Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Shark20 22:27
 » marcin502 22:24
 » Lord Kama 22:24
 » JaroMi 22:23
 » BONUS 22:18
 » Soulburne 22:16
 » Wedelek 22:12
 » Curro 22:11
 » ProSavage 22:09
 » DJopek 22:09
 » stefan_nu 21:58
 » Flo 21:54
 » Artaa 21:53
 » yeger 21:49
 » NimnuL 21:48
 » patinka 21:47
 » Fl@sh 21:47
 » Mariosti 21:46
 » Gakudini 21:42
 » Star Ride 21:40

 Dzisiaj przeczytano
 41143 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

[uwaga marudze] na morele.net - wybrane produkty "natychmiastowa wysylka" i.. od 11 zero z , Okota 7/11/13 18:06
oczywiscie firma pracuje do 17... i nic sie nie dowiem czy wyszlo czy nie. dzwonilem przed zamowieniem tuz po 10:00: "tak tak wyslemy dzis i bedzie na jutro"... po kilku godzinach tak przed 13, zadzwonilem jeszcze raz bo wyskoczyl termin dostawy na... WTOREK. i sie pytam OCB? - "a to system dodaje jeden dzien roboczy w zapasie, napewno dzis wyslemy"

ech... normalnie kurwica mnie strzela.

Dyslektyka błąd nie pyka...
RTS wszechczasów:
Supreme Commander

  1. ... i od 11 zero zmian w statusie... , Okota 7/11/13 18:07
    ...

    Dyslektyka błąd nie pyka...
    RTS wszechczasów:
    Supreme Commander

    1. ... cos tam nadrabiaja bo mi wysłali zmiane statusu po 20:13. , SebaSTS 7/11/13 18:15
      jw.

      >-<

  2. wprowadzili nowy system, troche im zajmie zanim ogarna temat... , SebaSTS 7/11/13 18:09
    ... sprawdzone w Warszawie, odbiór osobisty, 24-48h, czekalem 5dni.

    >-<

    1. nosz kur....!!!! , Okota 7/11/13 18:16
      maĆ!!!
      bym wiedziasl to bym kupil na agito...
      a chcialem byc taki Pro Boardowy.. wspomoc... nawet przez linka z tpc wszedlem...
      I TAK MI SIE DYD ODPLACIL!!
      od dzis nie place abonamentu za interface board 2.0!!!

      Dyslektyka błąd nie pyka...
      RTS wszechczasów:
      Supreme Commander

      1. ... , Kalkin 7/11/13 20:52
        Pewnie opóźnienie spowodowane jest przez to, że muszą odbierać telefony od klientów, którym się bardzo spieszy :)

        Ps. Jak Ci się spieszyło to dlaczego nie kupiłeś w sklepie za rogiem ?

        The requested URL was not found
        on this server ! Error 404

        1. o dziwo w sklepie za rogiem albo 300 drozej , Okota 7/11/13 21:16
          Albo to właśnie xkom alsen i punkty odbioru agito oraz morele
          A ja przeplacac nie lubie

          Dyslektyka błąd nie pyka...
          RTS wszechczasów:
          Supreme Commander

  3. Skorzystam z okazji aby odświeżyć moją sugestię: , Krzem 8/11/13 00:40
    http://twojepc.pl/boardPytanie160418.htm
    DYD, nie dało by się coś załatwić? :-)

  4. Zwróćcie proszę uwagę na fakt ze cześć tych sklepów internetowych , grubas 8/11/13 07:26
    Jest ze sobą ścisłe powiązana. A to właścicielem lub jednym dostawca itd. Pozwala im to na otrzymywanie lepszych cen gdyż zbierają zamówienia do producenta łącznie a po dostawie rozdzielaja. Jak jakiś produkt za dobrze sie sprzedaje to cena leci w gore u wszystkich. A jak jest coś na wyprzedaży to u wszystkich nagle to samo. Pytanie tylko jak rozwiązują logistykę bo z dostawami od nich akurat nic nigdy nie było na czas ...

    <nie ma to jak dobry bumel>

    1. nie jest , Nazgul 8/11/13 13:08
      tak jak piszesz. Wiem to z 1 reki
      Prędzej sa zapięci xml'em z dystrybucjami. Ale to sie tyczy małych sklepików. Duży gracz sam załatwia sobie towar. Nie ma grup zakupowych
      Chyba ze masz na mysli: komputronik, karen, saturion ale to jedna firma tak naprawde

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

    2. Hmmm... , DJopek 8/11/13 13:36
      Biorąc pod uwagę iż większość dużych dostawców wymaga zakontraktowania się (forecasting) na przyszłe tygodnie (co najmniej 4 tygodnie wcześniej, niektórzy nawet 8 tygodni) to nie jest to takie proste jak piszesz :)

      Można kupować z rynku (przez hurtownie), ew. przy wolnym mocach przerobowych wtedy u dostawcy.

  5. morele , Raphi 8/11/13 15:51
    A dlaczego firma miałaby pracować dłużej? Praca to nie wszystko w życiu i siedzenie w firmie na ogrągło - na wypadek gdybyś coś od nich chciał to niewolnictwo a Ty i wielu innych i tak nie będziecie zadowoleni.

    Wysyłka natychmiastowa? Czy to znaczy że jak składasz zamówienie to po 10 minutach zostaje spakowane i wysłane?

    Jeśli chcesz, aby przesyłka przyszła wcześniej - zamów wcześniej.

    Najlepsze pomysły przychodzą
    zawsze w najdziwniejszych
    miejscach. http://hoonda.pl

    1. a kto mowi ze maja dluzej pracowac? , Okota 8/11/13 19:19
      Dzwonilem do nich przed dziesiąta rano. Zamówienie zlozylem parę minut po dziesiątej. Przed 11 dostałem info ze cos zrobili i po zbierali grafy i nic dalej nie wiedziałem. Pojawił się za to termin dostarczenia na wtorek... Na infolinii mówili ale bez przekonania ze będzie na dziś. Ja nie miałem żadnego info o zmianie statusu aż dostałem maila ze gotowe do odbioru jest zamówienie...

      Mogę teraz stwierdzić ze beznadziejny maja ten system powiadamiania. Nie uwzględnia on towaru w drodze do ponktu odbioru.

      Dyslektyka błąd nie pyka...
      RTS wszechczasów:
      Supreme Commander

      1. i widzisz , Raphi 8/11/13 20:09
        zupełnie inaczej brzmi to jak teraz napisałeś.
        Nie to że ich bronie, nie mam nic z nimi wspólnego poza tym, że też czasem coś u nich kupię. Ja nie trafiłem jeszcze na żadne problemy z dostępnością, ale podobno dobrą firmę od złej odróżnia właśnie obsługa w sytuacjach wyjątkowych.

        Peace.

        Najlepsze pomysły przychodzą
        zawsze w najdziwniejszych
        miejscach. http://hoonda.pl

        1. dokladnie, obsluga. a ta u nich kuleje... , Okota 9/11/13 10:56
          przy odbiorze widzialem pare starszych osob ktorzy.... przyszli do punktu odbioru by zamowic tam terme gazowa, bo na infolinii(sic!) powiedziano im ze jak tam osobiscie zloza zamowienie to bedzie to szybciej im dostarczone!!! naszczescie mily pan im wszystko wytlumaczyl i przez neta zamowil terme z dostawa do domu (bo juz bylo za pozno by doszla na wtorek..) bo ludzie z drugiej strony lodzi przebijali sie przez korki by ja zamowic..
          i jak to swiadczy o obsludze?
          pytanie retoryczne...

          Dyslektyka błąd nie pyka...
          RTS wszechczasów:
          Supreme Commander

          1. dajcie spokoj , Kenny 10/11/13 06:19
            90% sklepow internetowych w Polsce jest wylacznie dla osob, ktore wiedza czego chca, znaja swoje prawa a w razie problemow (ktore z duzym prawdopodobienstwem wystapia) potrafia strzelic krotka pilke zeby sprawadzic sklep do parteru.

            Taka nasza ujowa rzeczywistosc. Morela nie jest tu wyjatkiem, a wrecz przeciwnie.

            .:Pozdrowienia:.

          2. I lepszej obsługi nie uświadczysz. , Raphi 12/11/13 11:52
            Wysoki poziom obsługi kosztuje a takie sklepy jadą na 2-3% marży. Z tego muszą przeżyć, czyli m.inn. opłacić pracowników. A nie trudno się domyślić jak z firmą integrują się słabo opłacani pracownicy.

            I śmiem twierdzić że to nie sklepy na własne życzenie zaniżają poziom obsługi (sklepy chciałyby by było je stać na wysoki poziom obsługi). Powodem są zbyt wysokie obciążenia podatkowe (vat i dochodowy), akcyzowe i kosztów pracy. Rząd niestety zabiera 60%-80% zarobionych pieniędzy. Taki fakt i taka rzeczywistość.

            Najlepsze pomysły przychodzą
            zawsze w najdziwniejszych
            miejscach. http://hoonda.pl

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL