TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
(moto) ciekawe ile jechała ta taryfa , ulan 4/04/13 11:00 http://warszawa.gazeta.pl/...862,13674125.html?i=0
kierowca taxi zginał, ale ile musiał grzać w mieście ze przestawił tramwaj i tak skasował przód auta....pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..." - Dzisiejsze tramwaje nie są tak masywne jak te stare. , ptoki 4/04/13 11:38
A ile musial jechać? Pewnie sporo ale po wawie szczegolnie w nocy tak sie jezdzi...
Nie zebym popieral ale tam co chwila widze ze ktos jedzie 2x tyle ile mozna. A wiekszosc jezdzi +20% lub cos w tych okolicach...- wiesz często jeżdze po wawie , ulan 4/04/13 11:45
bo tu mieszkam. Niedawno byłem na tym nieszczęsnym skrzyżowaniu i ono jest tak porąbane ze bez świateł to tam jest normalnie dżihad, to co odstawiał ten taksówkarz ze jechał z taką prędkością?? acha tam wtedy nie działała sygnalizacja świetlna (w ciągu 2 dni zginęło w 2 wypadkach 2 kierowców)pozdr. ułan vel ulan
"Uwielbiam zapach napalmu
o poranku..."
- auto było wcześniej bite , biEski 4/04/13 11:45
więc się pogieło bardziej :> - są debile na tym świecie , J. Ive 4/04/13 13:25
http://www.tvn24.pl/...odszkodowanie,316272,s.htmldziadek ubek, wnuczek w kodzie, demokracja
zawsze w modzie - Na takich skrzyżowaniach , Dabrow 4/04/13 16:14
gapiostwo faktycznie może być kosztowne. Sam często widzę jak ludzie stają dęba na takim "nibyrondzie" przy krakowskim decathlonie na Dąbiu - są znaki o ruchu okrężnym ale nie ma o podporządkowaniu więc pierwszeństwo mają ci co wjeżdżają na "rondo" a nie obecni na nim - co to znaczy łatwo się domyślić - ludzkie przyzwyczajenia są zdradliwe...
Jednak takich kutasów co ryzukują w ten sposób życie, zwłaszcza dziecka to powinno się po prostu kastrować żeby genów nie rozprzestrzeniali....!!!!!TO JEST SPARTA!!!
!Tu się nic nie zmienia!
------dabrow.com------
- wcale nie jechał dużo , Zbyszek.J 4/04/13 14:28
to jest typowe zgniecenie przy prędkości 60, max 70 km/h.
Najlepiej porozmawiajcie z jakimiś znajomymi strażakami z PSP - oni powiedzą wam to samo, a dodatkowo jeszcze opiszą jak się może auto zgnieść przy wyższych prędkościach. Tutaj nawet przednie słupki są praktycznie nie naruszone - a bywają wypadki, gdzie z przednich dzwii zostaje haromnijka 10-20cm, tyle też są krótsze..- na dokładkę , Zbyszek.J 4/04/13 14:38
testy NCAP są robione przy 50-55 km/h. Przy 70 km/h siły są ponad 2-krotnie większe.
Tu filmik przy 180 kmh: http://www.youtube.com/watch?v=6dI5ewOmHPQ
Taka sama siła jak na powyższym filmiku występuje, kiedy dwa samochody zderzają się czołowo przy prędkości 90 km/h. One również zgniotą się podobnie jak ten focus, jeśli kierowcy nic nie zdołają wyhamować w ostatniej chwili.- Bzdura , Mute 4/04/13 17:44
ale tak to jest jak sie na fizyce czyta komiksy.- o, widze , Mute 4/04/13 17:45
ze juz wyprostowali.
- kompletna bzdura Zbyszku , J. Ive 4/04/13 14:46
Aby osiągnąć efekt uderzenia w ścianę przy 180 km/h przy zderzeniu czołowym oba auta musiałyby pędzić 180 km/h.dziadek ubek, wnuczek w kodzie, demokracja
zawsze w modzie - tylko jedno , Zbyszek.J 4/04/13 14:50
porozmawiaj ze strażakami. Widzą efekty wypadków na co dzień, wiedzą najlepiej.- Było już o tym, niżej skopiowane z netu , J. Ive 4/04/13 14:54
prędkości podczas czołowego zderzenia pojazdów nie sumują się !!!!!! to bzdury rozsiewane przez niedokształconych policjantów
polecam program pogromcy mitów na discovery, w programie tym przy użyciu profesjonalnego sprzętu zmierzono siły działające przy różnych kolizjach między innymi w zderzeniu pojazdu z prędkości a90 km/h w ścianę i zderzeniu tych samych pojazdów (za każdym razem DEAWOO NUBIRA) czołowo z prędkością każdego 90 km/h, zmierzono też siły działające zderzeniu takiego samego pojazdu z ścianą z prędkością 180 km/h i 90 km/h Wyniki?
przeciążenia w samochodzie uderzającego w ścianę z prędkością 90km/h są niemalże takie same jak w zderzeniu dwóch pojazdów, który każdy porusza się z prędkością 90 km/h dzięki zjawisku pochłaniania energii, którego nie ma przy zderzeniu ze ścianądziadek ubek, wnuczek w kodzie, demokracja
zawsze w modzie - dobrze prawisz , TheW@rrior 4/04/13 15:04
Większość zapomina że zderzają się samochody z jakąś tam strefą która powinna chodź trochę pochłaniać siłę zderzenia. Sumowanie sił było by wtedy gdybyśmy zderzyli dwa betonowe bloczki ze sobą czyli wtedy 90+90 dało bo tyle co 180 w nieruchomy obiekt.
Jeśli chodzi o tą taksówkę to dobrze że tak przód się sprasował gdyż właśnie odebrał trochę siły zderzenia od głównej klatki. Tu Zbyszek ma rację, w takiej sytuacji warto patrzeć na słupki i obrys przednich drzwi.People who fear free software are those
whose products are worth even less - sumowania w Twoim rozumieniu nigdy nie ma , kicior 4/04/13 16:32
123
- Tu mozna zobaczyc efekty , speed 4/04/13 17:13
http://www.autoweek.com/...20814/CARNEWS/120819923
a to tylko 64km/h ( to sa nowe testy bo okazalo sie ze bardzo duzo wypadkow tak wlasnie wyglada)
- Niekoniecznie zbyt szybko. , Rhobaak 4/04/13 14:55
Tramwaj nie ma strefy zgniotu, więc wiekszość energii musiał pochłonąc samochód. Samochód nie przestawił też tramwaju tylko go wykoleił, a to wymaga znacznie mniej wysiłku. A kierowca zginął na 95% z powodu tego, że taksówkarze w wiekszości nie zapinają pasów.Kor2dual3,2hZ overkloc,4Gbit Ram
G-forc 460 gietex,barakudy
Children of Neostrada Association MVP |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|