TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
|
|
[Paintball] Markery , Bitboy_ 27/04/10 17:20 Debata/dyskusja.
Nie wiem jak wielu z Was gra, ale ja ze znajomymi planujemy kupić swój sprzęt.
Pytanie jest - elektroniczne markery, czy mechaniczne?
Z mechanicznych w grę wchodzi Tiberium Arms T9 i Tippmann A5 zmodowany na osprzęcie OPGEAR.
Z elektronicznych rozważamy BT TM-15.9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - Propo Opgear , Bitboy_ 27/04/10 17:22
http://www.a5builder.com/
Link do A5 builder'a - osobiście preferuję lufę 16'' od J&J a reszta sprzętu na modzie M107 (wygląda nieziemsko i wyjdzie cena podobna do ceny RAW T9/ RAW TM-15)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - normalne , laciak88 27/04/10 17:55
bo co za frajda wystrzelac 1000 kulek w minute?"To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
life's problems." - to nie takie proste , Bitboy_ 27/04/10 18:05
Loadery / Rip-Clipy - mają zawsze podobną pojemność kulek, a do mechanicznych markerów można dokupić e-gripa z trybem ognia ciągłego.
Nam zależy bardziej na zasięgu/celności.
Raczej będziemy korzystać z ognia semi-auto ;)
Poza tym elektroniki praktycznie nie mają odrzutu i działają na niskie ciśnienie (LPS), więc są drastycznie bardziej celne.
Natomiast w mechanicznych markerach to już kwestia sprzętu jaki się posiada..
Sprawa jest skomplikowana, i liczę na opinie ludzi w miarę doświadczonych :)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P
- Osobiście uważam , DeK 27/04/10 18:18
że elektryki zniszczyły przyjemność z gry w lesie. Zajmowałem się organizowaniem zabawy paintballowej przez jakiś czas w ramach pomocy znajomemu.
Wraz z upowszechnieniem, się elektryków gdzie znaczenie ma ilość kulek na sekundę, a nie faktyczne umiejętności, ludzie przyjeżdżający na komercję nie mieli już takiej jak dawniej radochy z gry gdy w drużynie przeciwnej znalazł się jakiś maniak z elektrykiem.
I tym sposobem elektryki obrzydziły ludziom zabawę.
Już nie wspomnę o onanizmie sprzętowym, loadery, ciągłe problemy z bateriami, itd. itp.
Już się w to nie bawię od kilku lat ale jestem zwolennikiem klasycznych karabinków. Żadna przyjemność wywalić dwa kartony kulek i trafić trzech osobników.- Właśnie , Bitboy_ 27/04/10 18:24
Dziękuję bardzo dobry człowieku, o takie opinie mi właśnie chodziło :)
Jesteś wielki!9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - U nas będzie , Bitboy_ 27/04/10 18:29
o tyle ciekawie że mamy ekipę około 10-12 ludzi, ale tylko około połowa z nich będzie kupowała swój sprzęt.
Reszta będzie skazana na sprzęt wypożyczony - a my nie chcemy psuć zabawy ani im, ani sobie, tylko uczciwie do siebie postrzelać.
Wydaje mi się że masz rację co do elektryków, i chyba jednak lepiej zrobić mieszane składy ale z zachowaniem wierności tradycji ;)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - wystarczy 1-2 gości na 10 , Demo 27/04/10 20:01
z elektrykiem i frustracja zabierze Ci cały fun z zabawy. Ty w niego pif paf, a on tatatatatata. W ASG jest ten sam ból, niestety :(napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - My gralismy na podkarpaciu , DeK 27/04/10 20:03
jeszcze za czasów gdy pompka to był szczyt ekstrawagancji :)
Jeżeli jeździliście do Wesołej na duże imprezy drużyn leśnych być może trafiliście na klub Fox. Jak wpiszesz w Google to znajdziesz.
Niestety obecnie klub się rozsypał, funkcjonuje wyłącznie w oparciu o komercję, strona jest ale już dogorywa, z jednej strony przydałoby się ją odświeżyć ale z drugiej wiem, że nie ma większego sensu.
Część ludzi po prostu wyrosła, część w rozjazdach, część miała dość monotonii, część nie nadążała za zmianami, czyli zamiast moro to ubiór typowo speedballowy i spacer wśród zarośli z podniesioną brodą na wzór terminatora co powodowało pewien niesmak u konserwatystów leśnych.
Pojawiło się to o czym wspomniałem 4000 kulek wystrzelonych a trafionych 3. Dawniej bardziej się podczas gry myślało i kombinowało niż obecnie. Więc postęp technologiczny spowodował, że nie ma już takiej przyjemności z zabawy.
Wówczas też pojawiły się elektryki, butle z powietrzem, problemy z bateriami (w sensie amnezji by zabrać nowe baterie) karabinkami prywatnymi w granicach 5000zł co robiło wrażenie na komercji ale po pierwszej grze pojawiało się u nich zniesmaczenie i nie chcieli grać z elektrykami.
Koniec końców z czegoś co było całkiem fajne nie pozostało za wiele.
Obecnie tak jak napisałem wszystko funkcjonuje już wyłącznie jako komercja, ja już nie jeżdżę bo mi to zbrzydło w sensie organizowania. Największa jednak frajda to było grać ze swoimi plus ludzie z komercji na równych szansach.
- przede wszystkim zastanow sie , yeger 27/04/10 20:50
czy oby napewno chcesz marker stylizowany na militarny,
oprocz +10 do lansu i 1kg do masy na nic sie wiecej to nie przydaje.
Co do wyboru elektryk/mechaniczny to napewno wiecej zyskujesz przy elektryku.
Przede wszystkim mniejsze lub dużo mniejsze ciśnienie pracy, a wiec mniej pochłanianego gazu i lżejsze traktowanie kulek. Możesz wtedy spokojnie używać bardziej kruchych kulek.
Co do szybkostrzelności, to nikt Ci nie zmusza, żebyś sypał po 20 kulek na sekunde, wszystkie markery maja tryb semi, a masz tą przewage, że jak już spotkasz takiego nachalnego malarza, to masz czym go wykurzyć.
Mając elektryka wysypuje podobne ilosci kulek, co mechanicznym tipkiem wiec to tez zaden argumentLudzie byli sobie kiedyś bliżsi, broń
nie niosła tak daleko |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|