Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Master/Pe 19:36
 » myszon 19:35
 » Sherif 19:34
 » bajbusek 19:26
 » rarek 19:26
 » Promilus 19:22
 » KHot 19:21
 » NimnuL 19:17
 » Visar 19:15
 » Dexter 19:13
 » ligand17 19:12
 » DJopek 19:12
 » steve 19:10
 » john565 19:07
 » Draghmar 19:02
 » Rafael_3D 18:58
 » sszpila 18:56
 » Lucullus 18:54
 » Artaa 18:53
 » PeKa 18:48

 Dzisiaj przeczytano
 41104 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Proszę o pomoc w reklamacji , Marcinex 10/11/11 12:05
Pod koniec sierpnia kupiłem w sklepie internetowym skaner - przyszedł na początku września, poleżał tydzień i zabrałem się do instalacji. Po otwarciu pudełka okazało się, że brakuje płytki ze sterownikami i oprogramowaniem Silverfast, bez którego skaner jest bezużyteczny. Po kontakcie ze sklepem obiecali dosłać, wymiana maili i telefonów trwała 2 miesiące - do tej pory nic nie dostałem. mam zamiar odesłać im skaner jako niezgodny z umową. Co należy zrobić? Proszę o info krok po kroku. Chcę zmusić sklep do oddania kasy albo przysłania nowego kompletnego zestawu. Kto płaci za wysyłkę, jaka forma wysyłki, jak zawiadomić sklep o chęci zwrotu, itp. pytania. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i zaznaczam, że robię to pierwszy raz stąd te pytania, żebym sobie w 'stopę nie strzelił'.

Nie ma piekła poza tym światem, on nim
jest, nie ma diabła poza człowiekiem,
on nim jest!

  1. ... , Yosarian 10/11/11 13:27
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...ory=390
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/...?top=17
    http://www.mg.gov.pl/...zed_konsumenc_tekst_je.pdf
    http://www.wiih.gorzow.pl/...nsumenta&Itemid=7
    http://www.youtube.com/watch?v=zyEshvlNEa8
    http://www.google.pl/...mqTdJwYupxJwKw&cad=rja
    http://www.youtube.com/...k9TM&feature=related
    http://forumprawne.org/...y-sklep-nie-reaguje.html

    All the best people in life seem to like
    LINUX.
    Steve Wozniak

    1. ... , Yosarian 10/11/11 13:35
      za kontaktowanie się, doradztwo i ewentualne pośrednictwo Federacji Konsumentów nic nie płacisz

      All the best people in life seem to like
      LINUX.
      Steve Wozniak

  2. W stopę to już chyba sobie strzeliłeś... , Kalkin 10/11/11 19:37
    Nie sprawdziłeś towaru w obecności kuriera pod względem braków.

    Wszystko zależy od korespondencji jaką prowadziłeś ze sklepem.

    Teraz to jest Twoje słowo "brakowało płytki " przeciwko sklepowi, który może twierdzić, że płytka była.
    Jeśli obiecali w mailach, że doślą oprogramowanie to masz szanse na reklamacje.
    Generalnie zabierasz się za to za późno o ponad dwa miesiące.

    Może opisz co masz w mailach z przedstawicielem firmy...

    The requested URL was not found
    on this server ! Error 404

    1. NIE MA MOŻLIWOŚCI spawdzić co kolwiek w obecnośći KURIERA!!!! , ReMoS 10/11/11 22:18
      Bzdurny zapis, niezgodny zresztą z prawem i już gdzieś kwestionowany/podważany.

      Pokaż mi proszę "palcem" osobę/sytuację gdzie widziałeś/wiesz/udowodnisz, że ktoś gdzieś był w stanie zajrzeć do przesyłki w obecności kuriera, gdzie przesyłka nie nosiła zewnętrznych znamion uszkodzenia?!@

      Jeżeli już o strzelaniu w stopę można by powiedzieć to prędzej w kontekście zbyt późnego otworzenia przesyłki bo jak zrobiłby to w odpowiednim terminie to odesłałby im to bez podawania przyczyny rezygnacji z zakupu (vie zakup internetowy).

      Nie ufaj każdemu, kto zawsze mówi
      uwierz mi.

      1. tak jak piszesz, to jest zapis , Deus ex machine 10/11/11 22:42
        niezgodny. Z kuriem mozna tylko jesli widac uszkodzenie przesylki. Wszelkie braki w srodku to juz kurier do tego nic nie ma.

        "Uti non Abuti"

      2. może bywasz dziwny dla kurierów, że tak szybko uciekają , Kalkin 10/11/11 23:28
        Ja jestem dość często wołany do kontroli odbieranych paczek, których prawdopodobieństwo uszkodzenia w transporcie było wysokie.

        Co do zapisów czy jest niezgodny z prawem, nie mnie to osądzać.

        btw. kurierzy dopiero od półtora miesiąca nie spisują protokołów szkody z powodu braków; do niedawna jeszcze spisywali; był to wymóg aby reklamacja była uwzględniona.

        The requested URL was not found
        on this server ! Error 404

      3. AGITO.... , Yosarian 11/11/11 11:37
        pobiera za taką możliwość dodatkową kasę, zasymilowałem zakup monitora i mi wyskoczyło dodatkowe ubezpieczenie 15zł na wypadek jakby nie pasiło coś z towarem po odejściu kuriera, rozpakowaniu i uruchomieniu

        All the best people in life seem to like
        LINUX.
        Steve Wozniak

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL