|
TwojePC.pl © 2001 - 2025
|
 |
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
 |
| |
|
Skoda Octavia 2.0 TDI , Raffi 18/02/13 16:41 niestety ma filtr cząstek stałych
Jak filtr się zapcha to niby należy jechać przez 15 min powyżej 60km/h przy obrotach powyże 1800
Jak to faktycznie u Was wygląda?
Proszę o podpowiedzi od posiadaczy tej wersji.
Na co uważać aby po kieszeni nie dostać za nieuwagę? :)- hmm , bartek_mi 18/02/13 16:45
nie ta wersja, ba inne auto
filtr wyrzniety w diablydzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - 1.6 tdi 105 km DPF , Quest 18/02/13 16:45
przejechanie 15 tyś głównie po mieście raz na jakiś czas 30 km na 4tym biegu obroty ok 3 tyś (czas przejazdu ok 15 min) nigdy nie zapaliła się kontrolka dpf'u ani nie było jakiś dziwnych objawów - pewnie do czasu. Jak na razie wszystko ok. raz tylko w mieście więcej palił ok 8,7L - pewnie sie wypalał. - jak zapobiec , Quest 18/02/13 16:48
to nie jezdzic na krotkich trasach, nie jezdzic dynamicznie w miescie, ani nie przymulać na wysokich biegach, ja stosuje zasade -jezdze normalnie w miescie, raz na jakis czas np raz na miesiac staram sie zrobic trase 30km ze stala predkoscia ok 70km/h na 4tym biegu - Re: , Kool@ 18/02/13 17:04
Jak się już zapcha to tylko wymiana albo wycięcie pomaga.
Trzeba zwracać uwagę na to kiedy włączy się wypalanie żeby nie przerwać procesu wyłączając silnik.
Ale ZTCW to w 2.0 TDi bywają większe zmartwienia niż filtr cząstek.... - a co to za inne problemy , Raffi 18/02/13 19:44
proszę o podpowiedź co jeszcze może się wypierdzielić
kurde poprzednio miałem benzynkę i było ok a teraz zachciało się TDI :)- hmmm , slawq 18/02/13 20:31
zrywanie łańcucha pompy oleju np... czyli mniej więcej gruby remont lub wymiana silnika. Do tego pekajace glowice, padajace turbiny, problemy z wtryskami, maglownicami, pompami paliwa. Chyba po 2005 trochę ustało...ASUS K8N-E ,A64 3@3.4,1024MB,
hdd 410GB,Teac W54E,Nec 500,NEC
791SB,Palit7300GTddr3, LogiMX500 - tdi vw audi to teraz masakra , kreciak 18/02/13 20:43
zobaczysz ekologie, klapy wirowe, zawor egr, zawor n65 (tu w cyferkach moglem sie pomylic), kolo dwumasowe, uklad wtryskowy (a co, zrobimy se nowoczesne pompowtryski ze zmienna geometria koncowek, niech ludzie nas pobluzgaja), ogolnie ten silnik to szukanie sobie klopotowsi vis pacem para bellum
- Jak kupi 2.0 TDI CR , Kilgor-Admin 18/02/13 21:01
to bedzie jezdzil a jak TDI PD to moze byc gorzej.Pozdr. Kilgor
Admin Board'a
- jak sie juz zapcha , Quest 18/02/13 17:06
i standardowe wypalanie nie działa, jedziesz do serwisu i jest wypalanie filtra w serwisie, jak to nie pomaga jest czyszczony lub wymieniany, wtedy warto go wyciąć koszt ok 1500zl - Ale dlaczego od razu 'niestety'? , Ament 18/02/13 17:22
Dzieki temu przeciez nie bedziesz pokonywal krotkich odcinkow - zaoszczedzisz na paliwie. Nie bedziesz jezdzil dynamicznie - wolniej beda sie zuzywac opony i klocki/tarcze. Nie bedziesz przymulal na wysokich biegach - ruch na drodze stanie sie plynniejszy. Raz na tydzien milo sie odstresujesz pokonujac kilkudziesiecio-kilometrowa trase ze stala predkoscia i przy stalych obrotach. Juz nawet nie wspomne jak nieswiadomie zadbasz o srodowisko dzieki DPF. Przeciez to wszystko jest wspaniale a nie 'niestety'. I
-AMENT-
I - otóż to! , Tiamat 18/02/13 18:38
nawet to rozwinę i zaproponuję na krótkich odcinkach (powiedzmy w obrębie miasta) całkowicie zrezygnować z auta na rzecz roweru/komunikacji zbiorowej. I wtedy możemy te odstresowujace, krajoznawcze wycieczki robic nawet rzadziej niż raz w tygodniu - powiedzmy raz na dwa tygodnie. To dodatkowo zmniejszy przebieg auta, co pozwoli wynegocjowac wyższą cenę przy odsprzedaży.
Filtr DPF to czysty zysk i przyjemność z użytkowania autka!-+- TmT ---
Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
binarny, drudzy nie. - dobra dobra , Raffi 18/02/13 19:44
i w gajerku też na tym rowerku co? :)
- 2.0 HDi FAP , Okota 18/02/13 17:27
jest dodatek do paliwa eloys. sam komputer dozuje, operacja przebiega bezobjawowo pomijajac smrod jesli cos sie przypali na rozgrzanym filtrze no i lusterka za cieple :P
pomijam zwiekszone spalanie.
generalnie mozna wymuszac na komputerze cykl wypalania - ale to w serwisie.Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - ... , Kalkin 18/02/13 17:49
Dpf nie jest zmartwieniem - musisz go co jakiś czas wypalać i tyle.
Musisz jeździć dynamicznie.
Jak będziesz jeździć jak ciapciak, to łopatki turbiny pokryją się nagarem i przestaną się ruszać ( masz zmienną geometrię łopatek w turbinie ).The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - no wlasnie nie. , Okota 18/02/13 17:53
jedyne czego nie wolno robic to mocno gazowac silnik na krotkich dystansach. spokojna praca silnika - nie na najnizszych obrotach bo szkoda dwumasu - to znaczy bez szarpania powoduje ze dpf moze sam sie oczyscic.Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - ... , Kalkin 18/02/13 17:57
A czy ja gdzieś napisałem na krótkich dystansach ?
Jak nie będzie przekraczać 2 tyś obrotów, to po przejechaniu 50 tyś turbina jest do czyszczenia.The requested URL was not found
on this server ! Error 404 - bo niby turbina nie działa? , biEski 18/02/13 18:14
....- ... , Kalkin 18/02/13 20:55
Działa, ale nie tak jak powinna.The requested URL was not found
on this server ! Error 404
- W VW TDI , Paweł27 18/02/13 18:54
program wypalanie włącza się podczas kilkuminutowej równej obrotowo jazdy powyżej 2200obr/min i zapchaniu filtra 70%. W końcu okazuje się że filtr częściej się wypala w wyniku jego zużywania i zapychania nagarami, a później już jak program zacznie świrować to miałem tak że na mieście wypalał i kończył 2 razy w przeciągu kilkunastu minut. To znak i poziom oleju, że trzeba szybko reagować, bo szkoda silnika.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold
- mam Octavię TDI z DPF , Paweł27 18/02/13 18:49
i rok temu DPF poszedł w diabły. W sumie nie miałem problemów z zaświecaniem się kontrolki i zawsze niby było OK. Poza jednym, z tego co pamiętam miałem na liczniku około 150tys i zaczęło się przybywanie oleju, gdy tylko to zauważyłem od razu poszukiwanie machera z praktyką, który nie w jakichś chorych pieniądzach wyrżnie mi DPF i zmieni oprogramowanie.
Od roku mam święty spokój :)i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - czy komputer wywalał lampkę na to przybywanie oleju , Raffi 18/02/13 19:47
czy inaczej to sprawdzałeś?- Nie , Paweł27 18/02/13 20:32
sprawdzane miarką.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - Ogólnie , Paweł27 18/02/13 20:38
radzę uważać na to sku..two. Przez prawie miesiąc ze 2 razy w tygodniu z niepokojem obserwowałem przybywanie oleju, Wreszcie znalazłem firmę i od razu kazałem im wylać w sumie 2 miesięczny olej, który wcześniej kazałem wlać by poziom był na minimum. W czasie wylewania (czyli po 2 miesiącach) poziom z minimum podniósł się prawie centymetr ponad maximum, a to już bezpieczne nie było.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - ehh , Paweł27 18/02/13 20:40
trochę się zapętliłem ;) . Jeszcze raz. Wlany olej na minimum i po dwóch miesiącach centymetr ponad maksmum (mierzone na bagnecie miarki)i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold
- nie wiem który rocznik , Hitman 18/02/13 18:55
ale 2.0 to nie jest zbyt udana konstrukcja.. im nowszy tym lepiej ale..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - jak sie moim starszym zapycha w toyocie... , Kosiarz 18/02/13 19:08
... to mi daja samochod na weekend ;)Ale urwal... - o, i to mi się podoba , bwana 18/02/13 19:35
:-D"you don't need your smile when I cut
your throat"
- taaa , Dabrow 18/02/13 20:47
dalej wykazujcie "wyższość" diesla.... Benzyna i problemu ni ma...
(-:!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - Bo tak jest , Paweł27 18/02/13 20:55
tylko trzeba wiedzieć jakiego diesla kupić. 1,9 TDI od VW to silnik Mega.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - e tam , Dabrow 18/02/13 21:34
Benzyna i już. Nie muszę kombinować, cudować z grzaniem żarnika, z pilnowaniem kiedy jakie obroty, z fapem, z dwumasą, z turbiną itp itd...
Po prostu całe te zyski z posiadania diesla współczesnego idą w pi..du przy nakładach i tej checkliście przed i w trakcie jazdy.
Jak będę kupował terenówkę to kupię ropę bo to ma sens = moment obrotowy, ale osobowy na codzień to benzyna i już.
Ale co kto lubi...!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - e tam , Paweł27 18/02/13 21:53
nie grzeję żarnika, nie pilnuję obrotów, nie mam FAPa, problem z dwumasą mają tylko ci co nie potrafią jeździć, z tubroną podobnie.
poprzednio miałem 1,9 dTi megane którą zrobiłem 330 tys i robiłem tylko z przednim zawieszeniem praktycznie co rok bo Fracuzy to szmelc, ale silnik, turbinka, palenie na mrozie - cud miód i malinka.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - e tam , Dabrow 18/02/13 23:23
z tymi francuzami to mity trochę. Też mam francuza (Xsara Picasso) i nie mną z zawieszeniem problemów - tyle że jest pod opieką regularną (-: Dopóki nie turlam więcej niż 20tys km rocznie to nie widzę u siebie sensu na ropę.!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - 20 tys , Paweł27 18/02/13 23:42
Robię około 25K na rok. Na polskie drogi francuzy są za słabe. Teraz mam w Octavii 177K na liczniku i od nowości ZERO roboty z zawieszeniem, jedynie w tamtym roku robiłem jakieś gumki za 40zł przy przednim zawieszeniu. Zawieszenie genialne, nie zmieniłbym na nic innego. Może nie jest jakieś komfortowe pływające jak w limuzynach ale za to niezniszczalne, a stuków w zawieszeniu nie trawię i doprowadzały mnie przy renówce do szału.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - hmm , bartek_mi 19/02/13 00:41
ano wlasnie
dwie renowki na koncie
akutalna ma 160 000 nastukane
wymieniane drazki stabilizatora (40-50zl sztuka? i dlatego 2 x wymienialem bo nie chce kupowac drozszych :) )
i to by bylo na tyle "remontow zawieszenia"
wiecej - to by bylo na tyle remontow czegokolwiek. jedyne co mi przez te lata naprawde zepsulo humor to jak spadla rura z intercoolera - czarny dym i brak mocy. myslalem, ze po turbinie jugodzine za flaszke (lacznie z podpieciem do kompa i sprawdzeniem cisnienia doladowania)dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Hmm , Paweł27 19/02/13 01:12
Tez mi spadla ta rura w nocy pod Gratzem na autostradzie, zero mocy, dymu nie widzialem bo noc. Najpierw dociaglem obejma i znowu spadla, potem ja obrucilem (zalozylem odwrotnie i spokoj nakilka lat). Z zawieszeniem to mialem przeboje co roku. Jak nie galki to swoznie, ale galki padaly jak wg zegarka i zawsze brem oryginaly. Moze masz mniej czule ucho, bo mnie to doprowadzalo do szewskiej pasji.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - hmm , bartek_mi 19/02/13 01:21
Mnie ta rura spadla w momencie wyjazdu do chorwacji. 5 km od domu. Myslalem, ze wakacje szlag trafil...
Dobrze, ze nie spadla pod gratzem (tamtedy jechalem) :-)
Co do zawieszenia - moze nie slysze. To i lepiej... Wlasnie opony zamowilem wiec mi jeszcze wydatkow na zawieszenie brakuje.
Wyzej cos mi sie w edycji pogubilo - trudnodzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - Hehh , Paweł27 19/02/13 01:47
No to niezle bo mi spadla w drodze powrotnej z wyspy Kyrk tez na Chorwacji ;)
Ale ogolnie poza zawieszeniem bylem zadowolony z autka. Tez musze oponki kupic na wiosne, pewnie jakies Continentale zimowe sie trafia w dobrych pieniadzach, mam nadzieje :)i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold
- e tam , Chrisu 19/02/13 15:21
z tymi francuzami to mity trochę ;).
Ja w swoim przez 100tkm zmieniłem końcówki drążków (przy 40 tkm) i ostatio tylne amorki (auto ma już 300tkm - renia safrane). /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - Nie wiem czy przesada czy nie , Paweł27 19/02/13 16:47
ale czasem także bezmyślność projektantów.
W magane tylne amortyzatory nie siadały tracąc właściwości a po prostu obcinało amortyzator przy samym mocowaniu od góry. I jak się okazało gdy wszedłem pod samochód, żabojady zamocowały tylne amory pod kątem 45 stopni, co powodowało że część momentu szła zamiast na tłoki amortyzatorów, na ten właśnie element zwyczajnie go ścinając. amortyzator w stanie prawe b dobrym a go ścięło. Dobrze że mechanik znajomy i po sprawdzeniu że jest OK zwyczajnie przyspawał końcówkę którą obcięło. Inny kazał by kupić nowe :)i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold
- doleję , LooKAS 18/02/13 21:26
oliwy do ognia... z LPG :) i jest tanio jak w traktorach.- heheh , Holyboy 18/02/13 23:04
no lejesz, wodę...
regulacja luzów co ~30k (sporo aut ma do wymiany szklanki), wypalone zawory, problemy z doborem mieszanki, mniej miejsca w bagażniku... w efekcie wychodzi podobna "jazda" jak z dieslem dpfami i turbinami :)Strength is irrelevant.
Resistance is futile.
We wish to improve ourselves. - heh , LooKAS 19/02/13 08:55
nie bede wdawal sie w bezsensowna polemike. Mam LPG juz w 3 aucie, w zadnym nie bylo opisywanych przez ciebie problemow, a poprzednie mialy nalatane po 300 i wiecej tysiecy z czego polowa na gazie.
Problemem nie sa instalacje gazowe a ich monterzy.
nastepne auto tez bedzie benzyna z LPG.- napisz jakie auta , Holyboy 19/02/13 23:37
i wszystko będzie jasneStrength is irrelevant.
Resistance is futile.
We wish to improve ourselves. - pierwsze , LooKAS 25/02/13 16:08
mondeo mk1 2.0 zetec, drugie honda accord coupe 96r 2.0 148KM
- opowiadania tych co gazu nie mieli ;) , Chrisu 19/02/13 15:25
poldkiem zrobiłem 70 tkm na gazie (podejrzewam, ze łącznie miał nastukane 400tkm w tym ponad 300 na gazie). Problem był zaraz na początku po kupnie (gza druciarze zakładali). Po wymianie węży wodnych/gazowych, regulacji i innym podłączeniu gazu (nie pod nagrzewnicę) zrobiłem 60tkm bez zająknięcia (tzn psuł się, ale nie przez gaz ;) ).
Fiesta 100tkm - raz jeden tranzystor w sterowniku gazu padł oprócz tego zero problemów.
Problemy mam tylko z safrane, ale przez druciarzy, którzy gaz zakładali :( - jednak jakby nie było też już prawie 100tkm na niem natrzaskałem... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - prosze Cię , Holyboy 19/02/13 23:53
"opowiadania", ale problemy masz w 3 aucie...
Czyli jednak podobnie jak z nowoczesnymi dieslami - niby nie ma problemów, a jednak są.
Ja nie twierdze, że gaz to zło. Tylko jak porównujemy spokój użytkowania i serwisowanie "gazika" i czystego benzyniaka, to nie mydlmy nikomu oczu, że to to samo.Strength is irrelevant.
Resistance is futile.
We wish to improve ourselves. - no mam , Chrisu 20/02/13 08:18
ale powtarzam - 80% problemów z instalacjami gazowymi to problemy z winy instalujących te instalacje... /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- taa, szwagier tak samo się cieszył , piotrszach 19/02/13 10:02
a teraz od pół roku ma niezłe problemy (gaśnie na wolnych obrotach). Powymieniał już tyle rzeczy, że strach. Teraz wymienił wtryski i niby jest OK, zobaczymy na jak długo. Aha, instalacja to STAG montowana u producenta
- taaaa , ligand17 19/02/13 10:25
szczególnie benzyna z turbo...
Miałem benzynę, teraz mam diesla z turbo. Różnica jest gigantyczna na korzyść Diesla. Elastyczność cudowna, moment ogromny i nisko - przyspieszanie to bajka. Automat trochę psuje wrażenie, ale i tak w porównaniu z benzyną to jest przepaść.
Nawet mój utlrakonserwatywny ojciec się przekonał - jeździł benzyną i uważał, że tylko i wyłącznie benzyna. Przekonałem go do Passata z 2.0TDI (170KM) i teraz już nie chce benzyny.- gratuluję , Dabrow 19/02/13 19:51
ale czy ja napisałem o turbinie w benzynie? (-;!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------ - napisałeś o benzynie , ligand17 19/02/13 20:27
przeciwstawiając ją turbodieslowi. Pokazałem, że Twoje porównanie było idiotyczne - większość wymienionych problemów pojawia się również w przypadku benzyny wyposażonej w turbinę.- dlatego , Dabrow 19/02/13 21:05
nie biorę się za turbiny (-; I wciąż wolę zwykłą benzynę. Przynajmniej nie muszę się wymądrzać żonie jak ma jeździć...!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- Bo Diesel jest na trasy , Thadeus 18/02/13 21:23
i nie ma problemu
Poza tym trzeba było kupować samochód z mokrym FAP'em z PSA i nie miał byś problemu a nie jakiś NRD'owski szmelc :)
Mam nadzieje ze znormalnieją niedługo przepisy kontroli na SKP i wszystkie te złomy z powycinanymi FAP'ami pójdą na złom. Wczoraj widziałem takiego jednego pastuch kilkuletniego, dymił jak stara ciężarówka.... - hmm , bartek_mi 18/02/13 21:57
po wycieciu fapa nic nie dymi chyba ze jest to zajechany pasek w dieslu (od dziadka z raichu oczywiscie)
a morky fap? dobry jak sie lubi lac plyn za 150 zeta/litr...dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - taaa po 90000KM , Okota 18/02/13 23:56
i za mniej niz 150/l...Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - jasne , Thadeus 19/02/13 10:20
wole kupić ze 3 litry płynu za wielką cenę pincet zł na te 80 tyś km (policz sobie koszt na kilometr) niż 6 tyś na nowy filtr lub jego regenerację za 2 klocki z serwisie.
P.S - FAP mokry sam sobie w weekend wyczyścisz z ceru szlauchem w ogródku, potem tylko za stówkę jedziesz do serwisu na reset liczników FAP i jazda.
A..
Info z ASO o ile się nie mylę Puga.
Mamy cztery rodzaje dodatków do paliwa.
DPX 42, EOLYS 176, INFINEUM F7995, EOLYS POWERFLEX.
Dodatek DPX 42 stosujemy we wszystkich pojazdach do nr ORGA 9492.
Dodatek EOLYS 176 stosujemy w pojazdach od nr ORGA 9493 do 12166.
Dodatek INFINEUM F7995 stosujemy w C6 od nr ORGA 12116 i w C5 MkIII od nr ORGA 12125.
Dodatek EOLYS POWERFLEX stosujemy w C8 i JUMPY od nr ORGA 12152 i w C4, C4 Picasso, Berlingo od nr ORGA 12167.
Od dnia 15.07.2010 roku EOLYS 176 nie jest już dostępny. Będzie sprzedawany aż do wyczerpania zapasów. Zamiast niego stosujemy INFINEUM F7995.
Dodatki występują w następujących opakowaniach:
DPX 42 - 5l i 1l. Cena 5l - 657 zł, 1l - 273 zł.
EOLYS 176 - 3l i 1l. Cena 3l - 484 zł, 1l - 220 zł.
INFINEUM F7995 - 3l i 1l. Cena 3l - 282 zł, 1l - 211 zł.
EOLYS POWERFLEX - 3l - 1l. Cena 3l - 456 zł, 1l - 205 zł.
Dodatek EOLYS 176 można mieszać z dodatkami INFINEUM F7995 i EOLYS POWERFLEX.
Obydwóch dodatków INFINEUM F7995 i EOLYS POWERFLEX nie można mieszać ze sobą.
A jak Ci dalej za drogo to poszukaj sobie zamiennik płynów produkowany przez Walkera :)... - Tiaaa , ligand17 19/02/13 10:37
niedawno widziałem złotówę w nowym Peugeocie: jak startował spod świateł to stawiał zasłonę dymną. Z boku wyglądało to jakby miał rakietę w d...ie. Ciekawe, jak udało mu się zajechać nowy samochód?- Złotówa i nowy Pug , Thadeus 19/02/13 12:54
coś pileś albo brales? ;)
pewnie profilaktycznie wyciął fap geniusz jeden. ;)... - No pewnie , ligand17 19/02/13 17:10
przecież w MPT swego czasu można było mieć tylko Puga. I to tylko od jednego dealera.
- fap fap fap , Remek 19/02/13 14:29
....
- dzięki temu że mnie nie stać na nowy , okobar 19/02/13 08:14
mam 2 samochody w diselku, oba BEZ tego filtra :)
skoda octavia 1.9 TDI i hyundai tucson 2.0 CRDI
i dalej uwielbiam diselki... :)AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
GF 7600 GS, M2N4 SLI
Win XP SP3 - Mnie się trafił , Paweł27 19/02/13 15:08
najnowszy model z 1,9 TDI i niestety miał to cacko DPF :( Ale już nie ma :)i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold - mi tam starczyło , okobar 19/02/13 15:18
że moja skodkanie ma już dwumasy :)AMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
GF 7600 GS, M2N4 SLI
Win XP SP3 - jak tak bardzo boli , piotrszach 19/02/13 15:57
to możesz wymienić na dedykowany "jednomas", tylko czy warto? Komplet sprzęgło/dwumas to koszt ok. 1600 zł, starczy na kilkadziesiąt tysięcy przebiegu, czy to taki duży problem?- nie bolało , okobar 20/02/13 08:20
ale silnik ma za sobą 300 tys km, i facet w ASO stwierdził, że skoro to 1.9 TDI 90KM to spokojnie możemy zamontowac jednomasowe, czy mi to odpowida - dodał że cena wtedy spadnie z 1800 na 900 PLN.
Stwierdziłem, po przeczytaniu forum skodników, że proszę bardzoAMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
GF 7600 GS, M2N4 SLI
Win XP SP3 - dlaczego Ty , Chrisu 20/02/13 09:53
z autem z 300tkm do ASO jeździsz? /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\ - bo mam w cenie zwykłego , okobar 20/02/13 10:18
warsztatu?:PAMD 3800+ 2.01GHz 3.00 GB RAM
GF 7600 GS, M2N4 SLI
Win XP SP3 - dokładnie, ASO nie zawsze jest ZŁEM , piotrszach 20/02/13 10:23
padł mi wkład kierunku w lusterku (droższa wersja bo z doświetleniem). W ASO (z klubową zniżką) zapłaciłem tyle co z netu/Allegro z przesyłką, a mam pewność, że to nie jakaś podróba. - ach no tak, mówiłeś mi ;) , Chrisu 20/02/13 11:12
jeśli tak to OK ;). /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
- to trzeba było pisać że to 90KM :) , piotrszach 20/02/13 10:18
Przy tym silniku to nie ma co się zastanawiać. Ja mam 105KM na pompowtryskach (BBY) i też są takie zestawy, ale zdania są podzielone, czy to nie wpływa negatywnie na resztę podzespołów. Co prawda mechanik mówił, że wstawiał już takich kilka i niby nie ma problemów, ale... :)- poprawka, silnik to oczywści BXE , piotrszach 20/02/13 10:20
BBY miałem w Fabii (1.4 16V), sentyment pozostał :)
- Kurcze , Paweł27 19/02/13 16:41
Ja nawet nie wiem że mam dwumase, a tyle co kilometrów już zrobiłem to nawet by pasowało przy zwykłym sprzęgle już zastanawiać się nad wymianą tarczy, docisku i łożyska. Wydaje mi się że dwumasy siadają zbyt szybko tym którzy jakoś dziwnie jeżdżą i że to nie sama mechanika jest tu problemem.i7-4770, Asus H87M-Pro
EVGA 750ti, SSD 840 Pro
Fractal Design Define R4, EVGA 750W Gold
- wyciąć i , sred 19/02/13 17:00
wyprogramować
EOT- Czekac , bajbusek 20/02/13 08:38
az zaczna Was cieniasow na stacjach kontroli wycinac ;) ... - no właśnie , Raffi 20/02/13 12:19
a potem taka furka po wycięciu DPFa przechodzi przegląd bez problemu?- oczywiscie , sred 20/02/13 19:51
jw.- ja może dodam , Adex1234 27/02/13 06:56
że benzyna nawet ta bez turbo też taka bezawaryjna nie jest, piłowanie na zimnym silniku szybko krzywi elementy głowicy, zaś nowe z bezpośrednim wtryskiem (obecnie już większość silników) zalepiają się nagarem i trzeba czyścić - szybki spadek mocy no i jeszcze czasem olej biorą.http://hwbot.org/user/adex1234
|
|
|
|
 |
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2025, TwojePC.PL |
 |
|
|
|