Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » maddog 14:20
 » NimnuL 14:18
 » skalak23 14:17
 » metacom 14:17
 » Bitboy_ 14:17
 » rurecznik 14:17
 » mateusz 14:17
 » Pyniek197 14:16
 » ziemoone 14:15
 » gigamiki 14:15
 » JE Jacaw 14:14
 » Chrisu 14:14
 » Druzil 14:13
 » Hitman 14:12
 » Seba000 14:12
 » bodeq 14:12
 » Kenny 14:12
 » Artaa 14:11
 » Brauni 14:10
 » Dexter 14:10

 Dzisiaj przeczytano
 15601 postów,
 wczoraj 14879

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
TwojePC.pl © 2001 - 2019
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

ktory obecnie dostepny ssd 100-128gb jest najszybszy? , acd 1/09/13 22:30
Mam zamówienie na dysk ssd sata, który w ko.pie stacjonarnym będzie dyskiem systemowym. Uzytkownik pracuje na dużych bazach danych, wiec szybkość jest bardzo ważna. Musi byc trim, reszta nie ma znaczenia.

>>> We are The BOARD. Resistance
is futile.<<<

  1. praktycznie bez znaczenia przy nowych modelach , Kosiarz 1/09/13 22:37
    bierz co akurat przyzwoicie cenowo wychodzi

    Ale urwal...

  2. Plextor , gorky 1/09/13 23:03
    M5S

    łączę się w bulu i nadzieji
    ze wszystkimi odpisującymi na moje posty

  3. Ouu, ale przy bazach danych to któa szybkość? , ReMoS 1/09/13 23:06
    Bo raczej ten podawany parametr ciągłego zapisu burst vide ~550MB to IMHO nie tędy droga.

    Nie ufaj każdemu, kto zawsze mówi
    uwierz mi.

  4. kup 100 , RusH 1/09/13 23:10
    bo ma wiecej miejsca odlozonego na zastepowanie padnietego nand

    I fix shit
    http://raszpl.blogspot.com/

    1. A wiesz moze ile miejsca ma Corsair Force GT 120GB? , zgf1 1/09/13 23:22
      123

      Leave me alone I know what I'm doing!

      1. 8,, , RusH 1/09/13 23:37
        + standardowy zapas jaki jest w kosciach flash (cos ala 3-5%)

        generalnie te nowe scierwa na TLC maja 25TB zapisu max przy 128GB dyskach, 70TB przy 120

        I fix shit
        http://raszpl.blogspot.com/

        1. ścierwa na TLC , Morgoth 2/09/13 00:05
          250GB nośniki wytrzymały 700-880 TB, skąd więc rewelacje, że 120/128 wytrzymają 3-10% co pojemniejsi bracia?

          1. gdzie wytrzymywaly? , RusH 2/09/13 00:23
            MLC tyle 'wytrzymuja'
            ja mowie o deklarowanej gwarancji producenta

            I fix shit
            http://raszpl.blogspot.com/

            1. na przykład tu je zarzynali , Morgoth 2/09/13 00:44
              były dwie sztuki - jedna wytrzymała 768 a druga 888 TB
              http://us.hardware.info/...-final-update-20-6-2013

              a tu są w trakcie:
              http://techreport.com/...-ssd-endurance-experiment

              w tym wątku facet zabił 840 zapisując na nim 440 TB
              http://www.xtremesystems.org/...full=1#post5163560

              z innej beczki: na Kingston SSDNow 40GB (X25-V) anvil zapisał 1760 TB i jedzie dalej ;)

              1. samsungi sie nie licza , RusH 2/09/13 01:10
                bo to jedyne dobre SSD na rynku :)
                a w watku raczej mowa o scierwie na sandforsie bo lepiej wypada w testach :)

                I fix shit
                http://raszpl.blogspot.com/

                1. : D , Morgoth 2/09/13 01:46
                  sandforce nie żyje, teraz panuje samsung, marvell, indilinx (czyli marvell z customowym firmware) oraz lamd (też rebrandowany marvell z innym firmware).

        2. Hmm zobacz nawet niezle ten dysk poradzil sobie z zapisem: , zgf1 2/09/13 21:13
          http://www.corsair.com/...series-ssd-life-testing/

          Moj na razie zapisane ma 600GB danych, moze jeszcze pozyje troche, chociaz parametr Wear Range Delta mam 1, wczesniej byl 0.

          Leave me alone I know what I'm doing!

          1. te testy sa troche z dupy , RusH 2/09/13 21:46
            >Unfortunately the drive did disappear after these test

            tak samo z testem Samsunga 830 ktory przezyl 17 Petabajtow zapisu i dzialal ok, ale nie przezyl przeniesienia na nowy komp

            to znaczy ze te dyski tak na prawde padaja wczesniej - tyle ze kontroler trzyma pewne dane w swojej pamieci ram wiec dziala do czasu wylaczenia - przy ponownym wlaczeniu nie jest juz w stanie sie zainicjowac

            I fix shit
            http://raszpl.blogspot.com/

            1. Ciekawe ile realnie taki SSD jak mam moze miec zapisow... , zgf1 2/09/13 22:02
              w sumie tam tylko system wiec 90GB wolne jest caly czas, ten parametr Wear Range Delta jest jak mysle kluczowy?

              W sumie mam tez staruszka, Samsung Thin SSD 64GB, one sa chyba zywotniejsze od nowych konstrukcji, kosci chyba 50nm.

              Leave me alone I know what I'm doing!

              1. nie , RusH 3/09/13 00:24
                Wear Range Delta tylko pokazuje czy dziala wear levelling

                I fix shit
                http://raszpl.blogspot.com/

      2. 123? , Killer 1/09/13 23:38
        To więcej niż ma pojemności :-D

        Krew jego dawne bohatery
        A wzrost jego metr czterdzieści i cztery

  5. hmmm , Morgoth 2/09/13 00:12
    intel DC S3700 ;) corsair neutron, samsung 840 pro, ocz vector, ocz vertex450/4, plextor m5p.
    na anandtech masz testy

  6. jak się bawi "dużymi" bazami na stacjonarce , Deus ex machine 2/09/13 09:39
    to dużo memorki i dowolny SSD. I bazę w pamięć pakować.

    "Uti non Abuti"

  7. ssd , zorg 2/09/13 15:54
    kiedys gdy tylko ukazaly sie pierwsze vertex , kupilem 4 sztuki , pracowaly w raid0 ale byl z nimi klopot bo zaczely znikac w biosie mobo , pomoglo wgranie nowych firmware od vertex-turbo - do dzisiaj mi sluza 2 z nich dalej mam w mojej maszynce na jednym jest przeniesione My Documents na drugim My Music , ale dzisiaj w cenie starego vertexsa kupilem 256gb samsunga 840pro , z tym ze moje stare mobo nie ma sata3 - ale i tak smiga 285/273 a za to jaka cisza :) ( pozbylem sie vRaptorow )

    salsa merenqe bachata

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2019, TwojePC.PL