|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Mysz Logitech M505, gwarancja c.d. , Slepak 14/04/11 19:28 http://twojepc.pl/...iwum.php?r=2011&id=151647 c.d.
Zaniosłem myszkę do serwisu, na zgłoszeniu reklamacyjnym widnieje ''gwarancja: warunkowa'' no i gdzieś pod sam koniec ''Reklamacja odrzucona z powodu: Po rocznej gwarancji do weryfikacji przez producenta. Przyjęto do rozpatrzenia usterki przez producenta.'' co jakoś tak dziwnie wygląda, myślałem że wszystko teraz posiada 24 miesiące gwarancji a nie jakieś takie kwiatki.
Kilka dni temu, dostałem smsa z wiadomością, że myszka jest do odbioru, loguje się na stronę serwisu żeby sprawdzić co tam wykombinowali, no i ku mojemu zaskoczeniu zobaczyłem:
Ekspertyza: Nie stwierdzono usterek.
Treść naprawy: Mysz działa poprawnie. Zalecana weryfikacja konfiguracji systemu operacyjnego i/lub skanowanie komputera antywirusem.
Akcja: Nie stw. usterek.
Data: 2011-04-05
Myszka została zakupiona dokładnie 2010-01-18 (Warszawski GRAL), do serwisu oddana 2011-04-04, ekspertyza jest z dnia 2011-04-05, czyli nawet nie pofatygowali się, aby wysłać mysz do logitecha.
Jak dla mnie, to w **uja sobie lecą.
Co teraz robić, odbierać mysz z serwisu ? może uderzyć bezpośrednio do logitecha ?
Pozdro
Slepko- Echhh , ligand17 16/04/11 19:14
Pojedź do serwisu, niech Ci zademonstrują, czy działa poprawnie. Jeżeli będzie działała, to odbierz i przetestuj z powrotem u siebie.
Niewykluczone, że przyczyna złego działania leży zupełnie gdzie indziej, np. w obecności sieci WiFi wokół komputera. Mam podobne jazdy z MX Revolution - jak mam router na kanale 11 to mysz praktycznie przestaje działać; jak zmieniam kanał na 1 to działa w zasadzie bez problemu, czasem tylko występują objawy, o jakich piszesz. |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|