|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Jakie macie doswiadczenia z supportem? , ptoki 24/08/11 11:56 U mnie support sprzetowy jest zazwyczaj ok.
HP, Dell, IBM (lub jego podwykonawcy) daja rade i jest ok.
W przypadku podwykonawcow HP jest roznie. Ale nie mam potrzeby narzekac. I jest to support dla firmy, nie mam doswiadczen z supportem indywidualnym.
Co do software:
Generalnie kase wydana na support uwazam za wywalona w bloto.
Sa od tego wyjatki ale bardzo nieliczne.
Chlubnym i wyjatkami sa springsource i oddzial orakla odpowiedzialny za ruei.
Wysylajac cos do nich wiadomo ze nie oleja, nie beda prosic o bzdurne dane i nie wymysla 150-ciu powodow dla ktorych problem moze byc spowodowany przez usera/admina.
Reszta z supportow z ktorymi mialem do czynienia (dlugo zastanawialem sie czy wymieniac nazwy) jest zazwyczaj bezuzyteczna.
Najczesciej sugeruja uaktualnienie do nowszej wersji (co samo w sobie nie jest zle) ale nie przyjmuja do wiadomosci ze skoro problemu nie ma w release notes zaznaczonego jako rozwiazany ani wogole rozpoznany to sens uaktualnienia jest znikomy i potwierdza sie to w praktyce. Masa czasu poswiecona na update (a przedtem budowa srodowiska dla testow, testy, akceptacje) i rezultat taki ze problem dalej pozostaje i dochodza nowe z nowej wersji...
U nas najwieksze problemy sa zwiazane z tym ze serwery maja po kilka IP. implementacja protokolu t3 i t3s (tu hint o kogo chodzi) jest tak slaba ze sobie z tym nie daje rady...- Dell hardware OK , Artaa 24/08/11 18:48
MS soft - serwery OK |
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|