TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[laptop] szukam laptopa z 3 letną gwarancją do 3350pln możliwie najmocniejszego , PaszkfiL 22/04/13 15:59 Ktoś może coś polecić ? wymogiem jest 3 letnia gwarancja realizowana w oka mgnieniu :)
Kupiłem della vostro 3560 który okazał się bublem - temp. w idle wysoka i wiatrak kręcący ciągne maksymalnymi obrotami :/ hałaś bym nie akceptowalny. Zwróciłem... szukam czegoś innegoo([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - o ile mnie pamiec nie myli , Okota 22/04/13 16:17
to toshiba ma mozliwosc dokupienia gwarancji...
albo idz do meda/saturn/euro i tam kup lapka z ubezpieczeniam nawet do 5ciu lat :)Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - lepszego , Hitman 22/04/13 17:01
serwisu niż dell nie znam - raczej nikt inny Ci na drugi dzień nie podstawi nowego lapaTeoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas. - dokładnie , Artaa 22/04/13 17:57
po prostu kup innego Della. - niestety nie podziele Twojej opinii , PaszkfiL 22/04/13 20:27
zgłoszenie poleciało w pt, serwisant przyjechał łaskawie we wt - wymienił chłodzenie - nic się nie zmieniło
w śr przyjechał i wymienił płyte główną - nadal nic się nie zmieniło
w czw przyjechałem wymienić proca - nadal nic się nie zmieniło
w pt dostałem pismo od della że mam odesłać laptopa wraz z pismem do sprzedawcy i czekać na zwrot gotówki ...
jeśli tak ma działać next bussiness day to ja dziękuje - wysiadam...o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - kiedys , elliot_pl 23/04/13 00:02
sie babrali 3 tygodnie z naprawa. Po wypomnieniu ze to mialo byc NBD, stwierdzili ze przeciez zrobili diagnoze juz nastepnego dnia :) A naprawiac moga do skutku.momtoronomyotypaldollyochagi... - hmmm.... , carlosA 23/04/13 11:11
bardzo okazjonalnie (jedno-dwa zlecenia na miesiąc) zdarza mi się jeździć zrobić NBD Della. Generalnie około 95% serwisów jest rzeczywiście NBD, diagnoza telefoniczna, część na drugi dzień w PUDO, wymiana, zapominamy. Może się zdarzyć, jak napisał PaszkfiL, że będzie to pt-wt, wynikać to może z wielu przyczyn, za dużo zleceń, pomyłka w wysyłce itp... przypadek ciekawy, zapytałbym o nr. zlecenia, ale i tak nie mam podglądu historii. Twój przypadek tym ciekawszy, bo w takim czasie to eskaluje już do poziomu, gdzie wszystko w systemie świeci się na czerwono ;)) Generalnie nie jest to łatwy kawałek chleba, odkąd w NBD są też najtańsze modele Della (niektórych nie da się rozebrać bez połamania np. ramki palmresta, a wkurzony klient stoi nad serwisantem i patrzy mu przez godzinę na ręce). Pozostaje mi się cieszyć, że nie robię tego codziennie, na inne aspekty tej pracy opuszczę miłościwą zasłonę milczenia, nie rzecz w tym, abym tutaj obsmarowywał Della, inna sprawa, że Dell na tle praktyk serwisowych innych firm wypada i tak bardzo korzystnie.#whatever - nie , elliot_pl 23/04/13 20:34
powiedzialem ze sa zli czy najgorsi :P Niestety sa gorsi... W moim przypadku babrali sie z wysylkami czesci. O tyle ciekawe, ze na firme zakupione bylo pareset szt roznych DELL'i.
Za to HP przebil wszystkich, gdzie sprawa ciagnela sie kolo 3 miesiecy, probowali uniewaznic gwarancje, wmowic ze 'ten typ tak ma' oddac w gorszym stanie niz byl (polamana i posrupana obudowa). Finalnie bylo jednak naprawione i poprawione w 100%, ale ile czlowiek musial zaangazowania wlozyc i czasu...
Z kolei w wiekszosci przypadkow takie naprawy zalatwiane byly na 1 strzal (i przez DELL'a i HP). A przy trudnych wyj***c sie potrafi kazdy :)
Jak to mowia, jesli ktos ma pecha to i w dupie palec zlamie ;)momtoronomyotypaldollyochagi...
- no to ja czekam na następne posty , Hitman 23/04/13 11:39
dotyczące działania serwisów innych marek.. wtedy dopiero zaczniesz płakać i wylewać żale..Teoretycznie okłamywanie samego siebie
jest niemożliwe. W praktyce robi to
każdy z nas.
- Jaka była konfiguracja tego DELLa Vostro? , DeathClaw 22/04/13 17:34
Bardzo podoba i się ten model ale jak piszesz o temperaturze i hałasie, to muszę zweryfikować swoje podejście.- jeśli dobrze pamiętam , PaszkfiL 22/04/13 20:27
i5/ 8gb ramu / 500 Gb hddo([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- to może dell precision :) , mrowa_82 23/04/13 07:53
:P dołożysz 150 i wystarczy na i5 ;P po znajomościach ;P:) - cos wiecej ?:) , PaszkfiL 23/04/13 08:11
cfg? gwarka?:)o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - cfg ... , Muchomor 23/04/13 12:06
... to kupisz tylko taki, na jaki starczy kasy. Gwarka to oczywiście 3 lata NBD.
W ogóle to, żeby uniknąć kupowania bubli należy sprawdzać takei rzeczy tu:
http://www.notebookcheck.pl/
i tu:
http://www.nhl.pl/index.php?showforum=45Stary Grzyb :-) Pozdrawia
Boardowiczów - 3WP8SW1 serivs tag pierwszego lepszego , mrowa_82 23/04/13 12:10
new 100% - 3lata ndb
nie outlet czy refurb:) - nic mi ten service tag nie mówi , PaszkfiL 23/04/13 14:00
moge prosić model ? :>o([-_-])o ..::Love::BaSS::.. - Zobacz , Sherif 23/04/13 14:18
http://www.dell.com/...19/servicetag/3WP8SW1?s=BIZ- danke! , PaszkfiL 23/04/13 14:32
j.wo([-_-])o ..::Love::BaSS::..
- check mail , PaszkfiL 23/04/13 14:41
j.wo([-_-])o ..::Love::BaSS::..
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|