TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
[GRY] HAWKEN. , Bitboy_ 14/10/13 08:16 Witam.
Polecam tę grę, grałem w nią kiedy była jeszcze wczesną Betą, i nie powalała, Mechwarrior: Online był wtedy dużo lepszy.
Ale teraz sytuacja się zmienia. Gram w to i w to od czasu do czasu.
Mechwarrior jest klimatyczny, ale nastawiony bardziej na powolną, strategiczną bitwę na wyniszczenie, drużyna i użyte mechy + znajomość mapy są kluczowe. Natomiast HAWKEN został teraz bardzo dopracowany, wręcz nie do poznania. Ma szybką rozgrywkę gdzie bardziej liczy się skill, można oddalić się od grupy i przetrwać, ja w swoim 4 meczu skończyłem z wynikiem 8/3/4 (K/A/D), więc chyba całkiem nieźle jak na świeżaka.. ;)
Podoba mi się, i polecam każdemu kto lubi klimaty Mechów i gry FPP w tym klimacie, zupełnie coś innego niż Mechwarrior, choć i tego polecam sprawdzić!
Aha, Mechwarrior jak i HAWKEN są darmowymi grami MMOFPP.9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P - jak już piszesz to... , Demo 14/10/13 09:59
dawaj więcej info :)
1) Największe plusy/ minusy obu gier?
2) Jaki jest zakres możliwości budowy mecha?
3) Czy wpływ tego jak zaprojektujesz mecha jest mocno odczuwalny w rozgrywce?
4) Mikropłatności czy inne upierdliwości?napisalbym swoj config,ale sie nie
zmiescil:( - Sprawdzisz to zobaczysz. , Bitboy_ 14/10/13 10:14
Ale tak naprędce:
1. Plusy obu to grafika, dźwięk też w obu jest dopracowany.
Minus Mechwarriora (jak pisałem) to powolna, taktyczna rozgrywka, kluczowe znaczenie gry zespołowej, komunikacji, znajomości terenu i słabości wroga. (dla jednych plus, dla innych - minus).
Minus HAWKEN.. gram za krótko aby stwierdzić, na razie żadnych nie zauważyłem (dla niektórych pewnie minusem będzie za szybka rozgrywka, za mało taktyki, zbyt casualowe podejście do tematu 'Mechów').
2. W Mechwarrior możliwości są duże, ale trzeba dużo grać, i zbierać duuuużo punktów, proces jest powolny i mozolny. Coś jak w EVE Online, jest to rozbudowane, ale liczba punktów i doświadczenia potrzebnego do rozwoju wymaga duuużo czasu.
W HAWKEN na pierwszy rzut oka są naprawdę spore, ale chyba nieco mniejsze niż w M:O. Mechy są mniejsze, ale szybsze. Modułowość jest ograniczona względem M:O. Ale i tutaj jest dalej sporo możliwość (jak pisałem - gram za krótko w HAWKEN aby naprawdę solidnie porównać obie gry).
3. Mechwarrior: TAK. I to BARDZO.
HAWKEN: Sporo mniej, więcej zależy od zwinności, refleksu, szybkiego myślenia, orientacji przestrzennej i tzw. skilla we fragowaniu przeciwników.
4. W obu są obecne, ale czy jest teraz jakaś gra ich pozbawiona? Przynajmniej taka "poważna" ?
Ja nie znam takiego tytułu, wszystkie w które grałem i gram poza typowo single-player - mają mikropłatności, i mimo to, wymiatam 85% ludzi którzy wydają kasę na dodatki itd.
Nie przeszkadzają mi mikro płatności i nigdy nie przeszkadzały, kiedy gra jest dobrze zbalansowana, żadna kasa nie pomoże Ci wygrać z kimś kto zwyczajnie dobrze gra, nawet jeśli gra najprostszym, podstawowym mechem :)9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
,FraDesION660P
- hmmm , Okota 14/10/13 10:24
newsletter hawkena i MwO dawno temu wyladowal w koszu....
coz widze ze razem z warthunderem bede grac w hawkena:P do czasu az wejda czolgi do warthundera oczywiscie:DDyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander - tezzagralem kilka razy w bete , RusH 14/10/13 14:40
i gra byla bezmyslna
roboty powolne, a akcja szybka, do tego bronie rozniace sie tylko wygladem, generalnie mehI fix shit
http://raszpl.blogspot.com/ |
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|