TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
[Informacja prasowa MODE ON] :) Wieści z frontu czyli Panzer Online , Mcmumin 22/04/10 12:04 Od ostatniego postu na ten temat nie wiele się niestety zmieniło w moim projekcie z banalnego powodu - brak czasu. Nie zdążyłem nawet wtajemniczyć Shneidera, który zgłosił się na ochotnika do prac nad projektem. Udało mi się za to zoptymalizować kilka krytycznych fragmentów kodu. Dzięki nowym algorytmom uzyskałem nawet 200 krotną poprawę czasu wykonywania części skryptów. Dzięki temu w tej chwili Panzer Online działa silky smooth :) Do rzeczy:
http://panzeronline.com/about.php
Kilka screenów z rozgrywki w wersji alpha. Proszę wybaczyć za:
- język angielski, teksty pisane było o 3 w nocy
- grafikę, jak już wcześniej pisałem kompletnie nie mam talentu w tej dziedzinie. Prace nad grafiką i dizajnem zajmują mi mnóstwo czasu, a końcowy rezultat trąci kupą. Na szczęście zmieni się to za sprawą Shneidera.
- wyłączoną rejestrację, czasami w wolnych chwilach w pracy coś tam grzebnę w kodzie. Jak projekt osiągnie fazę beta, to udostępnię możliwość rejestracji zainteresowanym boardowiczom.- Czekamy :) , Bergerac 22/04/10 12:10
...Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - ty kradzieju :P Jeszcze HTC cie pozwie ! :P , biEski 22/04/10 12:11
Ciekawy pomysl. Kiedy zaczynaja sie beta testy ??- Jak juz pisałem poprzednio muszę obecnie usiąść ponownie do reguł , Mcmumin 22/04/10 12:39
walki. Na chwilę obecną przy wyliczaniu siły ataku / defensywy brane są pod uwagę następujące współczynniki:
- siła jednostki (hard/soft w zależności od atakowanego przeciwnika)
- jej liczebność (nie wyświetlana w panelu)*
- morale
- zmęczenie (walka, przemarsze nocne)
- ukształtowanie terenu
- czy jednostka jest disrupted/broken/isolated (otoczona)/low supply (odcięcie od linii zaopatrzenia)
Podobne współczynniki decydują o sile defensywy jednostki atakowanej. Współczynnik losowy - na bazie powyższych danych określana jest ilość rzutów kostką K6, wynik 4,5,6 (5,6 - w przypadku lotnictwa i art) określa końcową siłę ataku / defensywy.
Niestety na chwilę obecną Niemcy są ubersoldaten. Jednostki sowieckie będą musiały przejść restrukturyzację i występować na wyższym poziomie organizacyjnym. Czyli w np. brygadzie pancernej będą czołgi różnych typów, piechota zmotoryzowana, batalion rozpoznawczy na motorach. Trzeba będzie to jeszcze raz przemyśleć....- Weź jeszcze pod uwagę , Bergerac 22/04/10 14:45
scrolle z blessem i berserker mode ;)
A serio: można pomyśleć o czymś takim jak morale jednostki, np. w postaci mnożnika do ataku i obrony zawierającego się między 0 a 1. Jeżeli np. pluton rangersów dostanie odłamkowym od tygrysa lub straci dowódcę, to morale spada z początkowego 0,9 do, powiedzmy, 0,5.Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - Jest wzięte pod uwagę :) , Mcmumin 22/04/10 15:47
Wygląda to mniej więcej tak:
diceRollAttackerResult = (Game.dice_roll((Math.ceil ( ((attackStrength + (attackStrength * (Math.ceil(((this.attakerUnitMorale*10) - (this.attakerUnitFatigue)) / 3)/100))) * attackerNumber)/1000 ))));
diceRollAttackerResult = jQuery.grep(diceRollAttackerResult, function(n, i){
return (n > 3);
});
attackerFireResult = diceRollAttackerResult.length;
diceRollDefenderResult = (Game.dice_roll((Math.ceil ( ((this.defenderUnitDefence + (this.defenderUnitDefence * (Math.ceil(((this.defenderUnitMorale*10) - (this.defenderUnitFatigue)) / 3)/100))) * defenderNumber)/1000 ))));
diceRollDefenderResult = jQuery.grep(diceRollDefenderResult, function(n, i){
return (n > 3);
});
defenderCoverResult = diceRollDefenderResult.length + getTerrainMod(String(UnitPosition[this.defenderUnitId][2]));- No tak , Bergerac 23/04/10 00:07
Teren też ważny. Rozumiem, że modyfikator terenu znacznie się zmienia po okopaniu? Aha, oczywiście tygrysem trudno się okopać :]Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - Na pewno się zmieni.... , Remek 23/04/10 15:55
...po odkopaniu flaszki...- Po odkopaniu flaszki , Bergerac 23/04/10 17:03
nie działa komenda ''powstań''.Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not?
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|