Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Never 19:40
 » elliot_pl 19:40
 » Maniak 19:38
 » rulezDC 19:36
 » NimnuL 19:33
 » buddookan 19:33
 » biEski 19:32
 » Wedelek 19:31
 » abes99 19:29
 » [yureq] 19:26
 » rainy 19:26
 » Promilus 19:25
 » MacLeod 19:24
 » Kenny 19:24
 » Xeno 19:22
 » beiks 19:21
 » ekspert_I 19:19
 » DYD 19:18
 » wielo 19:16
 » Ament 19:13

 Dzisiaj przeczytano
 34712 postów,
 wczoraj 61283

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2021
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Random shit Woot - kot w worku przyjechal i bije w sie piers , chris_gd 1/03/13 20:04
bylem przeciwny, nie rozumialem co w tym fajnego, ale z stwierdzilem, ze gorzej wydawalem pieniadze wiec i tutaj mozna zaryzykowac
paczka dotarla, wyslana jakos 5 lutego :(
material fajny, wzorki ciekawe, kolory rewelka, czarny, siwy i zielony :) troche sie obawialem, ze dostane zolty, rozowy i pomarnczowy, na kazdym jakies serca albo kucyki, ale na szczescie w moich rozmiarach chyba takich rzeczy nie robia
co ciekawe, wybralem 2XL, zielona sporo wieksza od pozostalych

Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  1. Jak wpisałem w google "Random shit Woot" , buddookan 1/03/13 20:11
    to na drugiej pozycji jest ten post :/ A zaledwie 4 minuty upłynęło.

    1. google potrafi zadziwic , chris_gd 1/03/13 20:28
      12345

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  2. picsy zapodaj , Demo 1/03/13 20:14
    123.

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    1. serio chcesz to oglądać? , Dabrow 1/03/13 20:15
      Chrisu w randomowym shicie?

      !!!!!TO JEST SPARTA!!!
      !Tu się nic nie zmienia!
      ------dabrow.com------

      1. przepraszam , Dabrow 1/03/13 20:16
        nie Chrisu tylko chris_gd - żeby nie było niedomówień (-;

        !!!!!TO JEST SPARTA!!!
        !Tu się nic nie zmienia!
        ------dabrow.com------

      2. to nie bylo mile , chris_gd 1/03/13 20:17
        :D ...

        Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
        RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

        1. i co ja mam powiedzieć , Demo 1/03/13 20:21
          to tak jak żona pyta "czy te spodnie mnie pogrubiają?".

          napisalbym swoj config,ale sie nie
          zmiescil:(

          1. odpowiedziec to nie spodnie kochanie, to tluszcz , chris_gd 1/03/13 20:28
            spodnie sa calkiem spoko

            Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
            RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    2. prosze bardzo , chris_gd 1/03/13 20:27
      http://pokazywarka.pl/57busg/

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. oł shit... , Demo 1/03/13 20:30
        wybacz moją wrodzoną ciekawość...gdzie Ty zamierzasz w tym chodzić :)?

        napisalbym swoj config,ale sie nie
        zmiescil:(

        1. no do pracy w tym nie pojde, ale na plaze w sam raz, mieszkam kilometr od morza , chris_gd 1/03/13 20:32
          wiec latem co jak co bywam tam czesto, taki luzny shirt na lato w sam raz

          Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
          RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      2. Fajne... , Remek 1/03/13 22:10
        na szmaty do kurzu....

        :P

  3. ja bym tego nie ubrał , Dabrow 1/03/13 20:15
    i pewnie nie tylko ja...

    !!!!!TO JEST SPARTA!!!
    !Tu się nic nie zmienia!
    ------dabrow.com------

    1. I pewnie , Ament 1/03/13 20:47
      nie tylko tez ja.

      I
      -AMENT-
      I

      1. jeden lubi garnitury drugi swetry, a trzeci fajne koszulki , chris_gd 1/03/13 20:56
        ja mam jeden garnitur i przeklinam dni w ktore musze sie w niego wciskac, wygodne spodnie, fajna bluza i mozna biegac zarowno w pracy, wyskoczyc na piwko z kolegami, posmigac na rowerku i na miasto wyjsc jak czlowiek, choc nie koniecznie z takimi wzorkami jak przyszly :D
        ze wzgledu na "sztywny ubior" nawet jedna robote rzucilem, bo mnie wkurzaly wymogi czarnych spodni i bialej koszuli

        Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
        RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

        1. albo , sred 1/03/13 21:10
          długonogie blondynki...

          bez swetra i koszuli... ;-)

        2. tak tak , Dabrow 1/03/13 22:52
          do parówek taki shit pasuje...

          !!!!!TO JEST SPARTA!!!
          !Tu się nic nie zmienia!
          ------dabrow.com------

          1. chcialbys miec 10% tego co mam z tych parowek , chris_gd 2/03/13 00:20
            tyle w temacie, pracuj za 1600 brutto, moja maszynka do parowek robi twoja miesieczna wyplate w kilka dni, wiec mam gdzies tego typu zagrywki, od dziecka wychowywany bylem, ze zadna praca nie hanbi, jesli bedzie trzeba bede sprzatal ulice (sorry to robi moj bliski znajom i tez wyrabia na wlasnej dzialalnosci kilka dobrych pensji)

            Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
            RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

            1. tak tak , Dabrow 2/03/13 11:33
              na waciki się przyda. Nawet nie wyłapujesz do czego piję więc nie po co dyskutować... Szanuję twoją pracę i też uważam że żadna nie hańbi - tak na marginesie.
              Ze swojej roboty też się śmieję - bo warto mieć dystans.

              !!!!!TO JEST SPARTA!!!
              !Tu się nic nie zmienia!
              ------dabrow.com------

        3. Popieram , Bitboy_ 2/03/13 09:44
          mam jakoś tak samo że na samą mysl o pantoflach, kanciastych spodniach i garniaku i koszuli - robi mi się niedobrze :/
          Już nie wspomnę o krawacie który każdorazowo mam chęć podpalić, nawet kiedy go noszę.. Nie wyobrażam sobie takiego ubioru na co dzień, w sumie nawet od święta jest problem żeby mnie do takiego ubrania przekonać ;)
          Z drugiej strony dresów tez nie noszę, mam swój styl ubioru i raczej bym się w dowolnej galerii nie ubrał, zamawiam ciuchy na necie, głównie w sklepach paintballowych/militarnych :)

          9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
          Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
          ,FraDesION660P

          1. krawat jeszcze ujdzie, poza tym mam kilka zabawnych i zawsze fajnie to wyglada , chris_gd 2/03/13 10:29
            najwieksza perelka to z bykami (zakupiony w 98 jak chicago bulls wygralo ostatni tytul) lubie tez krawat z homer-em simpsonem, zawsze na imprezach rodzinnych moje krawaty robia zdziwienie, najlepsze sa stare ciotki, jak taki dorosly facet moze ubrac cos takiego :D

            Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
            RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      2. Do rozrzucania gnoju , DeathClaw 1/03/13 21:22
        byś ubrał.

        1. Do tego , Ament 1/03/13 23:21
          to mam taki

          http://i1.cpcache.com/...;height=460&width=460

          I
          -AMENT-
          I

          1. Fajna , DeathClaw 2/03/13 16:56
            Noś z dumą i myśl o niej za każdym razem, gdy będziesz rzucał słomianą kupą.

  4. do mnie tez , LooKAS 1/03/13 20:29
    dotarl woot ale nie shit, wybralem bluzy tym razem rozpinane. Bez szalu, chociaz znajomy, ktoremu kupilem bluze dostal fajna (http://shirt.woot.com/offers/the-cat-in-the-box )

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

    1. zapodaj fotke , chris_gd 2/03/13 00:30
      bo tez mi chodzi po glowie bluza od nich

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  5. piękne wzory , chris__gd 1/03/13 23:21
    cudowne

    1. o jakis pedalek sie podszywa, kurde coraz wiecej tych , chris_gd 2/03/13 00:21
      zwyrodnialcow

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. ależ drogi Krzysztofie, , chris__gd 2/03/13 08:34
        nie zachowuj się w ten sposób.

  6. co wy z tym "ubrał"? , Tiamat 2/03/13 11:04
    Ubrać to można kogoś w coś, a jeśli samemu coś zakładamy, to "ubieramy SIĘ w coś". (a jak zapewne uważni czytelnicy zauważyli można też użyć jednego słowa: "założyć")
    Ubrać koszulkę? Koszulki nie noszą ubrań, więc niby w co chcecie (lub nie chcecie) je ubierać?

    -+- TmT ---
    Jest 10 grup ludzi - jedni rozumieją kod
    binarny, drudzy nie.

  7. Na kij wodę mącisz? , Dexter 2/03/13 16:53
    A DYDa jak go potrzeba to nie ma...

    Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
    Odpowiedzi oleję.
    THX!

    1. Miało być pod piękne wzory , chris__gd 1/03/13 23:21 , Dexter 3/03/13 12:53
      123

      Komisarz, Blimek, Bart - nie odpowiadajcie w wątkach, które zakładam.
      Odpowiedzi oleję.
      THX!

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2021, TwojePC.PL