Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Wyrzym 21:42
 » steve 21:41
 » power 21:40
 » MacLeod 21:39
 » off 21:39
 » vaneck 21:39
 » XepeR 21:38
 » wrrr 21:38
 » perek 21:38
 » rzymo 21:37
 » milekp 21:35
 » Endrioo 21:33
 » sid67 21:31
 » Rafael_3D 21:29
 » esteban 21:26
 » arteqw 21:24
 » komisarz 21:23
 » bajbusek 21:22
 » michasu2 21:22
 » Brauni 21:21

 Dzisiaj przeczytano
 63870 postów,
 wczoraj 63121

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Ktoś korzysta z iPlusa? Od ostatnich +/- 2 tygodni mam problem. , Chrisu 2/01/12 11:21
Do tego nie tylko ja a cała "okolica". Łączy się z siecią i od razu rozłącza, albo jest połączony, chwilę pochodzi, a później za nic nie chce przez jakiś czas ni bajtu pobrać.
Różne modemy/nadajniki/systemy - cała okolica.
Wiecie może coś na ten temat/macie podobnie?

/// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  1. zgłaszać do biura obsługi klienta problem , Ramen 2/01/12 12:38
    niech wysyłają utrzymaniowca- i nękać aż do skutku... Problem pewnie lokalny, a nie globalny ...

    Jeżeli masz net monitor, dla ułatwienia możesz podać CI komórki, z którą jest problem...

    Tu był podpis

    1. ludzie dzwonią , Chrisu 2/01/12 13:13
      standardowa procedura i "będzie dobrze".

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      1. jeszcze jedna kwestia mnie zastanawia- , Ramen 2/01/12 13:18
        różne nadajniki- jak to sprawdzasz? w jakim promieniu, czy problemy dotyczą UMTS, czy występują także w EDGE, próbowałeś na kartach PLAY'a? (wyeliminujesz kwestie operatora, a zostaną sprzętowe).

        A co do obsługi klienta, zawsze możesz poskarżyć się w UKE.

        Tu był podpis

        1. różne bo , Chrisu 2/01/12 13:32
          dobre 20 km jeden od drugiego ;). Jak pisałem nie tylko ja mam taki problem, więc sprzęt raczej odpada. Obojetnie jak się połączy problem jest.

          /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

          1. nie do końca, bo po GSM w testach nawet mi 28km łapał w EDGE :) , Ramen 2/01/12 22:26
            zasadniczo chodzi mi o sprzęt po stronie operatora :) najbardziej wiarygodne będzie, jak zainwestujesz parę zł w zdrapkę z play'a i sprawdzisz na niej, jeżeli problem będzie dalej występował, to na stówkę winny operator- skarga do UKE na opieszałość (dobrze by było, jakbyś miał jakieś potwierdzenia wysłania korespondencji itp), jeżeli nie, to raczej sprawa softowa i tu ciężko będzie cokolwiek wymóc bez wsparcia urzędu...

            Tu był podpis

            1. A ty chyba z konkurencji .. , Brauni 2/01/12 23:38
              Że w co drugim poście "pomoc" UKE radzisz ..

              Br@uNi Polska

              1. nie, z branży , Ramen 3/01/12 09:27
                akurat znam sposób działania od strony pomarańczowych i różowych :)

                Tu był podpis

                1. Normalna rzecz, sprawy do załatwienia kolejkuje się wg oceny korzyści za pośpiech , bwana 4/01/12 16:41
                  lub strat za opieszałość. Jeśli jest stu reklamujących, z tego 20 już objętych "pieczą" UKE lub UOKiK-u, to właśnie od nich zaczyna się usuwanie błędów i wypaczeń.

                  "you don't need your smile when I cut
                  your throat"

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL