkim bakiem na bene. Od A do Z przystosowane do gazu.momtoronomyotypaldollyochagi... - No dobrze, super. , Bitboy_ 12/01/10 13:46
To podążając tropem - czy jest to kontynuowane?
Czy można teraz kupić w salonie taką Zafirę?
Ma takie same warunki gwarancji i serwisowania?
Dam rękę uciąć że niestety już nie da się kupić takiego samochodu.
Technologia jakkolwiek idzie do przodu, ale jeszcze jesteśmy z gazem głęboko w doopie, i będziemy dopóty, dopóki nie powstanie silnik spalinowy gazowy, a nie benzynowy PRZYSTOSOWANY do gazu.
EOT.9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - a Ty myślisz, że , Chrisu 12/01/10 17:57
wtryski i inne ustrojstwa to co mają na celu? Żeby może "ładniejszym sikiem" paliwo wstrzykiwać ;) ? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - pewnie, że możesz kupić nówkę , mirkrup 13/01/10 08:33
tylko, ze Zafirki są na CNG :)) - sam myślę o kupnie z salonu w Niemczech. Zasięg mają ok 500 km - do Poznania dojadę - a potem drugie tankowanie w Warszawie na Kasprzaka :))
- najpierw doczytaj co to jest mieszanka stechiometryczna , faf 12/01/10 13:12
oraz uboga i bogata - wtedy bedziesz wiedzial ze gniazda zaworowe moga sie wypalic nie tylko przy gazie
przy sekwencji moga sie zapiec wtryskiwacze benzynowe - ale warunki spalania beda takie jak na benzynie - dlatego ze mieszanka gazu jest scisle kontrolowana elektronika - a nie srubka jak w instalacji 1 generacji ktorej i tak nei zalozysz do takiego silnika bo zaraz bledy wywali- luzik , Bitboy_ 12/01/10 13:17
a czytałeś co pisałem?
Więc ECU to właśnie komputer (ta Twoja "elektronika sterująca").
Nie znam się na nowoczesnych instalacjach, ale dalej nie wydaje mi się żeby instalacja w jakikolwiek sposób komunikowała się z komputerem samochodu.
A jeśli instalacja taka nie ma danych z ECU to do doopy takie sterowanie.
Akurat sterowaniem zajmuje się zawodowo i na tym się znam najlepiej :)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - ech , Piratez 12/01/10 14:28
przeciez sekwencje komunikuje sie z ecu samochodu
pobiera czasy wtryskow benzyny, wskazania sondy lambdy, podcisnienie w ukladzie, temperature silnika, obroty. Potem dobiera tak odpowiednio dawke gazowa by mapa gazu byla idealnie spasowana z mapa benzyny.- No w końcu , Bitboy_ 12/01/10 14:37
ktoś kto wie co pisze :)
Więc jednak się komunikuje?
Poszło to cholerstwo do przodu troszkę jednak, dalej jednak nie ufam instalacjom gazowym, nawet najlepszej sekwencji.
Gaz to gaz, benzyna to benzyna.
Inne składy, zachowanie, temperatury, stopień sprężenia mieszanki i tak dalej.
Diabeł wcielony.
Gdyby to takie piękne było to dawno każdy producent oferował by w nowych samochodach z salonu opcję silnika benzynowego + gaz.
Nie robią tego, i powiem więcej - nie bez powodu tego nie robią.
Dlaczego tak myślę?
Popyt jest, więc gdzie od kilku lat jest podaż ;] ?9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - czego nie robią?? , Hitman 12/01/10 14:53
http://renault-dacia.warszawa.pl/...od-na-gaz.html
http://moto.money.pl/...acja;lpg,229,0,411621.html
http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=2330
http://www.auto-swiat.pl/...lacja-LPG,21283,1.html
Mało ?Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - absolutnie , Bitboy_ 12/01/10 15:02
wystarczająca ilość.
Przytoczę cytat z jednej ze stron:
"..Tylko instalacje montowane fabrycznie gwarantują pełne bezpieczeństwo i nie powodują utraty gwarancji."
Dlatego nie zamontował bym innej niż fabryczna.
Z tego co widzę dopiero teraz producenci zaczynają POWOLI wypuszczać nowe modele z fabrycznym gazem.
Wcześniej chyba tylko Skoda miała opracowaną tę technologie.
Wyobraźcie sobie że to nie taka łatwa sprawa z tym gazem, i duże koncerny potrzebowały LAT na opracowanie tego tak, jak być powinno (co obejmuje też zmiany materiałowe i konstrukcyjne silników!).
Tak więc - dalej twierdzę że gaz to zło wcielone, ale czasem konieczne dla wielu ludzi - z tym się zgadzam.
W każdym razie po moim trupie, nigdy nie kupie auta z gazem.
Chyba że na świecie braknie ropy..9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - ale w tym wszystkim nie chodzi , Hitman 12/01/10 15:37
o dobre czy złe dla silnika - nawet gdyby gaz powodował skrócenie życia silnika o połowę - to póki nie masz Veyrona, DB9, SLR itp taniej zajeździć silnik na gazie i kupić nowy z anglika, a przy dużych przebiegach nawet nowy samochód niż być wiernym kibicem benzynki - ekonomia nic więcej..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - a więc , Bitboy_ 12/01/10 16:13
dochodzimy do prostego wniosku że autko albo się kupuje ekonomiczne, albo takie które daje przyjemność z jazdy.
Ja miałem ekonomia zawsze gdzieś, i kocham swoje autko, nigdy w życiu bym go gazem nie potraktował :)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - HEMI z gazem , Hitman 12/01/10 22:07
też daje przyjemność ;)) i nie musisz być nadziany extra..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas.
- ech... , Chrisu 12/01/10 23:44
widzisz. Instalka w Niemczech kosztuje od ok 2000 do 4000 Euro. W PL TA SAMA instalka kosztuje 30% z tego.
Fabryczna instalka ainstalka zakladana w zakładzie jakimś... Czym się różnią? Pewnie tylko obudowami - na obudowie "firmowej" będzie logo firmy... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- kolega mial i tak , Piratez 12/01/10 11:45
fajne autko, w miare luksusowe, ale dzwiek silnika poezja??
jak moze byc poezja z czterocylindrowa wysrobowanego do granic mozliwosci??
ogolnie tak jak poprzednik mowi, samochod dla pasjonata motoryzacji- kolega śmie sobie jajca robić :) ? , Bitboy_ 12/01/10 12:38
dobre dobre.. proszę o dowód że sekwencyjna instalacja niweluje ten problem.
Byle wiarygodne :)
Aby działo się tak jak piszesz instalacja musiała by być sprzężona z ECU, i ECU musiał by być zupełnie przeprogramowany, tak jak zmienione musiały by zostać sondy lambda, i kilka czujników trzeba by przeskalować lub do kalibrować.
Nie bardzo znam temat obecnych instalacji sekwencyjnych, ale nie wydaje mi się żeby się komunikowały jakkolwiek z ECU silnika.9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P
- no fajna.. , Chrisu 12/01/10 11:57
te starsze jakieś takie ładniejsze są jak "najnowsza"... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - taaa , bajbusek 12/01/10 13:10
a w środku szmelc :/
kiedyś chorowałem na ten model, ale wnętrze jest wykonane z tanich tandetnych plastików + brzydka, gruba skóra ...
Auto jest bardzo duże, przód długi a wnętrze ciasne.
To jest auto dla konesera... a jak założysz gaz to każdy kto zauważy korek w zderzaku będzie Cię wyśmiewał... i będzie miał rację.- teraz panie , Demo 12/01/10 14:18
to wlew gazu robi się w miejscu wlewu benzynki, i tak właśnie ma znajomy w swojej preludce :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - a to przepraszam , bajbusek 12/01/10 14:53
śmieją się jak stoją za nim na skrzyżowaniu... czuć ;)
- a powiedz mi co jest takiego smiesznego w gazie? , zgf1 12/01/10 17:30
ekologia?
ekonomicznosc?
smiac to sie moga ludzie pokroju (sie ma, cze kwa, jo ziom...) a na takich to ja nie patrze, jest tyle ladniejszych widokow na ulicach jak chocby ostatnio przejezdzajacy obok mnie potezny sportowy Jaguar, nie powstrzymalem sie i kierowcy pokazalem znak "ok" az sie usmiechnal, piekna maszyna ;) A czy jezdzil na gazie? a co mnie to obchodzi? niech jezdzi i na prad liczy sie jak wyglada i co ma pod maska ;)
Jak jest deficyt mocy zawsze mozna na benzynke przelaczyc.
;)Leave me alone I know what I'm doing! - ekologia ? , bajbusek 12/01/10 22:47
Jak dla Ciebie kupowanie auta z 5 litrowym silnikiem i przerabianie na gaz to ekologia to gratuluje. Lanserzy ;) a siano z butow wychodzi. Jak Cie nie stac na utrzymanie to po co Ci sportowe auto ? +5 do epenisa ?- gdybys czytal to wiedzialbys, ze to ma 2L pojemnosci :) , zgf1 12/01/10 23:36
po co mi sportowe?
a moze dlatego, ze tylko ta linia mi sie podoba?
nie kazdy musi palic gume i czuc sie herosem, jesli kupie samochod chce sie w nim czuc komfortowo, musi mi sie on podobac...
co zlego widzisz w gazie?
to, ze jest taniej?
no to moze jak takis bogaty podam numer konta i przelejesz troszke, no przeciez co to dla Ciebie :)Leave me alone I know what I'm doing! - a mnie sie podoba aston martin db9 , bajbusek 13/01/10 09:40
dzięki Bogu jest na tyle drogi, że ludzie którzy go kupują nie myślą o przerobieniu na gaz :)
Nie kupię sobie aston martina bo mnie nie stać na utrzymanie... dla mnie to proste...
Skoro gaz jest tak dobry, ekologiczny i w ogóle naj to ciekawe dlaczego producenci dawno nie zmienili wszystkich silników na instalacje gazowe - przecież to tanio i pewnie :P
Teraz popisz sobie o mafii paliwowej itp bzdetach.- no dobrze ale w dalszym ciagu nie podajesz konkretu dlaczego nie gaz , zgf1 13/01/10 10:09
co w nim jest zlego?
jest tanszy?
minimalnie(nie zawsze) mniejsza moc?
czy po prostu "bo tak"?Leave me alone I know what I'm doing! - ja nie mam nic do gazu , bajbusek 13/01/10 10:22
to świetne rozwiązanie jak się zarobkowo robi tysiące km oplem vectra... uważam, że instalacja gazowa w autach sportowych oraz reprezentacyjnych to delikatnie "brak smaku". W europie jestesmy ewenementem jeżeli chodzi o liczbę instalacji gazowych, drugim narodem chyba są Rumuni. Europejczycy nie rozumieja po co kupowac 2 litrowy silnik i instalowac w nim gaz skoro można kupic diesla 1,6 litra i porównywalne koszta. Ja tez nie rozumiem.- Dokładnie , Bitboy_ 13/01/10 14:38
kolego - święta racja.
Sam bym tego lepiej nie napisał - jak ktoś jest takim drogowym Kowalskim i ma Astre którą robi kupę kilometrów - ok.
Ale gaz w sportowym samochodzie?
Śmieszne i tyle..9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P
- .:. , Shneider 12/01/10 20:54
subaru impreza + gaz, tez jest smieszne nie?
dlaczego? jeden solidny agrument poprosze..:: Live at Trance Energy ::. - jak Cie nie stac , bajbusek 12/01/10 22:43
Na benzyne a kupujesz sportowe auto to jestes lansik.pl- raczej Twoje teksty nadaja sie na lansik.pl stary :) , zgf1 12/01/10 23:37
zastanow sie co piszesz, ochlonij troche i wtedy bazgrol :)Leave me alone I know what I'm doing! - .:. , Shneider 13/01/10 03:35
i to jest argument?
co komu do tego, czy jezdze na benzynie, czy odchodach chomikow?
jezeli auto z dobra instalacja zachowuje sie ok, to czemu by nie uzywac gazu?
takze prosze jeszcze raz. podaj mi jeden argument czemu uzywanie gazu jest zle..:: Live at Trance Energy ::. - oczywiście, że nic nikomu do tego, , bajbusek 13/01/10 09:44
wolno Ci trzymać La Giocondę w ubikacji ... Lamborghini pomalować na różowo i masę innych rzeczy w tym instalować gaz w aucie sportowym. Ale Ty tego nie zrozumiesz...- .:. , Shneider 13/01/10 15:06
no a gdzie ten logiczny argument?
dlaczego gazu w aucie sportowym nie powinno sie uzywac?
ja moge wysmiewac benzyne, ze sie ja uzywa zamiast etanolu.
takze prosze jeszcze raz. JEDEN ARGUMENT prosze..:: Live at Trance Energy ::. - .:. , Shneider 13/01/10 15:38
to forum pewnie znasz [ http://subaru.pl/forum/viewtopic.php?t=102284 ]
ludzie instaluja, jezdza, sa zadowoleni. wiec? prosze grzecznie podaj mi jeden argument..:: Live at Trance Energy ::. - jezeli subaru legacy , bajbusek 13/01/10 17:23
To sportowe auto to nie ma sensu dalej dyskutowac...- .:. , Shneider 13/01/10 17:45
zwrociles uwage ze tam jest 45 stron?
legacy to wozidupa zawd i nic wiecej.
ludzie gazuja od GT po STI lacznie z foresterem i sa zadowoleni.
nadal nie uslyszalem tego argumentu przeciwko stosowaniu gazu.
padlo tyle slow, a jednyny wniosek jaki mozna wyciagnac z Twojego podejscia, to cos w stylu "nie gazuj bo sie sasiedzi beda smiac"..:: Live at Trance Energy ::. - można wyciągnąć inne wnioski , bajbusek 13/01/10 22:31
nie generalizuj na podstawie siebie samego.
1. Auto sportowe służy do jazdy dla przyjemności / ścigania się / testowania na przeznaczonym do tego torze
Z racji punktu 1 instalacja gazowa mija się z celem ponieważ oszczędność przynosi PRZEBIEG auta, który w przypadku auta sportowego jest śmieszny
2. auta sportowe mają delikatne układy wtryskowe, są wyżyłowane
Z racji punktu 2 instalacja gazowa ZAWSZE zakłóca pracę komputera i przez to drogie instalacje sekwencyjne mają własny komputer - żegnaj chip tuningu
3. Żyłowanie silnika na wysokich obrotach przy wykorzystaniu suchego paliwa z różną liczbą oktanową (waha się i normy na to zezwalają) jakim jest gaz powoduje zwiększoną temperaturę pracy i szybsze zużycie elementów silnika - udowodnione i dlatego producenci aut wydają SPECJALNE wersje aut LPG różniące się nieznacznie od zwykłych konstrukcji - nikt nie wyprodukował auta o sportowych zacięciach na LPG
4. Silniki w autach sportowych to precyzyjne urządzenia - instalację gazową trzeba regulować niezależnie od silnika co ma wpływ na pracę jednostki
5. Bawienie się w ekologię przy zakupie sportowego auta to jaki lizanie lodów przez prezerwatywę- lód się rozpuszcza ale smaku brak. Auto sportowe ma być nieekologiczne ! Spytaj Clarksona :P- .:. , Shneider 14/01/10 16:49
nie rozumiesz. nie bez powodu podalem subaru. poniewaz wlasnie przez zaawansowany silnik i mase czujnikow, instalacja gazowa nie posiada wlasnego komputera. sterowaniem gazu zajmuje sie oryginalny komputer.
ale do rzeczy.
"To jest auto dla konesera... a jak założysz gaz to każdy kto zauważy korek w zderzaku będzie Cię wyśmiewał... i będzie miał rację."
jezeli JA chce zalozyc lub ktos inny chce zalozyc GAZ. to co komu do tego? ze jest zmniejszona zywotnosc silnika? ze charakterystyka sie zmienila? ze jest inny zapach? CO Z TEGO.
prelude kosztuje 10-15 tys. zl
subaru impreza GT 15-25 tys. zl
liczac 600zl miesiecznie na benzyne wydajemy 7200zl. czyli polowe wartosci prelude i 1/4 subaru. czyli 2 lata jazdy prelude i wydalismy na benzyne dokladnie tyle samo ile na wozidupe. wiec TO jest sens stosowania LPG. moge obalic kazdy Twoj punkcik, poniewaz spelnia sie w bardzo waskim zakresie. kto jezdzi autem non stop na 4/5 zakresie obrotow silnika? kto rusza spod swiatel z obrotomierzem na czerwonym polu i tak przez caly rok. % wykorzystania pelnej mocy silnika przecietnego kierowcy jest niewielki. co z tego ze subarynka ma 200 konikow, skoro skorzystamy z tej mocy glownie poza miastem podczas wyprzedzania. takze bez przesady. prelude czy subarynka to tylko wozidupa i jezeli ktos chce korzystac z GAZU bo mu sie to kalkuluje to tylko jego sprawa. gdyby litr benzyny kosztowal 10zl a litr gazu 1zl, nage wszyscy WYSMIEWAJACY zmienili by podejscie. ktore badz co badz jest zacofane i oparte obecnie glownie na starych mitach.
takze zamiast wysmiewac stosowanie gazu, zajmij sie swoimi sprawami..:: Live at Trance Energy ::. - dodaj , bajbusek 18/01/10 14:25
wysmiewac stosowanie gazu w autach sportowych ... ;)
- pierdu pierdu... , Chrisu 13/01/10 08:43
znam przypadek gdzie gościu do miesia za 300k wrzucił gaz. I nie dlatego, że nie było go stać na użytkowanie benki... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - znam inne kliniczne przypadki , bajbusek 13/01/10 09:41
debilizmu, podałeś jeden.
:)- taaa, a nie pomyślałeś , Chrisu 13/01/10 11:47
że facet chce być ekologiczny i mimo, że ma w ch... kasy to nie rozwala jej bezsensownie na lewo i prawo? Poza tym z tego co wiem jak pojechał robić interesy bardzo spodobało się to kontrahentom... No ale to taka moda jest ;) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - a jaki ten ekolog ma tam silnik ? , bajbusek 13/01/10 11:52
Może on właśnie ten gazik na pokaz dla kontrahenta ?
Gaz wcale nie jest taki ekologiczny jak Wam się zdaje... produkty jego spalania są ekologiczniejsze od produktów spalania ropy ale... wiesz skąd się bierze ? I w jaki sposób się go wydobywa ? Co robi się z "dziurą w ziemi" po wydobyciu ? Przestańcie z tym eco bo to jest takie samo mydlenie oczu jak auta na baterie...- jasne, szczytem buractwa jest to, że , Chrisu 13/01/10 12:01
może to kogoś śmieszyć...
Nie raz widziałem w Niemczech jak na autostradzie podjeżdża facet "bryką" i tankuje gaz - uwierz mi nie były to auta klasy niższej czy średniej...
To chyba tylko u nas jest tak, że "kupię auto co pali 20l/100 nie diesela i nie zrobię go na LPG bo STAĆ MNIE!"... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - może to był ichniejszy lekarz, , bajbusek 13/01/10 15:00
dla Ciebie to bryka a dla niego to zwykły merc klasy C ... jeżeli zarobkowo robi 1 milion km rocznie to się mu nie dziwię, że chce mieć tanie paliwo i dobry warsztat pracy (tudzież środek transportu). Mówiąc auto reprezentacyjne mam na myśli mercedes klasy E albo bmw serii 7, bentley itp- sorki, ale , Chrisu 13/01/10 17:59
C klasa to taki Volks Wagen przecież ;) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - pytanie brzmi , bajbusek 13/01/10 22:36
czy widziałeś kolejkę Niemców w luksusowych autach na stacji benzynowej czy udało Ci się przyłapać jednego ?
Może to właściciel tej stacji ;) ?
Słyszałem o BMW napędzanym CNG, nie pamiętam modelu ... nie znam się jednak na CNG więc nie wiem jak sie ma do LPG.- ech na siłę próbujesz coś udowodnić... , Chrisu 13/01/10 22:46
pisząc o luksusowych piszesz to tak jakby wszystkie "tanie" jeździły na LPG... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - chyba masz rację , bajbusek 13/01/10 23:07
próbuję udowodnić, przekonać do swojego punktu widzenia.. a powinienem spasować. Mnie nie przeszkadza wizja Subaru Impreza STi na gaz - ja tego auta nie kupię bo jest krzykliwe i przyciąga wzrok ten typ kobiet za którym nie przepadam ;)
Pozostanę przy wzdychaniu do BMW E90 coupe z 3 litrowym dieselkiem - eco! A jak :) ...
Co też właśnie czynię :)
EOT- Gwoli wyjasnienia , burczester 14/01/10 13:38
Coupe to E92 :)- to prawda , bajbusek 14/01/10 16:11
wzdycham to nadwozia, nie do numerków ;)
- e tam , kubazzz 12/01/10 13:10
ani to piękne auto, a tylko poprawnie japońskie, a dźwięk silnika 4 cylindrowego poezją może być chyba tylko w Polsce ;)
Mi się ten samochód nie podobał, chociaż nie jest zły.SM-S908 - kwestia gustu. , Bitboy_ 12/01/10 13:37
Albo jego braku ;)
jest piękne, i już nawet kultowe w pewnych kręgach, taki NSX dla ubogich :)
Jak ktoś lubi Japończyki i sport to na pewno lubi ten model.
Silnik to też kwestia gustu, sam mam V6 i nie jest to coś super-hiper, bo pojemność nie jest duża i wydech (jeszcze..) oryginalny :/
R4 też potrafi dać z siebie piekielnie anielski dźwięk, o taaak.. zwłaszcza V-tec :)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - NSX to NSX , kubazzz 12/01/10 15:39
a preludów jak psów, zwłaszcza tych starych.
Fiat Tempo to też w końcu Quattroporte dla ubogich;)
A R4 to zawsze będzie R4.
Nie mówię, że to jest zły samochód, ale pisanie ku jego czci peanów jest nadużyciem. A to że jest kultowe w pewnych kręgach to można powiedzieć o prawie każdym samochodzie.SM-S908 - ehh.. , Bitboy_ 12/01/10 16:38
nie zgadzam się, bo to nie jest zwyczajny samochód jak Tobie się wydaje, no ale trudno, masz swoje zdanie :)
Nie będę inkwizytorem swojej racji, to trzeba czuć hahah ;)
A Twoim zdaniem Ford Cougar jest pospolity ;> ?
..bo jest ich w Polsce mniej niż Porshe, zresztą podejrzewam że Prelude jest nie wiele więcej niż Porshe, lub ilość podobna.9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - preludów jest jak psów , Demo 12/01/10 17:19
zdecydowanie więcej niż "porszaków" :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - przecież prelude to nie jest samochód , kubazzz 12/01/10 17:28
niszowy, ani ekskluzywny. Nie jest tak pospolity jak Fiat Panda, ale to żaden rodzynek.
To samo Ford Cougar, z tą różnicą że Cougarów nie sprzedawano w Polsce przez większość czasu.SM-S908 - dokladnie... , xmac 12/01/10 21:23
cooltowa honda to np. s2000
prelude to 'sportowe' auto dla mas
jedyna zaleta taka, ze bylo ich mniej niz civicow ;_Pdual&mobile power
XMAC
- .:. , Shneider 12/01/10 22:28
popieram.
prelude to cos jak opel calibra.
gdyby tych aut bylo 100x mniej, a ich stan byl conajmniej przyzwoity, wtedy autko mialo by to cos..:: Live at Trance Energy ::.
- hmm , bartek_mi 12/01/10 13:40
fajne, szkoda, ze walone... kazde...dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Może być , Pron! 12/01/10 22:17
Mi się osobiście ten model nie podoba, w ogóle żaden model Prelude jakoś do mnie nie przemawia ale to są gusta i guściki.
Jeśli Ci się podoba, to kup, byle z vtec'iem.
4WS wolał bym nie mieć w aucie.Slalom alejkom! - szukaj wersji ze skrętną tylną osią to jest jazda , luckyluc 13/01/10 01:25
ale to było tylko w topowych wersjach. Ja bym się nie wahał i kupił 2.2, gaz w dzisiejszych czasach nie odejmuje mocy, ba znam przypadki gdzie auto potrafiło nawet lepiej pojechać na alternatywnym paliwie. Oszczędzać każdemu wolno, a tych z loży szyderców zapraszam na rybitwy w krk, zobaczycie jaki potencjał w gazie...// Get rich or die tryin. - teoretycy ... , Olo 13/01/10 13:39
ilu z was ma to auto (ja owszem, od 2 lat) albo choc troche nim jezdzilo?
jak ktos mysli o spalaniu to odradzam. Przy spokojnej jezdzie w miescie H22 (czyli 2.2vtec) w 12L/100 powinien sie zmiescic (F20 czyli 2.0 pali 1-2L/100 mniej). Ale jak sie wiecej w korkach postoi to sie nie zmiesci delikatnie mowiac. Na trasie owszem lepiej ale na mniej niz 8 to nie ma co liczyc.
Dzwiek silnika H22 jest piekny, uwielbiam sluchac jak wchodzi na obroty. Dla mnie jest fajniejszy niz R6 czy V6 (za bardzo wyja a kilkoma jezdzilem).
4WS jest fajna rzecza i wcale nie jest przesadnie awaryjny, tyle ze dostepny tylko z silnikiem 2.2vtec i 2.3 (wszyscy odradzaja bo to awaryjne bydle, ma bledy konstrukcyjne i honda sie z niego szybko wycofala).
W srodku faktycznie nie ma zbyt wiele miejsca, tylna kanapa to taki troche zarcik. Ale kierowca i pasazer jada wygodnie no chyba ze maja rozmiary pudziana.
Ogolna awaryjnosc nie jest duza, tyle ze to nie jest auto dla tych co tylko paliwo leja albo naprawiaja u kowala na wsi. Wymagany jest pewien poziom kultury technicznej - wielowahaczowe zawieszenie, 4ws (ustawienie geometrii juz wielu mechanikow przerasta a potem sa kwiatki bo auto szaleje na drodze) i takie tam. Korozja jak to w starych hondach - niestety wystepuje, w szczegolnosci nadkola ktorych najtaniej sie nie robi (reperaturek przynajmniej dedykowanych brak). Ceny czesci sa rozne ale tak tanie jak do fiata czy opla to raczej nie ;-D
wiecej info na www.hondaprelude.pl- wszystko prawda ale , Piratez 13/01/10 14:41
dzwiek szescio cylindrowki jest wyjacy??
blagam http://www.youtube.com/watch?v=P9sj1Rg2u0A- pisze co sam stwierdzilem i uwazam ... , Olo 13/01/10 15:25
... ale zastrzegam sobie prawo do zmiany zdania ;-)
dla mnie wlasnie ten dzwiek co pokazales na filmie jest "wyjacy" Po prostu jakos nie pasuje mi wysokosc dzwieku do obrotow ktore widze na obrotku. Wiadomo, przy stalych obrotach zaleznosc liczby zaplonow w jednostce czasu od ilosci cylindrow jest oczywista.
Pewnie to przyzwyczajenie do R4, jakbym sie urodzil w USA mialbym inne zdanie ;-)- oczywiście, że przyzwyczajenie , kubazzz 13/01/10 16:34
i nie da się ukryć, że zamroczenie aktualną miłością;)
To normalne.
Kolejność popularnych rozwiązań jest taka - V12, V8, R6, V6, R4, motopompa.SM-S908 - rzeklbym ze , Piratez 13/01/10 18:14
v8 jest przed v12....zwlaszcza w amerykanskim hemi- hemi... , xmac 13/01/10 21:39
kocham to bulgotanie :_)))))))))dual&mobile power
XMAC - pojedyncze roszady , kubazzz 14/01/10 01:37
to jest osobna sprawa.SM-S908
- i jeszcze ... , Olo 13/01/10 20:05
... jakby ktos mial watpliwosci - w zimie na seryjnym (=nie obnizonym) zawieszeniu i normalnych oponach (nie 17-18'', ofc zimowki) jezdzi sie tym autem bardzo dobrze. Nie ma zadnych problemow na sniegu mimo braku TCS (rzadko wystepujaca opcja i oficjalnie tylko na rynek japonski, choc zdarza sie u nas bo mozna przelozyc) i przy calych 185KM.
- szczerze ? , bajbusek 13/01/10 22:42
Integra jest chyba ciekawsza, ale to moja opinia :)
Samochodów jest tyle modeli ile ludzi ... cieszy mnie, że każdemu podoba się co innego, dzięki temu mogę podziwiać różne auta w garażu podziemnym ;) |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|