Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » rulezDC 15:40
 » zibi13 15:39
 » ToM78 15:39
 » bmiluch 15:27
 » Liu CAs 15:26
 » KHot 15:25
 » palioza 15:21
 » ngP 15:21
 » Mademan 15:18
 » bajbusek 15:15
 » Artaa 15:09
 » rainy 15:09
 » Chrisu 15:09
 » Pio321 15:08
 » soyo 15:08
 » Sherif 15:07
 » Kenny 15:06
 » ligand17 15:00
 » selves 14:59
 » siwydym 14:58

 Dzisiaj przeczytano
 36880 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Dziwny problem z płatnością online , dawidy 11/05/10 01:01
Dokonywałem płatności online za pośrednictwem serwisu ClickandBuy i natknąłem się na dziwny problem. Przekierowało mnie do wybranego mTransferu, zalogowałem się, potwierdziłem przelew, wylogowałem, cofnęło mnie na strone ClickandBuy, gdzie po kilku minutach oczekiwania otrzymałem komunikat, że transakcja nie doszła do skutku z propozycją wyboru innej metody płatności.
Problem w tym, że pieniądze z konta mi wyszły. Płatność, rzeczywiście nie została zrealizowana. Teraz tylko nie wiem, co z tym dalej robić i do kogo pisać reklamacje..? Ktoś może miał podobny problem?

102594

  1. a przed chwilą zrobiłeś przelew? , jozin_ 11/05/10 01:31
    powinieneś mieć ten wychodzący przelew w 'operacja zaplanowana' i anulować ją.

  2. byly problemy z mbankiem , ili@s 11/05/10 07:34
    mieli jakies problemy w mbanku - ponoc juz wszystko ok. Zadzwon na mlinie - wyjasnia wszystko i nie bedzie gdybania.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL