TwojePC.pl © 2001 - 2024
|
|
A R C H I W A L N A W I A D O M O Ś Ć |
|
|
|
jak w excelu policzyć przepracowane godziny , seneka 1/02/14 10:56 Muszę pracodawcy zanieść liczbę przepracowanych godzin w uwzględnieniem każdego dnia. Nie ważny jest czas rozpoczęcia i zakończenia pracy tylko liczba przepracowanych godzin w każdy dzień i podsumowanie. Czy można to zrobić w excelu w prosty sposób czyli mam kalendarz - klikam datę - wpisuję liczbe godzin i przechodzę do następnego dnia.
Ewentualnie jeszcze lepsza wersja która by mnie interesowała: klikam np. czwartek - wpisuję liczbę godzin i we wszystkich czwartkach danego miesiąca pojawia się wpisana przeze mnie liczba godzin. Potem klikam piątek itd.- hmm , gorky 1/02/14 11:06
ja to robię tak, że w kolumnie A wpisuję datę a w kolumnie B przepracowany czas - jeśli podzielisz sobie kolumny na dni tygodnia to zrobisz to o co pytasz w drugiej części.
Naprawdę trudno mi siebie wyobrazić coś prostszego ;)- poproszę o wskazówki pomocnicze , seneka 1/02/14 11:24
ponieważ moje zaawansowanie w excelu wynosi 1 (1-10)
Nie miałem excela wszkole.
W kolumnie A mam wpisywać datę ręcznie i tak zrobić z każdym dniem? To raczej sporo pracy. Myslałem o jakimś automacie.
Jak podzielić kolumny na dni tygodnia ?- Jak nie robiłeś nic w excelu do tej pory to to co ci radzi gorky jest najprostsze , dida 1/02/14 13:17
Jezeli chcesz cos zautomatyzować to niestety musisz zapoznać sie z nagrywaniem makr to dla zupełnie początkujących. Ja osobiście nie tracilbym czasu na robienie super automatu bo szkoda mi czasu szybciej zrobię to sobie w ten sposob ze przygotuje juz listę dni dat na kolejny miesiąc cokolwiek a w kolumnie obok bede wpisywał liczbę godzin albo jak chcesz wiecej informacji to w kolumnie b godzinę rozpoczęcia a w c godzinę zakończenia pracy (wcżesniej sformatowanej odpowiednio kolumny jako format czasu gg:mm) w kolumnie d odejmiesz sobie od kolumny c kolumnę b i po krzyku
Co do dat w kolumnie a wpisz sobie w od wiersza 1 do wiersza 3 trzy następujące sobie daty zaznacz je wszystkie i pociągnie w dół. Excel samoistnie wypełni ci kolejne komórki następującymi po sobie datami. Pamiętaj o odpowiednim sformatowanej kolumny a jako daty w formacie rrrrr-mm-DD
Nic prostszego juz nie da sie wymyślić
Jak chcesz sie pobawić w nagrywanie makr lub vga to zacznij od popatrzenia na funkcje today() oraz now() w excelu
Miłej zabawy- poradziłem sobie , seneka 1/02/14 22:09
jak wpisze się daty co 7 dni to excel przy przesuwaniu w dół daje kolejne daty co 7 dni i to zdecydowanie ułatwia robotę. Dzięki !
|
|
|
|
|
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL |
|
|
|
|