Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Artaa 18:44
 » gigamiki 18:43
 » piszczyk 18:43
 » piotrszac 18:38
 » jablo 18:37
 » SebaSTS 18:34
 » Pio321 18:33
 » Kenny 18:26
 » leon 18:26
 » slanter 18:24
 » Robak 18:19
 » NimnuL 18:16
 » rzymo 18:13
 » PeKa 18:10
 » rainy 18:09
 » muerte 18:09
 » Chavez 18:09
 » rulezDC 18:07
 » Robek 18:03
 » wrrr 18:01

 Dzisiaj przeczytano
 41139 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

(moto) ciekawe ile jechała ta taryfa , ulan 4/04/13 11:00
http://warszawa.gazeta.pl/...862,13674125.html?i=0

kierowca taxi zginał, ale ile musiał grzać w mieście ze przestawił tramwaj i tak skasował przód auta....

pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..."

  1. Dzisiejsze tramwaje nie są tak masywne jak te stare. , ptoki 4/04/13 11:38
    A ile musial jechać? Pewnie sporo ale po wawie szczegolnie w nocy tak sie jezdzi...
    Nie zebym popieral ale tam co chwila widze ze ktos jedzie 2x tyle ile mozna. A wiekszosc jezdzi +20% lub cos w tych okolicach...

    1. wiesz często jeżdze po wawie , ulan 4/04/13 11:45
      bo tu mieszkam. Niedawno byłem na tym nieszczęsnym skrzyżowaniu i ono jest tak porąbane ze bez świateł to tam jest normalnie dżihad, to co odstawiał ten taksówkarz ze jechał z taką prędkością?? acha tam wtedy nie działała sygnalizacja świetlna (w ciągu 2 dni zginęło w 2 wypadkach 2 kierowców)

      pozdr. ułan vel ulan
      "Uwielbiam zapach napalmu
      o poranku..."

  2. auto było wcześniej bite , biEski 4/04/13 11:45
    więc się pogieło bardziej :>

  3. są debile na tym świecie , J. Ive 4/04/13 13:25
    http://www.tvn24.pl/...odszkodowanie,316272,s.html

    dziadek ubek, wnuczek w kodzie, demokracja
    zawsze w modzie

    1. Na takich skrzyżowaniach , Dabrow 4/04/13 16:14
      gapiostwo faktycznie może być kosztowne. Sam często widzę jak ludzie stają dęba na takim "nibyrondzie" przy krakowskim decathlonie na Dąbiu - są znaki o ruchu okrężnym ale nie ma o podporządkowaniu więc pierwszeństwo mają ci co wjeżdżają na "rondo" a nie obecni na nim - co to znaczy łatwo się domyślić - ludzkie przyzwyczajenia są zdradliwe...
      Jednak takich kutasów co ryzukują w ten sposób życie, zwłaszcza dziecka to powinno się po prostu kastrować żeby genów nie rozprzestrzeniali....

      !!!!!TO JEST SPARTA!!!
      !Tu się nic nie zmienia!
      ------dabrow.com------

  4. wcale nie jechał dużo , Zbyszek.J 4/04/13 14:28
    to jest typowe zgniecenie przy prędkości 60, max 70 km/h.

    Najlepiej porozmawiajcie z jakimiś znajomymi strażakami z PSP - oni powiedzą wam to samo, a dodatkowo jeszcze opiszą jak się może auto zgnieść przy wyższych prędkościach. Tutaj nawet przednie słupki są praktycznie nie naruszone - a bywają wypadki, gdzie z przednich dzwii zostaje haromnijka 10-20cm, tyle też są krótsze..

    1. na dokładkę , Zbyszek.J 4/04/13 14:38
      testy NCAP są robione przy 50-55 km/h. Przy 70 km/h siły są ponad 2-krotnie większe.

      Tu filmik przy 180 kmh: http://www.youtube.com/watch?v=6dI5ewOmHPQ

      Taka sama siła jak na powyższym filmiku występuje, kiedy dwa samochody zderzają się czołowo przy prędkości 90 km/h. One również zgniotą się podobnie jak ten focus, jeśli kierowcy nic nie zdołają wyhamować w ostatniej chwili.

      1. Bzdura , Mute 4/04/13 17:44
        ale tak to jest jak sie na fizyce czyta komiksy.

        1. o, widze , Mute 4/04/13 17:45
          ze juz wyprostowali.

  5. kompletna bzdura Zbyszku , J. Ive 4/04/13 14:46
    Aby osiągnąć efekt uderzenia w ścianę przy 180 km/h przy zderzeniu czołowym oba auta musiałyby pędzić 180 km/h.

    dziadek ubek, wnuczek w kodzie, demokracja
    zawsze w modzie

    1. tylko jedno , Zbyszek.J 4/04/13 14:50
      porozmawiaj ze strażakami. Widzą efekty wypadków na co dzień, wiedzą najlepiej.

      1. Było już o tym, niżej skopiowane z netu , J. Ive 4/04/13 14:54
        prędkości podczas czołowego zderzenia pojazdów nie sumują się !!!!!! to bzdury rozsiewane przez niedokształconych policjantów
        polecam program pogromcy mitów na discovery, w programie tym przy użyciu profesjonalnego sprzętu zmierzono siły działające przy różnych kolizjach między innymi w zderzeniu pojazdu z prędkości a90 km/h w ścianę i zderzeniu tych samych pojazdów (za każdym razem DEAWOO NUBIRA) czołowo z prędkością każdego 90 km/h, zmierzono też siły działające zderzeniu takiego samego pojazdu z ścianą z prędkością 180 km/h i 90 km/h Wyniki?
        przeciążenia w samochodzie uderzającego w ścianę z prędkością 90km/h są niemalże takie same jak w zderzeniu dwóch pojazdów, który każdy porusza się z prędkością 90 km/h dzięki zjawisku pochłaniania energii, którego nie ma przy zderzeniu ze ścianą

        dziadek ubek, wnuczek w kodzie, demokracja
        zawsze w modzie

        1. dobrze prawisz , TheW@rrior 4/04/13 15:04
          Większość zapomina że zderzają się samochody z jakąś tam strefą która powinna chodź trochę pochłaniać siłę zderzenia. Sumowanie sił było by wtedy gdybyśmy zderzyli dwa betonowe bloczki ze sobą czyli wtedy 90+90 dało bo tyle co 180 w nieruchomy obiekt.

          Jeśli chodzi o tą taksówkę to dobrze że tak przód się sprasował gdyż właśnie odebrał trochę siły zderzenia od głównej klatki. Tu Zbyszek ma rację, w takiej sytuacji warto patrzeć na słupki i obrys przednich drzwi.

          People who fear free software are those
          whose products are worth even less

          1. sumowania w Twoim rozumieniu nigdy nie ma , kicior 4/04/13 16:32
            123

        2. Tu mozna zobaczyc efekty , speed 4/04/13 17:13
          http://www.autoweek.com/...20814/CARNEWS/120819923
          a to tylko 64km/h ( to sa nowe testy bo okazalo sie ze bardzo duzo wypadkow tak wlasnie wyglada)

  6. Niekoniecznie zbyt szybko. , Rhobaak 4/04/13 14:55
    Tramwaj nie ma strefy zgniotu, więc wiekszość energii musiał pochłonąc samochód. Samochód nie przestawił też tramwaju tylko go wykoleił, a to wymaga znacznie mniej wysiłku. A kierowca zginął na 95% z powodu tego, że taksówkarze w wiekszości nie zapinają pasów.

    Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
    G-forc 460 gietex,barakudy
    Children of Neostrada Association MVP

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL