Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Lucullus 17:22
 » MARtiuS 17:20
 » KHot 17:19
 » dugi 17:13
 » Marian30p 17:12
 » Jumper 17:10
 » Armitage 17:06
 » P@blo 17:04
 » past 17:00
 » cVas 16:59
 » Pawelec 16:54
 » soyo 16:51
 » Kenny 16:48
 » Hitman 16:48
 » Chrisu 16:43
 » DYD 16:42
 » Holyboy 16:41
 » leon 16:40
 » NimnuL 16:39
 » RoBakk 16:38

 Dzisiaj przeczytano
 41136 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[Drift] Panowie jakieś rady do driftu? , robinn1 19/02/10 02:23
Witam.


Jako że jestem świeżo upieczonym kierowcą samochodowym mam kilka pytań dotyczących driftu.

A właściwie to prosiłbym o rade.


Jak dobrze driftować? Jak wchodzić perfekcyjnie w każdy zakręt na drifcie? Mieszkam blisko osiedla także pole do skrętów jest dosyć spore;) .



I teraz pytanie do zaawansowanych kierowców: jak pięknie wejść w zakręt?


Ja osobiśćie robie: Nie dociskając sprzęgła, najpierw obrot kierownica i potem ręczny



Czy wg Was lepiej dociskając sprzęgło i najpierw ręczny? Czy to wogoole ma znaczenie?


Troszeczke głupie pytanie ale mam nadzieje że mi ktoś tak błachowy problem pomoże rozwiązac dziekuje z góry=)

@skate - dla ułomnych deska

  1. jak pięknie wejść w zakręt , digiter 19/02/10 02:46
    trzeba sporo ćwiczeń żeby zrozumieć swój samochód. Teraz jest dobry okres do nauki bo ślisko i mokro więc alleluja i do przodu
    http://www.youtube.com/...SGWU&feature=related

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

    1. szczególnie dzisiaj... , Chrisu 19/02/10 08:12
      droga niby tylko mokra, a tak naprawdę warstewka lodu na niej,...

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  2. Napęd przedni czy tylny? , Bergerac 19/02/10 04:51
    Tu masz filmik jak to wygląda przy przednim napędzie ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=9lYB-Ws6jFY

    Poza tym IMHO ''świeżo upieczony'' nie powinien zaczynać swojej przygody od driftu.

    Barbossa: You're supposed to be dead!
    Jack Sparrow: Am I not?

    1. a to czemu , ViS 19/02/10 06:20
      naturalna selekcja lepiej działa wcześniej :>

      I will not buy this record - it is
      scratched.

      1. niby tak, , coobav 19/02/10 07:02
        ale najlepiej na odludziu.

        Lenovo X1 Nano, HP Zbook G5
        Legion5 R7-5800H, RTX3060

    2. wiem, byyyyło , Chrisu 19/02/10 08:13
      ale tego woźnicę to bym zaprzągł do tego wozu...

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  3. może coś bardzej ekstremalnego ... , Nebuchadnezzar 19/02/10 08:12
    np. parkowanie tyłem, koperta - na drift przyjdzie czas jak opanujesz ruszanie na skrzyżowaniu bez kangura.

    dupa na stołku, morda przy korycie...

    1. Że się tak zapytam , MiloX 19/02/10 15:37
      a czym jest ruszanie z kangurem? bo mnie tak zaciekawiło ;)

      .:Adopcja, Adaptacja, Improwizacja:.

      1. Zapytaj , Bergerac 19/02/10 16:52
        ulana ;)

        Sorki, ulan, nie mogłem się powstrzymać :)

        Barbossa: You're supposed to be dead!
        Jack Sparrow: Am I not?

  4. tak przy ebałt 100-120 km/h szarpnij kierownicą szybko w jedną stronę , McIsland 19/02/10 08:26
    potem w drugą i to będzie drift...

    GTD ...

    1. ale na odludziu , Ranx 19/02/10 08:34
      i szarpnij tak wiesz... z czuciem
      ile dasz rady na raz:)

      o roztramtajdany charkopryszczańcu...

      1. Faktycznie, faktycznie, zapomniałem o względach bezpieczeństwa , McIsland 19/02/10 08:40
        powinno się to robić na jakimś pustym odcinku...

        GTD ...

  5. człowieku , Demo 19/02/10 08:38
    jako świeżo upieczony kierowca to liścia zielonego na szybę, i przez pierwszy rok poniżej 100km/h na trasie a nie drifty po osiedlu. Czy naprawdę musisz komuś rozwalić auto, czy jechać czołowo na drzewo, złapać kisiel w gacie, żeby Ci takie pomysły wyszły z głowy? Są specjalne szkoły gdzie uczą wychodzenia z poślizgu, więc i driftu pewnie Ciebie nauczą.
    Sorry men, codziennie widzę takich "doświadczonych" miesięcznych kierowców odstawiających cuda na miejskich drogach. Trochę dojrzałości.
    A jeśli już musisz koniecznie dać upust zapędom rajdowym to w niedzielę o świcie na parking supermarketu gdzie najwyżej lampę skasujesz, a nie osiedlowe dróżki...

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

  6. na początek odłóż sobie , jurass 19/02/10 09:11
    jakieś 60 tysi na samochód i następne 60 tys na remonty po pierwszych próbach driftu
    samochód zrobią ci tutaj: http://www.puz.com.pl/
    pozdrawiam

  7. A potem tu , big_menda 19/02/10 09:50
    http://www.pzu.com.pl/ :)

  8. Zacznij nauke od , Ament 19/02/10 10:17
    http://www.youtube.com/watch?v=V4KkJRrg12Y

    I
    -AMENT-
    I

  9. Wypowiem się jedynie odnośnie , Bitboy_ 19/02/10 10:28
    FWD
    Jak masz szeroki zakręcik do ćwiczeń, to jedziesz sobie przed zakrętem z prędkością powiedzmy 35-40km/h w momencie kiedy zaczynasz skręcać kierownicą, pociągasz [na początku lekko i z wyczuciem - puki nie poczujesz że tył zrywa przyczepność] ręczny.
    Kiedy czujesz że tył już ucieka, wtedy musisz nauczyć się dozować ręczny.
    Po paru/parunastu podejściach jak wyczujesz moment zrywania gripu na tylnych oponach, możesz zacząć zabawę z nauką dozowania gazu.
    Metoda prosta, taka sama jak wcześniej - tyle - że w momencie kiedy tył nam ucieka, dodajesz gazu delikatnie.
    W sumie ja sprzęgła nie używam, bo można spalić, a efekty są marne.. zero kontroli w zakręcie.
    Najlepiej kiedy zaczyna się składanie w zakręt nacisnąć mockiej energicznie kilka razy gaz, i metodą prób wyczuwać sobie silniczek.
    Dozowanie gazu jest nieco trudniejsze niż rękawa, ale jak to opanujesz dobrze to wychodzi prze-pię-knie.
    Jak jest szklaneczka na mieście to uwielbiam szokować kierowców, praktycznie każdy możliwy zakręt na mieście się składam boczkiem - niezapomniane miny drajwerów ;)
    Nigdy nie miałem z tego powodu problemu :)

    Pozdrawiam!

    9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
    Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
    ,FraDesION660P

    1. aha , Bitboy_ 19/02/10 10:30
      propo tej pierwszej części - o nauce kontroli kontry i kąta wychylenia to chyba nie muszę pisać bo tego się trzeba nauczyć czy się driftuje czy nie - choćby dla bezpieczeństwa jazdy.
      Różne są sytuacje..

      9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
      Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
      ,FraDesION660P

    2. nie proponuj... , Gajdzi 19/02/10 10:47
      "(...)uwielbiam szokować kierowców, praktycznie każdy możliwy zakręt na mieście się składam boczkiem - niezapomniane miny drajwerów ;)
      Nigdy nie miałem z tego powodu problemu."

      Bo wiesz sam jak to wygląda na początku... będzie mu wychdziło na odludziu, to pojedzie w miasto...

      Pan Bóg bawi się z ludźmi w
      chowanego.
      On odlicza - ludzie się chowają...

      1. RACJA.. , Bitboy_ 19/02/10 11:38
        jak pojeździsz z 6-7 lat to będziesz mieć praktykę jako-taką..

        9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
        Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
        ,FraDesION660P

    3. hmm , bartek_mi 19/02/10 12:42
      OMFG

      "Jak jest szklaneczka na mieście to uwielbiam szokować kierowców, praktycznie każdy możliwy zakręt na mieście się składam boczkiem - niezapomniane miny drajwerów"

      dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

      1. ??? , Bitboy_ 19/02/10 13:03
        Ale o co ho?
        Właściwie to jedna nieścisłość się wkradła, chodzi o ekstremalnie śliska nawierzchnie, ale nie będącą szklaneczką.
        Wiadomo że jak jest szklanka to właściwie jest zero kontroli bez opon z kolcami - takich nie mam.
        Bardziej chodziło mi o zdrową warstwę zamarzniętego śniegu..
        Nie to samo ale prawie ;)

        9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
        Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
        ,FraDesION660P

  10. mam wrażenie, że kolega poprostu się źle wyraził... , Gajdzi 19/02/10 10:45
    nie tyle chodziło mu o drift... a może o umiejętne wejście w zakręt z poślizgiem i jeszcze lepsze z niego wyjście!

    Śmiejecie się, ale sam też zaczynałem po zdaniu prawa jazdy zabawe z wyprowadzania auta z poślizgu i teraz wiem że napewno nie wyszło mi to na marne, bo gdyby nie ów nauka, to auto bym już klepał nie raz, a nie wspomnie ile nerwów obcym ludziom zaoszczędziłem!

    Chce się chłopak uczyć, niech sie uczy, ale nie w mieście czy na osieldach... ma miejsce, niech jedzie i wyczuje auto, bo pozniej jak trafi na moment gdzie go zarzuci to nie puści kierownicy i zamknie oczy tylko będzie ratował tyłek...

    Druga sprawa, że jak będzie zbyt pewny siebie, to też nie dobrze! Warto jednak zaznaczyć, że zabawy w bezpiecznym miejscu na oblodzonej/śnieżnej nawierzchni to całkiem inne zachowanie auta niż na suchym asfalcie. Ma też znaczenie prędkość i to bardzo dużą!

    To tyle tytułem mojego zdania!

    A do kolegi... Wszystko ma znaczenie w poślizgu! Jednak pamiętaj, że wprowadzenie auta w poślizg za pomocą ręcznego ma się (wg. mnie) ni jak do poślizgu w który wpadasz nie chcąc tego. Ja się zawsze starałem wprowadzić auto w poślizg bez ręcznego! W aucie z przednim napędem, jest to dość można powiedzieć trudne, więc wymagana jest prędkość (a bezwładność i siły odśrodkowe same zrobią swoje). Jeśli chcesz już bawić sie na ręcznym, to bieg taki, żebyś miał w okolicy dobrego momentu silnika, skręt i ręczny można powiedzieć razem i noga na gaz i śligaj się... pamiętaj, że jako nie doświadczony auto nie zawsze będzie jechało tam gdzie TY tego chcesz, wieć znajdz duży plac i zawsze rozejrzyj się przed zrobieniem takiego manewru 3x żebyś kogoś nie uszkodził, jak na tym filmiku:
    http://www.smog.pl/...o_to_przydriftowal_w_polsce/

    Powodzenia... i pamietaj, z głową na karku!

    Pan Bóg bawi się z ludźmi w
    chowanego.
    On odlicza - ludzie się chowają...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL