TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Problem z nagrywarka do laptoa, serwis twierdzi ze jest ok , jokerek 1/02/13 17:08 Witam
Zamówiłem w październiku przez internet w sklepie KOMTEK nagrywarkę do laptopa model Sony Optiarc Sony AD-7760H. Napęd do połowy stycznia działał bez problemów, od tamtego czasu jest problem z nagrywaniem płyt, w każdym programie wyskakuje błąd (błąd w urządzeniu). No to więc napisałem pisemko i odesłałem do sklepu napęd. Po ok dwóch tygodniach dzwonią do mnie i twierdzą że napęd jest sprawny i ze reklamacji nie uwzględniają. Napęd wrócił z powrotem do mnie, podłączyłem i NADAL jest problem z nagrywaniem, później specjalnie sformatowałem dysk i na nowo zainstalowałem system(Windows 7) żeby wykluczyć jakiegoś problemu w systemie. No i po zainstalowaniu systemu dalej wyskakuje błąd podczas nagrywania w programach Nero, Alkohol 120% i Ashampoo Burning Studio 2012. Napęd również był sprawdzany w drugim laptopie i problem jest taki sam. Dla próby w laptopie był włożony inny napęd innego producenta i nagrywa płyty bez problemów. Teraz nie odbierają telefonów, na e-maila też mi nie odpisują. Co robić w takiej sytuacji? Paragon i kartę gwarancyjną posiadam. Z góry dziękuję za wskazówki.
Pozdrawiam- heh, 'fajne' ceny i fajne farmazony w regulaminie.. , Kenny 1/02/13 17:26
Nie pozostaje nic innego jak zrobic to samo - odeslac wraz z pismem o korzystaniu z niezgodnosci tow. z umowa. Mozna poprzedzic telefonem dla rozladowania atmosfery wywolanej pisaniem stanowczego pisma z żądaniami, ale skoro nie odbieraja... to nie :) Swoja droga, www wyglada jak jakas firma krzak.
Odeslac tak aby miec termin dostarczenia i zaczac liczyc czas do odpowiedzi. Jesli odpowiedza to samo, dodac, ze umie sie przetestowac sprzet i ewidetnie nie jest sprawny, a w zwiazku z taka ich odpowiedza nie pozostanic nic innego ja skorzystac z pomocy rzecznika konsumenta... Moze tekst zadziala..:Pozdrowienia:. - a jak oni powiedzą , Demo 1/02/13 18:42
że w paczce była cegła zamiast napędu?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:(
- rzecznik , Nikita_Bennet 2/02/13 22:20
praw konsumenta czy jak to się zwie.
Idź do niego, napisze Ci ładne pisemko, wyślij sprzęt z pismem i czekaj.nikita_bennet (at) poczta.onet.pl - ... , Kalkin 3/02/13 00:08
rzecznik nie koniecznie pomoże
Jokerek dał dupy.
Zamiast wysyłać do sklepu przeczytałby kartę gwarancyjną i zrobił to co w niej jest napisane.
Nie musiałby ponosić kosztów wysyłki, nie użerałby się ze sprzedawcą ( skróciłby czas ewentualnej naprawy ).
Wysyła się napęd do autoryzowanego serwisu CSS Beskidy, 43-300 Bielsko-Biała, ul.E.Plater 14, potrzebna tylko kopia dowodu zakupu, karta gwarancyjna i opis usterki, zamawia kuriera UPS: 0R959X ( to numer płatnika)
I problem z głowy.
PS. A jak oni stwierdzą, że napęd nie posiada usterki, to trzeba to przyjąć do wiadomości :)The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - Czy ja dalem dupy? , jokerek 3/02/13 09:05
Gwarancje mam od Komteku, nie od Sony, gwarancje przeczytałem i tam wyraźnie pisze ze w razie wystąpienia usterki należy dostarczyć sprzęt do sprzedawcy. Czy jak nie posiadam karty gwarancyjnej Sony to mogę wysłać sprzęt do autoryzowanego serwisu kurierem na koszt Sony?- ... , Kalkin 3/02/13 09:13
A to sorki, błędnie założyłem, że masz kartę gwarancyjną od producenta ( do każdego w dystrybucji polskiej jest dołączana).
Co zrobić wyślę zaraz na maila.The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - Dzieki , jokerek 3/02/13 09:46
a powiedz mi czy jak nie posiadam karty gwarancyjnej od Sony tylko od sprzedawcy to mogę wysłać sprzęt do autoryzowanego serwisu kurierem?- ... , Kalkin 3/02/13 11:38
niestety nie
http://www.cssbeskidy.pl/...rum_serwisowe&id=2The requested URL was not found
on this server ! Error 404
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|