TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
>> Pochwala dla serwisu Sony Vaio i Boardowiczow TPC! ;-) , tytan 20/10/10 20:58 Czesc,
Byc moze pamietacie moje dramatyczne wezwanie o pomoc w watku o zepsutym lapku Soniaka:
http://twojepc.pl/boardPytanie149407.htm
Chcialbym opowiedziec jak zakonczyla sie cala sprawa i jakie wnioski z niej plyna. Byc moze przyda sie to komus w przyszlosci.
Za Wasza rada skontaktowalem sie telefonicznie z serwisem Sony w PL. Od razu przelaczono mnie z ogolnej infolini do dzialu technicznego Vaio. Opowiedzialem konsultantowi o objawach i fakcie, ze sprzet jest juz po gwarancji. Okazalo sie, iz faktycznie konkretny uklad graficzny nvidii ma rozszerzona gwarancje do 4 lat. Konsultant zamowil kuriera i juz dzien pozniej pojawil sie czlowiek z DHL. Opakowalismy kompa w specjalne pudelko i poszedl.
Dzien pozniej dostalem sms, ze komp jest juz w serwisie w Niemczech i przystepuja do ogledzin.
Dwa dni po tym fakcie dostalem smsa, ze sprzet zostal naprawiony i nadany kurierem na moj adres.
Dzien po tym, tj. dzisiaj otrzymalem komputer.
A w nim...list z przeprosinami od Dyrektora, calkowicie wyczyszczony komputer i jako prezent srodki do czyszczenia lapka. W protokole widnieje wymiana plyty glownej i aktualizacja bios.
I takie cos rozumiem;-) Zero problemu, ekspresowe dzialanie, caly czas kontakt z klientem i jeszcze moze glupie dla kogos, ale mile przyznanie sie do winy i przeprosiny.
Czuje sie kontent i zdecydowanie chwale serwis Sony, bo w moim wypadku spisal sie tak, jakbysmy sobie tego zyczyli w przypadku dzialan reklamacyjnych.
No ale najwieksze podziekowania sa dla Was, bo to Wy doradziliscie mi kontakt z Sony i bezblednie dokonaliscie diagnozy usterki;d
Coz, Board Power to nie tylko urban legend;d
Thx dla wszystkich z mojego poprzedniego wuntku! <piwko dla wszystkich!> ;-)
Pozdro!
Piotr--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..." - Noo , Soulfly 20/10/10 21:09
Gdyby zamienić jedno słowo:
Dzien pozniej dostalem sms, ze komp jest juz w serwisie w WPISZ SOBIE DOWOLNE MIASTO W POLSCE i przystepuja do ogledzin.
Efekt byłby taki:
Dwa dni po tym fakcie dostalem smsa, ze sprzet zostal zalany, stłuczona matryca itp...delete dead.letter del dead.letter
dele dead.letter mc - i odesłany , bodeq 20/10/10 21:26
został z wyczyszczonym dyskiem i gratisową rysą od szpadla na pokrywie matrycy.
Ale jednak nie, zbyt optymistycznie. Zacząłbym tak:
Dwa miesiące później, po czterdziestym telefonie i wygadanych 300 minutach ...
- nie , elliot_pl 20/10/10 21:19
ma za co :)momtoronomyotypaldollyochagi... - no fajnie fajnie , ViS 20/10/10 21:37
że tak szybko, to na plus. Przeprosiny odbite na xero są dołączane do każdej naprawy vaio ;)I will not buy this record - it is
scratched. - hehe , tytan 20/10/10 22:28
no jasne ze te przeprosiny to ksero ksera, ale sam fakt, ze ktos o czyms takim mysli jest w porzadku.
I podsumowujac cala akcja trwala tydzien. Jak na serwis kompa za granica nei jest zle.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
- podobną akcję miałem z DELL, , Wedrowiec 20/10/10 23:13
komp po gwarancji, sprowadzany ze stanów, wymiana płyty z grafiką - zero problemów. Da się?
I taka powinna być norma. Brawo dla Sony."Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - omg, wreszcie jakaś , Tiamat 20/10/10 23:33
dobra wiadomość :D
Dobrze wiedzieć, że sobie umieją poradzić i to szybko. Warto brać pod uwagę coś takiego przy zakupie jak jednak widac, zwłaszcza w kontraście do innych opisywanych na boardzie napraw gwarancyjnych, które (hp?) były realizowane poniżej wszystkiego ;)-+- TmT ---
Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
binarny, drudzy nie. - no to co powiesz , ViS 20/10/10 23:43
na vaio które 5 dni po zakupie zasypało się bad sectorami, Sony odmówiło wymiany tylko trzymało 2tyg w serwisie, odesłało z wymienionym dyskiem też z badsektorami i potem znów trzymało 2 tyg w serwisie?
Czyli kupujesz komputer i dostajesz go za ponad miesiąc wytrzęsionego w transporcie. Ale, przeprosiny za każdym razem dołączone!I will not buy this record - it is
scratched.
- to teraz , RusH 21/10/10 00:11
trzeba szybko sprzedac zanim znowu padnie (a padnie na pewno)I fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - dell hula od.. , Wedrowiec 21/10/10 00:43
hym roku ?"Widziałem podręczniki
Gdzie jest czarno na białym
Że jesteście po**bani" - chyba nie rozumiesz , RusH 21/10/10 02:19
wszystkie chipy sa wadliwe, nvidia nigdy nie naprawila tego bugu, wszystkie padaja predzej czy pozniejI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - hmm , Liu CAs 21/10/10 13:13
nawet te najnowsze najnowsiejsze które się teraz produkuje i pakuje do lapków ?-= parówkowym skrytożercom,
mowimy NIE =- - Czy to jest kwestia czipsetu, czy lutów? , Muchomor 21/10/10 16:41
Brachol ma już prawie 3 lata Dell'a Vostro na m8600GT i teraz wypada się zastanowić co z tym fantem zrobić. Na razie hula fajnie ale fakt, że grzeje się znacznie i wolałbym wiedzieć czy te 8600GT też były podatne.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - luty , RusH 22/10/10 00:05
w srodku chipa, tz miedzy krzemem a pinami w opakowaniu BGA, taka jest ponoc najnowsza teoria, praca pod wplywem temperatury dziala na nie tak samo zle jak praca laminatu na slabe bezolowiowe luty. reflow nie tylko odnawia luty pod chipem, ale i w chipieI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/
- re: , turzol 21/10/10 09:07
pozytywne info dla mnie jako świeżego posiadacza lapka VAIO. Tyle złego naczytałem się o tym serwisie, a tu taki surprise :)
Czy karty ATI też tyczy ta rozszerzona gwara?trance addicted
:B ::KX:: ::ASIO Otachan:: - tylko uklady nvidia , tytan 21/10/10 16:19
a konkretnie tez nie wszystkie, wybrane uklady/modele lapkow.--
"Wciąż w pogoni za lepszej jakości
życiem..."
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|