Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » ManiusNG 23:02
 » maddog 22:59
 » faf 22:51
 » JaroMi 22:49
 » Kenny 22:48
 » Dexter 22:45
 » john565 22:43
 » Tomasz 22:31
 » wrrr 22:29
 » rulezDC 22:28
 » Chrisu 22:21
 » ulan 22:21
 » Flo 22:14
 » GLI 22:13
 » DJopek 22:11
 » ReeX 22:10
 » ligand17 22:09
 » P@blo 22:01
 » Janusz 21:52
 » biEski 21:51

 Dzisiaj przeczytano
 41126 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Tania płyta główna LGA775 DDR2 , Artaa 10/04/10 20:18
Szukam niedrogiej do 200zł płyty głównej, obsługującej procesory E8xxx i ddr2.
Warunki :
Długa gwarancja, możliwość małego OC, może być z grafiką.

  1. Może takie coś , McIsland 10/04/10 20:31
    http://www.komputronik.pl/...ne/Asus_P5QPL_AM.html

    nie wiem jak z gwarancją ale Asus chyba standartowo 3 lata

    GTD ...

  2. myślałem o niej , Artaa 10/04/10 20:35
    główny zarzut to słaba sekcja zasilająca

    1. Znaczy ja chciałem polecić coś z całej serii P5 Asusa, w tym konkretnym , McIsland 10/04/10 20:39
      wypadku kierowałem się dostępnością

      GTD ...

    2. może coś z G/p43 , Artaa 10/04/10 20:57
      znajdę, chociaż ceny już wyższe

      1. ja osobiście mam P5K SE z E6550 i 4GB , McIsland 10/04/10 21:03
        koledzy mieli P5 K z E8400 ale sie poprzesiadali juz na I7, ale co do p5 żadnych uwag nie odnotowałem

        GTD ...

      2. ciekawe MSI , Artaa 10/04/10 21:07
        mają u mnie na miejscu

        http://www.camino.pl/opis.php3?ID=39660
        MSI P45T-C51 za 249zł trochę droga, ale...

  3. za 230zl. moge sprzedac Ci calkowicie nowa plyt z 2 letnia gwarancja , chris_gd 10/04/10 21:39
    dowod zakupu z przed kilku dni
    ps. powod zakupu ? kupilem bo bylem bliski stwierdzenia, ze moj foxconn padl, okazalo sie, ze padl zasilacz i foxconn dziala w najlepsze
    plyta nie rozpakowana
    230zl. z wysylka

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    1. hmm , Artaa 10/04/10 21:47
      jestem z Gdańska...

      1. to sie zastanow , chris_gd 10/04/10 23:45
        i daj znac na maila
        jutro nie mam nic w planie wiec jakby co mozna cos dzialac

        Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
        RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  4. plyta to P5QL / EPU , chris_gd 10/04/10 21:39
    cena sklepowa to cos kolo 260zl.

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    1. hmm czemu z 2 letnią? asusy mają 36msc , Artaa 10/04/10 21:47
      http://www.skapiec.pl/site/cat/13/comp/525175

      1. bo Polskie prawo mówi o 2 letniej odpowiedzialności przed klientem ... ;) , PaszkfiL 10/04/10 23:06
        niezgodnośc towaru z umową, natomiast gwarancja to zupełnie inna bajka ...

        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

        1. dokladnie , chris_gd 10/04/10 23:44
          12345

          Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
          RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

        2. ale ja pytam o gwarancję , Artaa 11/04/10 12:30
          ;-) a ona jest 3 letnia, nie 2 letnia.
          Jeśli mogę kupić w sklepie koło domu za niecałe 260zł z 3letnią, to jaki sens w 2letniej?

          1. wiec ... gwarancji Chris może CI dać tydzień ... ;p , PaszkfiL 11/04/10 13:13
            36 miesiecy daj ASUS, nie sprzedawca ... pełną gearancje możesz egezkwowac u producenta, sklep/sprzedający moe Ci jej dać i tydzień ...

            poczytaj nieco o gwarancji, rękojmi, niezgodności itp

            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

          2. nie to nie, zreszta powodzenia z 3 letnia gwarancja , chris_gd 11/04/10 14:09
            3 lata to masz u producenta, sklep daje 2 lata i co najwyzej moze pomoc Ci przy reklamacji po tym okresie,

            Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
            RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

          3. poczytaj troche w necie jest o tym sporo, bedziesz mial wieksze rozeznanie , chris_gd 11/04/10 14:10
            coz to jest gwarancja a reklamacja na podstawie dowodu zakupu, odpowiedzialnosc sprzedawcy itp.

            Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
            RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

            1. przeciez Artaa wie o co pyta, wiec no robcie mu wody z mozgu :) , Kenny 12/04/10 11:53
              Asus.com:

              Płyta główna - 3 lata

              Wszystkie płyty główne ASUS zakupione po 1 listopada 1999 objęte są 3 letnią ograniczoną gwarancją. Gwarancja sprawdzana jest na podstawie numeru seryjnego umieszczonego na płycie.

              Adnotacja: Gwarancja jest nieważna dla płyt z usuniętą lub uszkodzoną naklejką zawierającą numer seryjny.

              Gdzie naprawic: Proszę skontaktować się ze sprzedawcą.

              Pytanie - dlaczego sklep sprzedal chrisowi plyte z 2 letnia gw?
              1) nie byla z oficjalnego kanalu dysytybucyjnego?
              2) chca ograniczyc czas w jakim beda zmuszeni bujac sie z dystrybutorem w razie zgloszenia awarii?


              PS. Najpierw przeczytajcie warunki gw o ktorej dyskutujecie, bo sie mozna zdziwic :)

              .:Pozdrowienia:.

              1. pkt 2 , PaszkfiL 12/04/10 13:16
                jest prawidłowy, mają obowiązek dwu letni ... później mają pełne prawo odesłać klienta do serwisu producenta

                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                1. no skoro sprzedali jako produkt z 2 letnia gwar. , Kenny 12/04/10 19:11
                  jest tak jak piszesz. Jesli sprzedali by jako produkt z 3 letnia gw. przez cale 3 lata mieliby obowiazek posredniczyc w realizacji tejże.

                  Wszak caly czas rozmawiamy wylacznie o gw. a nie o 'odpowiedzialnosci sprzedawcy'.

                  PS. Skoro producent daje 3 lata, a sklep posiada jego towar z oficjalnego kanalu dystrybucyjnego, bylbym szuja i doniosl do producenta/dystrybutora, ze sklep "sobie skraca" gw. producenta aby ograniczyc sobie czas przez jaki jest zmuszony (w mysl tresci gwarancji) do posredniczenia w jej realizacji.

                  .:Pozdrowienia:.

                  1. a donoś sobie do woli ... , PaszkfiL 12/04/10 21:46
                    jeszcze raz powtarzam ... gwarancja PRODUCENTA nie równa się gwarancji SKLEPU ;]

                    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                    1. a kto rozmawia o gwarancji sklepu? :) , Kenny 12/04/10 21:57
                      w przypadku asusa, zgodnie z trescia ich gwarancji (dot. mobo), przychodzisz do sklepu i realizujac gwarancje PRODUCENTA, mowisz - naprawcie mi to.

                      Czytaj: Twoim kontaktem ds. realizacji gw. PRODUCENTA jest sklep. Nie autoryzowany serwis, nie hurtownia, dystrybotor, tylko wlasnie sklep, w ktorym kupiles plyte.

                      Dla przykladu, w przypadku notkow jest to Asus Global Service, a np dla monitorow jeden z autoryzowanych serwisow wymienionych karcie gwarancyjnej.

                      Ja wiem, ze jestem zmeczony i moge byc trzepniety, bo zupelnie nie kumam czemu mieszacie do tego jakas gw. sklepu :)

                      .:Pozdrowienia:.

                      1. odpowiem krótko , PaszkfiL 12/04/10 22:43
                        z racji zajmowanego przezmnie stanowiska przez ponad 3 lata ... Producent daje swoją gwarancje a sklep/sprzedawca swoją ...

                        "przychodzisz do sklepu i realizujac gwarancje PRODUCENTA, mowisz - naprawcie mi to." - moge CI wtedy powiedzieć (jeśli minął okres gwarancji którą dał Ci sprzedawca/sklep) bardzo prosze we własnym zakresie odesłać uszkodzony podzespół do autoryzowanego serwisu producenta (chyba, że sklep jest właśnie takowym)

                        i to Ty miliśz pojęcia ... koniec kropka ...

                        o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                        1. nosz ja pierdykam , Kenny 12/04/10 23:07
                          "jeśli minął okres gwarancji którą dał Ci sprzedawca/sklep" - a Ty znowu swoje...

                          To teraz drukowanymi:

                          Sklep nie daje zadnej gwarancji. Producent daje 3 lata gwanacji.

                          Cytat z tresci gwarancji producenta, ktorego artykul mi sprzedales: aby zrealizowac naszą gwarancję skontaktuj sie ze sprzedawca.

                          Co mi wtedy mowisz jako sprzedawca?

                          .:Pozdrowienia:.

                          1. :-) , PaszkfiL 13/04/10 08:58
                            fajny jesteś ;]

                            ale niestety nie masz racji :] (żebyś choć wiedział gdzie piastowałem pewne stanowisko to może być nieco inaczej podszedł do tego co pisze)

                            EOT

                            o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                            1. hehe , Kenny 13/04/10 09:52
                              za to TY jestes bosssski ;)

                              PS. Wiem doskonale.

                              .:Pozdrowienia:.

                              1. facet ... , PaszkfiL 13/04/10 15:07
                                http://www.justitia.pl/article.php?sid=410

                                cytat
                                "Z punktu widzenia kupującego jest to co prawda obojętne, prawo jednak wyróżnia dwa rodzaje gwarancji: gwarancję producenta oraz gwarancję sprzedawcy."

                                i dalej:
                                "Instytucja gwarancji uregulowana została w, obowiązującym kodeksie cywilnym. Ma ona charakter dobrowolny."

                                przykłąd zastosowania gwarancji Sklepu i gwarancji Producenta

                                więc bardzo Cię prosze ... nie pitol ...

                                o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                                1. wcięło link , PaszkfiL 13/04/10 15:11
                                  http://www.teletorium.pl/?n=rodzaje-gwarancji

                                  o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

                                2. khe khe, no i z zaskoczeniem stwierdzam, ze wszystko sie zgadza , Kenny 13/04/10 18:05
                                  "Jeżeli do towaru dołączona jest gwarancja producenta, wówczas uprawnienia z gwarancji należy wykonywać zgodnie z zamieszczonymi tam warunkami i we wskazanej sieci serwisowej". To jest oczywiste jak slonce.

                                  A my w gwarancji _producenta_ co sie nazywa ASUS mamy napisane: Zglos sie do sprzedawcy.

                                  Dziekuje. Dobranoc.

                                  .:Pozdrowienia:.

                                  1. aleś się uparł ... , PaszkfiL 13/04/10 20:55
                                    "Instytucja gwarancji uregulowana została w, obowiązującym kodeksie cywilnym. Ma ona charakter dobrowolny." SKLEP NIE MUSI REALIZOWAĆ GWARANCJI !! z naciskiem na słowo GWARANCJI!

                                    o([-_-])o ..::Love::BaSS::..

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL