Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » metacom 01:21
 » Martens 01:17
 » BoloX 01:16
 » Dzban 01:02
 » Qjanusz 00:53
 » Irys 00:51
 » ulan 00:41
 » RaPToRR 00:22
 » zibi13 00:10
 » esteban 23:52
 » alkatraz 23:48
 » Menah 23:36
 » luckyluc 23:27
 » Wolf 23:25
 » selves 23:24
 » wrrr 23:24
 » fiskomp 23:14
 » Visar 23:10
 » Magnus 23:07
 » luzak2363 23:05

 Dzisiaj przeczytano
 36879 postów,
 wczoraj 25433

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2025
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Serwis gwarancyjny NEO24.pl , NimnuL-Redakcja 30/06/11 11:02
Rzadko mam okazję korzystać z warunków gwarancyjnych, jak już się przytrafiła usterka to obsługa gwarancyjna mieściła się pomiędzy nędza, a dobrze. NEO24.pl wybiło się znacząco.

1. W środę telefon do sklepu (konsultant zgłosił się migiem). Zgłoszenie trwało może 1 minutę. Poprosiłem o wymianę sprzętu na nowy (w ramach niezgodności towaru z umową, pomimo tego, że zakupiłem go 1,5 miesiąca wcześniej)
Pani poinformowała mnie, że w piątek (bo w czwartek był dzień wolny) po towar zgłosi się kurier.

2. W piątek paczka powędrowała w podróż.

3. W poniedziałek przed południem otrzymałem SMS, żeby im podać nr konta bo chcą mi pieniądze oddać (oddaliby mi więcej niż towar kosztuje, bo w międzyczasie cena spadła :) Zadzwoniłem do sklepu i powiedziałem, że chcę wymianę na nowy sprzęt i odbiór osobisty w punkcie w moim mieście.

4. We wtorek po południu SMS z informacją, że nowy towar czeka na odbiór.

Z mojego punktu widzenia to wzór jeśli chodzi o postępowanie gwarancyjne. Doskonale uprzejma obsługa telefoniczna + monitoring SMS + e-mail i pełna dokumentacja roszczenia gwarancyjnego.

Usterka - żelazko kupione 1,5 miesiąca wcześniej, ale użyte po raz pierwszy, okazało się minimalnie nieszczelne.

Tak na marginesie, polecam żelazko MPM Product AJ2036.
http://www.neo24.pl/...ko-mpm-product-aj-2036.html
Zwykle jestem zwolennikiem kupna produktów znanych marek, ale tym razem MPM okazał się najlepszy, głównie dzięki b. pojemnemu zbiornikowi na wodę. Można oblecieć kilka ubrań na jednym napełnieniu. A cena jest śmiesznie niska.

Pozdr.

Gdyby nie wymyślono elektryczności,
siedziałbym przed komputerem przy
świeczkach.

  1. szczesciarz, tez u nich kiedys duzo kupowalem , Kenny 30/06/11 11:23
    i wysylkowo i z odbiorem w Krk, ale odkad mi wywineli numer przy zamowieniu za 4,5k, paczki zapalek tam nie kupie i bede odradzal kazdemu - bzdurne informacje o terminie dostawy na www i jeszcze bardziej idiotyczne tlumaczenie

    .:Pozdrowienia:.

    1. To ja odradzić mogę Redcoon , NimnuL-Redakcja 30/06/11 11:49
      ceny mogą mieć niskie, ale szybkość realizacji zamówienia jest koszmarna, głupi TV "szedł" ponad 2 miesiące. Informacja o czasie dostawy na stronie www była ciągle zmieniana i termin przesuwany. Koszmar.

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

      1. To po miesiącu , Matti 30/06/11 12:22
        mówi się sprzedawcy papa i żąda zwrotu kasy.

        Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny:

        Art. 12.
        1. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, przedsiębiorca powinien wykonać umowę zawartą na odległość najpóźniej w terminie trzydziestu dni po złożeniu przez konsumenta oświadczenia woli o zawarciu umowy.
        2. Jeżeli przedsiębiorca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

        1. To ja wiem , NimnuL-Redakcja 30/06/11 12:26
          ale ten model TV był ponad 300zł tańszy niż u następnego konkurenta, a mi się nie spieszyło, więc czekałem przy czym byłe już na granicy podziękowania.

          Gdyby nie wymyślono elektryczności,
          siedziałbym przed komputerem przy
          świeczkach.

          1. Przez te 2 miesiące cena spadła u konkurencji... , pi_3-14 30/06/11 16:57
            ... więc tam gdzie zamówiłeś już mogli taniej kupić i ci wysłać

            w sumie ciekawy model biznesowy :) przy założeniu że cena niektórych produktów "na pewno" spadnie, można zaniżać cenę i zwlekać z dostawą dopóki ta cena nie spadnie do zadowalającego nas poziomu

            oczywiście jakość takiej usługi jest marna...

      2. hm ja odwrotnie , MayheM 30/06/11 13:05
        u mnie TV szedl 2 dni. A i byl duzo tanszy niz gdziekolwiek, a wydluzenie gwarancji z 2 lat do 5 kosztowalo 180zl, wiec kalkulacja byla prosta.

        1. ciesz sie ze nie chciales go zwrocic :) , Kenny 30/06/11 13:11
          123

          .:Pozdrowienia:.

          1. ciesze sie , MayheM 30/06/11 14:59
            bo nie chcialbym go zwracac :)

        2. tylko ,że wydłużenie gwaracji , KruK 30/06/11 15:59
          zazwyczaj polega na tym, że mamy tylko wliczoną usługę za rozebranie - diagnozę uszkodzenia w serwisie oraz wymianę uszkodzonej części, podzespołu - za resztę musimy zapłacić ;)

          Pozdr. KruK

          1. nie nie , MayheM 30/06/11 18:19
            czytalem warunki, pelna gwarancja.

            1. to dobrze, że pełna gwarancja trzeba czytać warunki umowy , KruK 1/07/11 07:56
              znam sporo przypadków, takiego postępowania sklepów, a później po awarii sprzętu klient robi wielkie oczy ;)

              Pozdr. KruK

  2. "cena jest śmiesznie niska" , Dhoine 30/06/11 11:30
    to podobnie jak szczelnosc polowy sprawdzonych przez Ciebie egzemplarzy ;)

    1. :-) Prawie , NimnuL-Redakcja 30/06/11 11:41
      akurat kupiłem 3 modele tego modelu, jeden był wadliwy, czyli 33,3% :-)

      Zobaczymy czy ten nowy okaże się sprawny.

      Gdyby nie wymyślono elektryczności,
      siedziałbym przed komputerem przy
      świeczkach.

  3. Hehe , Yog-Sothoth 30/06/11 12:06
    W zamian za wymianę felernego towaru obiecałeś im reklamę na forum? ;)

    A tak na serio to nie ma co po jednej sytuacji zachwalać serwis imho, bo być moźe mieli tym razem lepszy humor czy inny powód, a innego klienta który będzie próbował zareklamować towar wyślą na bambus.

    wrong fool!

    1. Myślę, że dobrze... , JE Jacaw 30/06/11 15:52
      ...iż takie informacje się pojawiają. Jest to darmowa reklama dla sklepu, ale jednocześnie może działać jako zachęta, że dobra obsługa klienta się opłaca. Może taki sklep pomyśli, że jednak warto, aby takie praktyki stosować stale, bo wprawdzie jednostkowo może coś stracą, ale globalnie dbanie o klienta się opłaca.

      Generalnie myślę, że takie wychwalanie i odradzanie na forach ma sens. Ludzie częściej są skłonni do krytykowanie czegoś publicznie niż chwalenia, a wydaje mi się, że warto chwalić. Choćby dlatego, żeby nie było niesprawiedliwych dysproporcji, bo potem człowiek szuka jakiejś informacji na temat danego produktu/firmy i głównie znajduje krytyczne oceny.

      Socjalizm to ustrój, który
      bohatersko walczy z problemami
      nieznanymi w innych ustrojach

  4. hmm , bartek_mi 30/06/11 14:27
    spoko
    ja 3 tygodnie czekam w morelach na informacje jak mam odeslac karte graficzna :)

    tak fatalnego sklepu dawno nie widzialem

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. a czego sie spodziewac po sklepie , Kenny 30/06/11 14:34
      ktory ma oplate za platnosc kk a w regulaminie ma napisane ze umowa zostaje zawarta w momencie odebrania towaru :)

      Aha, do listy mozna dopisac OleOle - kase za zwrocony towar oddali laskawie po 2 tyg jak zagrozilem chargebackiem.

      .:Pozdrowienia:.

      1. hmm , bartek_mi 30/06/11 14:49
        taa z ta umowa tez z nimi walczylem swego czasu dziadami

        ale komputron ma tak samo ;->
        zlodziejstwo sie szerzy

        dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

      2. dużo sklepów netowych , Hitman 30/06/11 19:25
        ma opłate na KK.. norma przy niskich marżach.

        Teoretycznie okłamywanie samego siebie
        jest niemożliwe. W praktyce robi to
        każdy z nas.

    2. Ja kupowałem u nich... , JE Jacaw 30/06/11 15:56
      ...chyba ze 3 razy coś. I generalnie jestem zadowolony, towar docierał do mnie szybko, a kontakt był w miarę dobry.

      Aczkolwiek muszę przyznać, że przy ostatnim zamówieniu pomylili jedną rzecz (złą nagrywarkę przysłali) i nie odebrałem jej, bo nie zaproponowali żadnego sensownego rozwiązania alternatywnego np. że przyślą właściwą bez kosztów dostawy do punktu. Więc chyba nieco się pogorszyli, tym bardziej, że kiedyś nie było w ogóle opłat za dostawę.

      Socjalizm to ustrój, który
      bohatersko walczy z problemami
      nieznanymi w innych ustrojach

      1. hmm , bartek_mi 30/06/11 16:45
        ja u nich kupowalem wielokrotnie i swoje prawdziwe olewactow i beznadzieje pokazali gdy byla reklamacja

        sprzedajac towar to kazdy jest milusi i slodziutki

        benadziejna firma

        dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  5. i gdzie ta "nędza"... , metacom 30/06/11 21:17
    ...o której na początku wspomniałeś, bo ja widzę, że załatwili sprawę wzorowo...

    Największą sztuczką Szatana jest to,
    że ludzie w niego nie wierzą.

    1. tam gdzie wzrok nie sięga ;) , ViS 30/06/11 21:45
      albo czytanie ze zrozumieniem ;)

      I will not buy this record - it is
      scratched.

      1. czasem sobie myślę , ViS 30/06/11 22:17
        że przed napisaniem posta na Boardzie powinien wyskakiwać z komputera alkomat albo choćby ten psychoteścik dla kierowców ;)
        Zmęczyłby się delikwent i zrezygnował :)

        I will not buy this record - it is
        scratched.

      2. dokładnie... , metacom 30/06/11 23:08
        ...wzrok nie sięgnął do następnego zdania - tak to jest jak się czyta na telefonie :P
        ..sorry Nimnul, moja wina...

        Największą sztuczką Szatana jest to,
        że ludzie w niego nie wierzą.

      3. ...leżą ogórki na szafie ;-) , JE Jacaw 1/07/11 08:25
        Taką sentencję kiedyś w LO wymyślił mój kumpel i uważam, że jest bardzo trafna. ;-)

        Socjalizm to ustrój, który
        bohatersko walczy z problemami
        nieznanymi w innych ustrojach

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL