TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Chwalmy porządne firmy! Logitech jak zwykle na 5! , Mcmumin 9/06/10 14:12 Siadło mi kółko przewijania w VX Nano. Przyjechał kurier, zabrał gryzonia a dziś otrzymałem świeżutką, pachnącą myszkę prosto do domu. Bez gwarancji, paragonów, oryginalnych pudełek, oświadczenia o niekaralności i tysiąca innych, zbędnych pierdół.
Tak właśnie zdobywa się wiernego klienta i jego kasę!- Kupiłem taniego a4tech , J@rek 9/06/10 14:19
przez lata się nie zepsuł... też nie miałem paragonu i pudełka. Teraz mam kolejnego taniego a4tech... nie chce się zepsuć.. nie wiem czy wierzyć firmie, bo nie mam jak sprawdzić serwisu.Aspire5, Honda NC700SD, Mustang M4, Orkan
3, Talon 4 - ja tak samo , Matti_2 9/06/10 14:38
w domu, w firmie i u rodziców A4Tech śmiga gładko i nic się nie dzieje:) - ok, ale mimo, ze wielce szanuje sprzet a4t za jakosc to do logitecha niestety daleko , chris_gd 9/06/10 16:21
nawet bardzo udana seria X7 do mojej starej 518 sie nie umywaRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- Bardzo udana , Mute 9/06/10 21:51
seria X7 praktycznie miażdży jakościowo nowe modele Logiego. Szczególnie te porównywalne cenowo.
Przebiłem się ostatnio przez chyba wszystko co "warto" obecnie kupić od Logiego i MS, i dalej nic się nie umywa do X-710 kupionego za 30zł 4 lata temu. - kupilem praktycznie jednoczesnie dwie mychy: mx518 i x7 , Marvel 10/06/10 09:50
mx518 wytrzymala lekko ponad rok, kiedy zaczela tracic sygnal, obecnie kurzy sie w szafce. na a4tech pracuje ponad 2 lata i jest ok.Za dwadzieścia lat bardziej będziesz
żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż
tego, co zrobiłeś
- najtańszy optyczny Tracer jaki znalazłem , Demo 9/06/10 14:48
miał być przejściowo do czasu zakupu normalnego gryzonia. Służy od lat.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - ja mam mojego , kubazzz 9/06/10 14:53
mx518 już 4 rok i skurczybyk nie do zdarcia.
A4tech, tracer i inne w zasadzie też ok, jednego a4tech używałem dobre 2 lata, ale jakoś logi jest najprzyjemniejszy :PSM-S908 - logi je najprz , Remek 9/06/10 16:42
bo je najdro :)
- A ja chwalę firmę COMP-ART Sp. z o.o. z Bydgoszczy! , Muchomor 9/06/10 14:57
Nazwa użytkownika allegro: ARTENEUM. Niesamowicie wysoki standard obsługi klienta.
Kupiłem głośniki 5.0, dość niski i tani model. Cena była najlepsza, a kontakt i wysyłka były błyskawiczne!!! Głośniki dotarły następnego dnia po wpłacie. Musiały niestety poczekać w punkcie przeładunkowym (dom rodziców) na eksport do Irlandii, więc wystawiłem pozytywa i czekałem. Dotarły do mnie w końcu po miesiącu - opóźnienie było - i okazało się, brakuje mosiężnych wkrętów-nóżek do jednej kolumny. Ciężko mi ich winić, bo paczka zapakowana szczelnie ale napisałem o pomoc.
Nie tylko natychmiastowa odpowiedź (mogli olać, bo pozytyw już wystawiony i zgłoszenie opóźnione) ale i następnego dnia przyszły nóżki do mojego ojca.
Aż się wierzyć nie chce, że są jeszcze ludzie tak poważnie traktujący swych klientów. Dobre tradycje handlowe jeszcze istnieją na Alelegro. Konto nieskażone choćby neutralem i nie dziwię się. Tylko polecać!Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - To ja mam skrajnie inne doświadczenia , dominikmjm 9/06/10 17:18
Znajomy pracuje w serwisie jednego z wrocławskich sklepów komputerowych. Sprawa dot. kierownicy MOMO. 5 raz w serwisie FixIT 2 razy pseudo 'naprawa', 3 razy nie stwierdzili nieprawidłowości w działaniu sprzętu. Usterka opisana dokładnie przed wysyłką i potwierdzona organoleptycznie przez kolege (sam byłem świadkiem), ale nie, serwis Logitech wie lepiej...- bo nie reklamuje sie w logitech poland , akslow 9/06/10 18:03
tylko przez strone logitech us- reklamowałem kiedyś filtr akwariowy w polandzie , Demo 9/06/10 20:05
nasz oddział Hagena zaproponował mi kupno nowej głowicy (tiaa, ponad 200 pln przy cenie nowego filtra 250 pln). Jak napisałem do Hagena w UK to po tygodniu miałem wszystkie potrzebne części gratis + wszelkie części eksploatacyjne gratis jak uszczelki, klamry + przesyłka gratis. Nie mam pojęcia dlaczego u nas tak ssie to wszystko :/napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - czyli jak zawsze , dominikmjm 9/06/10 20:14
polska kraj 3 świata, gdzie konsumentów traktuje się jak ostatniego ch*ja, który bezczelnie chce żeby mu sprzęt dobrze działał... :/- a czego tu sie dziwic , biEski 9/06/10 21:48
Narod ktory wydebia wszystko co mozliwe.
MS nie naprawial padow tylko wysylal nowe. Oczywiscie Polacy sie dowiedzieli to zaraz wszyscy zaczeli reklamowac swoje pady.
Teraz jak przyjmuja od nas zgloszenie to mowia ze trzeba czekac na kuriera:)
Logitech to samo. Nie naprawial sprzetu tylko wysylal nowe. Jedyny wymog to bylo uciecie wtyczki usb i odeslanie. Teraz juz tak latwo nie ma.
Sami sie prosimy o takie traktowanie.- Większej bzdury dawno nie słyszałem. , Muchomor 9/06/10 22:57
Naprawdę myślisz, że jesteśmy wyjątkowi pod tym względem?
Nie bardzo. To są cechy raczej osobnicze, nie grupowe - to raz.
Dwa: nawet jeśli choć trochę w tym racji to wynika to raczej z tego, że są przez takich ruchaczy cały czas traktowani jak krętacze. Na pewno nie robiłbym z tego reguły. Facet! Komuna zostawiła w nas najwyraźniej straszne spustoszenie i stąd się bierze podobny twojemu punkt widzenia.
Mogę zapytać skąd pogłoski o MSie utrudniającym reklamację padów przez Polaków? Mówisz, że masowo zaczęliśmy wymieniać dobre, działające pady? Interesujące. I Logitech? Musisz być pełen kompleksów na punkcie swej narodowości, bo co innego to tłumaczy?
Nie biorą się te problemy reklamacyjne jak w przypadku Creativ'a z przenoszenia swych głównych zakładów i centrów obsługi do krajów jak Rumunia, gdzie kultura traktowania klientów jest podobna jak w PL? Tak było, zmiana diametralna odkąd wynieśli się z Irlandii.
Dajesz się traktować jak śmieć i uważasz, że to ok i tak też cię traktują.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - ale pierd.... , biEski 10/06/10 10:12
nie mam zadnych kompleksow
pisze tylko jak jest
prosze tutaj pady poczytaj sobie w wolnej chwili
http://www.google.pl/...;aql=&oq=&gs_rfai=- zeby nie bylo , biEski 10/06/10 10:14
centrum serwisowe xboxa jest ciagle to samo. Frankfurt, Niemcy. - Ciekawe skąd pomysł, że tylko Polacy robią takie rzeczy? , Muchomor 10/06/10 13:23
Mieszkam w Irlandii więc znam tubylców i powiem, że większych kombinatorów nie widziałem. Zazwyczaj nie chce im się wysilać dla takich drobiazgów jak pad ale na grubsze okazje to bardzo chętnie się łapią. Osobiście znałem najmującego chatę, który nie płacił rachunków za prąd, tylko co mu odłączyli to dzwonił i podawał dane jakiejś nowej fikcyjnej osoby, która niby się do niego wprowadziła. Ta nie płaciła, przysyłali ostateczne upomnienie i on przepisywał konto na nową. Znalazł dziurę w systemie i jechał na ty mrówno. Pewnie sprawa już nieaktualna, bo parę latek minęło ale mogę cię zapewnić, że to nie Polacy podali mu przepis.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów
- może jakieś szczegóły... , ReeX 9/06/10 21:13
bo mam właśnie do reklamacji mysz LS1, która pochodziła miesiąc i padł sensor. - bzdura , Doczu 10/06/10 09:38
Kilkukrotnie reklamowałem mysz MX1000 i zawsze reklamacja załątwiana była tak samo. Opisanie problemu, przesyłka ze Szwajcarii z nową myszą i do mnie należało odciąć wtyczkę USB i przesłać na adres podany przez Logiego.
Operacja z tą samą myszką przeprowadzana chyba ze 4 razy aż znudziło mi się i mysze sprzedałem (akumulatory zamiast trzymać 2 tygodnie padały po 2-4 dni)- Ty mnie nie strasz... , JE Jacaw 10/06/10 09:49
...bo też mam MX1000, który już raz padł i mi wymienili, a wcześniej mi padł MX900. Jeśli chodzi o serwis to mam dobre doświadczenia, ale jeśli chodzi o jakość w stosunku do ceny to... już tak różowo nie jest i jak widzę nie tylko ja mam takie doświadczenia.Socjalizm to ustrój, który
bohatersko walczy z problemami
nieznanymi w innych ustrojach - A co Cię mam straszyć... , Doczu 10/06/10 10:38
... zajrzyj do archiwum - jest tam kilka moich postów na ten temat.
Ogólnie serwis jest extra, ale sama mysz kiepska pod kątem zasilania. Mam inne myszy Logiego i jest spox.
- To ja przeciwnie .. , Brauni 9/06/10 22:06
Kolega połamał mi mocowanie w Driving Force GT.
Fixit najpierw chciał za to kasę (co można jako tako zrozumieć) ale w końcu naprawił i odesłał gratisowo...
Być może pomogło że równolegle mailowałem z logitechem ale ogólnie jestem zadowolony.Br@uNi Polska
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|