TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
Reklamacja Neostrady , Holyboy 6/08/13 23:53 Jak niedawno pisałem miałem problemy z Neostrada i okazało się że mam modem do wymiany ( http://twojepc.pl/boardPytanie161089.htm )
A było to tak:
1. Była sobie burza. Żona odłączyła sprzęt, ale zapomniała o linii telefonicznej.
2. Następnego dnia zgłosiłem do TPSA, że mi Neo nie działa. Zgłoszenie zarejestrowali, powiedzieli żeby cierpliwie czekać bo mają dużo awarii.
3. Po dwóch dniach dzwonie do nich i pytam o status. Miła Pani poinformowała mnie, że w zgłoszeniu jest komentarz technika "długotrwały problem na centrali"
4. Kolejne 2 lub 3 dni mija.
5. Powtórka pkt 3. - info że "długotrwały problem na centrali" i Pani wysłała jakiś monit.
6. Kilka razy powtórzone pkt 4 i 5 - po dwóch tygodniach operatorka zrobiła "eskalacje".
7. Następnego dnia przyjechali technicy i stwierdzili że modem mi padł. Dorzucili jeszcze stwierdzenie "a, to co oni tam wypisują to..." gdy powiedziałem, że na infolinii mówiono, że problem na centrali.
Dzisiaj przyszła faktura i TPSA naliczyła jak gdyby nigdy nic normalną opłatę (plus to co wygadałem na 801505505). Trochę mnie to zirytowało, dwa tygodnie sieci nie miałem, zwodzili mnie (i to odpłatnie), a teraz każą sobie płacić jakby wszystko działało.
Uważam, że powinni cenę obniżyć i tu przechodzę do sedna postu: jeżeli ktoś miał podobną sytuację, to proszę o wskazówki jak z nimi rozmawiać, żeby uznali reklamację.Strength is irrelevant.
Resistance is futile.
We wish to improve ourselves. - Słabo to widzę. Bo jednak modem padł u ciebie. , ptoki 7/08/13 00:05
Ale możesz argumentować tak jak opisałeś.
Nie musisz sie znać na sprzęcie. Kupiłeś usługę a czas zgłoszenia był spory.
Poszukaj w regulaminie ile mają czasu na obsłużenie zgłoszenia. Jesli ten okres przekroczyli to możesz przynajmniej kłócić się o obniżenie abonamentu za ten właśnie okres.
Więcej niestety nie doradzę u mnie neo działa raczej stabilnie... - najważniesze , OzA 7/08/13 03:20
to mieć numer zgłoszenia reklamacyjnego
jak masz numer to na niego się powołujesz i piszesz do nich pismo. powyżej 48 godzin za każdy dzień jest obniżenie o 1/30 opłaty z internet. przeczytaj dobrze regulamin Orange. ja nie miałem większych problemów choć wtedy jeszcze było TPsa.
najważniejsze to posiadać numer zgłoszeniaI sniffed Coke...
but the ice cubes
got stuck in my nose - no ja mam podobnie z UPC , chris_gd 7/08/13 06:51
rece juz mi opadaja, od miesiaca pada mi net, przynajmniej raz dziennie, juz 2 razy dali mi nowy modem, wciaz to samo
co dzwonie ze zgloszeniem, to pani/pan na infolinii zaznacza, ze jesli wezwanie bedzie bezpodstawne to zostana naliczone oplaty, kur... oni mysla, ze nie ma co robic tylko dzwonic i czekac na monteraRyzen 7 3700X@4.3GHz/16GB 3000Mhz/
RTX 2060Super@GPU1600/MEM1900
- Jeżeli padł Ci modem z powodu burzy, to chyba nic nie zdziałasz , Janusz 7/08/13 09:26
Z tego co się orientuję wszędzie uczulają na odłączenie sprzętu od sieci w przypadku burzy. Może się okazać tak, że stwierdzą, że usługę Ci dostarczyli, czyli że miałeś internet w gniazdku tylko o tym nie wiedziałeś, bo modem był padnięty i to niestety z winy użytkownika =>urządzenie nie zabezpieczone przed wyładowaniami elektrycznymi.
Chyba, że się nie zorientują, że padł z powodu burzy :)Zawsze warto być człowiekiem,
choć tak łatwo zejść na psy.
/Autsajder, Dżem/ - zainstaluj sobie odpowiednią ochronę przeciprzepięciową na przyszłość , myszon 7/08/13 11:14
to nie będziesz musiał odłączać sprzętu podczas burzy. |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|