TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Sklep online ma na swojej stronie błąd w cenie - co teraz? , waldisobon 13/11/11 20:04 Tzn. prawdopodobnie błąd, sądzę, że cena o 1/5 mniejsza niż wszystkie inne to pomyłka.
Jeśli kliknę "Do koszyka" to czy sklep może się wycofać tlumacząc błędem?Niektórych boardowiczów uważam za idiotów i
oni o tym wiedzą. - poczytaj , ibiz 13/11/11 20:06
regulamin sklepu. Na 100% będziesz wiedział... - Na 100% w regulaminie ma jakieś wyjście awaryjne z takich sytuacji. , Brauni 13/11/11 20:28
Ostatnio kupiłem coś po zaniżonej cenie w Merlinie. Wziąłem kilka sztuk sklep sprzedał mi jedną sztukę..
Wg mnie postąpił honorowo, chociaż w regulaminie nie ma słowa o pomyłce w cenie i można by z tym iść do sądu...Br@uNi Polska - yes - nie polecam... , xmac 13/11/11 20:33
moja zona znalazla kiedys blad na stronie yes, mozna bylo dodawac towary z cena 0 (pierscionki z duzymi brylantami). zrobilismy zamowienie i sklep sie nie odzywal. napisalismy maila o co chodzi z zamowieniem, liczac na jakies przeprosiny... bylismy ciekawi co z tego wyjdzie i jak z tego wybrna... no i jaka byla reakcja? zaczeli straszyc sadem, posadzac nas o wlamanie na strone, a po cichu blad usuneli... wiocha na maxa, nic wiecej u nich nie kupie!!!dual&mobile power
XMAC - będzie gdzieś tam info , Demo 13/11/11 20:42
że ceny na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu prawa handlowego bla bla bla. Jest na to regułka konkretna. Generalnie, nie ma co fikać :)napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - ale jeśli to jest , soczek3000 13/11/11 22:31
sklep gdzie się kupuje a nie katalog produktu, to cena powinna stanowić ofertę i być obowiązująca. wiadomo że jeśli jest to ewidentny błąd to mogą odmówić realizacji ale właśnie ze względu na błąd a nie że ceny nie stanowią oferty handlowej bo to byłoby głupie.
- Mail do sklepu , bwana 13/11/11 20:54
"E, goście, macie błąd w cenniku w tym a tym miejscu".
Skoro już przedmówcy odradzili kupno z zyskiem ("że się nie uda"), to może zagranie na "obywatelską postawę"?"you don't need your smile when I cut
your throat" - bez problemu sklep może odmówić sprzedaży w tej cenie... , Kalkin 13/11/11 21:07
... i nie będzie powoływał się na "że ceny na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu prawa handlowego bla bla bla"
Wystarczy, że napiszą, że sprzedaż nie może dojść do skutku, ze względu na ewidentną pomyłkę podczas wystawiania produktu w sklepie online.
Kiedyś kolega z pracy wystawił 269 dysków po 10zł, zamiast 10 dysków po 269zł :)
Cwaniacy próbowali wyegzekwować sprzedaż dysków po 10zł, w kilku przypadkach skończyło się bezsensownymi negatywami na allegro.The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - Co teraz? , Ramol 13/11/11 22:17
mailto: sklep - "Witam macie błąd", chyba normalne dla uczciwego człowieka?Ramol - pomysl co bys zrobil , Maverick 13/11/11 23:16
jako wlasciciel sklepu z bledem w cenniku i jakiego spodziewalbys sie poziomu normalnosci i wyrozumienia od kupujacego i jak taki wlasnie kupujacy postap. - napisz do nich o błędzie to może dzieki temu ci coś spuszczą:) , juzek 14/11/11 00:17
jww.. - Ja kupiłem i dostałem , Vertus 14/11/11 08:05
2 lata temu Dell mail pomyłkę na swojej stronie. Zamiast 1200 było 120 za LCD 23". Zamówiłem 6 sztuk. Pomyłka trwała krótko, kumpel do mnie napisał jak ja zauważył kupując coś innego, sam wziął 2. Po tyg. dostałem telefon czy rzeczywiście aż tyle potrzebuje, potwierdzilem. Uslyszalem ze dobrze i ze zamowienie niedlugo zostanie wyslane. Po dwóch tyg. dostałem te monitory. Kolega tez. Do dzisaj tata ma Della, brat ma Della, dziewczyna ma Della a ja mam trzy Delle :)
Nie szarpalem sie o nic. Założyłem sobie ze jak wysyła to git a jak nie to trudno, w końcu gruba pomyłka była. Wysłali bez nawet słowa ze był jakiś błąd z ich strony.- Pewnie teraz jesteś z tego dumny? , piotrszach 14/11/11 08:12
Szkoda gadać. Jak dla mnie, typowe cwaniactwo.- a jak DELL , RusH 14/11/11 08:39
przenosi montownie (bo fabryka tego nazwac nie mozna, gdyby mogli to by calosc skladali w chinach ale niestety clo unijne zmusza ich do skladania w EU) z US do Irlandii dostajac w prezencie wieczne zwolnienie z podatkow to jest ok a nie cwaniactwo? Gdy po 10 latach decyduje sie przeniesc fabryke ponownie za kolejne zwolnienia z podatkow do PL i wypie 2000 osob na bruk to tez jest ok a nie cwaniactwo?
Gdy malomietki nie placi podaktow bo zrecznie zogluje aktywami udajac ze ma "fabryke" w irlandii to tez jest ok?
wez sie obudz czlowiekuI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ - lepiej to Ty się obudź , piotrszach 14/11/11 08:53
to co napisałeś, wg. mnie, nie ma nic wspólnego z tym co napisał @Vertus. Opisałeś tylko jak się obecnie robi "biznes" i nie ma to nic wspólnego z "cwaniactwem". Ciekaw jestem jak Ty byś kombinował. gdybyś miał biznes. Oczywiści płacił byś wszystkim horrendalnie wysokie pensje. Punkt widzenia zależy od...
Idąc dalej Twoim tokiem rozumowania, to powinienem pójść do "warzywniaka" pod blokiem i coś ukraść, bo h... j... płaci dla pracowników grosze.
Myślę, że doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że właściciel Della nic na tym nie stracił, po tyłku dostał zwykły szary człowieczek, który się po prostu pomylił. I żeby nie było, taka forma prowadzenia biznesu też mnie wk..., tylko co ja mogę na to poradzić?!- ale tak się robi biznes , soczek3000 14/11/11 10:34
znaleźć jak najlepszą ofertę ;)- powiedzmy, że to najprostszy sposób , piotrszach 14/11/11 10:45
bo znam firmy, gdzie dba się o pracownika (ale to niestety zdarza się coraz rzadziej).
- A wg. mnie: ... , Muchomor 14/11/11 11:35
... nie.
Szkoda gadać.Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów
- tak pamietam to, to teraz masz , Maverick 14/11/11 08:13
prawdziwy burDell na chacie :)))
- Proste , Bergerac 14/11/11 10:12
Kupujesz i płacisz. Jeżeli po przelewie zaczną się pluć że była pomyłka, to nic nie wskórają, bo cywilno-prawna umowa kupna-sprzedaży została już zawarta. Zasady są proste: sprzedawca daje cenę, kupujący płaci, a wszystkie pretensje dot. ceny nie mają racji bytu, bo jest już po ptokach.Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - niestety. , Okota 14/11/11 11:22
wszystko zalezy od regulaminu.
ale prawda jesli wyslesz pieniadzena konto to juz po prokach musza sprzedac.
mnie wkurwia co innego - limit np20zl za platnosc karta albo rabat 2% na wszystko ale w przypadku platonscia gotowka.
to drugie to umiejetne wyjscie z oplat za terminal a pierwsze to cwaniactwo sklepu... niemniej jednak mnie obie sprawy wkurwiaja....Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - hmmm po ptokach jest w momencie , Demo 14/11/11 11:24
wysłania przelewu (czyli jak u mnie jest status "w realizacji) czy w momencie zaksięgowania u nich?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - a skad wiesz , Okota 14/11/11 11:52
kiedy u nic jest juz kasa?
pewien mozesz byc tylko jesli wplacasz w obrebie tego samego banku.Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander
- nie tak hop siup , Demo 14/11/11 11:23
kiedyś był błąd na komputroniku. Zakupiłem 100x hdd za jakieś grosze i dostałem info, że była awaria coś tam coś tam, i cennik nie jesto fetą handlową w rozumieniu prawa handlowego bla bla bla, paragraf bla bla, art. tatata, i ostatecznie gdzie mają mi przelać $.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - ale zaraz , Maverick 14/11/11 11:41
oki, cennik nie jest <dupa_gowno_morda> ale przeciez dokonales zakupu i masz potwierdzenie zaplaty jesli placiles online. wiec tu juz dokonales zakupu wiec dlaczego oni sie odwoluja do OFERTY jesli ZAKUP zostal dokonany?
zatem umowa kupna/sprzedazy zostala zawarta, czyz nie?- Dokładnie tak , Bergerac 14/11/11 14:13
To że sklep sobie coś tam pisze, to niech sobie pisze. Odpowiada się właśnie że ''umowa kupna-sprzedaży została zawarta'', a w domyśle jest ''każdy wiedział co robi i za ile''. Żaden prawnik by się nie podjął obrony racji sklepu, chyba że sklep by udowodnił że kupujący oszukał :DBarbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not? - mnie nie zależało na naciągnięciu sklepu , Demo 14/11/11 15:25
tylko taka sobie zwyczajna ciekawość czy przejdzie ten numer.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Ja nie mówię że próbowałeś :) , Bergerac 15/11/11 10:25
Ja tylko mówię, że mogą klienta cmoknąć w pompę ;)Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not?
- wlasnie i to mi zalatuje tym , Maverick 14/11/11 18:12
ze zawsze tak sie odwolywali i tak zostalo. a to przeciez jakies szukanie naiwnych takie tlumaczenie.
jak ja mialem blad w cenniku, chyba ze dwa razy tak sie zdarzylo - to moja broszka. klient, ktory przyszedl z policzonym zestawem z cennika biorac pamiec w blednej cenie dostawal w tej cenie. ale na szczescie tylko kilka tak sprzedalismy jednego dnia bo szybko wylapalismy blad.
ale gdybym sprzedawal online to wogole bym nawet nie pytal tylko sprzedal i poprawil. trudno - moj blad.
- ... , Vertus 14/11/11 20:37
Dumny? Raczej zadowolony. Świadomie wykorzystaniem czyjasc pomyłkę, to jedyna rzecz do której można sie przyczepić. Nie stworzylem ani nie czekałem na taka sytuacje. Jakby ktos zadzwonił i przeprosił ze to był błąd i ze nie zrealizują zamówienia nie robiłbym problemu. Chcieli zrealizować je to zrealizowali. Poprostu sprobowalem szczęścia. brat sie ucieszył i dziewczyna tez. Mogli sobie za friko wymienić stare CRTki. A z tego to już fakt, jestem dumny.
Jakby to nie była duża firma to nigdy bym tego nie zrobił.
W Azji mieli podobny problem. Wystawili laptopa za 1 USD, posypały sie zamówienia. Te tez zrealizowali.
Te historie odpowiadam dlatego żeby pokazać ze takie rzeczy sie zdarzają. Chciałem tez by autor tematu dostał inny głos pod rozwagę. Opowiadam tez ją bo chociaż tyle dla Della mogę zrobić. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|