Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » cVas 01:07
 » Karaczan 01:04
 » GULIwer 01:03
 » bodeq 01:00
 » Seba 01:00
 » endern 01:00
 » biEski 00:58
 » Bartollo 00:53
 » Pio321 00:53
 » Emios 00:52
 » Adamusss 00:52
 » XepeR 00:50
 » DeathClaw 00:48
 » mirek190 00:48
 » Mademan 00:43
 » YanSi 00:40
 » Kalkin 00:38
 » mr-owl 00:32
 » Banan 00:28
 » Rafuncio 00:22

 Dzisiaj przeczytano
 1416 postów,
 wczoraj 29571

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

serwis rowerowy - klient idiota - sytuacja z zycia , chris_gd 1/07/13 10:47
od kilku miechow moja firma ma nowego sasiada, serwis rowerowy, poki co myslalem, ze tylko z komputerami przychodza ludzie mocno zakreceni, jednak nie, bywaja tez idioci w innej dziedzinie
sytuacja z dzisiaj,przychodzi klient i chce dętkę
kolega sie pyta jaka?
no do rowera oczywiscie
no tak, ale jaka?
normalna!!!
24,26,28?
panie normalna!!!
ok, to jaki ma pan rower?
jak to jaki, CZERWONY!!! :D
w tym momencie, kolega nie dal rady

Pozdrawiam

  1. niestety , MayheM 1/07/13 11:14
    umyslowe uwstecznianie sie spoleczenstwa wymaga podejscia do klienta jak do debila.

    A z drugiej strony, nie wiem czy doslownie zacytowales tu rozmowe, ale czesto gadajac z fachowcami od rowerow mam ochote oblac im mordy wrzątkiem. Zachowuja sie jak lepsze cwaniaki, uzywaja swojego branzowego zargonu, ton glosu pozostawia wiele do zyczenia. Klient mogl nie zakumac o co chodzi z liczbami 24,26,28, koles z serwisu mogl spytac o rozmiar, a nie rzucac liczbami.
    Sam pamietam jak chcialem kupic rower i koles sprzedajacy mnie tak zniechecil, ze nie kupilem i pojechalem gdziue indziej, gdzie mi sprzedano rower, a nie dyskutowano ze mna, jak bardzo ja sie nie znam :/

    1. no ok, moze faktycznie pytanie 24,26,28 malo daje, ale kur... pyta sie jaki rower , chris_gd 1/07/13 11:42
      i slyszy, ze czerwony :D, sa pewne granice

      Pozdrawiam

      1. tak , Franz 1/07/13 16:18
        tylko jako sprzedawca ma usługiwać klientowi, bo klient jest najważniejszy, ale to w Polsce jeszcze jest nowość.

        Gdybym nie wymyslil elektrycznosci to
        NimnuL nadal by siedzial przed kompem przy
        swieczkach :)

        1. wiesz co, siedze w handlu od ponad 10 lat, czesto jest totalny brak kultury , chris_gd 1/07/13 17:19
          i wyjatkowo ciezko utrzymac poziom obslugi, wielu mysli, ze klient nasz pan i ja tu jestem tylko do tego aby mu uslugiwac, oczywiscie tak, ale sa pewne granice, kultura dziala w dwie strony

          Pozdrawiam

          1. sam widzialem , Okota 2/07/13 19:40
            jegomoscia kiwajacego palcem na obsluge sklepu i wolajacego: "E! chonotu!"

            Dyslektyka błąd nie pyka...
            RTS wszechczasów:
            Supreme Commander

  2. Szczerze piszac , gigas! 1/07/13 11:37
    to kolega z serwisu zachowal sie jak ostatni pacan, a nie klient (zachowal). Ludziom sie czesto wydaje, ze jak posiedli jakis SKRAWEK wiedzy, to jest on z urzedu dany kazdemu, nawet idiocie z zakladu zamknietego. A rzeczywistosc jest taka, ze kazdy sie w czyms specjalizuje, POMAGA tą wiedzą innym i bierze za ta kase.

    I to jest bron obosieczna, bo zaraz ktos wykaze twoja niewiedze w jakiejs dziedzinie i pozniej na ichnim branzowym forum beda mieli z ciebie beke. I po co to komu.

    Na tpc przelotem, ale z nadzieja.

  3. przechodzę to samo , Demo 1/07/13 13:39
    jak chodzę kupować jakieś tam oliwki/ kremiki i inne chusteczki nawilżane dla bobasa.

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

  4. e tam , Piratez 1/07/13 13:45
    tacy sa w porządku i tak jak gigas pisal: nie kazdy musi znac sie na wszystkim

    Najgorsi sa klienci pretensjonalni i wyzyskiwacze.

  5. serwisant idiota , Remek 1/07/13 13:49
    tyle w temacie

    1. koles ma firme, otwiera drugi serwis bo ma tyle roboty , chris_gd 1/07/13 14:26
      siedzi na dzialalnosci ponad 10 lat, wiec mozna mu wiele zarzucic, ale raczej nie idotyzm

      Pozdrawiam

      1. To ma w dupie klienta w takim razie... , Remek 1/07/13 14:29
        Jeśli zakłada, że klient wie dokładnie co mu potrzebne... zamiast pytać ciągle "jaka, jaki, jakie, jakiego", niech zapyta konkretnie i doradzi, skoro od razu widać, że klient nie bardzo się zna. No chyba, że takich klientów ma w poważaniu...

        1. takich trzech dupków siedziało kiedyś , PrzeM 1/07/13 15:10
          w rowerowym w Sosnowcu - nazwy nie podam ale mogę pokazać ;) - chciałem kupić giętą kierownicę, zaczęli wypytywac o kąty. Mówię, tania gięta, dla żony bo jej na prostej niewygodnie. No i sie nie dogadaliśmu bo mi wciskali jakieś cudeńka po stówie a chciałem zwykął a 3 dychy. Koniec końców w drzwiach im powiedziałem że jakby byli normalni to bym rogi też do niej dokupił...hehe jakie mieli miny :)

          PrzeM

          above the mind - powered by meat...

          1. ciesz sie, ze Ci nie powiedzieli , Maverick 1/07/13 17:49
            coby zona rogi Ci sama dorobila ;-)

            1. LOL , Bergerac 5/07/13 09:31
              :))))))))))

              Barbossa: You're supposed to be dead!
              Jack Sparrow: Am I not?

  6. olał , ibiz 1/07/13 16:06
    klienta, bo przyszedł tylko po dętkę. Zysk pewnie ma minimalny, to sobie zrobił "bekę" z niezorientowanego w temacie. Jakby ten sam klient przyszedł kupić rower, to pewnie by mu sprzedał czerwony, zielony, czy każdy inny jaki by sobie gościu wymyślił.

    1. dokładnie , endern 1/07/13 18:58
      burak kolo i tyle. Za mało zarobku to się ma w dupie klienta.
      Ja jak ostatnio cos kupowałem w rowerowym, to nie moglem liczyc na nic pzoa zdawkowymi odpowiedziami i zbywaniem. Bo kupowałem częsci za TYLKO 200zł.
      Więcej na pewno u nich nie kupię.

      Skąd klient ma wiedzieć jaki rozmiar koła ma.
      Normalny sprzedawca starałby się pomóc ustalić rozmair a nie lać że klient nie wie co to 26,28,30. Albo sprzedac 26(dla mnie to "normalny" rozmiar) i jeśli sie nie bedzie zgadzac(po weryfikowani napisow na oponach) to wymienić na 28.

      Ot trochę dorobione bydło-ekspercik od rowerów.

  7. jak najdalej... , xyzdio 1/07/13 17:38
    Ja tam z serwisow jestem wyleczony wlasnie przez takich buraczkow co wszystko wiedza najlepiej, to by zrobili tak, to siak, a Panie to nie dzis to jutro, a moze pojutrze... W necie jest sporo poradnikow i 99% prac da sie wykonac w domowych pieleszach bez plaszczenia sie przed "fachowcami". Jedyne za co moge serwisom podziekowac - zniecheciliscie mnie do korzystaniam, ze swoich uslug, dzieki temu mam swoj sprzet, sam sobie rower zloze, sam sobie go naprawie.

    ...

    1. jakby tak kazdy robil wszystko sam to by ten kraj upadl w pol roku, pomysl troche , chris_gd 1/07/13 20:13
      ze ja dzieki temu, ze mam prace, mam tez pieniadze, ktore z przyjemnoscia wydaje, wiec zarabia takze inny, jesli mam dobry dzien w robocie nie kupuje 1 piwka w monopolu, tylko stac mnie jechac taksowka do sopotu i tam dac zarobic czy to w klubie, czy to w barze na plazy, pieniadz robi pieniadz, im wiecej ludzie wydaja tym wiecej inny zarabia i kraj sie rozwija

      Pozdrawiam

      1. jesli ktos chce zrobic ze mnie debila , Maverick 1/07/13 20:17
        to niewazne czy jestem w PL, USA czy w Kambodzy, nie pojde do pacana drugi raz i tyle.
        przetlumacz koledze Twojemu bo powinien spokojniej nieco do klienta.

      2. Moze bym sie z Toba zgodzil gdyby nie to że przy każdym , ptoki 2/07/13 10:07
        zleceniu komus pracy nasz fiskus spija sporą kasę. Wiekszą niż na "zachodzie".
        I przy niskiej jakości usługi po prostu warto zrobić sobie to samemu.

        Bo bedzie taniej, tak samo dobrze i czlowiek sie czegoś nauczy.

        Gdyby fachowiec umiał robic lepiej niz ja to nawet mogl by wiecej zarobić. Bo za te dodatkowa kase mialbym pewność że usługa/produkt bedzie dobrej jakości.

        A aktualnie jak sie idzie do mechanika to sie czlowiek zastanawia jaką minę zamontował, czego nie zrobił i dlaczego mimo że drogo to rachunku nie ma (bo z rachunkiem drożej o VAT).
        Podobnie z zestawami komputerowymi które oplombowane trzeba wysyłać na drugi koniec kraju żeby ktoś tam stwierdził że "przecież działa stabilnie".
        Podobnie z naprawami telefonów "niby zalanych".
        I tak samo z budowlańcami co krzywe sciany robią albo złączek na rurach nie zarabiają poprawnie...
        i tak dalej...

  8. hmm , bartek_mi 2/07/13 01:05
    idiota polski bezmemsmen co to nie pomysli kretyn, ze za 3 miechy koles przyjdzie po czarny rower za 30 000....

    dzisiaj jest jutrzejszym wczoraj

  9. ja dla odmiany , Ranx 2/07/13 08:17
    poszedłem do sklepu po rolki.
    ale spędziłem pół godziny w rolkach czy też przymierzając rolki i rozmawiając z szefem sklepu/serwisu.
    dowiedziałem się bardzo dużo i nie tylko o rolkach.
    i nie kupiłem w końcu.
    ale jak sprawdzi się to co gość powiedział (ale czemu ma się nie sprawdzić) to mimo że ma drożej niż gdzie indziej to kupie u niego. bo jest gość.
    sklep z rolkami na głogowskiej w poznaniu:) polecam

    o roztramtajdany charkopryszczańcu...

    1. też tam kupuję , patinka 2/07/13 09:07
      Gość jest super. Potrafi doradzić i jest cierpliwy, chociaż co chwilę dzwoni mu telefon bo dzwonią do niego masowo.

  10. Odezwali się Ci co pewnie , Demo 2/07/13 13:05
    nigdy nie byli w roli takiego sprzedawcy. Co on się pytał o skład gumy? Jak w takiej sytuacji strzelacie focha to jestem ciekaw jak Wy się czegokolwiek w sklepach dowiadujecie.

    Ja w takiej sytuacji zwyczajnie mówię, że nie mam bladego pojęcia o co chodzi i sprzedawca od razu przestawia się na inny język.

    A z drugiej strony pewnie dostajecie q*wicy jak dzwonicie na jakąś infolinię dostawcy internetu i konsultant "traktuje Was jak matoła" bo zakłada, że nie wiecie co to IP, ping i inne routery.

    napisalbym swoj config,ale sie nie
    zmiescil:(

    1. zakładasz , endern 2/07/13 18:45
      ze ten konsultant wie :D?

      1. na tyle na ile powinien , Demo 2/07/13 19:04
        to raczej wie. Generalnie ostatnio jestem bardzo pozytywnie zaskoczony poziomem konsultantów z którymi przyszło mi gadać.

        napisalbym swoj config,ale sie nie
        zmiescil:(

        1. może to już trzecioroczni , Chrisu 4/07/13 14:21
          studenci ;)

          /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL