Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Rafael_3D 20:58
 » Dhoine 20:58
 » Kenny 20:54
 » Ramen 20:53
 » fiskomp 20:52
 » MARC 20:52
 » Artaa 20:51
 » SebaSTS 20:47
 » Dexter 20:47
 » Sherif 20:46
 » tian 20:46
 » DYD 20:46
 » Master/Pe 20:44
 » Demo 20:44
 » muerte 20:43
 » adolphik 20:40
 » Grza 20:39
 » Chavez 20:33
 » Hitman 20:32
 » Raist 20:32

 Dzisiaj przeczytano
 41132 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[OT] Infolinia: , Fantomas 25/11/11 21:36
.
- Dzień dobry. Ja jestem adminem w firmie takiej a takiej, straciliśmy połączenie z internetem. Urywa się po trzecim węźle od wejścia do waszej sieci. Samo połączenie do was i autoryzacja wyglądają OK.
- Proszę pana, ja pana bardzo, ale to bardzo przepraszam za to, co teraz powiem. Ale ja muszę.
- Eee?
- Czy lampki na modemie się świecą?

Zrodło: http://piekielni.pl/19157

.... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ...

  1. Ty się śmiejesz , bajbusek 25/11/11 21:40
    kupisz sobie inet w Vectrze to przestaniesz ... ja zgłosiłem problemy z internetem 3 tygodnie temu - dostałem info, że w ciągu 24 godzin ktoś do mnie zadzwoni :/ ... tak, to było 3 tygodnie temu. W trakcie tego czzasu poprosiłem o wymianę modemu na stary bo nowy nie działa jak powinien ... do dzisiaj CISZA ...

    1. dlaczego nie dziala ? , Fantomas 25/11/11 21:46
      czyzby lampki w modemie sie nie swiecily ? :)

      .... jezeli nie wyłapałes(aś)
      złosliwosci to przeczytaj raz
      jeszcze ...

    2. miałem ciekawszą rozmowę z Vectrą w sprawie internetu rok temu , bajbusek 25/11/11 21:48
      Siedzę sobie w weekend trolując na TwojePC a tu bach i internetu nie ma (nie to nie DYD poczynił), wykrzyknik na chmurce od WiFi - brak połączenia z internetem. Na modemie lampki świecą ale inaczej, TV kablowe działa.

      Dzwonię na infolinię i już po trzecim telefonie (rozłącza po kilku minutach czekania w kolejce) do trójmiasta (58 kierunkowy a jestem z Warszawy, innego nr nie ma) dodzwaniam się do paniusi z infolinii i tłumaczę co się stało. Cała procedura reset modemu, odczytanie informacji z tyłu urządzenia itp ... paniusia na koniec pyta skąd dzwonię - a jak z Warszawy to przekieruje mnie na serwis do Warszawy - już po 10 minutach czekania odebrała jakaś inna paniusia ... niestety serwis nie odbierał więc wróciło mnie do trójmiasta. Pyta się od nowa o wszystko, każe zrestartować modem mimo moich zapewnień, że 12 minut temu "to zrobiłem z inną paniusią" ;)

      Po nieudanych próbach ożywienia internetu paniusia pyta (cytuję):

      1. ucięło :( , bajbusek 25/11/11 21:50
        Paniusia pyta:

        - A RACHUNECZKI TO PŁACIMY ?

        Ja wkurzony po godzinie szarpaniny:

        - A DUPĘ DZISIAJ MYŁA ?

        No i się paniusia rozłączyła ... a ja przez weekend byłem bez internetu z Vectry, dzięki firmie mam ciągle niezawodnego Blueconnecta :}

        Po weekendzie naprawiło się samo ...

      2. heh a ja jade na neo juz ktorys tam rok i down time mam w sumie moze tydzien , ptoki 25/11/11 23:46
        w sumie.

        Okreg katowicki. Jak jechalem na nockach modemowych to mialem polaczenie zestawione na 45500bps a mieszkam na zabitej dechami wiosze. Modem to byl pentagram. Spalil sie po padzie zasilacza. Jak kupilem nowy to wogole sie nie chcial laczyc a jak sie polaczyl to dawal jakies 16kbps. Ale kolega mi wymienil spowrotem na takiego starego pentagrama i znowu mialem 43000bps.
        W sklepie mi gostek powiedzial ze w polsce nie da sie wyciagnac wiecej niz 32kbps i modemu nie chcial wymienic.

        A modem wspieral kompresje i stronki czy teksty sciagaly sie nawet 40-60kBps.

        Zawsze mi bylo zal tych co walczyli z tepsa...

        1. ???? , krogulec 26/11/11 00:25
          nic nie zrozumialem, znaczy przede wszytskim nie zrozumialem wartosci jakie podajesz

          1. Ze ludzie tak narzekaja na tepse a tymczasem inni operatorzy , ptoki 26/11/11 23:28
            tez niekoniecznie swiadcza uslugi na wyzszym poziomie.

            +takie tam wspominki...

  2. miałem awarie w upc i trafiłem na wyjątkową profesjonalistkę :) , digiter 25/11/11 22:33
    Dzwonię i od razu mówię: mam awarię neta, dwa razy już wyłączałem modem i włączałem, do modemu podłączyłem na zmianę dwa różne kompy i na każdym to samo czyli nie działa.

    Kobieta do mnie: czyli mozna przyjąć że grę wstępną mamy już za sobą, spróbuję coś sprawdzić... po minucie ciszy : proszę teraz zrestartować modem.
    Zrestartowałem i dalej nie ma neta.

    Kobieta do mnie: jakaś wieksza awaria w twoim węźle a ponieważ Dział Techniczny jest już nieczynny (była godzina 23) to do jutra rana nie będziesz już miał neta :)
    Krótko, zwięźle i bez ściemy dzięki czemu już o 23:50 poszedłem spać.

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

    1. żeby tak wszędzie było , soczek3000 25/11/11 22:58
      wiadomo że sprzęt potrafi odmówić posłuszeństwa w najdziwniejszych momentach. człowiek może być wyrozumiały ale żeby uczciwie podchodzili do tematu a nie ściemy i zwodzenie człowieka.

      swego czasu przerabiałem zwiększanie prędkości TP DLS z 4Mbit do 15 Mbit. Zmienili synchronizacje, padło wszystko, przyjechał technik posprawdzał, wymienił modem niby ok ale synchro na 15Mbit a faktycznie działa 4Mbit. od tego czasu bujanie na telefonie i zgłaszanie reklamacji, że wyjaśniają, że jutro ktoś oddzwoni, że coś tam coś tam. po prawie 3 tygodniach takiego ściemniania i bujania nagle jakaś babka mówi że zgłoszenie zostało anulowane ale nie ma przyczyny. no to wtedy mi siadło i poświęciłem cały dzień na dzwonienie. łączył się konsultant i opowiastka całej historii łącznie z zakończeniem "anulowane zgłoszenie". odpowiedź "wyjaśnimy". rozłączałem się i dzwoniłem znowu, inny konsultant ale ta sama historia. jak już chyba wszyscy przyjeli zgłoszenie to wzięli się do roboty bo na drugi dzień o 8:01 telefon (kazałem dzwonić między 8 a 23) żeby sprawdzić bo powinno działać. no i faktycznie, ale kupa poświęconego czasu i niepotrzebnych nerwów.

      1. zapomniałem dodać , soczek3000 25/11/11 23:00
        że żadnego wyjaśnienia dlaczego zgłoszenie zwiększenia prędkości otrzymało status anulowane.

  3. I w takich momentach , Ramol 26/11/11 06:59
    cieszę się że mam Aster. Droższy, ale w ciągu 7 lat, jedna awaria, która trwała 5 godzin i była niezależna od operatora. Szkoda tylko, że niedługo to będzie UPC...

    Ramol

    1. no niestety , bajbusek 26/11/11 17:25
      jak bym chcial zamienic moj pakiet tv i internet w vectrze na aster to placilbym ponad 300 zeta a i tak nie mialbym wszystkich kanalow hd co mam w vectrze. Obecnie mam flashnet 64 mbit (w nocy 128) plus paket vip tv z pvr hd i modemem wifi w cenie 200 zeta, znajdz mi podobny w aster :/

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL