Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Paweł27 18:13
 » soyo 18:07
 » dugi 18:01
 » myszon 18:01
 » luckyluc 17:56
 » Artaa 17:53
 » Wedrowiec 17:46
 » Kenny 17:43
 » muerte 17:41
 » sszpila 17:41
 » Brauni 17:40
 » RoBakk 17:34
 » Liu CAs 17:27
 » Ament 17:26
 » JE Jacaw 17:15
 » DJopek 17:13
 » past 17:12
 » havranek 17:08
 » dulik 17:03
 » yanix 17:02

 Dzisiaj przeczytano
 41115 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

jak HP Polska wykonuje naprawy gwarancyjne , bodeq 17/10/10 14:01
Pacjent: HP Pavilion tx2550
diagnoza: nie włącza się

w piątek otrzymałem z serwisu 'naprawiony'. Wymiana płyty głównej.
-bez jednej zaślepki
-płyta główna używana i do tego pozalaniowa ze śladami korozji na stykach gniazda pamięci
-gniazdo zasilania przerywa

http://zapodaj.net/5efabe44edab.jpg.html
na fotce nie widać wszystkich styków.

co z tym teraz można zrobić?

  1. Pisać, pisać i pisać maile. , Bart 17/10/10 14:21
    To właśnie całe HP. Powinni dostarczyć Ci sprzęt sprawny w stanie nie gorszym od reklamowanego. Skoro płyta jest w stanie gorszym - zgłoś to - powinni wymienić.

  2. dlatego uzywam obecnie , Fantomas 17/10/10 16:01
    Asusa :D

    .... jezeli nie wyłapałes(aś)
    złosliwosci to przeczytaj raz
    jeszcze ...

    1. ja bym się tak nie cieszył , krwiak 18/10/10 10:06
      mam i nigdy więcej... laptok z wyższej półki.

      Dwa razy w serwisie. Usługa tragedia.

      wszystko to graaanda...

  3. płyty sa reperowane za zachodnia granicą, u nas tylko wymieniaja , Emios 17/10/10 16:02
    123

  4. HP nie serwisuje Pavilionów, ... , Muchomor 17/10/10 16:32
    ... podzleca to innym. Jakość usług różni się bardzo od tego co oferuje serwisowanym przez siebie liniom ProBook i EliteBook. Na gorsze oczywiście.
    Reklamacje takiej usługi to niestety droga przez mękę.
    Pisałem i ostrzegałem przed Pavilionami już kilka razy tutaj. Zainteresowani mogą poczytać ile z nimi problemów:
    http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=17643

    Dodać jeszcze trzeba, że kupa problemów czeka też potencjalnych właścicieli Lenovo IdeaPadów. Serwis jest realizowany tak samo i przez te same firmy. Oczywiście jak przy HP, nie dotyczy to droższych linii ThinkPad.

    Stary Grzyb :-) Pozdrawia
    Boardowiczów

    1. he he - u mnie w R61i , Chrisu 17/10/10 22:39
      właśnie coś się dzieje z baterią - nie ładuje, nie działa na niej, naładowana w 100% (po tygodniu spadło do 97%). Nie wiem czy to bateria padla, czy zasilanie w lapku... Niestety - 10 miesięcy po gwarancji :(

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      1. To niestety dość częsta przypadłość Thinkpadów tej serii, , abes99 18/10/10 00:47
        że bateria zdycha nagle i bez żadnych wcześniejszych oznak. Lenovo miało nawet program wymiany, ale tylko niektórych o konkretnych numerach. Mi też padła w T61 niedługo po tym jak straciłem na nią gwarancję. Kupiłem zamiennik i tyle. Więcej informacji masz tutaj:
        http://forums.lenovo.com/...models-and/td-p/147119
        http://lnv.lithium.com/...nd-batteries/td-p/147116

        Narka i pozdruffka ;)
        abes99

    2. no niestety , bodeq 17/10/10 23:33
      mądry Polak po szkodzie.
      przeczytałem wątek z linka i włos się jeży na głowie.
      Wygląda na to że serwis działa tak jak działa, za cichą zgoda HP.

      Mam tylko nadzieję że jeśli ktoś się zastanawia nad kupnem lapka i rozważał HP, to zastanowi się dwa razy nad tym pomysłem.

      1. HPeki z innych serii ... , Muchomor 18/10/10 00:11
        ... jak wspomniałem: probook i elitebook mają świetny serwis zapewniany przez HP bezpośrednio. Od Pavilionów i IdeaPadów (Lenovo) trzymałbym się z daleka.

        Stary Grzyb :-) Pozdrawia
        Boardowiczów

        1. może i tak , bodeq 18/10/10 00:19
          ale zauważ że HP wie o tragicznej renomie swojego serwisu i nic z tym nie robi.
          Jaką masz gwarancję że serie pro i elite od przyszłego roku nie będą obsługiwane przez ów serwis?

        2. Drukarki niestety już nie... , Bart 18/10/10 09:31
          HP ma "małych" klientów niestety głęboko w dupie.
          Kupujesz sobie kolorowa drukarkę laserową za 1500 zł, do tego Care Pack na 3 lata NBD za 400 zł.
          Masz małe biuro, mało drukujesz, dbasz o drukarkę, używasz tylko oryginalnych tonerów (komplet ponad 800 zł).
          Po 20 miesiącach drukarka pada - drukuje bardzo blado.
          Co robi serwis HP ? Chce wymienić całą drukarkę na inny używany (regenerowany) egzemplarz. Twoja drukarka ma wydrukowane 2986 stron. Czyli po 20 miesiącach osiągnęła zaledwie 10% tego co powinna wytrzymać każdego miesiąca!
          Czyli zapłaciłeś spore pieniądze za drukarkę, która zostanie zamieniona teraz na jakiegoś grata niewiadomego pochodzenia.
          Logiczne wydają się dwa rozwiązania: naprawa (zgodnie z CP na miejscu u klienta) lub wymiana na fabrycznie nowy egzemplarz. Niestety HP ma inną politykę - wciskanie gratów do czasu zakończenia umowy serwisowej.

          1. no nie calkiem tak moze , ili@s 18/10/10 12:41
            jezeli zmienia sie nr seryjny drukarki to jej gwarancja leci od nowa - zgodnie z polskim prawem. Wiec jak wcisna grata to ma on dalej 3 lata gwarancji.

            1. "zgodnie z polskim prawem" , Kenny 18/10/10 13:33
              o, nie znam. Przytoczysz?

              .:Pozdrowienia:.

            2. Całkiem, całkiem - numerek seryjny dostajesz stary - w formie , Bart 18/10/10 13:40
              naklejeczki na gracie i gwarancja leci stara ;)

    3. tak tak , biEski 18/10/10 10:40
      a Compaq nc6320 to kto im reperuje?

      Moj firmowy sprzet wrocił z polamana obudowa zewnetrza i to na klapie. Przy pierwszej naprawie polamali cos innego. Generalnie gowno nie laptop, 2 razy wymieniana matryca juz.

      1. To są serie biznesowe. , Muchomor 18/10/10 17:33
        Robi je HPek, ale to dość stary lapek jest, masz go jeszcze na gwarancji?
        Sam go używam w pracy ale ja go w ogóle nie noszę i w dodatku poskładałem go z trzech innych, walniętych.
        Najbardziej leciały nam 6120, potem trochę 6320 (ale bez dramatu), a całkiem dobrze się trzymają 6510b - tego polecam. Mam jeszcze dużo 6530b, ale choć dostają mocno w tyłek w krajach 3-go świata, to chyba jeszcze wcześnie żeby wydawać opinię. Teraz ich już też nie produkują więc bierzemy 6450b - tu nic nie powiem ale wyglądają dość ok (poza tą śmiesznie wąska matryca 16:9).

        Stary Grzyb :-) Pozdrawia
        Boardowiczów

  5. i co tutaj się dziwić , yolek 18/10/10 13:18
    w kwietniu tego roku, cały serwis sprzętu domowego, został sprzedany przez HP mniejszym firmom, np drukarki są robione przez firmę w szczecinie, a laptopy w jeszcze innym mieście. Decydujące w wyborze firmy która będzie serwisowała sprzęt, była cena obsługi i tylko to ;) Serwis HP obsługuje tylko serwery, nawet dla klientów biznesowych znalazł sobie podwykonawców.
    Mówie to ja, były pracownik HP z tego powodu...

    ...::: GG#: 794008 :::...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL