TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
serwis rowerowy - klient idiota - sytuacja z zycia , chris_gd 1/07/13 10:47 od kilku miechow moja firma ma nowego sasiada, serwis rowerowy, poki co myslalem, ze tylko z komputerami przychodza ludzie mocno zakreceni, jednak nie, bywaja tez idioci w innej dziedzinie
sytuacja z dzisiaj,przychodzi klient i chce dętkę
kolega sie pyta jaka?
no do rowera oczywiscie
no tak, ale jaka?
normalna!!!
24,26,28?
panie normalna!!!
ok, to jaki ma pan rower?
jak to jaki, CZERWONY!!! :D
w tym momencie, kolega nie dal radyRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- niestety , MayheM 1/07/13 11:14
umyslowe uwstecznianie sie spoleczenstwa wymaga podejscia do klienta jak do debila.
A z drugiej strony, nie wiem czy doslownie zacytowales tu rozmowe, ale czesto gadajac z fachowcami od rowerow mam ochote oblac im mordy wrzątkiem. Zachowuja sie jak lepsze cwaniaki, uzywaja swojego branzowego zargonu, ton glosu pozostawia wiele do zyczenia. Klient mogl nie zakumac o co chodzi z liczbami 24,26,28, koles z serwisu mogl spytac o rozmiar, a nie rzucac liczbami.
Sam pamietam jak chcialem kupic rower i koles sprzedajacy mnie tak zniechecil, ze nie kupilem i pojechalem gdziue indziej, gdzie mi sprzedano rower, a nie dyskutowano ze mna, jak bardzo ja sie nie znam :/- no ok, moze faktycznie pytanie 24,26,28 malo daje, ale kur... pyta sie jaki rower , chris_gd 1/07/13 11:42
i slyszy, ze czerwony :D, sa pewne graniceRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- tak , Franz 1/07/13 16:18
tylko jako sprzedawca ma usługiwać klientowi, bo klient jest najważniejszy, ale to w Polsce jeszcze jest nowość.Jest źle a będzie jeszcze gorzej.
Niedługo nas z ujni europejskiej
wyrzucą. - wiesz co, siedze w handlu od ponad 10 lat, czesto jest totalny brak kultury , chris_gd 1/07/13 17:19
i wyjatkowo ciezko utrzymac poziom obslugi, wielu mysli, ze klient nasz pan i ja tu jestem tylko do tego aby mu uslugiwac, oczywiscie tak, ale sa pewne granice, kultura dziala w dwie stronyRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- sam widzialem , Okota 2/07/13 19:40
jegomoscia kiwajacego palcem na obsluge sklepu i wolajacego: "E! chonotu!"Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander
- Szczerze piszac , gigas! 1/07/13 11:37
to kolega z serwisu zachowal sie jak ostatni pacan, a nie klient (zachowal). Ludziom sie czesto wydaje, ze jak posiedli jakis SKRAWEK wiedzy, to jest on z urzedu dany kazdemu, nawet idiocie z zakladu zamknietego. A rzeczywistosc jest taka, ze kazdy sie w czyms specjalizuje, POMAGA tą wiedzą innym i bierze za ta kase.
I to jest bron obosieczna, bo zaraz ktos wykaze twoja niewiedze w jakiejs dziedzinie i pozniej na ichnim branzowym forum beda mieli z ciebie beke. I po co to komu.Na tpc przelotem, ale z nadzieja. - przechodzę to samo , Demo 1/07/13 13:39
jak chodzę kupować jakieś tam oliwki/ kremiki i inne chusteczki nawilżane dla bobasa.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - e tam , Piratez 1/07/13 13:45
tacy sa w porządku i tak jak gigas pisal: nie kazdy musi znac sie na wszystkim
Najgorsi sa klienci pretensjonalni i wyzyskiwacze. - serwisant idiota , Remek 1/07/13 13:49
tyle w temacie- koles ma firme, otwiera drugi serwis bo ma tyle roboty , chris_gd 1/07/13 14:26
siedzi na dzialalnosci ponad 10 lat, wiec mozna mu wiele zarzucic, ale raczej nie idotyzmRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- To ma w dupie klienta w takim razie... , Remek 1/07/13 14:29
Jeśli zakłada, że klient wie dokładnie co mu potrzebne... zamiast pytać ciągle "jaka, jaki, jakie, jakiego", niech zapyta konkretnie i doradzi, skoro od razu widać, że klient nie bardzo się zna. No chyba, że takich klientów ma w poważaniu...- takich trzech dupków siedziało kiedyś , PrzeM 1/07/13 15:10
w rowerowym w Sosnowcu - nazwy nie podam ale mogę pokazać ;) - chciałem kupić giętą kierownicę, zaczęli wypytywac o kąty. Mówię, tania gięta, dla żony bo jej na prostej niewygodnie. No i sie nie dogadaliśmu bo mi wciskali jakieś cudeńka po stówie a chciałem zwykął a 3 dychy. Koniec końców w drzwiach im powiedziałem że jakby byli normalni to bym rogi też do niej dokupił...hehe jakie mieli miny :)PrzeM
above the mind - powered by meat... - ciesz sie, ze Ci nie powiedzieli , Maverick 1/07/13 17:49
coby zona rogi Ci sama dorobila ;-)- LOL , Bergerac 5/07/13 09:31
:))))))))))Barbossa: You're supposed to be dead!
Jack Sparrow: Am I not?
- olał , ibiz 1/07/13 16:06
klienta, bo przyszedł tylko po dętkę. Zysk pewnie ma minimalny, to sobie zrobił "bekę" z niezorientowanego w temacie. Jakby ten sam klient przyszedł kupić rower, to pewnie by mu sprzedał czerwony, zielony, czy każdy inny jaki by sobie gościu wymyślił.- dokładnie , endern 1/07/13 18:58
burak kolo i tyle. Za mało zarobku to się ma w dupie klienta.
Ja jak ostatnio cos kupowałem w rowerowym, to nie moglem liczyc na nic pzoa zdawkowymi odpowiedziami i zbywaniem. Bo kupowałem częsci za TYLKO 200zł.
Więcej na pewno u nich nie kupię.
Skąd klient ma wiedzieć jaki rozmiar koła ma.
Normalny sprzedawca starałby się pomóc ustalić rozmair a nie lać że klient nie wie co to 26,28,30. Albo sprzedac 26(dla mnie to "normalny" rozmiar) i jeśli sie nie bedzie zgadzac(po weryfikowani napisow na oponach) to wymienić na 28.
Ot trochę dorobione bydło-ekspercik od rowerów.
- jak najdalej... , xyzdio 1/07/13 17:38
Ja tam z serwisow jestem wyleczony wlasnie przez takich buraczkow co wszystko wiedza najlepiej, to by zrobili tak, to siak, a Panie to nie dzis to jutro, a moze pojutrze... W necie jest sporo poradnikow i 99% prac da sie wykonac w domowych pieleszach bez plaszczenia sie przed "fachowcami". Jedyne za co moge serwisom podziekowac - zniecheciliscie mnie do korzystaniam, ze swoich uslug, dzieki temu mam swoj sprzet, sam sobie rower zloze, sam sobie go naprawie.... - jakby tak kazdy robil wszystko sam to by ten kraj upadl w pol roku, pomysl troche , chris_gd 1/07/13 20:13
ze ja dzieki temu, ze mam prace, mam tez pieniadze, ktore z przyjemnoscia wydaje, wiec zarabia takze inny, jesli mam dobry dzien w robocie nie kupuje 1 piwka w monopolu, tylko stac mnie jechac taksowka do sopotu i tam dac zarobic czy to w klubie, czy to w barze na plazy, pieniadz robi pieniadz, im wiecej ludzie wydaja tym wiecej inny zarabia i kraj sie rozwijaRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- jesli ktos chce zrobic ze mnie debila , Maverick 1/07/13 20:17
to niewazne czy jestem w PL, USA czy w Kambodzy, nie pojde do pacana drugi raz i tyle.
przetlumacz koledze Twojemu bo powinien spokojniej nieco do klienta. - Moze bym sie z Toba zgodzil gdyby nie to że przy każdym , ptoki 2/07/13 10:07
zleceniu komus pracy nasz fiskus spija sporą kasę. Wiekszą niż na "zachodzie".
I przy niskiej jakości usługi po prostu warto zrobić sobie to samemu.
Bo bedzie taniej, tak samo dobrze i czlowiek sie czegoś nauczy.
Gdyby fachowiec umiał robic lepiej niz ja to nawet mogl by wiecej zarobić. Bo za te dodatkowa kase mialbym pewność że usługa/produkt bedzie dobrej jakości.
A aktualnie jak sie idzie do mechanika to sie czlowiek zastanawia jaką minę zamontował, czego nie zrobił i dlaczego mimo że drogo to rachunku nie ma (bo z rachunkiem drożej o VAT).
Podobnie z zestawami komputerowymi które oplombowane trzeba wysyłać na drugi koniec kraju żeby ktoś tam stwierdził że "przecież działa stabilnie".
Podobnie z naprawami telefonów "niby zalanych".
I tak samo z budowlańcami co krzywe sciany robią albo złączek na rurach nie zarabiają poprawnie...
i tak dalej...
- hmm , bartek_mi 2/07/13 01:05
idiota polski bezmemsmen co to nie pomysli kretyn, ze za 3 miechy koles przyjdzie po czarny rower za 30 000....dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj - ja dla odmiany , Ranx 2/07/13 08:17
poszedłem do sklepu po rolki.
ale spędziłem pół godziny w rolkach czy też przymierzając rolki i rozmawiając z szefem sklepu/serwisu.
dowiedziałem się bardzo dużo i nie tylko o rolkach.
i nie kupiłem w końcu.
ale jak sprawdzi się to co gość powiedział (ale czemu ma się nie sprawdzić) to mimo że ma drożej niż gdzie indziej to kupie u niego. bo jest gość.
sklep z rolkami na głogowskiej w poznaniu:) polecamo roztramtajdany charkopryszczańcu... - też tam kupuję , patinka 2/07/13 09:07
Gość jest super. Potrafi doradzić i jest cierpliwy, chociaż co chwilę dzwoni mu telefon bo dzwonią do niego masowo.
- Odezwali się Ci co pewnie , Demo 2/07/13 13:05
nigdy nie byli w roli takiego sprzedawcy. Co on się pytał o skład gumy? Jak w takiej sytuacji strzelacie focha to jestem ciekaw jak Wy się czegokolwiek w sklepach dowiadujecie.
Ja w takiej sytuacji zwyczajnie mówię, że nie mam bladego pojęcia o co chodzi i sprzedawca od razu przestawia się na inny język.
A z drugiej strony pewnie dostajecie q*wicy jak dzwonicie na jakąś infolinię dostawcy internetu i konsultant "traktuje Was jak matoła" bo zakłada, że nie wiecie co to IP, ping i inne routery.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - zakładasz , endern 2/07/13 18:45
ze ten konsultant wie :D?- na tyle na ile powinien , Demo 2/07/13 19:04
to raczej wie. Generalnie ostatnio jestem bardzo pozytywnie zaskoczony poziomem konsultantów z którymi przyszło mi gadać.napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - może to już trzecioroczni , Chrisu 4/07/13 14:21
studenci ;) /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|