TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Chwalę firme Plustek :) , Marcinex 21/11/11 09:33 W nawiązaniu do http://twojepc.pl/boardPytanie154438.htm
Postanowiłem napisać do producenta z prośbą o dosłanie brakujących płytek. Odpowiedziała mi miła pani Siao z Tajwanu, przeprosiła za kłopot i obiecała wysłać CD. Po kilku minutach w następnym mailu stwierdziła, że poprosi kolegę w Niemczech o wysłanie ich do mnie - będzie o wiele szybciej niż z Dalekiego Wschodu. List z płytkami przyszedł po 3 dniach. Dodatkowo poprosiła w Modecom (obecny dystrybutor Plusteka) o opieprz dla sklepu za takie zachowanie. Tak się dba o klienta, a nie jak u nas olewa go.Nie ma piekła poza tym światem, on nim
jest, nie ma diabła poza człowiekiem,
on nim jest! - hmm , bartek_mi 21/11/11 10:04
w sumie to bym sie zdziwil gdyby to bylo problemem
ale ja jestem "rozleniwiony" dzialaniem wydawcow planszowek i LEGO :)
za to czeka mnie reklamacja w morelach - juz sie "ciesze"... (z nowosci z cyklu "morele to gowniana firma" - kolezance napisali, ze powinna podbic reklamacje u nich w 2 tygodnie od zakupu, a teraz po pol roku to juz za pozno - kupowala z wysylka :) )dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - hehe, ciekawe, , Matti 21/11/11 10:33
gwarancję to powinni podbić oni przed wysłaniem towaru. A koleżanka niech reklamuje z powołaniem się na ustawę i oleje gwarancję.
- Fajnie :) , Kosiarz 21/11/11 10:10
Chociaz powinno to byc norma. Zdecydowanie lepiej zainwestowac w dzial ds satysfakcji klientow niz pozniej wywalac kase na PR albo rozbudowane CC.Ale urwal... |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|