|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
[OT] Programiści webowi na start! , Mcmumin 15/08/10 03:03 Coby nie było ciągle o krzyżu i innych pierdołach - fajny konkurs jest służący nadwyrężeniu szarych komórek: http://js1k.com/home stwórz wypierdzisty skrypt w JS o maksymalnej wielkości 1kB :)
Piątkowy wieczór i kawałek soboty upłynął mi na takim czymś:
http://dl.dropbox.com/u/2496823/test2.html
Zamiast gadać o pierdołach i tracić czas na jakiś Guitar Hero brać się do roboty! :)- ech... , Banan 15/08/10 12:16
az mi sie stare :) amigowe czasy przypomnialy...
do dzis nie zapomne dema 4KB albo 64KB ktore trwalo z 15 czy 20min, mialo kilka czesci o roznej tematyce i naprawde zapieralo dech w piersiach.
i to jest prawdziwa sztuka programowania a nie "hello world!" ktory zajmuje 38MB- JS to stety / niestety nie asembler :) Nie wzdychać ino brać się do roboty! , Mcmumin 15/08/10 12:46
Moja praca wypada dość blado przy niektórych demkach zamieszczonych na stronce. Miałem zamiar zrobić coś bardziej odjazdowego (symulator syntezy termojądrowej deuteru i trytu :) , ale z 7kB zszedłem z wielkością do nieco ponad 3kB i ani bita mniej :/ Co mnie zabiło? Gry:
http://js1k.com/demo/176
http://js1k.com/demo/197
http://js1k.com/demo/398 - sim city :D
http://js1k.com/demo/373 - szachy 3D
http://js1k.com/demo/311 - deep space defence
http://js1k.com/demo/298 - szachy z komputerem! to rozwaliło mi mózg...1018bitów w JS??? Jak?!
http://js1k.com/demo/285 - D&D
Demka:
http://js1k.com/demo/224 - bałwanek 3d, mój sześciościan wygląda na trochę biednego krewnego ://
http://js1k.com/demo/213
http://js1k.com/demo/70 - trawka pod gwiaździstym niebem
http://js1k.com/demo/131 - krople deszczu w wodzie
http://js1k.com/demo/171
Uzależniające, w poniedziałek może jeszcze coś wykombinuję.- eee tam, na ramkach wszystko , kubazzz 15/08/10 12:53
:P
but seriously - respect:)SM-S908
- Wreszcie jakiś geniusz wymyślił obiekt CANVAS w html , jenot 15/08/10 13:03
Teraz to Flash będzie mógł się pocałować w ...Mój podpis max 100 zanaków,
zabroniony spam oraz reklama. - Najzabawniejsze jest to, że największe trumfy w technologii HTML5 , Mcmumin 15/08/10 13:47
święcą techniki wykorzystywane do pisania gier we wczesnych latach 90-tych :) Przykład pierwszy z brzegu - sprite animation, color cycling :)
Starzy amigowcy: http://www.effectgames.com/...canvascycle/?sound=0
Sam element canvas na chwilę obecną nie jest jeszcze konkurencją dla flasha. Dlaczego? Ot kilka powodów:
- "teksturowanie" obiektu canvas, czyli mówiąc po ludzku wrzucanie obrazka na płachtę, odbywa się to w sposób następujący, konstruujesz nowy element w DOMie (new Image() ), ładujesz sam obrazek i dopiero renderujesz. Wooolnoo...
- przepisywanie sceny w każdej klatce animacji jest baaardzo wolne
Widoki na przyszłość? Po pierwsze primo techniki łączone, czyli transformacje za pomocą CSS3, które są już wspierane we wszystkich najnowszych buildach przeglądarek (IE9 i FF 4 również) dodatkowo coraz częściej wspomagane sprzętowo.
Po drugie primo - akceleracja sprzętowa elementów HTML5 (również Canvas).
- s.w. , zeb 15/08/10 13:07
j.w.Zack - Może nie js ale tez 1k , jenot 15/08/10 13:08
http://www.pouet.net/...;type=prod&x=0&y=0
Także brać się to przepisywania w nowej technologii JS :-)Mój podpis max 100 zanaków,
zabroniony spam oraz reklama. |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|