Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Franz 07:24
 » Kenny 07:24
 » smichal 07:24
 » Demo 07:24
 » Sherif 07:24
 » jah 07:23
 » borg18 07:22
 » gigamiki 07:21
 » hokr 07:19
 » yorg5 07:14
 » pumek 07:14
 » Dexter 07:10
 » charczenk 07:08
 » PaKu 07:07
 » DJopek 07:07
 » Dhoine 07:06
 » smirnof80 07:05
 » Burni 07:04
 » Ziomek 07:03
 » Strik 07:01

 Dzisiaj przeczytano
 4108 postów,
 wczoraj 17354

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2021
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

jaki monitor 22? , chris_gd 2/08/10 16:45
po latach przyszedl czas na zmiane mojego BENQ FP93G
jako, ze staruszek byl oparty na MVA, wybor nowego TN-a biore pod uwage ale takiego abym nie zalowal, ze to zrobilem

Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  1. benq g2222hdl moze ten? , chris_gd 2/08/10 16:59
    sporo slyszalem dobrego
    http://www.esc.pl/...103_248&products_id=24417
    fakt, ze TN troche mnie martwi, jak to sie bedzie mialo do mojego MVA?

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  2. ja mialem podobny dylemat, wzialem LG W2286L , zgf1 2/08/10 17:48
    jest na ledach, podczas normalnej pracy pobiera 17W, z obrazu jestem wiecej niz zadowolony, po prostu piekny, ale obudowa...

    pierwszy minus to polysk i do tego czarna, nigdy wiecej takiego polaczenia nie kupie

    obudowa sie rozkleila troche, od matrycy zaczela w jednym miejscu odstawac okolo 2mm, wkurza mnie to, ale monitora nie oddaje na gwarancje, trafil mi sie dobry model bez badow itp ;)

    Leave me alone I know what I'm doing!

    1. eee, a LG nie daje wciaz 30 dni na kazdy martwy lub sub pixel...? , Kenny 2/08/10 17:53
      123

      .:Pozdrowienia:.

      1. daje, ale to chyba tylko po zakupie od razu, przy naprawie gwarancyjnej , zgf1 2/08/10 18:18
        znow dostaje kolejne 30dni?

        Leave me alone I know what I'm doing!

        1. na moj gust po prostu zglaszasz, wymieniaja monka , Kenny 2/08/10 18:30
          no i oczywiscie masz nowe 30dni. Choc warto ich spytac, nie sadze jednak zeby bylo inaczej.

          .:Pozdrowienia:.

          1. tylko jaki czas tej wymiany, bo czekac wiesz 2tyg bez monitora , zgf1 2/08/10 18:31
            to mi sie nie widzi, mam co prawda lcd 17" ale jakos juz bez panoramy zyc nie moge ;)

            Leave me alone I know what I'm doing!

            1. czasem , ViS 2/08/10 19:07
              5 dni czasem 15, różnie bywa.

              Szanowni Państwo,
              Wszystkie monitory LG objęte są promocją "Punkt honoru" trwającą 30 dni od daty zakupu, po tym czasie objęte są normą ISO 13406-2 kl.II. Norma ta dopuszcza występowanie kilku uszkodzonych pikseli w zależności od przekątnej monitora (proszę zapoznać się z załacznikiem).
              W czasie trwania promocji klientowi przysługuje prawo do wymiany monitora w przypadku stwierdzenia uszkodzonego nawet jednego subpiksela. W celu dokonania wymiany proszę skontaktować się z infolinią LG 0-801-54-54-54.

              I will not buy this record - it is
              scratched.

              1. no wlasnie, jak nie daj boze wymienia mi monitor na nowa sztuke , zgf1 2/08/10 19:15
                to juz chyba ta gwara na bady nie obowiazuje bo 30 dni od zakupu minelo, heh zadzwonie jutro i popytam

                Leave me alone I know what I'm doing!

                1. no jeśli minęło 30 dni , ViS 2/08/10 19:57
                  to o czym rozmawiamy... :)

                  I will not buy this record - it is
                  scratched.

                  1. no ale wiesz juz po 30dniach zauwazylem rozklejanie sie monitora , zgf1 2/08/10 21:47
                    badow nie ma i mam nadzieje, ze nie wyskocza ;)

                    Leave me alone I know what I'm doing!

  3. To po raz kolejny się podłączę - co 22-24", dobrze jakby było LED no i 16:10. , Chrisu 2/08/10 22:04
    CENA najlepiej dużo mniej niż 1000...

    /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    1. ja jutro zamawiam, BENQ, opinie ma bardzo dobre , chris_gd 2/08/10 22:11
      wiec zaryzykuje, a i cena 599zl. wedlug mnie jest oplacalna
      wkoncu 22 DVI i LED!!!

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. w sumie jak , Chrisu 2/08/10 22:20
        wrocę to się chyba skuszę... Bańka mi za dużo miejsca zajmuje...

        /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2021, TwojePC.PL