Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Carduin 13:42
 » rzymo 13:37
 » Liu CAs 13:35
 » DJopek 13:32
 » @GUTEK@ 13:28
 » McMi21 13:27
 » Wolf 13:18
 » esteban 13:15
 » Paweł27 13:07
 » steve 13:04
 » Kenny 13:01
 » petropank 12:59
 » Matti 12:47
 » g5mark 12:46
 » Fl@sh 12:43
 » McWandal 12:41
 » myszon 12:38
 » kombajn4 12:36
 » NimnuL 12:26
 » Chrisu 12:23

 Dzisiaj przeczytano
 34809 postów,
 wczoraj 58141

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

przetargi - serwis sprzetu serwisowanego przez producenta , ziggy 30/04/10 12:03
Witam

zastanawiam sie jak wyglada sytuacja z gwarancja i serwisem np drukarki kiedy drukarkę sprzedaje firma x producentem jest firma y a drukarka jest objeta serwisem producenta przez np 2 lata. Admin siedzi w firmie z i gdzie zadzwoni w przypadku awarii drukarki do x czy y czy moze do firmy A która ma autoryzowany serwis firmy Y na danym terenie ?

dzieki za odpowiedź
rt

  1. ja obstawiam , Maverick 30/04/10 12:09
    bramke nr 2 - serwis autoryzowany producenta.

    chociaz wiele zalezy od umowy dlatego, ze jesli w przetargu bylo jasno, ze dostawa sprzetu + serwis to kupujacy moze zglosic do firmy sprzedajacej aby taki serwis zalatwila.

  2. hmm , Dabrow 30/04/10 12:32
    u mnie wygląda to tak że mnie nie obchodzi kto jest producentem sprzętu - gwarancje sprzętu firm X,Y,Z załatwia firma W która tenże sprzęt nam sprzedała i ma z nami podpisaną umowę na obsługę. Jeśli zaś jest jakiś sprzęt firm x,y,z zakupiony w innym źródle to mój problem i innego źródła.

    !!!!!TO JEST SPARTA!!!
    !Tu się nic nie zmienia!
    ------dabrow.com------

    1. hehehe , mirkrup 30/04/10 13:14
      zawsze i wszędzie serwis producenta. Do Mordoru wysyłam klientów, którzy nie są przy sprzęcie i nie są jego aktualnymi właścicielami :))

      1. hehe hehe , Dabrow 30/04/10 14:25
        ale nas obsługuje firma X w całokształcie zagadnienia hardware/software. I jak się drukarka firmy YZ zepsuje, a kupiliśmy ją od X to ja dzwonię do X, przychodzi X-man i zabiera. I on sobie załatwia już z serwisem producenta YZ. (-; Ja się nigdzie nie wybieram wtedy (-;

        !!!!!TO JEST SPARTA!!!
        !Tu się nic nie zmienia!
        ------dabrow.com------

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL