Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » pandy 12:20
 » Dexter 12:20
 » sofolok 12:18
 » muerte 12:12
 » PaKu 12:10
 » Kenny 12:10
 » rrafaell 12:05
 » NimnuL 12:05
 » Kool@ 12:00
 » havranek 11:59
 » m_aczo 11:55
 » Adamusss 11:49
 » Flo 11:45
 » DYD 11:44
 » Guli 11:43
 » tuptun 11:41
 » Sherif 11:39
 » fenir 11:35
 » hokr 11:34
 » Robek 11:33

 Dzisiaj przeczytano
 41130 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

Fiat Croma 2 jtd 150 koni - warsztat , DeK 2/12/13 20:01
Serwis w Warszawie potrzebny.

Pojawił się jakiś wyciek pod samochodem znajomej, tyle wiem z relacji zdalnej...
ASO sobie za naprawę życzy 5000zł sugerując, że siadła pompa wtrysku i rozrząd należy zmienić, mimo, że auto ma 90tyś km.

Więc może ktoś zna jakiś dobry warsztat dający sobie radę z Fiatami, fachowy i rzetelny, to przekażę znajomej by podjechała tam.

  1. 90 tys to chyba w sam raz na rozrząd , Killer 2/12/13 20:17
    nie ??

    Kiedyś normą był ogół a nie margines...

    1. Miała rozrząd , DeK 2/12/13 20:25
      robiony w roki 2011 i tylko dlatego, że był problem z mocą i nie wiedzieli dlaczego. więc coś tam szukali, ale zapłaciła za to niewiele.

      Poza tym z tego co wiem rozrząd w Cromie robi się około 120tyś i oczekiwanie 5000tyś za takie naprawy to typowe dla ASO ale niewiele to ma wspólnego z rozsądkiem i realnymi cenami.

      Przynajmniej tyle wiem.

      To w mojej Hondzie rozrząd się robi co 115-120tyś a nie co 90tyś.

      1. errata , DeK 2/12/13 20:26
        5000tyś = 5tyś :P

  2. zajrzyj na forum fiata , MayheM 2/12/13 20:19
    jest pelno tematow zarowno o podobnych problemach jak i na temat serwisow.

  3. Ach, ta nowoczesna technologia. , Bitboy_ 2/12/13 20:28
    I jak tu kupić nowe auto z salonu z mega oszczędnym, wypasionym silnikiem w dizlu, takie ekologiczne i w ogole..
    A jak się byle co popsuje to na dzień dobry 5 tysięcy. Toż to połowa ceny mojego samochodu. Właśnie mu stuknęło 200 tysięcy km. Rozrząd nie był nigdy wymieniany. Olej ma z 50 tysięcy przebiegu, a mruczy jak ta lala i ani myśli się psuć. Od 2 lat (a ma już 14 lat), jedyne co daje oznaki uszkodzenia, to zawór bocznikowy, koszt - 200zł. Wymiana we własnym zakresie.
    Jednak nie kupię sobie samochodu z "nowoczesnym" silnikiem. Nie ma mowy. Przyjdą smutne dni kiedy nie będzie można na rynku dostać samochodu z normalnym, klasycznym silnikiem który da się samemu naprawić za sensowne pieniądze..

    9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
    Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
    ,FraDesION660P

    1. Dlatego kupiłem , DeK 2/12/13 20:35
      benzynowego Civica :)

      Choć i tak wycena ASO w kwestii Cromy nie jest miarodajna bo części do Fiata są tanie, rozrząd kosztuje 500zł. Ale oni zazwyczaj bazują na naiwności klienta, zwłaszcza gdy jest to kobieta.

      Niestety problem jest taki, że tych w miarę nieskomplikowanych samochodów jest coraz mniej, nowe auta są pełne elektroniki i części jednorazowego użytku.

      Ja nigdy nie chciałem diesla, w komisach chcieli mi wciskać przy każdej okazji diesle bo tylko to mieli, wkurzałem się bo jeśli szukam benzyny to benzyny, a nie diesla. Jeśli idę do sklepu po chleb to chcę chleb, a nie konserwę. Ale diesle w komisach zalegały, coraz słabiej schodziły więc komisiarze się dwoili i troili by ten szrot opchnąć.

      I szczerze mówiąc mimo nieznacznie wyższego spalania niż silniki diesla i mniejszej mocy, mam święty spokój. Pyrkam sobie spokojnie z punktu a do punktu b.

      110 koni mi wystarczy.

      1. Ja bede musiał niedługo szukać , Bitboy_ 2/12/13 20:46
        czegoś w benzynce, ale o mocy od 200 koni w górę. Najlepiej właśnie z roczników 2003-2005 góra. Nie potrzebuje nowego, pachnącego samochodu. Może być nawet 10 letni, ważne żeby miał dobry silnik, i jeździł.
        Fajne są Subaru WRX STI, ale niestety w budżecie zakładanym to kupię ale 2000-2001, i zapewne z kierownicą po prawej stronie, a takim jeździć nie zamierzam, choćby miał złote klamki w cenie, i ceramiczne hamulce. Przekładka też nie wchodzi w grę.
        No i tak czasem siedzę i przeglądam różne modele, roczniki, itd. itp. i sam nie mam pojęcia na co właściwie zwrócić uwagę..
        Skończy się tak, że odpicuję swojego 14 letniego grata, i kupię mu silnik od ST220 z UK, i sam zrobię swap silnika i osprzętu. Wyjdzie taniej niż zmiana samochodu - i problemów mniej.
        Jakoś nie mogę się pogodzić z perspektywą pozbycia się go :)

        9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
        Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
        ,FraDesION660P

        1. Ja w sumie , DeK 2/12/13 21:52
          chciałem dupowóz, który byłby stosunkowo ekonomiczny i zarazem byłby z silnikiem benzynowym :) Warunkiem było unikanie konstrukcji germańskich, których nie lubię.

          Jednak mało, że obecnego auta dość długo szukałem bo ważna jest dla mnie niska awaryjność i brak zbędnych bajerów, już nie mówiąc o trudnościach kupna auta bez kręconego licznika czy innych ukrytych wad, tak teraz gdyby przyszło mi coś wybrać to znowu musiałbym się chlastać mydłem bo naprawdę nie wiem co bym wybrał.

          Podobają mi się Mazdy 3 ale problemy z korozją już nie. Co by nie mówić problem istnieje.

          Ta wspomniana Croma to nie jest złe auto. Silniki JTD, jeśli chodzi o diesla to całkiem udane jednostki, jedyne co było w tym aucie robione to problemy z EGR, czyli standard w dieslach no i obecny problem z paliwem pod samochodem.
          Zawieszenie pancerne, auto świetnie się prowadzi, ale dla mnie za duże.
          A no i główna bolączka Fiatów to lubi wariować elektryka po iluś tam latach ale to już loteria, jednym wariuje innym nie.
          Ale ani grama korozji i wysoka kultura pracy silnika.

          Gdy szukałem auta to już nawet przymierzałem się do Fiata Bravo z 2008 roku, ale gdy usiadłem w środku to nie mogłem zaakceptować tego wnętrza. Zbyt kiczowate, zbyt plastikowe. Źle się czułem w środku. W Mazdzie 3 czułem się super jak auto spasowane dla mnie, ale finalnie skończyło się na Hondzie Civic 1.6, krajowa, zadbana mimo nie małego przebiegu. Faktury obrazujące co było robione itd.
          Z auta w zasadzie jestem zadowolony jak na moje potrzeby, a i w przyszłości jak ktoś odkupi to będzie zadowolony bo stoi w garażu, a mam w zwyczaju dbać o samochód i inne rzeczy :)

          1. Ja tak teraz celuję , Bitboy_ 2/12/13 22:14
            w Saaba, coś takiego:
            http://otomoto.pl/...rfekcyjny-stan-C31158895.html
            Podoba mi się, silnik całkiem fajny, rocznikowo zawsze młodsze niż mój, cena nawet nawet, przebieg nie jest ogromny, ale spory.
            Tylko nie mam pojęcia o konstrukcji Saaba :)
            Takie cos tez nie jest najgorsze, ale tez mam zerowe doświadczenie co do budowy, awaryjności, ekonomii..
            http://otomoto.pl/dodge-neon-srt-4-C31063363.html

            9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
            Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
            ,FraDesION660P

            1. Saaby mi , DeK 2/12/13 22:27
              się od dawna bardzo podobają.
              Ostatnio widziałem na aukcjach niesamowicie wypasioną wersję, srebrną, po prostu doskonała, osoba prywatna ale cena zabijała. Jednak Saaby jako jedna z nielicznych marek zachowała od strony wyglądu nadwozia i wnętrza, swój indywidualizm. Bardzo mi się Saaby podobają.

              Jednak ja mam o tyle zawężone pole, że zawsze chciałem hatchbacka, a kombi nie lubię.

            2. tylko ze SAAB zdechl , faf 2/12/13 23:20
              nie robia i robic nie będą - nawet nikt tego nie kupil :P

              1. Ostatnio , DeK 3/12/13 00:53
                była informacja, że wznowiono produkcję.

                http://www.autocentrum.pl/...ab-wznawia-produkcje/

          2. hmmm , faf 2/12/13 23:19
            elektryka w fiatach nie jest włoska - sterowanie silnika JTD to glownie BOSH
            ABS to ate lub bosh czasem Lucas itd.
            czujniki to np. pierburg - taki n75 - zawór podciśnieniowy turbiny jest taki sam w VAG, BMW i wszystkim co ma turbo

            wlasnie kuwa mac wylazłem "z pod auta" swieciła mi się kontrolka abs - naprawa w 15 min ale 3h demontaż pompy i 2h poskładanie do kupy
            wielki jeahbunny bosh zdupil 2 rzeczy w - a centralce ABS dali przekaźnik chiński i lubia się upalić styki (to najczęściej leci)
            u mnie coś mnie tknęło - rozebrałem jeszcze silnik modułu - padły szczotki - akurat w używce która miałem były w miare

            po zalozeniu jest git - tzn ABS średnio mi potrzebny ale kiedyś w poldolocie czy maluchu i innych przed-elektronicznych to bul układ hamulcowy oparty na hydraulice - teraz hydraulika to tylko dodatek - badziewie jest elektroniczne - znaczy musi być 5tys w ASO
            a trochę przykro się jeździ z walnietym ABS - teoretycznie hamuje - ale w praktyce nie ma EBD - czyli rozdzialu sily hamowania - kiedyś to robil taki wihajster mechaniczny na tylnej osi
            a teraz to miałem niezle zdziwo jak zahamowalo mi tylko prawe kolo - az do zablokowania

            na alledrogo 50zl i modul z rozbitka na przeszczep - drugi po regnereracji będzie na zas :)

            no ale to fiuty maja zla elektrykę

            jezdze 2 - nie wiem co ludzie maja do fiata - to co się dzieje w peugeotach to dopiero jaja ( w dodatku co model i rok to inny interfejs diagnostyczny)

            jeśli bravo mk2 jest plasticzane a mazda 3 albo civic sa sliczne to ja nie mam pytan mimo ze o gustach się nie dyskutuje
            pomijając ostatnia mazde 3 to poprzednia jest antykiem (czyli z rocznika bravo co patrzyles)
            civic nawet ufo jest trochę zbyt udziwniony - to jak z new edge design w focusie mk1 - było ach och a szybko zrezygnowali z rozwiazan kokpitu

            nie wiem która wersje bravo ogladales - ale jeśli active czyli cerata i szamata już od 44,90 w kredycie 500x900 to się nie dziwie
            wersje drozsze maja inne materialy (co nie znaczy ze lepsze - np. skorzana kiera obłazi ze skory - jakas wersja z biedronki - w moim bravo z 2001 jest wyslizgana ale nic nie obłazi)

            bravo mk2 nie jest jakies specjalne - glownym problemem jest to ze to już model 6 letni - wiec np. do astry iV nie ma co porownywac
            choć moim zdaniem foke z tych lat miazdzy (ford miał jakies depresyjne designy kokpitu - nowe foki sa ladniejsze)

            JTD sa jednymi z lepszych klekotów na rynku - praktycznie nie ma problemów z wtryskami, pompami oleju czy wtryskowymi - EGR no cóż ..., turbo - nie jest fiatowe tylko garreta ale dobrze dobrane - z reguły nie ma problemu ale tu od kierownika dużo zależy
            sprzegla i dwumasy - valeo i sachs wiec tez nie wina fiata tylko kierownika - jak się chce mieć 150kucy pod maska i pierdylion niutow to proszę nie plakac ze się sprzeglo ukrecilo
            ja zmieniłem przy 200tys bo skorodowaly sprężyny docisku i wpadało w nie łożysko - okładziny jak nic by zrobily z 50tys (dwumasy nie dotykałem bo po co skoro działa jak trzeba)

            w starszych JTD 150KM przed 2007 był problem z klapami ( w BMW jest i był :P hehe (nieumierajacy watek na forum banditen motor wagen)

            jedyne co się w fiutach można czepiac to ergonomia - brakuje schowkow uchwycikow, lampek w drzwiach takich pierdol które np. w astrze czy francuzach sa - fiat uznaje ze styknie na srtodku dziurka na monety, schowek pasażera i kieszenie w drzwiach


            a co do Kromki - wyciek się nie analizuje na podstawie sladow w garażu i internecie tylko otwierając maske i lukajac z góry i z dolu np. na kanale

            skoro to paliwo to należy sprawdzić przewody paliwowe, filtr, grzalke paliwa i okolice wtrysku ( po zdjęciu pokrywy-atrapy)


            rozrząd jeśli robila w 2011 to nie trzeba chyba ze w te 2 lata walnela ponad 60tys (cholerne paski ) - inaczej kontrola pasku, naciągu ale lepiej zmienić bo to dużo nie kosztuje a sw spokoj (taak lancuchy sa lepsze - szczególnie w VW 2.0 TDI 140PS :P

            BTW - kromka to vectra/saab

            1. Nie pisałem, , DeK 3/12/13 01:20
              że Mazda czy Civic są śliczne bo i tam plastik fantastik, ale to jak wykonane jest wnętrze Bravo po prorstu mi nie podchodzi.

              Poza tym jak kupować Bravo to tylko diesla bo Fiatowskie benzyniaki są mało ekonomiczne. A, że ja za bardzo diesla nie chciałem to z automatu Fiat odpadł. Jednak pomacać chciałem zanim definitywnie skreśliłem Bravo.

              Podejrzewam, że była to wersja dość uboga. Ale i cała deska rozdzielcza mi się zbytnio nie podoba, ta asymetria centralnego panelu, pseudo karbon, rynny na zegarach, no po prostu mnie odrzucało. Źle się czułem w tym aucie. A i w kilku innych, które oglądałem były problemy z chłodnicą, coś te lamelki nie za bardzo się trzymały :) Rocznik tych aut to zdaje się 2007r.

              Focus to już mnie po prostu kompletnie odrzucał, nie znoszę tego auta, miałem odruch wymiotny jak tylko musiałem oglądać wnętrze Focusa.
              Zresztą ja bardzo nie lubię Forda, za tandetne, nietrwałe dwumasy, wtryski i co tam się jeszcze znajdzie, zawieszenie mają niezłe ale to ich nie obroni przed moją nienawiścią do Forda :)

              Co do wycieku, ja jestem na drugim końcu Polski, znajoma w Warszawie, podkreślam od razu słowo znajoma :).

              Zaglądnięcie przez nią pod maskę nic nie da, zaglądnęli w ASO i dostała palpitacji na kwotę jaka padła. Dla ASO taki klient laik to gratka, pobajerują, pofantazjują, a klient nie wie co zrobić bo jest bezradny. A taki wyciek na laiku robi wrażenie, no bo coś się kurka leje...


              Z rozrządem się nic nie działo, ale wówczas jak serwis zewnętrzny coś robił to od razu jej to zrobili skoro już tam grzebali, chyba, że pasek był w nie za dobrym stanie, a to podejrzewam. Nie mam wglądu w faktury wiec nie wiem co było gmerane, to takie przypuszczenia, z tego co się orientuję wówczas naprawili problem i długo był spokój.

              Jutro pojedzie do warsztatu to dam znać co było jak uzyskam informacje.
              To croma z chyba 2005 roku i ma tylko jakieś 90tyś km z "hakiem".

              Ja do Fiata nie mam żadnych uprzedzeń, ludzie opierają się na stereotypach, a okazuje się, że Fiat zaczął robić całkiem fajne auta zwłaszcza na tle tej padliny jaką wypuszczają inne koncerny.

              Jestem też trochę esteta, to w kwestii jeszcze Bravo. I zwyczajnie to auto mi się po prostu nie podoba, no ale mogłem to stwierdzić dopiero jak zapoznałem się z wnętrzem, tył Bravo też mi nie podchodzi. Taka trochę buła.
              Ja się jakoś specjalnie do marki nie przywiązuję, Hondę kupiłem bo to konstrukcyjnie proste auto i sporo w środku miejsca, swoje wady ma. I tak głównie poruszam się sam albo góra dwie trzy osoby.

              Jeśli chodzi o Hondę to przyznam, że ostatnia generacja Hond, która jakoś wygląda to VII gen. Ufo niestety ale mi się nie podoba tak jak i nowa Honda.

              Nowa Mazda, jak i wersja przed tą najnowszą czyli chyba z 2010 roku, nawet mi się podobają. Jeśli chodzi o nadwozie to wygląda świetnie. Choć ta z 2010 trochę przekombinowana ale nadal ma swój styl.

              1. auto trzeba kupowac dupa i oczami ale od ....srodka , faf 3/12/13 02:05
                dupa musi pasować do fotela a oczy cieszyc to co w srodku (w końcu jedzi się w srodku a nie oglada na ulicy

                co z tego ze jakims tam fort albo inny sweter sa "bezawaryjne" jak czuje się w tym jakbym prowadzil pudelko siedząc na taboretach ?

                fiat wcale nie ma najlepszych - takie sedici jest w srodku masakrycznie obrzydliwe (od suzuki wzięli)

                stara kromka tez jest brzydka (sporo od pasciarskiego stilo pochodzi) - po lificie i w bogatszej wersji jest lepiej

                bravo mk2 to powinna być brava (choć tak naprawdę to zmodyfikowane stilo)
                masz racje - kufer jest taki sobie - ani za duzy ani za ladny - do tego o masakrycznej widoczności do tylu


                stare civic były fajne , ufo jest zbyt udziwnione a kokpit niby taki nowoczesny ale przy konkurencji obecnej z tego samego rocznika wygląda jak nokia 3210 przy iphonie

                jedynie accord jest wciąż niezły

                foki mk2 i mk3 to szczyt obrzydliwości - jak widze te odpustowe zegary to nic tylko belta na to puscic

                od 2010 zmienaja sporo w designie - po 2012 zaczeli isc w "czarne szklo" taki plastik ala smartfon - czern zawsze była elegancka - a ma to swoje plusy - jak się porysuje to można latwo przepolerowac hehe

                problem w tym ze nowe konstrukcje sa na sile utrudniane - o ile w moim struclu przeszczepiłem modul abs z innego to np. już w grande putno ...trzeba programować numer sterownika z glownym kompem i robic kalibracje (pogielo ich czy co ?)

                jestem załamany - na wiosne planuje pozegnac Bravo - ale nie ma za wielkiego wyboru
                sensowne to tak po 2010 - wcześniej same odgrzewane kotlety
                np. nie ma sensu kupowanie astry III z '09- po 3 latach wejdzie V i ta III to będzie młody trup - dwie generacje do tylu

                do tego nowe maja pierdylion ólepszaczy z óni EU - a do filtry zasmarkane, a to ograniczenie tu a tam ekologiczne costam wrrrr
                obecne samochody to jednorazówki - 6 lat i do huty
                jakby ceny były nizsze albo ludzie lepiej zarabiali to pewnie by samochody staly po garażach jak komórki po szufladach....

                1. dokładnie , Nazgul 3/12/13 08:20
                  miałem Crome, właśnie z 2005 roku. Musiałem sprzedać ale jeszcze wrócę do tego samochodu. Niesamowicie fajnie w środku, miejsca jak w autobusie, zawieszenie genialne (wielowahacz z tyłu) no i prowadzenie.
                  Moja miałą pół bańki (kupiona od niemca który płakał) ale jak sie odkuję po remontach finansowo to Grande leci pod młotek a Croma wraca (ale to po fejsie)

                  people can fly, anything
                  can happen...
                  ..Sunrise..

        2. To kup , konio 2/12/13 23:54
          A3 2.0TFSI ma 200 kucy w 25-30k za 2004-2005 się zmieścisz . Zawieszenie rewelacja i dodatku w miarę komfortowe. Albo V-kę 3.2 w Q. i 250 kucy + gaz .

          1. No fajne niby , Bitboy_ 3/12/13 07:04
            ale Audi jest tak powszechne jak chleb na półkach sklepowych. Nie lubię samochodów z wyglądem "plebejskim". Mam własny styl i podobają mi się głównie auta niszowe, albo te bardzo drogie, na pierwsze mnie nie stać, z tych drugich niewiele mi zostaje.
            Ale nie patrzę na Audi, VW, BMW, Opla, Skodę, i większość innych najbardziej popularnych na drogach. Celuję w samochody unikatowe, nawet kosztem rocznika i przebiegu ;)

            9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
            Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
            ,FraDesION660P

            1. Cholera, tyle co wstałem i myślenie mi nie wychodzi , Bitboy_ 3/12/13 07:08
              Oczywiście odwrotnie miało być :)
              Z tych pierwszych niewiele jest do wyboru, na te drugie mnie nie stać.
              A co do treści, patrzę na samochody które na drogach są rzadkością. Np. ktoś napisał że Saab już nic nie produkuje. Ale co mnie to obchodzi kiedy ja szukam autka około 10 letniego? To co mnie interesuje czy oni produkują samochody czy nie? :)
              Może to byc model nigdy nie sprzedawany w Polsce, może być nie produkowany od 7 lat, nie obchodzi mnie to. Interesuje mnie fajny, ładny samochód, nie kombi, im bardziej sportowy charakter tym lepiej, taki którego nie widzi się na co dzień na drogach, i który ma w miarę mocny silnik (200 koni - umówmy się - to nie jest jakaś duża moc..). Niestety takich samochodów nie ma wiele.

              9600K@4.6,AorusEliteZ390,CryorigR1
              Ultimate,GskillRipJawsV360016GB,AsusGTX1070
              ,FraDesION660P

              1. SAAB to u nas troszke kiszka , faf 3/12/13 12:36
                mało tego a ze nie produkują to więcej nie będzie - chodzi o podaz części
                nowe zamienniki może pasuja od vectry skoro z GM współpracowali
                ale np. o blacharkę może być ciężko wiec i kosztownie

                sorry ale każdy samochod jest MASOWO produkowany
                jak chesz mieć indywidualny to zostaje ci albo bugatti albo jakiś koeningseggggggggg ;)

                albo zrobić sobie replikę lotusa czy cobry

  4. ktory rok? , Nazgul 3/12/13 08:16
    Sprawdzic klapy wirowe, czy nie za pourywane i czy nie powpadały do srodka.
    Silnik pali ?
    Croma to tak naprawde Opel Vectra C (te same czesci, silniki, zawieszenie) wiec tutaj po prostu dobry warsztat z dieslami potrzebny (te silniki sa w oplach, fiatach, saabach i alfach) - klasyczny 150 KM 1,9 Multijet 16V ze zmienna geometria

    Opisz więcej objawów - postaramy się pomóc.

    Szkoda ze tak dalego do Gliwic bo ja polecam tylko jednego w polsce specjaliste:
    www.cinsoft.pl

    people can fly, anything
    can happen...
    ..Sunrise..

    1. doprecyzuj jeszcze , Nazgul 3/12/13 08:21
      czy wyciek paliwa czy wyciek oleju.
      Polecam
      http://forum.autokacik.pl/...hp?Cat=0&Board=tt

      people can fly, anything
      can happen...
      ..Sunrise..

    2. [Prywata] , Chrisu 3/12/13 09:42
      przyjedź po toner ;)

      /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

      1. aaaa , Nazgul 3/12/13 10:36
        ciagle zapominam. Krzysiu ostatnio to nie wiem jak sie nazywam.
        Nawet kompa stacjonarnego nie uruchamiam :)

        people can fly, anything
        can happen...
        ..Sunrise..

        1. i po co się , Chrisu 3/12/13 10:47
          hate'ałeś ;)

          /// GG# 1 110 10 10 11 100 10 \\\

          1. hehe to akurat jest , Nazgul 3/12/13 10:59
            luz :) ogolnie praca i cała reszta :)
            No i z remontami ruszamy na wiosne, teraz kupuje materiały (VAT)

            people can fly, anything
            can happen...
            ..Sunrise..

    3. nie zalewaj , faf 3/12/13 12:38
      kromka to vectro-saab - ale akurat klekoty sa fiatowskie
      w oplach tez - CDTI to wlasnie JTD
      jak towarlem maske vectry to az zamrugalem - bo wszystko było identiko jak w moim (drobne roznice w osprzęcie)

      1. wiem , Nazgul 3/12/13 15:13
        Opel w dalszym ciagu nie ma swojego diesia.
        2.0 w Insygniach to ciagle fiatowski MJ (tylko w Oplu ma Tuning Protection :) )

        people can fly, anything
        can happen...
        ..Sunrise..

    4. Auto będzie , DeK 3/12/13 12:55
      prawdopodobnie dzisiaj albo jutro w warsztacie więc napiszę co było jak naprawią.
      Z tego co wiem to wyciek paliwa. Silnik pali bo objechała nim do ASO.

      Gdybym mógł sam zerknąć to łatwiej byłoby mi opisać problem a tak to działa poczta pantoflowa i to dość nieprecyzyjna :)

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL