Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » lcf 00:25
 » PCCPU 00:22
 » rainy 00:20
 » wrrr 00:12
 » doxent 00:07
 » biEski 00:04
 » piszczyk 00:02
 » Lord Kama 00:00
 » Fl@sh 00:00
 » rooter666 00:00
 » JaroMi 23:46
 » Dzban 23:44
 » DJopek 23:42
 » Irix 23:41
 » unodgs 23:35
 » fiskomp 23:33
 » GULIwer 23:30
 » arra 23:28
 » mirek190 23:26
 » SebaSTS 23:26

 Dzisiaj przeczytano
 493 postów,
 wczoraj 33478

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Reklamacja Neostrady , Holyboy 6/08/13 23:53
Jak niedawno pisałem miałem problemy z Neostrada i okazało się że mam modem do wymiany ( http://twojepc.pl/boardPytanie161089.htm )

A było to tak:
1. Była sobie burza. Żona odłączyła sprzęt, ale zapomniała o linii telefonicznej.
2. Następnego dnia zgłosiłem do TPSA, że mi Neo nie działa. Zgłoszenie zarejestrowali, powiedzieli żeby cierpliwie czekać bo mają dużo awarii.
3. Po dwóch dniach dzwonie do nich i pytam o status. Miła Pani poinformowała mnie, że w zgłoszeniu jest komentarz technika "długotrwały problem na centrali"
4. Kolejne 2 lub 3 dni mija.
5. Powtórka pkt 3. - info że "długotrwały problem na centrali" i Pani wysłała jakiś monit.
6. Kilka razy powtórzone pkt 4 i 5 - po dwóch tygodniach operatorka zrobiła "eskalacje".
7. Następnego dnia przyjechali technicy i stwierdzili że modem mi padł. Dorzucili jeszcze stwierdzenie "a, to co oni tam wypisują to..." gdy powiedziałem, że na infolinii mówiono, że problem na centrali.

Dzisiaj przyszła faktura i TPSA naliczyła jak gdyby nigdy nic normalną opłatę (plus to co wygadałem na 801505505). Trochę mnie to zirytowało, dwa tygodnie sieci nie miałem, zwodzili mnie (i to odpłatnie), a teraz każą sobie płacić jakby wszystko działało.

Uważam, że powinni cenę obniżyć i tu przechodzę do sedna postu: jeżeli ktoś miał podobną sytuację, to proszę o wskazówki jak z nimi rozmawiać, żeby uznali reklamację.

Strength is irrelevant.
Resistance is futile.
We wish to improve ourselves.

  1. Słabo to widzę. Bo jednak modem padł u ciebie. , ptoki 7/08/13 00:05
    Ale możesz argumentować tak jak opisałeś.
    Nie musisz sie znać na sprzęcie. Kupiłeś usługę a czas zgłoszenia był spory.
    Poszukaj w regulaminie ile mają czasu na obsłużenie zgłoszenia. Jesli ten okres przekroczyli to możesz przynajmniej kłócić się o obniżenie abonamentu za ten właśnie okres.

    Więcej niestety nie doradzę u mnie neo działa raczej stabilnie...

  2. najważniesze , OzA 7/08/13 03:20
    to mieć numer zgłoszenia reklamacyjnego

    jak masz numer to na niego się powołujesz i piszesz do nich pismo. powyżej 48 godzin za każdy dzień jest obniżenie o 1/30 opłaty z internet. przeczytaj dobrze regulamin Orange. ja nie miałem większych problemów choć wtedy jeszcze było TPsa.

    najważniejsze to posiadać numer zgłoszenia

    I sniffed Coke...
    but the ice cubes
    got stuck in my nose

  3. no ja mam podobnie z UPC , chris_gd 7/08/13 06:51
    rece juz mi opadaja, od miesiaca pada mi net, przynajmniej raz dziennie, juz 2 razy dali mi nowy modem, wciaz to samo
    co dzwonie ze zgloszeniem, to pani/pan na infolinii zaznacza, ze jesli wezwanie bedzie bezpodstawne to zostana naliczone oplaty, kur... oni mysla, ze nie ma co robic tylko dzwonic i czekac na montera

    Ryzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
    RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900

  4. Jeżeli padł Ci modem z powodu burzy, to chyba nic nie zdziałasz , Janusz 7/08/13 09:26
    Z tego co się orientuję wszędzie uczulają na odłączenie sprzętu od sieci w przypadku burzy. Może się okazać tak, że stwierdzą, że usługę Ci dostarczyli, czyli że miałeś internet w gniazdku tylko o tym nie wiedziałeś, bo modem był padnięty i to niestety z winy użytkownika =>urządzenie nie zabezpieczone przed wyładowaniami elektrycznymi.
    Chyba, że się nie zorientują, że padł z powodu burzy :)

    Zawsze warto być człowiekiem,
    choć tak łatwo zejść na psy.
    /Autsajder, Dżem/

  5. zainstaluj sobie odpowiednią ochronę przeciprzepięciową na przyszłość , myszon 7/08/13 11:14
    to nie będziesz musiał odłączać sprzętu podczas burzy.

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL