Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Kenny 14:42
 » Nazgul 14:41
 » PeKa 14:41
 » Dexter 14:38
 » Artaa 14:37
 » JE Jacaw 14:37
 » GULIwer 14:33
 » Dhoine 14:32
 » ulan 14:29
 » Wedrowiec 14:29
 » Liu CAs 14:26
 » @GUTEK@ 14:25
 » Sherif 14:25
 » muerte 14:18
 » stefan_nu 14:15
 » dulik 14:13
 » bajbusek 14:13
 » krismel 14:11
 » bmiluch 14:10
 » Hitman 14:03

 Dzisiaj przeczytano
 41139 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Chwalę firme Plustek :) , Marcinex 21/11/11 09:33
W nawiązaniu do http://twojepc.pl/boardPytanie154438.htm
Postanowiłem napisać do producenta z prośbą o dosłanie brakujących płytek. Odpowiedziała mi miła pani Siao z Tajwanu, przeprosiła za kłopot i obiecała wysłać CD. Po kilku minutach w następnym mailu stwierdziła, że poprosi kolegę w Niemczech o wysłanie ich do mnie - będzie o wiele szybciej niż z Dalekiego Wschodu. List z płytkami przyszedł po 3 dniach. Dodatkowo poprosiła w Modecom (obecny dystrybutor Plusteka) o opieprz dla sklepu za takie zachowanie. Tak się dba o klienta, a nie jak u nas olewa go.

Nie ma piekła poza tym światem, on nim
jest, nie ma diabła poza człowiekiem,
on nim jest!

  1. hmm , bartek_mi 21/11/11 10:04
    w sumie to bym sie zdziwil gdyby to bylo problemem

    ale ja jestem "rozleniwiony" dzialaniem wydawcow planszowek i LEGO :)

    za to czeka mnie reklamacja w morelach - juz sie "ciesze"... (z nowosci z cyklu "morele to gowniana firma" - kolezance napisali, ze powinna podbic reklamacje u nich w 2 tygodnie od zakupu, a teraz po pol roku to juz za pozno - kupowala z wysylka :) )

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

    1. hehe, ciekawe, , Matti 21/11/11 10:33
      gwarancję to powinni podbić oni przed wysłaniem towaru. A koleżanka niech reklamuje z powołaniem się na ustawę i oleje gwarancję.

  2. Fajnie :) , Kosiarz 21/11/11 10:10
    Chociaz powinno to byc norma. Zdecydowanie lepiej zainwestowac w dzial ds satysfakcji klientow niz pozniej wywalac kase na PR albo rozbudowane CC.

    Ale urwal...

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL