TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Jak zmusić PLUSa do naprawy nadajnika? , Chrisu 27/12/12 20:21 Jest sobie nadajnik plusa w pewnej miejscowości tuż przy granicy z CR. W czwartek nadajnik padł. Na infolinii mówią, że najszybciej naprawią za (uwaga) 3 miesiące, bo nie ma części!
Co można zrobić w tej sytuacji?
Poradziłem URT, FK i masowo zrywać umowy z winy dostawcy (po konsultacji z FK). /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - plus robi swapa , Ramen 27/12/12 20:29
na południu-więc na 100% są problemy, w który czwartek padła stacja ?tzn dziś? możesz podać namiary miejscowości? może coś znajdę...Tu był podpis - tydzień temu , Chrisu 27/12/12 20:32
Jarnołtówek, prawdopodobnie kradzież czegoś. /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - nie widzę stacji o nr 24329 w planie na ten rok , Ramen 27/12/12 20:56
więc mam taką teorię:
- stacja jest do swapu (wymiana sprzętu, pozbycie się feederów miedzianych na rzecz światłowodów) w przyszłym roku
- uszkodzenia feederów są na tyle duże, że nie opłaca się ich naprawiać/wymieniać, biorąc pod uwagę w/w
- 3m podane przez infolinię to realny termin wykonania swapa
tak więc jesteś w d.....Tu był podpis - a ostatno oboty tyle ze az brak rak , endern 28/12/12 13:56
do jej realizacji w pl, więc zważywszy na to wieksze szanse na czekanie
- Ostatnio masowo kradną fidery (takie kable ;) ) , Brauni 27/12/12 21:47
Naprawa jednej stacji to > 100 tys. Złodzieje mają z tego 5 tys.
Wiec jeżeli w bliskiej przyszłości mają wymieniać na światłowody to się nie opłaca ...Br@uNi Polska
- Niewiele. To nie jest usługa powszechna, więc nie mają obowiązku jej dostarczania. , Rhobaak 27/12/12 20:31
Swoją drogą - tłumaczenie się brakiem części jest dość dziwne (chyba, że tak wyglądają oszczędzanie w wersji Solorza) bo sprzęt jest dość standardowy i nie bardzo wyobrażam sobie, że zabrakło go całkowicie w magazynie. Może raczej jakiś większy problem z transmisją lub koordynacją międzynarodową (skoro w pobliżu granicy).Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP - problem jest taki, że w okolicy 80% klientów ma + , Chrisu 27/12/12 20:33
bo 2 lata temu nikt inny nie miał tam jeszcze zasięgu... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - W takim razie namawiaj jak najwięcej osób do zgłaszania problemu. , Rhobaak 27/12/12 20:42
Każda skarga klienta jest uwzględniana w jakimś KPI, im więcej skarg tym większa szansa, że ktoś się weźmie za robotę, bo nie będzie chciał stracić premii;) Ew. możesz uderzyć do lokalnych mediów (prasa/TV regionalna).Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP
- Pan X , resmedia 27/12/12 22:16
podpisał z firmą Y umowę, że w miejscu zamieszkania pana X firma Y dostarczy mu sygnał GSM. Zatem firma Y ma obowiązek wywiązać się z umowy na rzecz pana X, czyli dostarczyć mu sygnał.
W temacie wątka, cytuję:
"Prawo telekomunikacyjne określa, że za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny czas przerw był krótszy od 36 godzin."
Czyli złożyć reklamacje i wtedy jest zwrot abonamentu + 100% kwoty abonamentu jako odszkodowanie.desipere est juris gentium - Jak już wcześniej wspomniano , Fasola 27/12/12 22:25
krytyczny jest tu zwrot "usługa powszechna", więc chyba ten przepis nie ma tu zastosowania... - Zauważ, że w tym co cytujesz pojawia się termin "usługa powszechna". , Rhobaak 27/12/12 23:12
Jak już napisałem - w tym wypadku ten przepis nie obowiązuje.
Polecam: http://www.uke.gov.pl/...mp;layout=8&page=textKor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|