TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
jak HP Polska wykonuje naprawy gwarancyjne , bodeq 17/10/10 14:01 Pacjent: HP Pavilion tx2550
diagnoza: nie włącza się
w piątek otrzymałem z serwisu 'naprawiony'. Wymiana płyty głównej.
-bez jednej zaślepki
-płyta główna używana i do tego pozalaniowa ze śladami korozji na stykach gniazda pamięci
-gniazdo zasilania przerywa
http://zapodaj.net/5efabe44edab.jpg.html
na fotce nie widać wszystkich styków.
co z tym teraz można zrobić?- Pisać, pisać i pisać maile. , Bart 17/10/10 14:21
To właśnie całe HP. Powinni dostarczyć Ci sprzęt sprawny w stanie nie gorszym od reklamowanego. Skoro płyta jest w stanie gorszym - zgłoś to - powinni wymienić. - dlatego uzywam obecnie , Fantomas 17/10/10 16:01
Asusa :D.... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... - ja bym się tak nie cieszył , krwiak 18/10/10 10:06
mam i nigdy więcej... laptok z wyższej półki.
Dwa razy w serwisie. Usługa tragedia.wszystko to graaanda...
- płyty sa reperowane za zachodnia granicą, u nas tylko wymieniaja , Emios 17/10/10 16:02
123 - HP nie serwisuje Pavilionów, ... , Muchomor 17/10/10 16:32
... podzleca to innym. Jakość usług różni się bardzo od tego co oferuje serwisowanym przez siebie liniom ProBook i EliteBook. Na gorsze oczywiście.
Reklamacje takiej usługi to niestety droga przez mękę.
Pisałem i ostrzegałem przed Pavilionami już kilka razy tutaj. Zainteresowani mogą poczytać ile z nimi problemów:
http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=17643
Dodać jeszcze trzeba, że kupa problemów czeka też potencjalnych właścicieli Lenovo IdeaPadów. Serwis jest realizowany tak samo i przez te same firmy. Oczywiście jak przy HP, nie dotyczy to droższych linii ThinkPad.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - he he - u mnie w R61i , Chrisu 17/10/10 22:39
właśnie coś się dzieje z baterią - nie ładuje, nie działa na niej, naładowana w 100% (po tygodniu spadło do 97%). Nie wiem czy to bateria padla, czy zasilanie w lapku... Niestety - 10 miesięcy po gwarancji :( /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - To niestety dość częsta przypadłość Thinkpadów tej serii, , abes99 18/10/10 00:47
że bateria zdycha nagle i bez żadnych wcześniejszych oznak. Lenovo miało nawet program wymiany, ale tylko niektórych o konkretnych numerach. Mi też padła w T61 niedługo po tym jak straciłem na nią gwarancję. Kupiłem zamiennik i tyle. Więcej informacji masz tutaj:
http://forums.lenovo.com/...models-and/td-p/147119
http://lnv.lithium.com/...nd-batteries/td-p/147116Narka i pozdruffka ;)
abes99
- no niestety , bodeq 17/10/10 23:33
mądry Polak po szkodzie.
przeczytałem wątek z linka i włos się jeży na głowie.
Wygląda na to że serwis działa tak jak działa, za cichą zgoda HP.
Mam tylko nadzieję że jeśli ktoś się zastanawia nad kupnem lapka i rozważał HP, to zastanowi się dwa razy nad tym pomysłem.- HPeki z innych serii ... , Muchomor 18/10/10 00:11
... jak wspomniałem: probook i elitebook mają świetny serwis zapewniany przez HP bezpośrednio. Od Pavilionów i IdeaPadów (Lenovo) trzymałbym się z daleka.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - może i tak , bodeq 18/10/10 00:19
ale zauważ że HP wie o tragicznej renomie swojego serwisu i nic z tym nie robi.
Jaką masz gwarancję że serie pro i elite od przyszłego roku nie będą obsługiwane przez ów serwis? - Drukarki niestety już nie... , Bart 18/10/10 09:31
HP ma "małych" klientów niestety głęboko w dupie.
Kupujesz sobie kolorowa drukarkę laserową za 1500 zł, do tego Care Pack na 3 lata NBD za 400 zł.
Masz małe biuro, mało drukujesz, dbasz o drukarkę, używasz tylko oryginalnych tonerów (komplet ponad 800 zł).
Po 20 miesiącach drukarka pada - drukuje bardzo blado.
Co robi serwis HP ? Chce wymienić całą drukarkę na inny używany (regenerowany) egzemplarz. Twoja drukarka ma wydrukowane 2986 stron. Czyli po 20 miesiącach osiągnęła zaledwie 10% tego co powinna wytrzymać każdego miesiąca!
Czyli zapłaciłeś spore pieniądze za drukarkę, która zostanie zamieniona teraz na jakiegoś grata niewiadomego pochodzenia.
Logiczne wydają się dwa rozwiązania: naprawa (zgodnie z CP na miejscu u klienta) lub wymiana na fabrycznie nowy egzemplarz. Niestety HP ma inną politykę - wciskanie gratów do czasu zakończenia umowy serwisowej.- no nie calkiem tak moze , ili@s 18/10/10 12:41
jezeli zmienia sie nr seryjny drukarki to jej gwarancja leci od nowa - zgodnie z polskim prawem. Wiec jak wcisna grata to ma on dalej 3 lata gwarancji.- "zgodnie z polskim prawem" , Kenny 18/10/10 13:33
o, nie znam. Przytoczysz?.:Pozdrowienia:. - Całkiem, całkiem - numerek seryjny dostajesz stary - w formie , Bart 18/10/10 13:40
naklejeczki na gracie i gwarancja leci stara ;)
- tak tak , biEski 18/10/10 10:40
a Compaq nc6320 to kto im reperuje?
Moj firmowy sprzet wrocił z polamana obudowa zewnetrza i to na klapie. Przy pierwszej naprawie polamali cos innego. Generalnie gowno nie laptop, 2 razy wymieniana matryca juz.- To są serie biznesowe. , Muchomor 18/10/10 17:33
Robi je HPek, ale to dość stary lapek jest, masz go jeszcze na gwarancji?
Sam go używam w pracy ale ja go w ogóle nie noszę i w dodatku poskładałem go z trzech innych, walniętych.
Najbardziej leciały nam 6120, potem trochę 6320 (ale bez dramatu), a całkiem dobrze się trzymają 6510b - tego polecam. Mam jeszcze dużo 6530b, ale choć dostają mocno w tyłek w krajach 3-go świata, to chyba jeszcze wcześnie żeby wydawać opinię. Teraz ich już też nie produkują więc bierzemy 6450b - tu nic nie powiem ale wyglądają dość ok (poza tą śmiesznie wąska matryca 16:9).Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów
- i co tutaj się dziwić , yolek 18/10/10 13:18
w kwietniu tego roku, cały serwis sprzętu domowego, został sprzedany przez HP mniejszym firmom, np drukarki są robione przez firmę w szczecinie, a laptopy w jeszcze innym mieście. Decydujące w wyborze firmy która będzie serwisowała sprzęt, była cena obsługi i tylko to ;) Serwis HP obsługuje tylko serwery, nawet dla klientów biznesowych znalazł sobie podwykonawców.
Mówie to ja, były pracownik HP z tego powodu......::: GG#: 794008 :::... |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|