Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowo¶ci
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » alien1 03:14
 » cVas 03:11
 » Killer 02:47
 » Chrisu 02:04
 » XepeR 01:55
 » kakarotto 01:50
 » bodeq 01:38
 » pawel1207 01:34
 » Banan 01:33
 » Zbyszek.J 01:24
 » ziemoone 01:23
 » Shark20 01:13
 » digiter 01:12
 » Lucyferiu 00:42
 » emigrus 00:40
 » Grza 00:36
 » Kenny 00:29
 » kosa23 00:27
 » Pawiano 00:27
 » Martens 00:23

 Dzisiaj przeczytano
 2837 postów,
 wczoraj 28554

 Szybkie ładowanie
 jest:
wł±czone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2022
A R C H I W A L N A   W I A D O M O ¦ Ć
    

Pytanie do ludzi ze Szczecina. Sklep komputerowy. , marcool 2/03/10 01:04
Witam.
Czy możecie polecić jaki¶ sklep komputerowy w Szczecinie z dobrymi cenami i dobrym serwisem. Potrzebuję kupić proca+mobo+pamieć.

  1. hmm , RoY 2/03/10 02:34
    kiedys HART slynal z dobrego serwisu - ale ceny mieli srednie,
    pozdr
    R.

  2. hmm , Rafael_3D 2/03/10 06:57
    kiedy¶ był Logos na Krzywoustego, a obok ze 2 inne sklepy. Ale to było kiedy¶. A Hart - ceny wysokie, serwis na medal.

    Plandemia skończy się wtedy, kiedy
    przestaniecie się bać.

  3. zazwyczaj kupuje w... , decodeer 2/03/10 07:23
    ...komputroniku niskie ceny ok serwis jak kupilem przez pomylke zle podzespoly bez problemu wymienili mi na odpowiednie, logos juz nalezy do komputronika chyba bo maja takie same ceny, nie polecam shifta na krzywoustego mialem z nimi problemy z gwarancja.

    decoder

    1. mialem to samo...:( , RoY 7/03/10 01:53
      kompletnie niekompetentni, odsylali mi 3x razy zepsuta karte - wreszcie po postraszeniu sadem i rzecznikami konsumenta itd. i rozmowach z wła¶cicielami z Wrocławia co¶ załatwiłem....ale ogólnie najgorszy sklep - nie polecam

  4. od kilku lat , Banan 2/03/10 10:45
    nie mieszkam juz w szczecinie, wiec ciezko mi operowac nazwami ulic i sklepow :)

    chyba hart- ten naprzeciwko turzyna- mile chlopaki i naprawde zadnych problemow z serwisem.

    pozniej na krzywoustego logos (?) na przeciwko bar rab. odradzam, przegrali u mnie calkowicie za czasow geeforce2. wmawiali mi 2 razy, ze karta jest wymieniona na nowa. po powrocie do domu ciagle to samo. po drugim razie podpisalem sie markerem na karcie. gdy za 3 razem mi powiedzieli, ze karta jest nowa otworzylem na ladzie kompa i pokazuje moj podpis, wyrzucali mnie sila ze sklepu przy klientch...

    podobnie jest z kolejnym sklepem na krzywoustego, na przeciwko przychodni budowlanki. mlode i nie mile chlopaki. tez mialem problemy z gwarancja i cwaniakowanie.

    redsystems (dziala to jeszcze?) czulem sie tam intruzem i przestalem kupowac. chociaz do wiedzy pracownikow nie mam nic do zarzucenia. podobnie w scs (?) na obroncow stalingradu

    no i chyba byl sklep (nazw nie pamietam) na placu lotnikow. jest sklep z elektronika, a nastepny po lewej to wlasnie ten sklep. tylko cosik mi sie wydaj, ze go zaminili na lombard czy sklep z bielizna. polecam, jeden z nielicznych gdzie na widoku (!!!) byly wywieszone ustawy dotyczace gwarancjii.

    aa przy okazji. wie ktos co sie dzieje z bit-box'em na bogurodzicy?

    1. Hehe BitBox , Karaczan 2/03/10 18:00
      az sie lezka w oku zakrecila jak sobie przypomnialem, ze dobie braku internetu i czasach amigi 500 z BitBoxa sie gry bralo :D

  5. W tej chwili , soyo 2/03/10 11:10
    to poza Hart'em to Shift, maj± trochę niższe ceny niż w Harcie, z servisem też nie ma problemu. 50m za Hartem na Boh.Warszawy.

    soyo

    1. niestety shift to tragedia - nie polecam.... , RoY 7/03/10 01:56
      Takich przejsc w prypadku reklamacji nie mialem nigdzie jak u nich.....

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2022, TwojePC.PL