Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Sherif 15:05
 » ligand17 15:00
 » selves 14:59
 » siwydym 14:58
 » rainy 14:57
 » yeger 14:55
 » M@ryna 14:53
 » Ament 14:50
 » JE Jacaw 14:48
 » maddog 14:43
 » elliot_pl 14:37
 » KHot 14:37
 » [yureq] 14:37
 » 3kawki 14:25
 » Wedelek 14:17
 » Pio321 14:15
 » El Vis 14:00
 » piwo1 13:57
 » Robek 13:56
 » alkatraz 13:56

 Dzisiaj przeczytano
 36881 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Serwis Seagate i uszkodzony dysk , DeK 12/08/10 23:16
Mam problem z weryfikacją gwarancji producenta na mój padnięty dysk USB (Seagate Freeagent GO 250GB).

Nie chce mi zaakceptować numerów z obudowy, które podaję do weryfikacji, coś jest ewidentnie nie tak. Z kim się skontaktować w Seagate żeby otrzymać odpowiedź bo napisałem poprzez ten ich przedziwny system zgłoszeń i od 3 dni zero odpowiedzi a na moją skrzynkę przyszedł list z bzdurami między którymi jest


"This message was created automatically by the mail system.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:"


Model: FreeAgent Go, Serial: 5RG0BC4S, Firmware: 100F


Jak zweryfikować tą gwarancję.
Z danych którymi dysponuję to:

P/N: 9NN2AG-500
S/N: 5RG0BC4S


Dysk kupiony 2008-03-12 więc zakładając nawet skrócenie przez Seagate gwarancji producenta z 5 do 3 lat, jeszcze się na nią teoretycznie łapię. Problem w tym, że ich system weryfikacji gwarancji nie mówi o braku gwarancji lecz o problemie weryfikacji związanym zdaje się z numerem P/N: 9NN2AG-500

Więc jak się z nimi po ludzku skontaktować by otrzymać informację co z tym problemem zrobić?

Za dysk swego czasu dałem jakieś 380zł więc to nie tak mało. Nie chcę mieć bezużytecznego wraka w domu mając możliwość skorzystania z serwisu producenta.

http://support.seagate.com/...ranty_validation.jsp


Dysk jest z serii classic czyli ten plastikowy czarny Freeagent GO z dużym pomarańczowym pulsującym światłem z boku obudowy.

  1. Do sklepu zwróc sie o gwarnacje, , Emios 13/08/10 00:00
    na dyski twarde zaczyna się od data sprzedaży z hurtowni do sklepu liczyć gwarancja. Widocznie troszkę poleżał na sklepie

    1. W sklepie go zamówiłem , DeK 13/08/10 00:24
      więc leżeć tam długo nie mógł. Sklep raczej jest zobowiązany do 2 lat gwarancji, ja wszedłem już chyba w gwarancję producenta, tak jak napisałem dysk zakupiony 2008-03-12.

      Problemem weryfikacji jest to, że nie określa jasno, że gwarancji producenta nie ma lecz nie mogę w ogóle uzyskać tej informacji gdyż weryfikacja nie dochodzi do skutku.

      1. Zwykle sklepy dają 3 lata na dyski , dominikmjm 13/08/10 08:31
        chyba że są sprytni i sobie olali. Więc lepiej sprawdzić i w ten sposób reklamować. Czasem jest tak że hurtownia kupi partię dysków z innego regionu niż EU i Seagate reklamacji takich hdd nie uwzględni w Polsce. Wtedy pozostaje tylko reklamacja w miejscu zakupu.

        Pozdrawiam

        1. dokładnie jak kolega pisze, w sklepie w ciagu 1 minuty sprawdza na hurtownii , Emios 13/08/10 10:21
          123

  2. a wpisz model dysku jaki jest w środku... , Chucky 13/08/10 12:58
    np. ST32000542AS...

    Corei5 9600K, Z390 PRO, 2x16 Vengeance
    3200Mhz, GTX 2060 Super, Seasonic X-650

    1. Też nie działa , DeK 13/08/10 13:01
      to dane z samego dysku:

      Serial: 5RG0BC4S
      p/n: 9DG134-566

      ST9250827AS

      1. a pewny jestes s/n ? , maju 13/08/10 13:54
        moze sprobuj O zamiast 0 6 zamiast G, 8 zamiast B, 8 zamiast S etc. Ja tak mialem z jednym dyskiem SATA - dopiero na naklejce z boku dysku (takiej z kodem kreskowym) odczytalem wlasciwy sn

        1. Raczej tak, , DeK 13/08/10 14:38
          dość wyraźnie pisze, nie ma problemu z odczytem, równiez pokrywają się litery i cyfry z tym co jest na boku dysku. Serial jest taki sam na pudełku jak i na samym dysku, różnica jest w P/N gdzie na obudowie jest inny a na dysku inny.

          Sprawdzanie tego jeszcze utrudnia kretyńska captcha na ich stronie...

          Takiego błędu bym nie popełnił zawsze sprawdzam po 10 razy takie rzeczy.

          1. to troche kicha moze sprobuj zadzwonic , maju 13/08/10 15:07
            na Szyszkowa - tam gdzie odbieraja dyski. Te p/n strasznie mieszaja. Dodatkowa ciekawostka jest to ze takie dyski (o tym samym p/n) wystepowaly pod logiem Seagate'a i Maxtora. Kiedys na stronie seagate byla osobna zakladka do sprawdzania gwarancji dla dyskow maxtora, ale teraz jej nie widze ...

            1. W sumie to chyba dobry pomysł , DeK 13/08/10 15:21
              żeby się z nimi skontaktować. Bo jeżeli dysk nie przechodzi weryfikacji, zamiast tego pojawia się błąd to nie ma możliwości uzyskania numeru RMA zdaje się.

          2. jeszcze jedna rzecz - czy Seatool seagate'owy widzi ten dysk ? , maju 13/08/10 15:09
            Albo jakikolwiek inny program ? Moze w ten sposob uda ci sie przeczytac wlasciwy pn ...

            1. To też już robiłem, numery się pokrywają , DeK 13/08/10 15:11
              z tymi nadrukowanymi, a w miejscu model pokazuje się Freeagent Go zamiast jakiegokolwiek numeru.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL