TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[OT] Infolinia: , Fantomas 25/11/11 21:36 .
- Dzień dobry. Ja jestem adminem w firmie takiej a takiej, straciliśmy połączenie z internetem. Urywa się po trzecim węźle od wejścia do waszej sieci. Samo połączenie do was i autoryzacja wyglądają OK.
- Proszę pana, ja pana bardzo, ale to bardzo przepraszam za to, co teraz powiem. Ale ja muszę.
- Eee?
- Czy lampki na modemie się świecą?
Zrodło: http://piekielni.pl/19157.... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... - Ty się śmiejesz , bajbusek 25/11/11 21:40
kupisz sobie inet w Vectrze to przestaniesz ... ja zgłosiłem problemy z internetem 3 tygodnie temu - dostałem info, że w ciągu 24 godzin ktoś do mnie zadzwoni :/ ... tak, to było 3 tygodnie temu. W trakcie tego czzasu poprosiłem o wymianę modemu na stary bo nowy nie działa jak powinien ... do dzisiaj CISZA ...- dlaczego nie dziala ? , Fantomas 25/11/11 21:46
czyzby lampki w modemie sie nie swiecily ? :).... jezeli nie wyłapałes(aś)
złosliwosci to przeczytaj raz
jeszcze ... - miałem ciekawszą rozmowę z Vectrą w sprawie internetu rok temu , bajbusek 25/11/11 21:48
Siedzę sobie w weekend trolując na TwojePC a tu bach i internetu nie ma (nie to nie DYD poczynił), wykrzyknik na chmurce od WiFi - brak połączenia z internetem. Na modemie lampki świecą ale inaczej, TV kablowe działa.
Dzwonię na infolinię i już po trzecim telefonie (rozłącza po kilku minutach czekania w kolejce) do trójmiasta (58 kierunkowy a jestem z Warszawy, innego nr nie ma) dodzwaniam się do paniusi z infolinii i tłumaczę co się stało. Cała procedura reset modemu, odczytanie informacji z tyłu urządzenia itp ... paniusia na koniec pyta skąd dzwonię - a jak z Warszawy to przekieruje mnie na serwis do Warszawy - już po 10 minutach czekania odebrała jakaś inna paniusia ... niestety serwis nie odbierał więc wróciło mnie do trójmiasta. Pyta się od nowa o wszystko, każe zrestartować modem mimo moich zapewnień, że 12 minut temu "to zrobiłem z inną paniusią" ;)
Po nieudanych próbach ożywienia internetu paniusia pyta (cytuję):- ucięło :( , bajbusek 25/11/11 21:50
Paniusia pyta:
- A RACHUNECZKI TO PŁACIMY ?
Ja wkurzony po godzinie szarpaniny:
- A DUPĘ DZISIAJ MYŁA ?
No i się paniusia rozłączyła ... a ja przez weekend byłem bez internetu z Vectry, dzięki firmie mam ciągle niezawodnego Blueconnecta :}
Po weekendzie naprawiło się samo ... - heh a ja jade na neo juz ktorys tam rok i down time mam w sumie moze tydzien , ptoki 25/11/11 23:46
w sumie.
Okreg katowicki. Jak jechalem na nockach modemowych to mialem polaczenie zestawione na 45500bps a mieszkam na zabitej dechami wiosze. Modem to byl pentagram. Spalil sie po padzie zasilacza. Jak kupilem nowy to wogole sie nie chcial laczyc a jak sie polaczyl to dawal jakies 16kbps. Ale kolega mi wymienil spowrotem na takiego starego pentagrama i znowu mialem 43000bps.
W sklepie mi gostek powiedzial ze w polsce nie da sie wyciagnac wiecej niz 32kbps i modemu nie chcial wymienic.
A modem wspieral kompresje i stronki czy teksty sciagaly sie nawet 40-60kBps.
Zawsze mi bylo zal tych co walczyli z tepsa...- ???? , krogulec 26/11/11 00:25
nic nie zrozumialem, znaczy przede wszytskim nie zrozumialem wartosci jakie podajesz- Ze ludzie tak narzekaja na tepse a tymczasem inni operatorzy , ptoki 26/11/11 23:28
tez niekoniecznie swiadcza uslugi na wyzszym poziomie.
+takie tam wspominki...
- miałem awarie w upc i trafiłem na wyjątkową profesjonalistkę :) , digiter 25/11/11 22:33
Dzwonię i od razu mówię: mam awarię neta, dwa razy już wyłączałem modem i włączałem, do modemu podłączyłem na zmianę dwa różne kompy i na każdym to samo czyli nie działa.
Kobieta do mnie: czyli mozna przyjąć że grę wstępną mamy już za sobą, spróbuję coś sprawdzić... po minucie ciszy : proszę teraz zrestartować modem.
Zrestartowałem i dalej nie ma neta.
Kobieta do mnie: jakaś wieksza awaria w twoim węźle a ponieważ Dział Techniczny jest już nieczynny (była godzina 23) to do jutra rana nie będziesz już miał neta :)
Krótko, zwięźle i bez ściemy dzięki czemu już o 23:50 poszedłem spać.Piszcie do mnie per ty z małej litery - żeby tak wszędzie było , soczek3000 25/11/11 22:58
wiadomo że sprzęt potrafi odmówić posłuszeństwa w najdziwniejszych momentach. człowiek może być wyrozumiały ale żeby uczciwie podchodzili do tematu a nie ściemy i zwodzenie człowieka.
swego czasu przerabiałem zwiększanie prędkości TP DLS z 4Mbit do 15 Mbit. Zmienili synchronizacje, padło wszystko, przyjechał technik posprawdzał, wymienił modem niby ok ale synchro na 15Mbit a faktycznie działa 4Mbit. od tego czasu bujanie na telefonie i zgłaszanie reklamacji, że wyjaśniają, że jutro ktoś oddzwoni, że coś tam coś tam. po prawie 3 tygodniach takiego ściemniania i bujania nagle jakaś babka mówi że zgłoszenie zostało anulowane ale nie ma przyczyny. no to wtedy mi siadło i poświęciłem cały dzień na dzwonienie. łączył się konsultant i opowiastka całej historii łącznie z zakończeniem "anulowane zgłoszenie". odpowiedź "wyjaśnimy". rozłączałem się i dzwoniłem znowu, inny konsultant ale ta sama historia. jak już chyba wszyscy przyjeli zgłoszenie to wzięli się do roboty bo na drugi dzień o 8:01 telefon (kazałem dzwonić między 8 a 23) żeby sprawdzić bo powinno działać. no i faktycznie, ale kupa poświęconego czasu i niepotrzebnych nerwów.- zapomniałem dodać , soczek3000 25/11/11 23:00
że żadnego wyjaśnienia dlaczego zgłoszenie zwiększenia prędkości otrzymało status anulowane.
- I w takich momentach , Ramol 26/11/11 06:59
cieszę się że mam Aster. Droższy, ale w ciągu 7 lat, jedna awaria, która trwała 5 godzin i była niezależna od operatora. Szkoda tylko, że niedługo to będzie UPC...Ramol - no niestety , bajbusek 26/11/11 17:25
jak bym chcial zamienic moj pakiet tv i internet w vectrze na aster to placilbym ponad 300 zeta a i tak nie mialbym wszystkich kanalow hd co mam w vectrze. Obecnie mam flashnet 64 mbit (w nocy 128) plus paket vip tv z pvr hd i modemem wifi w cenie 200 zeta, znajdz mi podobny w aster :/
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|