Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Irix 02:42
 » Visar 02:18
 » SebaSTS 02:11
 » Faraonix 01:58
 » Adolph 01:28
 » fiskomp 01:05
 » Martens 01:05
 » mo2 00:48
 » Raist 00:39
 » Pinokio.p 00:31
 » buddookan 00:18
 » okobar 00:15
 » m&m 00:02
 » wrrr 00:01
 » Promilus 23:58
 » @GUTEK@ 23:53
 » Shark20 23:51
 » MARC 23:48
 » rainy 23:40
 » PCCPU 23:29

 Dzisiaj przeczytano
 3626 postów,
 wczoraj 29155

 Szybkie ładowanie
 jest:
wyłączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

zdjecia Steam Machine:) , Okota 5/11/13 17:21
http://9gag.com/gag/anY4wqo
pecet jak sie patrzy:D

Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander

  1. za bardzo sie nie napracowali , daver 5/11/13 18:01
    odseparowali grzalki i dodali riser card. Wyszedl fajny PC, ale koszmarna konsola.
    Cena bedzie wyzsza od zwyklych piecow (nie wspominajac o konsolach), gry AAA mozna policzyc na palcach jednej reki (reszta wymaga dodatkowego sprzetu i dodatkowego zachodu). Odziedziczy wszystkie wady PC, ktore w salonie sa nie do przyjecia (average Joe nadal bedzie zastanawial czy akurat jego Stim Maszin poradzi sobie z gra X).

    Bedzie mega fail.

    I use arch btw

  2. siegaja korzeni , Kosiarz 5/11/13 19:48
    http://upload.wikimedia.org/.../69/IBM_PC_5150.jpg

    :D

    Ale urwal...

  3. głupoty gadacie :-) , Krzem 5/11/13 21:17
    To będzie jeden wielki sukces. W końcu kontroler o funkcjonalności klawiatury i myszki, w końcu na konsolach będzie można precyzyjniej celować.

    Co do ciekawych zdjęć w temacie http://www.purepc.pl/...es_z_gtx_titanem_od_srodka (przykro mi że linkuję konkurencję, ale u nas o tym nie było :()

    Jedyne czego się obawiam, to ewentualne problemy z instalacją spolszczeń na SteamOS...

    1. tiaaa , daver 5/11/13 21:34
      Kontoler moze byc lepszy od konsolowych padow, ale to nadal jest pad. W zamknietym srodowisku, gdzie wszyscy maja rowne szanse byloby ok. Tu jednak gosc bedzie sie scireral w multipalyerach z graczami PC. Powininien miec przyklejony znaczek "niepelnosprawny", aby timmejtsi w takim battlefieldzie czuli sie ostrzezeni, iz maja kule u nogi.

      Poza tym, czego by nie wymyslili (wiemy juz, ze eksluziwow nie bedzie) i tak cena bedzie showstoperem.

      I use arch btw

      1. No z tym przynam Ci rację , Krzem 6/11/13 00:35
        Że komputerowcy na starcie mają przewagę. Ale być może jakoś rozwiążą ten problem (np. osobne serwery dla ludzi ze Steam Machines / korzystających z Steam Controllera).

        Natomiast uważam, że mają co wymyślić żeby zachęcić ludzi:
        - Prawdopodobnie powstanie z 4-6 wariantów tych maszyn, stąd możliwa będzie optymalizacja kodu gier.
        - Uwolnienie się od ciężarnych windowsowych API - może więc okazać się, że ta sama gra która w Windowsie potrzebowała GTX 680 dla 60FPS, na Steam Machines zadowoliła by się tylko 660Ti.
        - Możliwość podłączenia klawiatury i myszki.
        - Dostępność SteamOS dla "składaków".

        Jednym zdaniem - moim zdaniem jeśli to nie wypali - to żadna nowa konsola się już nie przebije :-)

        1. chociaż może , Krzem 6/11/13 00:37
          wykreśl ten punkt:

          - Prawdopodobnie powstanie z 4-6 wariantów tych maszyn, stąd możliwa będzie optymalizacja kodu gier.

          Bo przypomniało mi się, że Steam Machines można będzie samemu upgrejdować ;-)

        2. naiwniak , daver 6/11/13 01:12
          - osobne serwery? No przestan. Kup se pan plejstejszyn. Kontroler mial byc rewolucja. Rzeczywistosc jednak wymusiala kompatybilnosc z istniejaca baza gier. Dlatego mamy "innego" pada w imie innowacyjnosci. Nikt nie bedzie modyfikowal kodu i stawial osobnych serwerow.

          - wariantow bedzie w pizdu (daja wolna reke OEMom), stad wniosek, ze nie bedzie gigantycznych zamowien, wiec ceny beda z .upy;

          - "ciezarne" API zastapi inne "ciezarne" API zwane OpenGL - nie oczekuj absolutnie zadnego boosta. Valve chwalilo sie, ze wycisneli troche wiecej klatek z LFD2 (jesli dobrze pamietam), ale tylko dlatego, ze bawili sie optymalizacje pod publike;

          - SteamOS dla skladakow - ale po co? Jesli aktualnie uzywasz Windowsa - nie ma absolutnie zadnego powodu, aby zaintalowac SteamOS. Chyba, ze lubisz tracic czas na rebooty tylko po to by okroic sobie biblioteke gier o 95% (strzelam, nie liczylem). Kontroler zapewne bedzie dzialal pod Windowsem, jesli masz na niego cisnienie.

          Long story short, imho wymyslaja kolo na nowo i szukaja frajerow.

          I use arch btw

          1. nie bawili sie optymalizacja pod publike , RusH 6/11/13 07:04
            tylko mieli szanse popatrzec w kod driverow Intela i porozmawiac z developerami tych driverow, wynikiem byla lokalizacja nieoptymalnego kodu zarowno w driverach intela jak i w samej grze = Win Win

            I fix shit
            http://raszpl.blogspot.com/

            1. jak nie, jak tak , daver 6/11/13 13:34
              To byla optymalizacja, a nie magiczny efekt przejscia na Linuksa/OpenGL. Te konkretne zabiegi nie byly konieczne. Nikt i tak nie zauwazy roznicy miedzy 300fps a 330fps.

              I use arch btw

          2. wymyslaja kolo na nowo i szukaja frajerow , RusH 6/11/13 07:09
            nie szukaja a bronia sie przed zostaniem frajerami

            juz od dawna wiadomo ze M$ przymierza sie do WYMUSZENIA na desktopach swojego APPstore ala WinRT i koszenia 30% od KAZDEGO sprzedanego programu

            Valve nie moze sobie na to pozwolic, SteamOS jest ich zbawieniem. Moze jest tylko politycznym gestem, a moze sie tez okazac ze Valve np bedzie oferowac Devom/Dystrybutorom wiecej $ za port gry chodzacy na linuksie i w ten sposob rozkreci rynek.
            W druzszej perspektywie odciecie sie od M$ jest ich najlepszym kierunkiem rozwoju i oplacalne jest nawet sprzedawanie tanszych portow linuksowych aby zdobyc userbase.

            I fix shit
            http://raszpl.blogspot.com/

            1. tego nie musisz mi mowic , daver 6/11/13 13:37
              To samo powiedzialem Ci, gdy sadziles, ze wyskocza z donglami do streamowania (jesli dobrze pamietam). Suma sumarum, robia to tylko w swoim interesie. Klient (gracz) nic na razie nie zyskuje - tylko traci. Czyli szukaja frajerow

              I use arch btw

            2. nie wierze , Piratez 6/11/13 14:26
              że, m$ wymusi swojego appstore'a na takich zasadach jak mówisz

              coś takiego funkcjonuje pod mac os i steama można bez problemu zainstalować. Zreszta w appstore są zupełnie inne zasady prowizji niż ty opisujesz.

              Druga rzecz, producent i tak nie straci - co najwyżej dystrybutorzy.

              1. baby steps , daver 6/11/13 14:41
                W OS X i Windwos 8 >>poki co<< mozna instalowac poza appstrorem. To tylko kwestia czasu, aby na desktopach przyjal sie model z mobilnych OSow. To jest logiczne posuniecie. Manna z nieba dla producenta OSu, zwlaszcza w czasach gdy zaczynamy oczekiwac, ze sam system bedziemy "dostawac" za darmo. Valve wlasnie do tego zmierza ze swoim SteamOS. Jesli im sie uda (gdy przekonaja wystarczajaca ilosc fraj..., przepraszam early adoptersow), proces bedzie trwal latami.

                I use arch btw

                1. możliwe , Piratez 6/11/13 15:03
                  ale tak jak pisałem wcześniej

                  stratny będzie tylko dystrybutor - producent i tak na tym zarobi.

                  My klienci nie będziemy musieli się tym martwić - konkurencja będzie na linii producent-producent.

                  1. ale Valve jest przede wszystkim dystrybutorem , daver 6/11/13 15:28
                    wiec o to sie rozchodzi, iz predzej czy pozniej straca rynek gier dla Windowsow. O OS X milcza, bo rynek niewielki, a takze nie wypada podcinac galezi, na ktora sie wspinaja (to takze OpenGL, czyli latwiejsze porty na SteamOS).

                    I use arch btw

                  2. my klienci , RusH 6/11/13 18:24
                    bedziemy wtedy pukani przez indywidualnych wydawcow gier
                    Valve rozumie rynek gier, oni pierwsi rozpracowali promocje i wpadli na to ze oplaca sie sprzedac 10K gry za $1 niz 100 za $60, i nie tylko z powodu dodatkowego $4000 ale i z powodu efektu lawiny ktory sprawi ze nawet po zakonczeniu promocji znajda sie nastepni klienci
                    darmowe weekendy, letnia wyprzedaz,generalnie valve robi duzo dobrze, jedyny minus dla nas userow to upieranie sie przy "sprzedawaniu" gier gdy tak na prawde je tylko pozyczaja, ale i to upadnie w przyszlym roku - Valve jest juz w sadzie w niemczech gdzie pewnie zostana zobligowani do udostepnienia userom opcji odsprzedazy "zakupionych" gier

                    I fix shit
                    http://raszpl.blogspot.com/

    2. Jezu jakie , Mute 7/11/13 15:01
      debilne komentarze pod tym linkiem. Myslalem, ze tylko u nas jest taka tragedia.

  4. przy okazji , LooKAS 5/11/13 22:06
    steam gift na FEAR2 https://www.humblebundle.com/...y=ZpaUStn7cCr2BMym - juz mam i drugi niepotrzebny.

    I wanna suck, I wanna lick
    I wanna cry and I wanna spit

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL