Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » mravel 20:15
 » dugi 20:14
 » rurecznik 20:06
 » esteban 20:05
 » zibi13 20:04
 » adolphik 20:03
 » Sherif 20:03
 » siwydym 20:02
 » elliot_pl 19:49
 » DJopek 19:42
 » Curro 19:31
 » wrrr 19:28
 » waski 19:21
 » Draghmar 19:20
 » Wedelek 19:14
 » Kraszan 19:11
 » Katoda Lt 19:10
 » past 19:06
 » bajbusek 19:04
 » ripek 19:03

 Dzisiaj przeczytano
 36897 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

znowu jaja ze zwrotem towaru w ciągu 10 dni , Demo 22/07/10 11:07
Kupiłem wysyłkowo w sklepie żelazko Tefala. Po podłączeniu w domu wywaliło mi korki. Napisałem do sprzedawcy co jest oraz, że oczekuję wymiany od ręki albo zwrotu pieniędzy a ten mi przysłał regułkę dot. zwrotu:

"...Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić żadnych śladów używania i w pełni sprawne, w środku musi znajdować się paragon..."

No i fajnie, nie mogę gówna zwrócić bo jest niesprawne. Sprzedawca każe mi się teraz bujać z serwisem. Jak z Waszymi doświadczeniami?

napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(

  1. Phi , Mute 22/07/10 11:17
    Niezgodność towaru z umową, niech wymienia na nowy. Powołałeś się nie na to co trza.

    1. no to teraz się mogę powołać , Demo 22/07/10 11:22
      tylko facet i tak mnie odsyła do serwisu.

      napisalbym swoj config,ale sie nie
      zmiescil:(

      1. po prostu im to odeslij z odpowiednim pismem , Kenny 22/07/10 11:25
        i okresleniem swoich zadan, najlepiej kupierem, 19,90zl nie majatek (zreszta to tez powinni zwrocic).

        PS. Jaki sklep?

        .:Pozdrowienia:.

        1. a gdzie jest napisane , Demo 22/07/10 11:33
          że koszt wysyłki też mają mi pokryć? To ten gość:

          http://allegro.pl/show_user.php?uid=2161702

          A niby zero negatywów i takie numery odstawia :/ Pojęcie "dbania o klienta" naprawdę u nas nie istnieje.

          napisalbym swoj config,ale sie nie
          zmiescil:(

          1. heh, no faktycznie , Kenny 22/07/10 11:41
            ale niezla kupe bzdur ma na www O mnie. Generalnie zrob jak napisalem.

            Art 8 pkt 2 http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...ory=321

            .:Pozdrowienia:.

          2. lol al;e bzdury: , Okota 22/07/10 11:51
            Zwrotowi podlega tylko cena sprzętu, koszta przesyłki towaru jako usługa poprawnie wykonana nie podlega zwrotowi.
            zwraca sklep to ile im zaplaciles za sprzet i za przesylke. wysylasz kurierem za pobraniem...
            co do reklamacji niezgodnosci towaru (...) to sklep tez pokrywa koszty wysylki w OBIE STRONY!

            Dyslektyka błąd nie pyka...
            RTS wszechczasów:
            Supreme Commander

            1. zaraz zaraz , Demo 22/07/10 11:53
              piszesz:

              "Zwrotowi podlega tylko cena sprzętu, koszta przesyłki towaru jako usługa poprawnie wykonana nie podlega zwrotowi."

              a niżej:

              "zwraca sklep to ile im zaplaciles za sprzet i za przesylke"

              no to jak w końcu?

              napisalbym swoj config,ale sie nie
              zmiescil:(

              1. cudzyslowow nie dalem :) , Okota 22/07/10 11:58
                pierwszy akapit to jest cytat ze strony allegro tego sklepu i jest niezgodny z prawem :)
                zadzwon do federacji konsumentow. nie wysylaj do serwisu na naprawe gwarancyjna.
                pamietaj sklep pokrywa koszta wysylek naprawianego sprzetu w obie strony - wiec mozesz do nich zadzwonic i uprzedzic ze wysylasz za pobraniem sprzet do naprawy z tytulu niezgodnosci z umowa. bo niestety dzwoniles i mowiles ze sprzet uzyles i nie dziala jak powinien...

                Dyslektyka błąd nie pyka...
                RTS wszechczasów:
                Supreme Commander

            2. przeciez to jest na temat rezygnacji , Kenny 22/07/10 11:59
              a nie reklamacji - tu wszystko sie zgadza; ludzie czytajcie co czytacie, tudziez o czym rozmwaiacie.

              .:Pozdrowienia:.

              1. nie siej zamentu.. , Okota 22/07/10 12:01
                :P
                temat jest o tym jak wyslac sprzet zakupiony by nie dac "du.y"

                Dyslektyka błąd nie pyka...
                RTS wszechczasów:
                Supreme Commander

                1. :))) , Kenny 22/07/10 12:01
                  sluszne podsumowanie :)

                  .:Pozdrowienia:.

  2. placiles karta? , Kenny 22/07/10 11:18
    Jak nie to moze byc ciezko. Odeslij wraz z oswiadczeniem. Po 14 dniach zadzwon do nich i ostrzez o konsekwencjach.

    Jesli natomiast chcesz reklamowac z tytulu niezgodnosci, bo to wynika z tresci Twojego posta wiec nie wiem skad temat, to prawa masz w ustawie (gwoli przypomnienia, nie mozesz od razu zadac zwrotu kasy).

    PS. regulki moga se wsadzic.

    .:Pozdrowienia:.

  3. Proszę: , ligand17 22/07/10 11:29
    Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny:
    "Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
    2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
    3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty."

    Źródło: http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htm
    Zadzwoń do lokalnego Rzecznika Praw Konsumenta, pojaw się osobiście, przygotujecie wspólnie odpowiednie pismo i wyślesz towar.

  4. mylisz pojęcia , resmedia 22/07/10 11:43
    albo chcesz reklamować, albo odstąpić od umowy. Zdecyduj się, bo drogi dalszego postępowania i formalności z tym związane są różne.

    desipere est juris gentium

  5. sprzedający prawidłowo odpowiedział , digiter 22/07/10 11:44
    możesz zwrócić towar i żądać kasy, ale tylko jesli towar jest nieuszkodzony
    To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym

    Możesz żadać wymiany na sprawny, ale tu droga będzie taka, ze odeslesz uszkodzone żelazko do sprzedawcy, ten odeśle do serwisu, serwis do sprzedawcy a ten dopiero do ciebie. Sprzedający więc Ci mówi: sam odeslij do serwisu to będziesz miał szybciej :)

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

    1. no jest tak jak mówisz , Demo 22/07/10 11:47
      "To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym"

      Oddaję dokładnie to co otrzymałem w stanie niezmienionym.

      napisalbym swoj config,ale sie nie
      zmiescil:(

      1. skąd wiadomo że wysłał towar już uszkodzony ? , digiter 22/07/10 12:00
        Standardowa odpowiedź: Jako sprzedający przed wysyłka sprawdziłem towar i działał. Teraz dostaję od ciebie zwrot i zasilacz w żelazku jest nadpalony czyli zwróciłeś towar w stanie uszkodzonym.

        Piszcie do mnie per ty z małej litery

        1. w ten sposób , Demo 22/07/10 12:22
          można sprzedać wszystko jako dobre, bez jaj.

          napisalbym swoj config,ale sie nie
          zmiescil:(

        2. w żelazku , Bitboy_ 22/07/10 12:30
          chyba nie ma zasilaczy z tego co pamiętam (ale już dobre 6 lat nie widziałem żadnego od środka..)
          Poza tym zazwyczaj coś jest sprawne, albo spalone.. nadpalenia raczej nie mają miejsca ;)

          9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
          Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
          ,FraDesION660P

    2. ale bzdury.. , Okota 22/07/10 11:55
      sprzedajacy pisze odnies do serwisu bo:
      1 - sam nie musi tego robic
      2 - odpada automatycznie mu problem z glowy w stylu niezgodnosci towaru z umowa bo jak juz naprawiasz z tytulu gwarancji producenta to nie naprawisz z takiej samej usterki z tytulu niezgodnosci... pozatym nie przedluzysz czasu 2 lat odpowiedzialnosci sprzedawcy nawet jak dostaniesz z tytulu gwarancji nowy produkt.

      Dyslektyka błąd nie pyka...
      RTS wszechczasów:
      Supreme Commander

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL