Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » maddog 14:38
 » elliot_pl 14:37
 » KHot 14:37
 » [yureq] 14:37
 » 3kawki 14:25
 » Wedelek 14:17
 » rainy 14:15
 » Pio321 14:15
 » JE Jacaw 14:09
 » Sherif 14:08
 » El Vis 14:00
 » piwo1 13:57
 » Robek 13:56
 » alkatraz 13:56
 » adolphik 13:50
 » Hitman 13:47
 » NimnuL 13:40
 » ligand17 13:36
 » XepeR 13:35
 » Chrisu 13:32

 Dzisiaj przeczytano
 36869 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Wysyłanie maili via Polsat , CS1 11/05/11 11:07
Może ktoś już miał ten problem. Po zmianie dostawcy dostępu do sieci (najnowsza oferta cyfrowego Polsatu z szerokopasmowym dostępem do Internetu) nie można wysłać maili. System XP Prof SP3 - Outlook Express. Pomoc techniczna Polsatu informuje, że nie ma możliwości przy takiej konfiguracji wysłać poczty, a jednocześnie nie podają żadnej podpowiedzi jakiego programu użyć (zmienić system).

Oczekuje podpowiedzi i z góry dziękuję.

  1. może blokują , laciak88 11/05/11 11:11
    port 25 SMTP?

    "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
    life's problems."

    1. Może , CS1 11/05/11 11:26
      Może tak - próbowałem innych portów. Nie chcą również podać nazwy serwera SMTP. Otrzymałem poradę - proszę poszukać na własną rękę innego programu który automatycznie ustawić port i nazwę serwera.

      1. co za typy , laciak88 11/05/11 11:33
        Zadzwoń do nich i powiedz, że wypowiadasz umowę, bo nie masz pełnej funkcjonalności. I niech podają.

        "To Alcohol! The cause of, and solution to, all of
        life's problems."

  2. hmm , Pietka 11/05/11 11:45
    a możesz podać z jakiego konta pocztowego korzystasz? (onet, wp, o2, gmail...) albo jaki błąd podaje outlook express przy wysyłaniu? jakoś nie chce mi się wierzyć, że taki dostawca blokuje wysyłanie poczty... ja bym strzelał, że to jakiś błąd w konfiguracji outlooka (czy konta)... chociaż dziwne jest, że wystąpiło to po zmianie dostawcy neta...

    1. Internet Partners , CS1 11/05/11 12:56
      Dostawca to Internet Partners. Z pewnością chodzi o ustawienie konta lecz Polsat nie chce podać danych. W innej lokalizacji, przy tym samym pierwotnym dostawcy, wystarczyło zmienić nazwę serwera poczty wychodzącej na nzwę podaną przez nowego dostawcę i wszystko działało.

  3. Może trzeba ustawić port 587 tak jak dla neo? , Janusz 11/05/11 12:23
    Może głupie, a może okaże skuteczne.

    Zawsze warto być człowiekiem,
    choć tak łatwo zejść na psy.
    /Autsajder, Dżem/

    1. Zmieniałem , CS1 11/05/11 12:57
      Zmieniałem, chyba chodzi jeszcze o nazwę serwera.

  4. hmm , Pietka 11/05/11 13:12
    adres serwera poczty wychodzącej nie jest zależny od dostawcy internetu, a od używanego konta pocztowego. przykładowo dla wp jest to smtp.wp.pl i niezależnie od tego gdzie i od kogo masz internet, w programie pocztowym należy wpisać ten właśnie adres. tak więc dowiedz się jaki adres należy wpisać dla twojego konta w "internet partners".

    1. Nie do końca , CS1 11/05/11 13:19
      Jeden z moich przykładów:
      Bezpośrednio w Internet Partners była nazwa SMTP.IPartners.pl a po zmianie dostawcy na firmę Atcom nazwa została zmieniona na mail.atcom.net.pl i wszystko działa OK (w dalszym ciągu serwer poczty jest w firmie Internet Partners)

      1. hmm , Pietka 11/05/11 13:54
        dla mnie jest po prostu tak: "Internet Partners" daje ci konto pocztowe i to oni powinni Tobie podać parametry jakie masz wpisać do programu pocztowego. To u nich się powinieneś dowiadywać adresu serwera, a nie u dostawcy. Jeśli nazwa była zmieniona na atcom, to może zmienione było także konto pocztowe, albo te firmy się jakoś dogadały/wymieniły/przekierowały/połączyły...? nie wiem...

        inaczej niestety nie potrafię Ci pomóc :(

      2. SMTP<>ISP , ksiaze 11/05/11 13:56
        co nie zmienia faktu ze jest on zalezny nie od dostawcy internetu a od opiekujacego sie serwerem pocztowym.

        1. Dzięki za podpowiedzi , CS1 11/05/11 14:46
          Dziękuję wszystkim, to jest chyba najskuteczniejszy trop. Główne boje są przewidziane wieczorem bo to komp domowy.

  5. moze sprobuj , Meteor 11/05/11 19:40
    w outlooku Narzedzia-->Konta--->poczta---->wlasciwosci---->polaczenie

    i odznacz "zawsze lacz z tym kontem uzywajac"

    Tak, naleze do grupy trzymajacych
    kierownice i jestem z tego dumny!
    Pzdr. Univega,Author&Meteor

  6. To ta oferta 32 GB/miesiąc z czego 31 GB w nocy, czy jakaś inna? , zartie 12/05/11 07:27
    Możesz napisać?
    Odnośnie problemu: wcześniej wszystko normalnie działało, a przestało po zmianie dostawcy internetu? Czy coś jeszcze zmieniałeś? Dostawca nie powinien mieć wpływu na funkcjonowanie poczty, o ile nie blokuje portów.
    Coś mi się wydaje, że wcześniej Polsat to była prawie jak telewizja, a teraz będzie prawie jak internet :-/

    Gdybym dostawał złotówkę za każde przekleństwo pod adresem Microsoftu już dawno byłbym milionerem

    1. Oferta , CS1 12/05/11 10:36
      Jest to oferta "3 w cenie jednego". Najpierw wybiera się pakiet kanałów i w zależności od tego dają limit transferu oraz dodatkowo telefon z pulą darmowych rozmów. Oferta 32 GB/31 noc 1 dzień to oferta dodatkowego pakietu.
      Wracając do głównego tematu już jest wszystko OK. Po wpisaniu prawidłowego adresu serwera SMTP i zaznaczeniu opcji uwierzytelniania wysyłka poczty ruszyła - w ustaleniu prawidłowego adresu pomogli ludzie z GTS Energis.
      Dzięki jeszcze raz boardowiczom którzy prawidłowo ukierunkowali moje poszukiwania.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL