Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » b0b3r 21:36
 » buddookan 21:34
 » Promilus 21:30
 » past 21:30
 » bajbusek 21:29
 » Markizy 21:23
 » Wedrowiec 21:23
 » Zbyszek.J 21:18
 » Tomasz 21:16
 » Dhoine 21:06
 » rurecznik 21:04
 » marek_m 21:04
 » Gakudini 21:03
 » wrrr 21:02
 » ligand17 21:02
 » Fight 20:55
 » rainy 20:54
 » Robak 20:52
 » alien1 20:52
 » Chrisu 20:49

 Dzisiaj przeczytano
 19199 postów,
 wczoraj 29155

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

kultura klienta - kilka dni temu byla tutaj dyskusja o tym jak to trzeba szanowac klienta , chris_gd 9/07/13 08:32
mialem wczoraj przyklad jak to klient czasami mysli, ze wolno mu wszystko, a ja jestem tylko po to aby sluchac i zapierdylac za jego pieniadze
przychodzi klient z lapkiem (toshiba u300) - standardowo tlumacze, ze standardowa naprawa do 250zl., przy wiekszych kosztach informuje i czekam na decyzje, ewen. odstapienie od naprawy 40zl. za ekspertyze
po 2 dniach dzwonie, ze uszkodzona plyta glowna (slady zalania, podniesienie ukladow nie pomaga) koszt wymiany 350zl. klient prosi o czas na zastanowienie, spoko mija kolejny dzien, nie dal znac (a obiecal, ze sie odezwnie) dzwonie z zapytaniem bo stoje z robota i toshiba blokuje mi jedno stanowisko, znowu przeprasza i prosi o czas do poniedzialku
wczoraj dzwonie bo niestety wciaz brak kontaktu i slysze w telefonie, panie kurwa 350zl. to nie byle co, daj pan sie zastanowic, a nie glowe pan zawracasz, bede wiedzial to sie odezwe, a nie co dzien pan wydzwania, zreszta chyba nie chce u pana zrobic bo tak to nie moze wygladac, ja mu grzecznie, ze mam 2 lapki rozebrane na stole od kilku dni, ze czekam na decyzje, a on do mnie, ze kurwa wszedzie zydy, tuski jebane tylko naciagaja
normalnie rece opadaja jakich debili mozna spotkac, skonczyla mi sie cierpliwosc, odpowiedzialem, ze 40zl. za ekspertyze i 50zl. za opoznione odebranie sprzetu, ja nie jestem magazyn

Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  1. i jak tu trzymac powage i kulture , chris_gd 9/07/13 08:33
    czlowiek na rzesach staje aby lapka szybko uratowac, za pieniadze wcale nie takie duze, bo sama plyta chodzi na allegro po okolo 280zl. a serwis czegos takiego 70zl. to w sumie zart

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  2. ... a na rozebrane 'na stole' lapki... , Jaceqp 9/07/13 08:41
    ... jest b. proste rozwiązanie pt. pudełko. Możesz bezpiecznie wszystkie części upchnąć w płaskie kartony i odstawić gdzie chcesz. Inna sprawa że możesz problem rozwiązać np. za pomocą regulaminu serwisowego w którym określisz terminy diagnostyki, wyceny ale i np. decyzji klienta...
    przykładowo:
    "...w wypadku braku decyzji naprawy powyżej 7 dni uznaje się rezygnację z naprawy. Zmiana decyzji po tym terminie może skutkować naliczeniem dodatkowych kosztów np. w postaci kosztów ponownego rozmontowania sprzętu..."

    i5 2500k @ 4.2GHz, 4x2GB Hyperx 1600,
    R9 270x

    1. dokłądnie mam takie samo rozwiązanie, jeśli jesteś zainteresowany dam namiar do firmy , Emios 9/07/13 09:34
      co kupowałem od nich dopasowane do 17"

    2. nie lubie przerywac rozpoczetej pracy, wiadomo jak jest z lapkami , chris_gd 9/07/13 10:11
      od cholery czesci, wszystko latwo skladac jak sie ma pod reka i w dobrej kolejnosci, jak sie wszystko wrzuca w karton to pozniej skladanie to jak klocki lego dla zaawansowanych

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. Masz pretensje do klienta a sam masz dziwne problemy. Klient moze sie zastanawia a moze ba , ptoki 9/07/13 11:38
        da ile bedzie go kosztowal inny laptop. A ty wymagasz decyzji jakby laptop mial krwotok wewnetrzny...

        Przesadzasz lekko...

        1. bardziej wkur... mnie podejscie klienta, ze olewa kontakt , chris_gd 9/07/13 11:53
          no i idiotyczne zachowanie po moim telefonie, samo oczekiwanie spoko, nie ma tragedii, ale to sie mowi, ze potrzebuje kilka dni, albo tydzien, a nie, ze jutro, moze jeszcze jeden dzien, moze jeszcze i tak bez kontaktu

          Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
          RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

          1. No to uznaj ze masz calkiem udane zycie ze takich zamotanych tak malo spotykasz. , ptoki 9/07/13 12:26
            Bo czasem nawet specjalista moze sie przeliczyc z optymistyczną prognozą.
            A zwykli ludzie tym bardziej sie motają...

  3. Trzymaj powage i kulture. , Ament 9/07/13 08:45
    Klientowi wolno wszystko a ty jestes tylko po to aby sluchac i zapierd..ac za jego pieniadze.

    I
    -AMENT-
    I

  4. Nie łam sie świat jest pełen debili , blimek 9/07/13 09:35
    Ponieważ miesięcznie odwiedzam około 2500 tyś gospodarstw domowych to wiem coś o tym :-)

    twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

    1. o matko, czym ty sie zajmujesz? , chris_gd 9/07/13 10:10
      1234567

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

      1. sprzedaje garnki Zeptera , siaraps 9/07/13 10:13
        i kuchenki turystyczne ;)

        "dziś to, co wczoraj trwałym było
        jutro istnieć przestaje"
        dj boom

        1. Stawiam , Ament 9/07/13 10:22
          na swiadka Jehowy.

          I
          -AMENT-
          I

          1. A ja na inkasenta abonamentu rtv ;-) , JE Jacaw 9/07/13 10:25
            j.w.

            Socjalizm to ustrój, który
            bohatersko walczy z problemami
            nieznanymi w innych ustrojach

            1. wszyscy się mylicie :) , bajbusek 9/07/13 10:31
              Blimek to komornik !

              ;)

              1. blisko , blimek 9/07/13 14:23
                niektórzy , jak przychodze mówią "o znów komornik przyszedł..."

                Najbardziej szlak mnie trafia jak dzwonie domofonem i zamiast słucham, hallo , tak prosze, itp . Słysze głos baby po 50 siątce który mówi " Ktooo jest" no normalnie krew mnie zalewa

                twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

                1. to tak ku pamięci: , lukines 9/07/13 15:00
                  http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Szlag

                  ;]

                  Najprostsze rzeczy są najtrudniejsze:)

                  1. Hehe , blimek 9/07/13 15:08
                    Znowu wtopa

                    twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

          2. i to zawodowca , marcool 9/07/13 10:44
            Jehowy, którego by wpuszczono do 2,5k mieszkań w miesiącu to chyba by pracownikiem miesiąca został:) Może nawet w nagrodę dostałby jakieś dziewice(czy co oni tam mają).

            1. a co do jehowych, ostatnio wpadlem na tak upartych, ze mi swoje ksiazeczki prawie , chris_gd 9/07/13 10:50
              do kieszeni chowali, nic nie dawalo mowienie, ze nie dziekuje jak nie z tych, skonczylo sie na tym, ze grzecznie wyjasnilem, ze nie ma szans abym z wami rozmawial bo ja jestem ze scjentologow i mi nie wolno, do dzis smiac mi sie chce jak szybko odeszli

              Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
              RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    2. A nie czasem ... , Muchomor 9/07/13 10:42
      ... 2,5 tyś??

      Chyba, że jesteś listonoszem ogólnopolskim i mistrzem świata. Flash się chowa.

      Stary Grzyb :-) Pozdrawia
      Boardowiczów

      1. A nie czasem ... , pi_3-14 9/07/13 10:51
        2,5 tys. ;)
        http://www.youtube.com/watch?v=8wvAtQ1I-i0

        1. Nie wiem. , Muchomor 9/07/13 14:08
          To już trzeba Blimka zapytać.

          Stary Grzyb :-) Pozdrawia
          Boardowiczów

      2. Ale wtopa 2500 gospodarstw domowych , blimek 9/07/13 14:19
        a nie 2500 tyś hehe

        twojepc - forum światopoglądowych ekspertów

        1. wtopa to byla, jak kupowalem bilet na Wawelu do grobowca p. Kwasniewskich , chris_gd 9/07/13 17:31
          kolejka dluga na 10 metrow i jeden wielki smiech, ale pani w kasie pocieszyla mnie, ze nie ma dnia aby ktos nie popelnil takiego fo pa

          Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
          RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

          1. teraz to juz kazdego na wawelu trzymaja , komisarz 11/07/13 14:46
            ale Kwacha to chyba Europa+ tak zalatwila.

            Komisarz Ryba

  5. szczerze , Piratez 9/07/13 10:41
    to odkladasz temat na polke i nie dreczysz klienta pytaniami

    1. i co przyjdzie jak bedzie mial ochote, tydzien,2, miesiac , chris_gd 9/07/13 10:48
      a ja jak magazyn zawale serwis laptopami, ciekawe jakbys mial warsztat samochodowy i auto na podnosniku, klient ma w nosie a ty 2 tygodnie omijasz go bo nie wie czy chce klocki nowe czy uzywane

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

    2. jasne , celt 9/07/13 11:20
      wyobraź sobie że prowadzisz warsztat samochodowy, 3 klientów mówi że prosze poczekać bo zastanawiam się nad tym czy mi sie to opłaca i dam znać za tydzień.

      Everything should be made as simple as
      possible, but no simpler

  6. Fakt, klient miał pecha i do marnego serwisu trafił - przykre. , Bart 9/07/13 10:58
    Klient chce się zastanowić a Ty mu o miejscu na biurku opowiadasz.
    Może powinien Ci dokupić w IKEY szafkę ?
    Chłopie jesteś niepoważny.

  7. ważne czego się nauczyłeś , celt 9/07/13 11:16
    teraz już wiesz że jak klient powie prosze poczekać, to należy go poinformaowac że za każdy dzień leżakowania należy się np. 20zł
    Masz pełne prawo to ustalania reguł... ale przed robotą :)

    Everything should be made as simple as
    possible, but no simpler

  8. hehe po co dzwoniłeś tyle razy , dzwonisz raz i czekasz na info :P inaczej klient , mrowa_82 9/07/13 11:51
    myśli że masz na tym nie wiadomo jaki biznes i chcesz go naciągnąć ;P ogólnie problem zwykle na serwisie jest w drugą stronę :P tyle roboty a klienci zawracają dupę że na już :(

    :)

  9. dwa błędy które zrobiłeś , digiter 9/07/13 12:06
    nigdy nie dzwoń więcej niż jeden raz, bo tak jak napisał poprzednik: klient mysli że masz na tym złoty interes i go pospieszasz.
    Kolejna sprawa: ustalasz prosta regułę: po twoim telefonie klient ma 24h na odebranie sprzętu lub pozostawienie sprzętu w celu naprawy. W przypadku opcji pierwszej każda kolejna rozpoczęta doba kosztuje 20zł.

    Mam kolegę w Gdańsku i za kilka tygodni on pójdzie do ciebie jako ukryty klient sprawdzi czy zastosowałeś się do zaleceń.

    Piszcie do mnie per ty z małej litery

  10. nie myli sie tylko ten co nic nie robi, zabralem sie do sprawy od dupy strony , chris_gd 9/07/13 12:11
    ale cale zycie sie uczymy, klient mnie wkurzyl bo totalny brak klutury, mozna to bylo zalatwic calkowicie inaczej

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  11. chris_gd bo Ci zylka peknie :) widze, ze juz przemyslales sprawe ale dodam , Maverick 9/07/13 12:32
    tu tylko, ze w niektorych branzach czeka sie na decyzje klienta kilka miesiecy czy nawet rok.
    W miedzyczasie klient sobie oglada x ilosc razy to co chce kupic i trzeba z nim jechac, rozmawiac itd. Najczesciej w koncu kupuje ale sa tacy co zawracaja gitare a i tak nie kupuja. Ale jesli ktos wiecej niz 2 razy oglada to niemal pewne, ze kupuje.

    Zabierz sie za cos innego. 70 zeta za wymiane plyty glownej?? Ani smieszne ani smutne... daj spokoj. Chyba juz wole hot-dog’ami handlowac i mowie calkiem serio.

    1. Mav , MayheM 9/07/13 12:50
      u nas takie realia. Rynek jest totalnie zepsuty i przesycony. Klient w 99% przypadkow wybierze tam, gdzie taniej, bez wzgledu na wszystko. I dopoki nie mamy monopolu, musimy schodzic z cenami do granic oplacalnosci albo sie wycofac.

      1. a jaka , endern 9/07/13 12:59
        wartosc dodatnia dasz mi za to bym zaplacil wiecej.
        I jak gwarantujesz klientowi jakość.

        Jak mi odpowiesz na te pytania, to porozmawiamy o cenie jako głównym kryterium

        1. mowisz jak Dragoni z Dragon's Den , Maverick 9/07/13 14:13
          oni tez zawsze mowia w TV, ze Twoj produkt usluga musi sie wyrozniac bla bla bla.
          G prawda, nie wszystko musi sie wyrozniac. Ile jest jogurtow na polkach sklepowych, kremow do rak, proszkow, zarcia dla kotow czy papieru odbytniczego? a oni sie spuszczaja nad tym, ze to czy tamto nie jest innowacyjne.

          1. to po co , endern 9/07/13 15:15
            mam placic wiecej skoro zawartosc jak i jakość będzie taka sama?

        2. kolego , MayheM 9/07/13 15:41
          pocztytaj sobie fora branzowe o psuciu rynku. Wielu zniesmaczonych userow-przedsiebiorcow zastanawia sie, jak ktos, kto daje dumpingowe ceny na uslugi, zarabia.
          Czasem po prostych kalkulacjach wychodzi, ze taki "tani fachowiec" zarabia na czysto z 10zl dziennie. A sam ZUS kosztuje ponad 30zl/dziennie.

          1. zmien zawod , endern 9/07/13 15:52
            skoro nie odpowiadaja ci stawki.

            Opcjonalnie sie zastanow nad aspektami o ktorych mowie.

            a nie pierd%^& o jakimś psuciu rynku.

            Da sie tanio - ma byc tanio. I guzik mnie obchodzi czy tobie sie to podoba czy nie, nie mam zamiaru placic wiecej ze wzgledu na twoje widzimisię.

            1. tanio? , Maverick 9/07/13 16:17
              Ma byc dobrze i w rozsadnej cenie a nie jakies tanio

              1. ok, to ty plac rozsadnie, a reszta ludzkosci tanio , komisarz 11/07/13 14:48
                ...

                Komisarz Ryba

                1. wole zaplacie raz rozsadnie , Maverick 12/07/13 00:12
                  niz tanio 2 lub 3 razy.
                  przyklad z wczoraj, znajomi wyslali paczke tanszym o kilkanascie zeta. Paczka doszla, zawartosc w oplakanym stanie. No ale grunt, ze wspieraja badziewiate firmy, ktore bez takich klientow-frajerow najzwyklej by po prostu nie istnialy.
                  tanio = nigdy dobrze. kiedy prowadzilem sklep z komputerami w PL z zaloscia patrzylem jak lokalne sklepy obnizaly ceny i doprowadzily do tego, ze marze byly na poziomie 5-6%. Ja ceny podnioslem bo serwis tez kosztuje o czym sklep zdawal sie zapominac, czesc marzy idzie na obsluge serwisowa.
                  Nie mialem problemu z brakiem klientow az do wyjazdu do UK.
                  Autostrady tez tanio macie w PL pobudowane. Dajemy dalej z przykladami?

    2. hehe jakie 70 zł :P , mrowa_82 9/07/13 12:57
      przecież tu lapek jest warty 400-500 zł :P :D

      http://allegro.pl/...rw-wifi-13-3-i3372016002.html

      puszcza się w koszty na części więc już wychodzi 375 zł ( - 23% vat - 19% ) matryca 150 zł / dysk 80 zł / pamięci 25 zł / klawa 50 zł / napęd 30 zł / procek 10 zł / zawiasy 40zł x 2 / :) wiadomo że wszystkiego się nie puści od razu :D ale ;P więcej niż 70 zł z tego będzie :D

      :)

    3. no niestety tez uwazam, ze 70zl za wymiane plyty to malo, ale taki rynek , chris_gd 9/07/13 15:25
      pociesza mnie fakt, ze jak jest dobry dzien to wpadfa 5 takich lapkow, na jednym jest 70 na drugim 100 bo lapek lapkowi nie rowny, oczywiscie fajnie byloby gdyby zamiast 70 bylo 150 ale niestety konkurencja nie spi

      Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
      RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  12. polecam rozwiązanie z mojego serwisu , JanoszW 9/07/13 15:21
    pojemny regał z niskimi półkami:
    http://dolaptopa.pl/20130709_151042.jpg

    1. regał fajny ale w złym miejscu stoi... , marcool 9/07/13 15:23
      i zasłania widoki:)

      1. co jak co fotka udana, a byle regal masakrycznie ja spierdylil , chris_gd 9/07/13 15:25
        malo widac, ale wydaje sie, ze calkiem mila tamta pani :)

        Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
        RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

        1. no i widzisz... , marcool 9/07/13 15:28
          jak byś miał taki "regał" na serwisie to i klienci byliby "mniej awanturujący się";)

    2. fajne , Deus ex machine 9/07/13 20:16
      pęcinki .) no i regał ok ,P

      "Uti non Abuti"

    3. masz inne zdjecia tego regalu? , gigas! 9/07/13 21:40
      Przyjrzymy sie "temu misiu".

      Na tpc przelotem, ale z nadzieja.

    4. jak będziesz robił kolejne zdjęcie , Chrisu 11/07/13 00:03
      to przestaw regał.

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

  13. regał rewelacja... , metacom 9/07/13 22:54
    ...a te półki takie sobie ;)

    Największą sztuczką Szatana jest to,
    że ludzie w niego nie wierzą.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL