Twoje PC  
Zarejestruj się na Twoje PC
TwojePC.pl | PC | Komputery, nowe technologie, recenzje, testy
B O A R D
   » Board
 » Zadaj pytanie
 » Archiwum
 » Szukaj
 » Stylizacja

 
M E N U
  0
 » Nowości
0
 » Archiwum
0
 » Recenzje / Testy
0
 » Board
0
 » Rejestracja
0
0
 
Szukaj @ TwojePC
 

w Newsach i na Boardzie
 
OBECNI NA TPC
 
 » Robek 11:33
 » burz 11:29
 » ham_solo 11:26
 » kyusi 11:25
 » NimnuL 11:25
 » faf 11:24
 » NWN 11:22
 » SebaSTS 11:21
 » tuptun 11:21
 » Sherif 11:20
 » Matti 11:18
 » rrafaell 11:17
 » rooter666 11:13
 » Flo 11:12
 » JE Jacaw 11:07
 » bajbusek 11:02
 » Visar 11:00
 » VP11 10:58
 » PeKa 10:52
 » gigamiki 10:52

 Dzisiaj przeczytano
 41138 postów,
 wczoraj 25974

 Szybkie ładowanie
 jest:
włączone.

 
ccc
TwojePC.pl © 2001 - 2024
A R C H I W A L N A   W I A D O M O Ś Ć
    

jak w excelu policzyć przepracowane godziny , seneka 1/02/14 10:56
Muszę pracodawcy zanieść liczbę przepracowanych godzin w uwzględnieniem każdego dnia. Nie ważny jest czas rozpoczęcia i zakończenia pracy tylko liczba przepracowanych godzin w każdy dzień i podsumowanie. Czy można to zrobić w excelu w prosty sposób czyli mam kalendarz - klikam datę - wpisuję liczbe godzin i przechodzę do następnego dnia.
Ewentualnie jeszcze lepsza wersja która by mnie interesowała: klikam np. czwartek - wpisuję liczbę godzin i we wszystkich czwartkach danego miesiąca pojawia się wpisana przeze mnie liczba godzin. Potem klikam piątek itd.

  1. hmm , gorky 1/02/14 11:06
    ja to robię tak, że w kolumnie A wpisuję datę a w kolumnie B przepracowany czas - jeśli podzielisz sobie kolumny na dni tygodnia to zrobisz to o co pytasz w drugiej części.

    Naprawdę trudno mi siebie wyobrazić coś prostszego ;)

    1. poproszę o wskazówki pomocnicze , seneka 1/02/14 11:24
      ponieważ moje zaawansowanie w excelu wynosi 1 (1-10)
      Nie miałem excela wszkole.
      W kolumnie A mam wpisywać datę ręcznie i tak zrobić z każdym dniem? To raczej sporo pracy. Myslałem o jakimś automacie.
      Jak podzielić kolumny na dni tygodnia ?

      1. Jak nie robiłeś nic w excelu do tej pory to to co ci radzi gorky jest najprostsze , dida 1/02/14 13:17
        Jezeli chcesz cos zautomatyzować to niestety musisz zapoznać sie z nagrywaniem makr to dla zupełnie początkujących. Ja osobiście nie tracilbym czasu na robienie super automatu bo szkoda mi czasu szybciej zrobię to sobie w ten sposob ze przygotuje juz listę dni dat na kolejny miesiąc cokolwiek a w kolumnie obok bede wpisywał liczbę godzin albo jak chcesz wiecej informacji to w kolumnie b godzinę rozpoczęcia a w c godzinę zakończenia pracy (wcżesniej sformatowanej odpowiednio kolumny jako format czasu gg:mm) w kolumnie d odejmiesz sobie od kolumny c kolumnę b i po krzyku

        Co do dat w kolumnie a wpisz sobie w od wiersza 1 do wiersza 3 trzy następujące sobie daty zaznacz je wszystkie i pociągnie w dół. Excel samoistnie wypełni ci kolejne komórki następującymi po sobie datami. Pamiętaj o odpowiednim sformatowanej kolumny a jako daty w formacie rrrrr-mm-DD

        Nic prostszego juz nie da sie wymyślić


        Jak chcesz sie pobawić w nagrywanie makr lub vga to zacznij od popatrzenia na funkcje today() oraz now() w excelu

        Miłej zabawy

        1. poradziłem sobie , seneka 1/02/14 22:09
          jak wpisze się daty co 7 dni to excel przy przesuwaniu w dół daje kolejne daty co 7 dni i to zdecydowanie ułatwia robotę. Dzięki !

    
All rights reserved ® Copyright and Design 2001-2024, TwojePC.PL