TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Wymiana serwisowa - Seagate ST3500413AS zamiast Samsunga HD502HJ , Kool@ 6/02/12 20:01 Kontynuując wątki o uszkodzonym HD502HJ http://twojepc.pl/...iwum.php?r=2012&id=155081 i http://twojepc.pl/...iwum.php?r=2012&id=155260
Dysk trafił do serwisu i po kilkunastu dniach wrócił niby nowy - ale nie Samsung HD502HJ tylko Seagate Barracuda 7200.12 ST3500413AS.
Czy takie coś jest dopuszczalne?
Ten dysk pracuje głośniej niż wentylator.... - przecież dawna nie ma już czegoś takiego jak dział HDD Samsunga , Artaa 6/02/12 20:17
Sea kupił Sama i podjął się gwarancji, a jak ją realizuje to już jego sprawa. - nie pasi Ci , Deus ex machine 6/02/12 21:17
to odeslij, ze jest zbyt glosny. Jesli odeslali Ci o takich samych lub lepszych parametrach to moga, ale glosnosc jaka generuje moze Ci przeszkadzac i mozesz sie nie zgodzic z takowa podmiana."Uti non Abuti" - A włąśnie, , DeK 6/02/12 21:24
jak teraz wygląda procedura reklamacji dysku?
Mam do wysłania FreAgnet Go, i tak leży już ponad rok i nie mogę się zebrać do tego wysłania. - mogą tak zrobić , Kalkin 6/02/12 21:58
z seagate'a wracają takie fajne dyski - obudowa fizycznie starego samsunga, naklejka z pn'em seagate'a :)
btw zawsze możesz spróbować poprosić o kasę, pewnie sklep ucieszy się jak będzie mógł Ci zrobić korektę na około 150zł :)
ps. co do freeagentgo, nic się nie zmieniło, dostaniesz naprawiony dysk ( z zieloną ramkną na naklejce )The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - Tak ale chodziło mi o to , DeK 6/02/12 23:25
jaka jest procedura reklamacji? Poprzez stronę Seagate? Mam się gdzieś rejestrować, jak to wysłać ogólnie?
Przyznam, że nigdy nie dokonywałem wysyłki dysku i nie znam zasad wysyłania Seagate do producenta :)- jesli nie mozesz tam gdzie kupowales to... , Kalkin 6/02/12 23:52
...tutaj:
https://store.seagate.com/...y=https:SgSSORedirectThe requested URL was not found
on this server ! Error 404
- jest dopuszczalne jesli sie zgodzisz na to, jesli nie mozesz ich cisnac , chris_gd 7/02/12 08:01
ja np. nie lubie seagate wiec bym nie odpuscilRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- i na miejscu serwisanta , PaszkfiL 7/02/12 08:20
z uśmiechem na ustach zaprosił bym Cię do Handlowca w celu zrobienia korekty po cenie zakupu którą masz na fakturze ,-)o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - nie jest to takie proste, ale fakt, ze prawnie mozna rzadac zwrotu wedle ceny zakupu, ja , chris_gd 7/02/12 08:28
np. wiele lat temu mialem taka sytuacje w ramnet.pl
reklamowalem dysk twardy tuz przed samym koncem gwar. nie mieli takowego na stanie, proponowali inny, normalnie bym sie zgodzil, ale obsluga nie byla za mila wiec sie twardo trzymalem swojego, ze albo taki sam albo kasa
troche to trwalo, musialem uzyc pomocy rzecznika praw, przechodzilem przez pomysl zwrotu nie kasy, a towaru za laczna kwote, 2 miesiace i wywalczylem swoje
prawo jest po stronie kupujacego, niestety cala procedura wyglada tak, ze pismo goni pismo, ja im pismo, a oni maja 14 dni na odpowiedz, trzymali mnie dlugo, ale wyszlo na moje
warto bylo, bo dysk warty 250zl. w dniu reklamacji, na f.vat widnial za 535zl. wiec nie dziwne, ze szkoda bylo mi kasyRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- tu to samo , PaszkfiL 7/02/12 08:40
czyataj niżej ...
w tym wypadku dałbym Ci korekte gdybyś tylko mrugnąć okiem żę coś Ci nie pasuje ... i w tym momencie ... strzelam że płaiłeś za dysk około 230 pln - jaki byś sobie kupił aktualnie za takie pieniądze ? 160 gb ?o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - to jest , Franz 7/02/12 16:20
bardzo proste nie raz już tak robiłem, trzeba tylko wiedzieć co gadać :)Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą.
- tak, ale PaszkfiL , Deus ex machine 7/02/12 08:33
zauwaza odwrotna sytuacje, dzis dysk fizycznie jest wiecej wart niz jego wartosc fakturowa .) Dlatego chetnie pojda na zwrot gotowki .)"Uti non Abuti" - no to przeież dlatego napisałem że wysłał bym go na korekte , PaszkfiL 7/02/12 08:39
po cenie zakupu na fakturze, którą ma w łapie a nie po aktualnej cenie - czytamy ze zrozumieniem ...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - przeciez widac, ze , Deus ex machine 7/02/12 13:36
mialo byc pod "nie jest to takie proste ..." chris_dg .)"Uti non Abuti"
- prosta sprawa , Mademan 7/02/12 08:37
Masz dostać towar o tych samych lub nie gorszych parametrach. Jest oczywiste, że chociażby poziom hałasu Seagate miały wyższy od Samsungów, a to jeden z parametrów pracy dysku. Musiałbym poszukać, ale czas dostępu też powinien być lepszy na Samsungu. - Re: , Kool@ 12/02/12 13:34
Dopiero wczoraj miałem czas zająć się tym kompem
- "nowy dysk" to naprawiany Seagate - nie dość że jest głośny to wpada w wibracje, które przenoszą się na całą obudowę - w kompie obok mam dwa HDD Samsunga i przykładając rękę do pracującego Samsunga czuć minimalnie że wewnątrz coś się kręci a przy tym Seagacie to czuć jak cały dysk wibruje
Dodatkowo:
- zniknęły śruby profilowane (takie przykręcane bez śrubokręta) dzięki którym z jednej strony dysk wjeżdżał w prowadnicę a z drugiej był przykręcany - teraz dysk jest przykręcony tylko dwoma zwykłymi śrubkami z jednej strony
- przy naprawie serwisant nie potrafił poprawnie zamknąć obudowy i w efekcie "naprawy" ucho na kłódkę/plombę (http://img8.burak.pl/...ez-zasilacza-prescot-4.jpg) jest zagięte do obudowy i jedna prowadnica w bocznym panelu (http://pcfoster.pl/.../recenzje/lepa/LPC302_24.jpg) jest zagięta. Żeby tak zamknąć obudowę to trzeba było użyć sporej siły szczególnie że przez zagiętą prowadnicę otwory na śruby w panelu bocznym i szkielecie nie pokrywały się.
Czy taki naprawiany dysk Seagate, który dostałem zamiast Samsunga, jest objęty normalną gwarancją?... |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|